klusbabes 14

Lin, hoe kan ik nou bijna vergeten om jullie succes te wensen voor morgen. Geef je kaboutertje een hele dikke kus van me !!!! Zal aan jullie denken lieverd, sterkte he.....

Liefs happy

Lieve Happy, je hoeft je echt niet te verontschuldigen voor een ego berichtje, dat is toch logisch. Meid ik hoop echt dat het tij voor jullie gaat keren. En het lijkt me niet gek dat alles er nu uit komt, is ook nogal wat dat je op je bordje krijgt. Laat het er maar even uitkomen, hopelijk krijg je steun bij je mannetje, vrienden en fam.
Doe rustig aan en als je je hart wilt luchten weet je ons te vinden,
Liefs April

Lieve april,

Bedankt voor je lieve berichtje meid !!!! Ben er nu helemaal achter dat ik een wereld vent heb, heeft net voor me gekookt, het huis is schoon, hond uitgelaten. Kan gaan zitten, hoef niks meer tedoen. Hij moest vanavond weg maar, heeft alles afgezegd omdat ie me niet allleen wil laten....... Ik bof maar, mag ook wel eens gezegd worden he haha

Kus happy

Happy, fijn dat je zo'n lieve vent hebt en dat hij nu extra goed voor je zorgt. Goed dat jullie juist in deze periode veel steun aan elkaar hebben.
Sterkte met alles!
Liefs mij

hey Happy: wat lief dat je vriendje al zijn afspraken heeft afgezegd voor vanavond, je hebt die steun gewoon nodig meid, en je hoeft je niet te verontschuldigen voor je egoberichtjes want dat zijn het niet, ik weet hoe je je nu voelt en dat is kut, gooi alles eruit en krop het niet op, over een paar dagen meid dan ben je misschien weer wat sterker en heb je het een beetje een plekje gegeven voor zover dat kan, maar probeer wel een beetje positief te blijven meid, ik denk aan jullie en doe lekker rustig aan

Rimke; was je we weer meid, ik ben blij te lezen dat het goed met je gaat meid, en je kan je kleren al niet meer aan haha dat is goed nieuws, zometeen weer een tweeling, ook voor jouw geld doe lekker rustig aan meid

renee; jammer dat dat huisje al is verkocht wat jullie op het oog hadden

April; wat leuk dat je je kindje hebt voelen schoppen, en je hoeft je niet ongerust te maken omdat je het niet steeds voelt , want je baby heeft nu nog zoveel ruimte in je buik dat ie soms tegen je buik schopt, maar hoe verder je in je zwangerschap zit hoe minder ruimtje je kindje krijgt en hoe meer je het gaat voelen

meiden ik ben het alweer kwijt sorry

Ik ben best zenuwachtig voor morgen hoor, om 7 uur rijden we morgenochtend naar het ziekenhuis want we moeten ons om half 8 melden, we zien het wel hoe het loopt

xxx linda

He meiden!

linda, heel veel succes morgen met je kaboutertje!

Happy, meid wat hebben jullie een ongeluk de laatste tijd zeg! Echt k*t voor je vader en natuurlijk ook voor je moeder en jou. Heel veel sterkte, en als je je hart wil luchten kan dat hier hoor meid!

Kruimel, hoe was het bij je zwangere vriendin?? Gaat het goed met haar? WIJ WILLEN OOK!!!!

april, bijna 20 weken alweer! gaat hard joh! Maar als je je zorgen maakt vraag je het morgen toch aan je ha? Vervelend dat je misschien een blaasontsteking hebt!

Rimke, goed te horen dat het goed met je gaat! Ben benieuwd hoe lang je het nog geheim kunt houden omdat je het nu al kan zien!

meiden die ik vergeet, denk ook aan jullie hoor!

Met mij alles goed, zit nog steeds in mijn dipje.. maargoed, dat gaat wel weer over...
zit nu in mijn wachtdagen. Waarom duurt een maand zo lang????

Liefs Jacqy

Hi girls,

Oohh Happy, wat een naar bericht zeg. Ik krijg er helemaal kippevel van. Ik kan me voorstellen dat klussen niet op de voorgrond staat nu, moet je idd niet doen. Veel sterkte de komende periode en wat de behandeling ook wordt, de schouders eronder en hij wordt vast wel weer beter (of stabiel, net wat mogelijk is). Probeer daar aan te denken. En wat een wereldvent heb jij!!

Kruimels, ja tnx voor je tip. ’s Ochtends klussen valt niet mee qua rooster en zo, maar we gaan het de volgende keer zeker proberen. Hopelijk is dat niet nodig natuurlijk….

Rimke; die orgasme-tip zal ik ook eens gaan toepassen. Ik lig nu steeds een half uur met m’n kont omhoog, maar dat is nou niet het meest charmante naspel wat ik kan bedenken. En een extra orgasme kan nooit geen kwaad, ha ha ha!!

Linda, succes morgen met je kleine man. Wel lekker dat je zo vroeg al kan, dan is het sneller achter de rug.

Jacqy, ik zit ook te wachten. Het schiet maar niet op he…

Vanavond lekker wezen uit eten met m’n mannetje, om te vieren dat het zo goed gaat op sex-gebied. Het is echt heerlijk dat het weer is zoals vroeger, en met het risico zwanger te raken!!! Ik heb soms het gevoel dat ik wat krampen in m’n onderbuik heb en wat vaker zuur opboer, maar dat zit waarschijnlijk tussen m’n oren. Ik ga op m’n verjaardag pas testen (26e) , tenzij ik betere aanwijzingen heb dat het wel eens raak zou kunnen zijn…. Pff, duurt nog lang!!!

Liefs,

Terug
Bovenaan