Hi girls,
Oohh Happy, wat een naar bericht zeg. Ik krijg er helemaal kippevel van. Ik kan me voorstellen dat klussen niet op de voorgrond staat nu, moet je idd niet doen. Veel sterkte de komende periode en wat de behandeling ook wordt, de schouders eronder en hij wordt vast wel weer beter (of stabiel, net wat mogelijk is). Probeer daar aan te denken. En wat een wereldvent heb jij!!
Kruimels, ja tnx voor je tip. ’s Ochtends klussen valt niet mee qua rooster en zo, maar we gaan het de volgende keer zeker proberen. Hopelijk is dat niet nodig natuurlijk….
Rimke; die orgasme-tip zal ik ook eens gaan toepassen. Ik lig nu steeds een half uur met m’n kont omhoog, maar dat is nou niet het meest charmante naspel wat ik kan bedenken. En een extra orgasme kan nooit geen kwaad, ha ha ha!!
Linda, succes morgen met je kleine man. Wel lekker dat je zo vroeg al kan, dan is het sneller achter de rug.
Jacqy, ik zit ook te wachten. Het schiet maar niet op he…
Vanavond lekker wezen uit eten met m’n mannetje, om te vieren dat het zo goed gaat op sex-gebied. Het is echt heerlijk dat het weer is zoals vroeger, en met het risico zwanger te raken!!! Ik heb soms het gevoel dat ik wat krampen in m’n onderbuik heb en wat vaker zuur opboer, maar dat zit waarschijnlijk tussen m’n oren. Ik ga op m’n verjaardag pas testen (26e) , tenzij ik betere aanwijzingen heb dat het wel eens raak zou kunnen zijn…. Pff, duurt nog lang!!!
Liefs,