Hier ben ik ook weer eens. Gister deed de server het niet en vanmiddag duurde het gruwelijk lang met openen enzo
Happy; wat een ongelooflijk kut nieuws zeg. Nu weer tot maandag wachten met meer nieuws. Wat fijn dat je vriendje nu zo lief voor je is. Meid, in ieder geval sterkte alvast de komende tijd. En ego berichtjes heeft iedereen wel eens
Rimke: zo, dat gaat goed! Nu al kleding te klein. Misschien toch weer een tweeling. Nou, ben blij dat het goed met je gaat hoor
Renee; jammer van de vrijstaande huisjes. Ik zou ook niet met minder genoegen nemen hoor
Anouska; fijn als je trouwfoto's eens klaar zijn. Nou, als ik zo lang moet wachten....\
Kruimels; eigenlijk wil ik het om de dag doen als ik mijn ei heb, maar als puntje bij paaltje komt, wilt vriendlief elke dag. Ik moet trouwens zeg, sinds mijn ongi deze maand hebben we het helemaal niet meer gedaan
He, alweer auto schoonzus kapot? Balen voor d'r zeg
Linda; alvast sterkte morgen met je mini mannetje!
jacqy; en jij sterkte met je dipje. Hoop dat t snel over is
Grrr was zo boos net. Belt mijn broertje, zegt ie; mama zei dat je mij als getuige wilde. g*dverdomme, leuk,had het persoonlijk aan mijn broertje willen vragen, en misschien ook wel niet, maar nu moet ik natuurlijk wel. Sjonge, kan mijn moeder nu eens niet haar mond houden!!!! Hup, verrassing weg....
Had ik trouwens ook nog niet verteld. Maandag op t werk, stond ik in printerhok. Kwam er collega aan (oudere man van rond de 55), en die wilde me wat vragen ofzo, maar stond een beetje te dreutelen. Dus ik zeg zo; wil je me wat vragen ofzo. En hij kijkt zo raar, en zakt zo door zijn benen. Ik denk, hij doet alsof, maar nee, hij zakt door, probeert nog de muur te grijpen,maar hup daar ligt hij. En ik kijk zo, en denk, hij heeft een hartaanval of een epilepsieaanval ofzo. Even weet je niet wat je moet doen. Andere collegas keken ook al op. Daarna natuurliik naar m toe. Nou, hij kon echt even niet opstaan hoor. Hij was wel bij, maar zag er echt niet fris uit. Hij moest wel een half uur bijkomen, en wilde gewoon weer aan het werk! Hij is toch maar naar huis gebracht. Hij heeft suiker en 1 of andere aandoening, een kortsluiting in z'n hersentjes ofzo, en dat was het waarschijnlijk. Hij voelde t wel aankomen. Pff was wel even schrikken hoor, hij is nu gewoon weer aan t werk. Raar hoor, je voelt je heel machteloos
Heb vandaag echt een opgezet gevoel in buik. denk dat mijn ei er weer aan komt. Ik voelde me echt even paar weken zwanger zeg!
Heb ook dat forum gelezen dat die vrouwen alles opbiechten. Sjonge jonge, wat een verhalen. Wacht ik ga ook biechten. Ik biecht op dat ik deze maand helemaal geen zin heb om te klussen, maar dat ik het stiekem toch doen 1 of 2 x! ZO, dat was t. Wie volgt haha
pff op t nippertje. Kat liep op t toetsenbord, hup alles weg, maar gelukkig bericht gekopieerd...