klusbabes 14

Hier ben ik ook weer eens. Gister deed de server het niet en vanmiddag duurde het gruwelijk lang met openen enzo

Happy; wat een ongelooflijk kut nieuws zeg. Nu weer tot maandag wachten met meer nieuws. Wat fijn dat je vriendje nu zo lief voor je is. Meid, in ieder geval sterkte alvast de komende tijd. En ego berichtjes heeft iedereen wel eens

Rimke: zo, dat gaat goed! Nu al kleding te klein. Misschien toch weer een tweeling. Nou, ben blij dat het goed met je gaat hoor

Renee; jammer van de vrijstaande huisjes. Ik zou ook niet met minder genoegen nemen hoor

Anouska; fijn als je trouwfoto's eens klaar zijn. Nou, als ik zo lang moet wachten....\

Kruimels; eigenlijk wil ik het om de dag doen als ik mijn ei heb, maar als puntje bij paaltje komt, wilt vriendlief elke dag. Ik moet trouwens zeg, sinds mijn ongi deze maand hebben we het helemaal niet meer gedaan
He, alweer auto schoonzus kapot? Balen voor d'r zeg

Linda; alvast sterkte morgen met je mini mannetje!

jacqy; en jij sterkte met je dipje. Hoop dat t snel over is

Grrr was zo boos net. Belt mijn broertje, zegt ie; mama zei dat je mij als getuige wilde. g*dverdomme, leuk,had het persoonlijk aan mijn broertje willen vragen, en misschien ook wel niet, maar nu moet ik natuurlijk wel. Sjonge, kan mijn moeder nu eens niet haar mond houden!!!! Hup, verrassing weg....

Had ik trouwens ook nog niet verteld. Maandag op t werk, stond ik in printerhok. Kwam er collega aan (oudere man van rond de 55), en die wilde me wat vragen ofzo, maar stond een beetje te dreutelen. Dus ik zeg zo; wil je me wat vragen ofzo. En hij kijkt zo raar, en zakt zo door zijn benen. Ik denk, hij doet alsof, maar nee, hij zakt door, probeert nog de muur te grijpen,maar hup daar ligt hij. En ik kijk zo, en denk, hij heeft een hartaanval of een epilepsieaanval ofzo. Even weet je niet wat je moet doen. Andere collegas keken ook al op. Daarna natuurliik naar m toe. Nou, hij kon echt even niet opstaan hoor. Hij was wel bij, maar zag er echt niet fris uit. Hij moest wel een half uur bijkomen, en wilde gewoon weer aan het werk! Hij is toch maar naar huis gebracht. Hij heeft suiker en 1 of andere aandoening, een kortsluiting in z'n hersentjes ofzo, en dat was het waarschijnlijk. Hij voelde t wel aankomen. Pff was wel even schrikken hoor, hij is nu gewoon weer aan t werk. Raar hoor, je voelt je heel machteloos

Heb vandaag echt een opgezet gevoel in buik. denk dat mijn ei er weer aan komt. Ik voelde me echt even paar weken zwanger zeg!

Heb ook dat forum gelezen dat die vrouwen alles opbiechten. Sjonge jonge, wat een verhalen. Wacht ik ga ook biechten. Ik biecht op dat ik deze maand helemaal geen zin heb om te klussen, maar dat ik het stiekem toch doen 1 of 2 x! ZO, dat was t. Wie volgt haha

pff op t nippertje. Kat liep op t toetsenbord, hup alles weg, maar gelukkig bericht gekopieerd...

he bieb! lekker dan dat je moeder het had verklapt! Snap dat je m liever zelf had willen vragen!! Maar vind ie het wel leuk?
Wat bizar zeg van je collega die door zijn benen zakte! lijkt me inderdaad een beetje eng!

Jacqy; ja, hij vond t wel leuk, maar ik was te boos om het er over te hebben.
Nouja, na paar minuten was ik wel afgekoeld hoor. Maar over paar weken zal ik het nog eens persoonlijk vragen. Wil nog een 2e getuige, maar twijfel daar nog een beetje over

Gister ook mijn oma's gebeld. Vonden t erg leuk. 1 oma zei al, ik weet niet of ik kan komen hoor. Op een gegeven moment zei ik, nou oma, ik vindt t heel erg als u niet komt, maar als u dan maar wel een envelop meegeeft whahaha gemeen he? Ach, mijn oma kan t hebben,. ze moest er zelf erg om lachen. Ze is nog wel bij de tijd hoor

Pff ben hier een aan de scheteritus. Maandag hadden we spruiten gegeten, en gister leek het bij ons thuis wel een windenfabriek haha. Nu stinken ze alleen maar...

zo, ga even tv kijken

doeii

Meiden

Sorry voor mijn weinige bezoekjes hier. Ben bijna alle avonden van huis.

HAPPY: Meid, wat schrikken! Wat een klap. Hopelijk is er een goede behandeling mogelijk. Het wordt hoe dan ook een drukke en emotionele periode voor jullie. Heel veel sterkte. Denk aan je.

LINDA: Morgen de grote dag voor de kleine vent. Heel veel succes voor jou en een dikke knuffel voor hem.

BIEB: Ook niet leuk dat je verrassing in de soep liep. Echt super dat je alles zo snel hebt geregeld voor de grote dag.

RIMKE: Tip voor je pukkelige huid. (heb ik namelijk ook snel last van). Vraag op recept INDERM aan. Dit zijn flesjes met een alcohol mengsel. Dit moet je met een wattenschijfje op je gezicht deppen en na een week is bijna alles weg.   Sinds ik zwanger ben, ben ik in elk geval weer flink aan het deppen. Dit is veel sterker dan produkten van de drogist.
Hoe voel je je? Ben je ook misselijk?

Nu ik en mijn zwangere lijf....
Ik ben wel vaak misselijk, maar nog niet zo dat ik moet kotsen. Wel veel zuurbranden > rennies slikken. 's Ochtends bij het opstaan heb ik buikpijn.
Morgen ben ik precies 7 weken en heb ik een afspraak bij de huisarts. Deze vond het noodzakelijk dat ik eerst bij hem langs kwam en dan pas een afspraak met de verloskundige ging maken. Ik word nog niet echt dikker. Voel wel mijn broeken ietsjes trekken en krijg grotere borsten. Mijn vriendje noemt me al 'Pamela'. Ach, ik kan het best hebben.
Of ik nu na 1,5 week gewend ben aan het idee? Nee. Ik zie allemaal beren op de weg en wordt al doodongelukkig als ik aan de bevalling denk. Klinkt misschien overdreven, maar ik ben zoooo kleinzerig.
Vind het idee van een gezinnetje met zo'n kleine wel geweldig hoor! Alleen de weg er naar toe...
Op een vriendinnetje na, weet nog niemand het. Misschien dat ik wat minder gespannen ben als meer mensen het weten en ik ervaringen kan delen. Maar ik wacht bewust nog even met vertellen. Zo genoeg over mij....

Weltrusten alvast,
Essy

@kruimels: ja, een keer of drie rond de vruchtbare periode. Wat dat forum betreft: ik heb sex met mijn ex gelezen en een paar die ervoor kwamen en ton was het niveau zo gedaald dat ik gestopt ben met lezen
@rimke: Je paste de vorige keer ook al snel niet meer in je kleding. Had je de zwangerschapskleding van toen niet meer?  Wel lachen dat je je buik moet verstoppen in de kleedkamer.

@linda: succes morgen.
@april: het is niet vreemd als je de kleine in het begin niet dagelijks voelt. Ik zou me er niet ongerust om maken. Het wordt trouwens langzaamaan wel steeds vaker en harder
@essy: ik had ook even nodig om eraan te wennen. wat betreft de bevalling, ik ben ook kleinzerig, maar denk eraan dat velen je voor zijn gegaan en daar ook kleinzerigen tussen moeten hebben gezeten. Dus schiet die beren van de weg. Je hebt ruim 6 maanden om je erop voor te bereiden en als de rest het weet en je het mag delen, wordt het alleen maar leuker.
@renee: balen van het huis.

's ochtends? orgasmes erna? Nee hoor gewoon 3 keer, waarvan 2 keer 2 dagen achter elkaar.
Nou, meiden, ik ben zo moe dat ik mijn bedje induik. Ik ben zelfs te moe om zelf nog iets te schrijve. truste

Goeiemorgen   meiden,

Nou iets rustiger als gisteren maar, nog niet veel soeps. Er zit hier een schele happy, van de koppijn. Haha zie mn scherm 4x. ZO naar mn werk, prima ff wat anders, lekker kletsen en ff mn zinnen verzetten. Denk dat het ook wel scheelt als we maandag weten wat er gaat gebeuren, nu is alles nog zoooo onzeker. Meiden ik lees jullie verhalen wel hoor maar, zeg eerlijk dat ik momenteel echt geen fut hebt om te reageren !!!! Weet dus wel wat jullie meemaken hoor !!! Tot later, fijne dag. Linnie, denk aan jullie !!!!!

Liefs happy

Terug
Bovenaan