Hallo dames,
vinden jullie het erg als ik op niemand reageer? er zijn volgens mij niet echt veel spannende dingen gebeurd
Wil wel Happy veel sterkte voor morgen wensen. En wat je bloeddruk betreft, zal vast met alle spanning te maken hebben..
Ben vandaag met vriendje naar bruidsbeurs in Limbricht geweest. Was wel leuk, niet eens zo supergroot. Hadden ook modeshow van 40 min, wel paar leuke jurken gezien.Er kwam ook jurk voor zwangere vrouw voorbij, dus even goed bestudeerd haha. Vond m niet zo mooi. Nederlandse kampioen visagist was er ook, demonstratie van 10 min, was wel leuk. Verder beetje rondgelopen, .Erg mooie ringen gezien, maar erg prijzig. Volgens mij zijn alle fotografen al op 8-8 volgeboekt! Nouja komt goed,. mijn ex-collega kan mooie foto;s maken, alleen ze maakt geen boeken,. Maarja, dat kan altijd nog. Als het echt niet anders kan...mijn vriendje vond beurs ook wel leuk trrouwens. maarja, heeft ook met hem te maken,. Ik moet zeggen, hij is er ook wel mee bezig. had ik niet verwacht van hem. Volgende week wil ik misschien toch ook wel naar Eindhoven.
Kreeg vandaag sms-js van Danielle (heeft hier ook paar x gekletst). Is ook ongi geworden, en was 5 dagen overtijd. Jammer voor d'r.
Weet je wat zo raar is? Dit weekend zou mijn eisprong moeten zijn, maar heb niets bijzonders gevoeld. Misschien omdat ik er dit x niet zo mee bezig ben? mijn temp. was ook hoger, dus zou wel moeten kloppen. Hebben trouwens maar 1x,gesext, op donderdag, dus als het nu raak zou zijn, dan is dat wel heel toevallig (het zou in de praktijk wel kunnen). Wil deze maand eigenlijk ook niet meetellen voor een ronde, want deze maand hebben er er niets mee gedaan
Vandaag ook nog even carnavalsjurk gehaald, vriendin en ik doen zo een gothicjurk aan.
Bah, morgen weer werken. weekend is al zo kort geweest. Komende weekenden ook al volgepland. 26-1 naar vrienden van Amstel, 27- 1 misschien naar beurs, weekend erna carnaval. Weekend erna 3 verjaardagen. op 8-2 heb ik dus 3 jarigen, mijn moeder, neefje en een oom van vriend, Daar gaan we nooit heen, maar laat hij nu 50 worden en ons uitnodiging hebben gestuurd voor 9-2. Maar dan viert mijn moeder ook haar verjaardag. Denk dat we eerst naar oom gaan in Lisse paar uurtjes, en dan naar mijn moeder in Zaandam. Hebben we dat fijn in 1x gedaan. Is toch even rijden voor ons
Komt er nog wat op tv vandaag??