klusbabes 14

ja lin, de paardjes staan weer lekker op stal.
ze waren helemaal kletsnat geregent. de 1,5 jarige heeft dus geen deken op was helemaal doorweekt, ach de schat.
ik vind het ook niet leuk dat het de laatste tijd zo rustig is.
komt het omdat iedereen het weer druk heeft met haar werk?
vind het jammer hoor!
wat ben je aan het doen meid?
wij gaan zo even hapje eten, hele dag nog geen reed uitgevoerd, haha.
er staat nog wat chinees van vrijdag, dat maakt m'n vriendje even op, ik neem denk ik lekker brood, ben een echte broodeter. mmmmmm.
misschien dat ik even een tosti maak, altijd lekker.
tot straks

ach wat zielig dat het paardje helemaal kletsnat is, maar gelukkig staan ze nu binne,

eet smakelijk meid, wij hebben net gegeten, een broodje, ik ben ook een echte broodeter,
Ik zit lekker niks te doen, ik heb net de badkamer schoongemaakt en de aardappelen alvast voor morgen geschilt, ik ga zometeen joey bedje klaarmaken en even een nieuw verbandje om zijn piep doen

xxx linda

Ik heb zelf ook een lage bloeddruk dus weet precies wat je bedoelt.. vind het ook erg rustig hier.. denk dat iedereen z'n gewone leventje na de feestdagen weer aan het oppakken is.. zal snel wel weer wat drukker worden denk ik..

Ik ga ff naar me ma toe.. weet nog niet hoelaat ik terug ben en of ik nog kom.. ga me maar eens aankleden.. Had een dagje pyama bedacht maar komt toch wer wat tussen..

Linda hoe is het met joey??

xx mamoetje

hey mamoetje: met joey gaat het goed , totdat we zeggen dat ie moet plassen en zijn verbandje verschonen, dan gaat ie krijsen maar ja het wordt al wat minder, nog een paar daagjes dan hoeft het niet meer, gelukig, arm kindje heeft helemaal een trauma,

meiden ik ben er vandoor, Iedereen een fijne avond en morgenochtend kom ik weer eventjes bijlezen

Happy; mocht je dit nog lezen, sterkte morgen meid, we horen wel wat de uitslag was, succes xxxx

xxxx linda

Hallo dames,

vinden jullie het erg als ik op niemand reageer? er zijn volgens mij niet echt veel spannende dingen gebeurd

Wil wel Happy veel sterkte voor morgen wensen. En wat je bloeddruk betreft, zal vast met alle spanning te maken hebben..

Ben vandaag met vriendje naar bruidsbeurs in Limbricht geweest. Was wel leuk, niet eens zo supergroot. Hadden ook modeshow van 40 min, wel paar leuke jurken gezien.Er kwam ook jurk voor zwangere vrouw voorbij, dus even goed bestudeerd haha. Vond m niet zo mooi. Nederlandse kampioen visagist was er ook, demonstratie van 10 min, was wel leuk. Verder beetje rondgelopen, .Erg mooie ringen gezien, maar erg prijzig. Volgens mij zijn alle fotografen al op 8-8 volgeboekt! Nouja komt goed,. mijn ex-collega kan mooie foto;s maken, alleen ze maakt geen boeken,. Maarja, dat kan altijd nog. Als het echt niet anders kan...mijn vriendje vond beurs ook wel leuk trrouwens. maarja, heeft ook met hem te maken,. Ik moet zeggen, hij is er ook wel mee bezig. had ik niet verwacht van hem. Volgende week wil ik misschien toch ook wel naar Eindhoven.

Kreeg vandaag sms-js van Danielle (heeft hier ook paar x gekletst). Is ook ongi geworden, en was 5 dagen overtijd. Jammer voor d'r.

Weet je wat zo raar is? Dit weekend zou mijn eisprong moeten zijn, maar heb niets bijzonders gevoeld. Misschien omdat ik er dit x niet zo mee bezig ben? mijn temp. was ook hoger, dus zou wel moeten kloppen. Hebben trouwens maar 1x,gesext, op donderdag, dus als het nu raak zou zijn, dan is dat wel heel toevallig (het zou in de praktijk wel kunnen). Wil deze maand eigenlijk ook niet meetellen voor een ronde, want deze maand hebben er er niets mee gedaan

Vandaag ook nog even carnavalsjurk gehaald, vriendin en ik doen zo een gothicjurk aan.

Bah, morgen weer werken. weekend is al zo kort geweest. Komende weekenden ook al volgepland. 26-1 naar vrienden van Amstel, 27- 1 misschien naar beurs, weekend erna carnaval. Weekend erna 3 verjaardagen. op 8-2 heb ik dus 3 jarigen, mijn moeder, neefje en een oom van vriend, Daar gaan we nooit heen, maar laat hij nu 50 worden en ons uitnodiging hebben gestuurd voor 9-2. Maar dan viert mijn moeder ook haar verjaardag. Denk dat we eerst naar oom gaan in Lisse paar uurtjes, en dan naar mijn moeder in Zaandam. Hebben we dat fijn in 1x gedaan. Is toch even rijden voor ons

Komt er nog wat op tv vandaag??

@linda: Je hopt tegenwoordig ook van de ene naar de andere verjaardag. Gelukkig heeft joey zich geamuseerd.
@bambi: Gelukkig neem je ook wat rust voor jezelf. Maar pff, als ik al kijk wat wij voor tijd en energie erin moeten steken voor 2 kamers.
ik moet er niet aan denken om nu een heel huis te doen.
@happy: Morgen naar het ziekenhuis als ik me niet vergis. Succes.
@Rimke: lekkere luierdag genomen. Ik geef je geen ongelijk. Ik was uiteindelijk gewoon pas laat fit. Vanaf dat moment aan een stuk door gewerkt.
@phoebe: geloof ik, ik hoop dat de testen deze maand met een later plasje wel werken. Er waren 2 meiden van ons forum die dit ook een tijdje deden. Linda als ik me niet vergis en nog iemand. Het was wel moeilijk om die 4 uur vol te krijgen. Vaak bijna natte broeken gehad, wat ik me zo herinner.

Hey Meiden,

Ik doe ff met Bieb mee... Het is gewoon TE veel om bij te lezen sinds afgelopen maandagavond! Ff een ego berichtje....

Ik las wel dat het wel goed gaat met Joey Linda?... Kan me voorstellen dat het pijn doet met plassen... Alles is wel gelukt? Operatie geslaagd?  

Mijn volgende NOD is vrijdag 15 feb. Ik ben wel weer uitgegaan van 28 dagen. Dan weet ik ongeveer wanneer ik het kan verwachten. Wat ik verwacht is dat het zal gaan afnemen, nu 34 dagen, misschien straks 32 of 30 dagen tot aan de 28 dagen.... Tenminste dat hoop ik! Het zou natuurlijk heel goed kunnen dat ik een lange cyclus heb of heel onregelmatig. Ach ik kijk het aan en wacht af.

Ik wou gaan tempen, kwam ik er achter dat ik geen termometer in huis heb! Moet ik nog kopen. Ik verwacht  mijn ei rond de eerste van feb (uitgaande van 14 dagen) Maar  ik volg het advies (van wie weet ik ff niet meer sorry) en  ga gewoon regelmatig klussen (wat een straf haha) om de dag had ik in gedachten.  Ik heb ovu testen in huis dus die zal ik ook gaan gebruiken.

Ik ben de laatste dagen niet zo erg vrolijk. Mijn nederlandse oma (vaders kant)  gaat erg hard achteruit. Ze is al 95 en dus al oud maar elke keer als ik haar  bezoek is ze weer wat verder. Vandaag viel ze bijna in slaap! ze wou niks eten of drinken... en was erg in de war.
Ik hoorde ook van mijn moeder dat mijn deense oma (moeders kant, ik ben deense) erg ziek is! Ze ligt alleen maar in bed te slapen, ze weegt nu onder de 40 kilo en spuugt alles uit wat ze binnen krijgt.
(nou moet ik ff vertellen dat mijn oma geen maag meer heeft, jaren geleden had ze op 7 verschillende plekken kanker en is haar maag weggehaald. Ze heeft het lang goed gedaan maar heeft altijd maar 45 tot 50 kilo  gewogen) We wachten even de ziekenhuisresultaten af en misschien dat we (mijn moeder en ik) nog ff naar DK gaan...
Dan ben ik natuurlijk ook een beetje teleurgesteld dat ik ongi bent geworden, net een flinke griep heb gehad en dat ik morgen weer moet werken waar ik echt geen zin in heb!

zucht.... moest het ff van me af schrijven. Ik ben zo bang beide oma's in korte periode te verliezen... ik ben erg gehecht aan  beide!

Er is nog zo veel wat ik kan vertellen maar krijg plots behoefde aan een kop thee! Die ga ik maar ff zetten...

Liefs Charlot

Terug
Bovenaan