klusbabes 14

@jacqy: iki kan me voorstellen dat je jaloers op je ouders bent. Waar waren ze heen als ik vragen mag? Wij zijn ook aan het kijken om in februari een paar daagjes eruit te gaan. Het zal helaas niet al te ver weg zijn. Ik wil de taal kunnen spreken, want stel je voor er gebeurt iets.
@bambi: Hij heeft de kleine al 2 keer gevoeld. Alleen voel je het van buiten vaak nog niet zo goed. Daarnaast is hij een deugniet. Hij stopt met trappelen als pappa voelt. Hihi.
@kruimels: het is je geraden dat je dan geen avondmens meer bent. Anders kom ik persoonlijk zelf met een hamer langs. Wat de jurk betreft, ik wil geen mooiere vinden. Juist niet. Dus ik steeds hopen dat er geen mooiere is. Maar wat je zei van de inrichting, dat heb ik ook. Ik vind het vaak moeilijk om me een voorstelling te maken van iets. Kun je je voorstellen hoe wij in onze nieuwbouwwoning keuzes moesten maken, maar ik geen idee had hoe het eruit zou zien. En nu, zou ik veel dingen anders willen. That's life.
@Charlotte: Nieuwe ronde, nieuwe kansen, meid. Zo te zien gaan jullie met zijn drieen gelijk op.

Sterretje; Begrijp ik goed dat je niet te ver weg gaat omdat je de taal wilt spreken?! Meid je mist wat hoor!  Overal op de wereld spreken en/of verstaan ze wel engels.... En met handen en voeten kom je ook al een heel eind!

Wij gaan ook een vakantie boeken, naar egypte. Twee weken in juni heerlijk in de zon en op het strand! We hebben de reis al gevonden. Nu kijken of we allebei vrij kunnen krijgen.

We willen ook nog een weekendje weg, zit te denken aan Praag of misschien naar Disney Parijs. Ik ben een echte Disney/sprookjes fan! hahah

xxx

@happy: poeh zeg, ik lees net verder en zie het van je bloeddruk. Het is ook niet vreemd natuurlijk na alle stress van de laatste tijd. Ik hoop dat de medicatie niet nodig zal blijken te zijn.
@kruimels: Misschien eet je te weinig zout in je voeding. Ik heb er ook weleens last van en ben nu meer zout aan het eten en regelmatig een dropje.
@anouska: Dat feest klinkt heel gezellig. Bij ons in de buurt organiseren ze dit soort feesten ook of van die moordfeesten.

Maar als er iets is nu ik zwanger ben ga ik echt niet naar een of ander derdewereld land waar het engels barslecht is. Ik ben op veel plaatsen geweest en normaal maakt het me niet uit of ze me verstaan.Ik zorg altijd zelf wel voor een talengids. Echter dan loop ik zelf een risico. Maar ik ga nu geen risico's nemen.

Dat is idd een goede rede om naar een minder "gevaarlijk" land te gaan... Je wilt natuurlijk zo min mogelijk risico's lopen   (duh). Wat had je nu zelf in gedachten?

@kruimels: ha internetverslaafde. Heb je je mannetje een dikke  gegeven voor het "repareren" van de laptop.
@bieb: Je moet zeker naar eindhoven gaan. En wie weet heb je kans dat daar wel een fotograaf is die nog tijd heeft. Wel leuk dat je vriend er nu zin in krijgt.

Terug
Bovenaan