charlotte, wat rot voor je zeg, dat het ineens met beide oma's niet zo goed gaat.
je kunt je erg hechten aan zulke wijze oude dametjes he.
ik heb al een hele poos geen oma meer.
in 1994 toen ik nog op de mavo zat is mijn jongste oma plotseling overleden, ze zat met m'n moeder aan de telefoon en toen is ze gestorven.
mijn oudste oma (van m'n vaders kant) is een paar jaar geleden overleden, maar die riep al 20 jaar dat ze dood wou en die heeft het dus het langste volgehouden, dat is vaak zo.
mijn opa's heb ik nooit gekent, de ene is in de oorlog overleden en de andere aan een hartaanval.
mijn vriend heeft nog 1 oma, en daar hebben we wel vrij goed contact mee gelukkig.
ik hoop voor je dat je oma's nog even bij je blijven, dat ze jullie eerste kindje in ieder geval mee kunnen maken.
mijn schoonvader is 5 jaar geleden overleden en dat was ook niet makkelijk.
ook plotseling op 47 jarige leeftijd, aan een hartaanval.
heb wat dat betreft best wel heel wat dingen meegemaakt. toen ik 11 jaar was zijn mijn ouders uit elkaar gegaan en ben van moeder naar vader overgeswitst toen ik 14 was, omdat het gewoon niet met m'n moeder overweg kon.
dat gaat nog steeds vrij meoilijk, maar we doen ons best om af en toe wel contact te houden. ik heb een hele close relatie met m'n vader, die vrij snel alweer een n ieuw vriendin had met 3 kinderen van rond mijn leeftijd.
pppfffff, wat een prive verhalen zo laat op de avond, haha. wou ik gewoon even vertellen.
heb net samen met vriendjelief "boer zoekt vrouw"gekeken, erg leuk weer, vooral die Frans, wat een droogkloot, whaha.
ik vind die ene jongen errug leuk die bij die enige boerin in huis zit, die jongen met die donkere krullen, wat een lekker ding!!!!!
vriendje zit nu Paul de Leeuw te kijken en ik ga zo naar boven, nog weer een paar Dawson's creek afleveringen kijken, hoezo verslaafd haha.
ik weet niet meer zo wie het zei? maar ik heb laatst de eerste dvdbox van Mclauds dogthers gekocht en dat is dus de volgende serie die ik ga kijken.
ik moet nog 1,5 box van dowson's creek, dus dat duurt nog wel effe.
morgenmiddag moet ik weer werken van 13:00 tot18:00.
met vriendin is er nog niks loos, ze komt nu wel iets meer van bed.
ik heb het idee dat ze nu zoiets heeft van, ik ben nu al ruim 35 weken heen, als het komt dan komt het maar.
dat hadden ze ook tegen haar in het ziekenhuis gezegd, dat ze haar zeker in deze situatie niet willen laten lopen tot 40 weken. dus ze zullen het anders wel eerder gaan halen als morgen blijkt dat de kleine op schema groeit.
ze twijfelden daar een beetje over de laatste keer, vandaar dat ze morgen een extra echo krijgt om dat te controleren, ben benieuwd.
nou ik ga stoppen meisies,
lekker slapen en tot morgen
xxx kruimels