klusbabes 14

Hey Bieb; Vond je het wat de bruidsbeurs? Naar welke ben je  geweest?  Ben je er wat wijzer uit geworden? leuk dat je ventje het ook naar zin heeft gehad en dat hij dat dan ook laat merken of zegt. Heb je al een idee wat voor soort jurk je wilt? Ik hoop voor je dat jullie snel een goede en leuke fotograaf vinden... was er  niemand op de beurs die op die datum ook nog beschikbaar is?.... Succes ermee iig! En veel plezier in Eindhoven!
xxx Charlot

@charlotte: Ik was even alles aan het lezen en kwam nu pas bij jouw stukje aan. Het was zoveel allemaal dat ik maar in stukjes lees en meteen reageer voordat ik het weer vergeet.
Wat rot van je oma's. Mijn oma gaat qua geheugen erg achteruit. Ze lijkt wel dementie te hebben.
Praag, daar wil ik ook nog wel heen. Disney land, wie weet als de kleine er is.

Oh ja, meiden: De kamers zijn KLAAR. We hebben flink gewerkt en ze zijn KLAAR!!!!!
Van de week nog eens extra zuigen en dweilen en dan kunnen in de ene kamer de meubels teruggezet worden. En in de andere zet ik zolang alle babyspullen neer tot de meubels er over ruime een week zijn. En volgend weekend wil ik weer eens wat leuks gaan doen, want na drie weken flink klussen. Misschien iemand een idee om mijn mannetje te verassen. Hij heeft zo hard gewerkt. Oeps hij loopt net langs. Ik moet stoppen. Tot gauw.

Ik vond Duitsland nooit echt interessant als vakantie locaties maar ben daar helemaal op terug gekomen! Mijn vader heeft twee jaar in Duitsland gewoont aan de grens van Oostenrijk (kom ff niet op de naam) Ben daar vorig jaar november nog geweest met mijn vriend en moeder en echt het was daar echt super mooi! De omgeving en natuur... echt heel uniek! Wij waren er in de winter en was er best veel dicht...had ook veel spijt dat ik niet eerder was gegaan een keer in de zomer! Echt heel  veel  plekken om te bezichtigen en dingen te doen. Als ik de naam zou weten zou ik het zo willen aanraden!

Ik zou Praag ook aanraden als vakantieplek. Ik heb er ruim twee jaar gewoond, ben er al drie keer terug geweest en ben het nog niet zat! Echt een prachtige stad!

Pppff.... na drie weken klussen (in de kamertjes hehe) is het wel weer tijd voor wat leuks! Kan ff niks leuks verzinnen maar als me iets te binnen schiet laat ik het weten hehe....

Fijne avond!

Hallo?.... Ben ik eindelijk es op het forum, is er niemand!
Ventje komt net thuis met heerlijke sunday eisjes van de mac! jammie!!!.... Ik ga maar es een kop thee drinken.

Hey meiden,

Jullie ook al bezig met vakantie plannen?
Toevallig heb ik vanmiddag ook zitten snuffelen op internet.
Eigenlijk willen we nog 1x goed op vakantie saampies.
We zitten nog een beetje te twijfelen tussen verschillende plaatsen in Thailand, of misschien Bali.... eigenlijk weten we het nog niet hahaha.
We willen eventueel wel al vrij snel weg, 2de week van maart ofzo, als ik dan al zwanger zou zijn zou het pas een week of 8 zijn. Zouden jullie zover op vakantie gaan met 8 weken?

Verder heb ik eigenlijk wel een lui weekend gehad, was toch wel gezellig gister met mijn schoonzusje en zwager. En vandaag alleen de was gedaan, ik had geen zin verder hahahaha

Liefs Phoebe

charlotte, wat rot voor je zeg, dat het ineens met beide oma's niet zo goed gaat.
je kunt je erg hechten aan zulke wijze oude dametjes he.
ik heb al een hele poos geen oma meer.
in 1994 toen ik nog op de mavo zat is mijn jongste oma plotseling overleden, ze zat met m'n moeder aan de telefoon en toen is ze gestorven.
mijn oudste oma (van m'n vaders kant) is een paar jaar geleden overleden, maar die riep al 20 jaar dat ze dood wou en die heeft het dus het langste volgehouden, dat is vaak zo.
mijn opa's heb ik nooit gekent, de ene is in de oorlog overleden en de andere aan een hartaanval.
mijn vriend heeft nog 1 oma, en daar hebben we wel vrij goed contact mee gelukkig.
ik hoop voor je dat je oma's nog even bij je blijven, dat ze jullie eerste kindje in ieder geval mee kunnen maken.
mijn schoonvader is 5 jaar geleden overleden en dat was ook niet makkelijk.
ook plotseling op 47 jarige leeftijd, aan een hartaanval.
heb wat dat betreft best wel heel wat dingen meegemaakt. toen ik 11 jaar was zijn mijn ouders uit elkaar gegaan en ben van moeder naar vader overgeswitst toen ik 14 was, omdat het gewoon niet met m'n moeder overweg kon.
dat gaat nog steeds vrij meoilijk, maar we doen ons best om af en toe wel contact te houden. ik heb een hele close relatie met m'n vader, die vrij snel alweer een n ieuw vriendin had met 3 kinderen van rond mijn leeftijd.
pppfffff, wat een prive verhalen zo laat op de avond, haha. wou ik gewoon even vertellen.
heb net samen met vriendjelief "boer zoekt vrouw"gekeken, erg leuk weer, vooral die Frans, wat een droogkloot, whaha.
ik vind die ene jongen errug leuk die bij die enige boerin in huis zit, die jongen met die donkere krullen, wat een lekker ding!!!!!
vriendje zit nu Paul de Leeuw te kijken en ik ga zo naar boven, nog weer een paar Dawson's creek afleveringen kijken, hoezo verslaafd haha.
ik weet niet meer zo wie het zei? maar ik heb laatst de eerste dvdbox van Mclauds dogthers gekocht en dat is dus de volgende serie die ik ga kijken.
ik moet nog 1,5 box van dowson's creek, dus dat duurt nog wel effe.
morgenmiddag moet ik weer werken van 13:00 tot18:00.

met vriendin is er nog niks loos, ze komt nu wel iets meer van bed.
ik heb het idee dat ze nu zoiets heeft van, ik ben nu al ruim 35 weken heen, als het komt dan komt het maar.
dat hadden ze ook tegen haar in het ziekenhuis gezegd, dat ze haar zeker in deze situatie niet willen laten lopen tot 40 weken. dus ze zullen het anders wel eerder gaan halen als morgen blijkt dat de kleine op schema groeit.
ze twijfelden daar een beetje over de laatste keer, vandaar dat ze morgen een extra echo krijgt om dat te controleren, ben benieuwd.
nou ik ga stoppen meisies,
lekker slapen en tot morgen
xxx kruimels

phoebe, ik wou je even waarschuwen dat je misschien (het is natuurlijk niet te hopen) je wel eens erg misselijk kunt zijn. dat je hele vakantie dan niet in duigen valt.
vind het ook moeilijk hoor om een vakantie te plannen.
wij willen met z'n 5en de eerste week van July, maar ja als ik dan nu gauw zwanger raak is het geen probleem, maar voor hetzelfde geld lukt het nog niet meteen en ben ik dan 8 weken heen, dus dat is altijd lastig.
we hebben er wel voor gekozen om met het vliegtuig te gaan i.p.v de auto, is dan wel erg ongemakkelijk denk ik.
hoop dat je veel voorpret met het uitzoeken van je vakantie.
gaan jullie met z'n tweetjes?

Terug
Bovenaan