klusbabes 14

kruimels, weet je dat ik daar helemaal niet aan gedacht heb..... echt stom.
Ik denk dat we nog maar even moeten wachten met boeken.
1 voordeel bij ons is dat we alletwee (want we gaan idd lekker saampies) vrij makkelijk en op korte termijn vrij kunnen krijgen. dus als ik nu weer ongesteld zou worden en we zouden dan boeken kan ik op vakantie een test doen hahaha, zou wel een super vakantie worden dan.
En misschien moet ik ook wel wachten met boeken tot ik eeen maand of 5 zwanger ben, ben ik niet meer misselijk en zeker weten ook niet ongie op vakantie.
Maar dan moet wel alles goed zijn natuurlijk.
pffff lastig allemaal hoor.

Liefs Phoebe

Hey Phoebe, Bedank voor je verhaaltje. Zo te lezen heb je al heel wat moeten doorstaan.Mijn opa is 1 april dit jaar overleden, verder heb ik de andere nog. Ik kan erg moeilijk afstand of adscheidt nemen van mensen... dood is iets waar ik zo bang voor ben! Als ik er over na denk krijg ik al tranen in mijn ogen... Maar goed. Het is even wachten hoe het gaat met ze. Dinsdag krijgen we de uitslagen uit DK... dan is het beslissen of we er heen gaan...

Ik zou zeggen BALI! Ben helemaald verliefd op dat eilandje! Op mijn hyves heb ik ook wat foto's staan van bali. Ben er toen ruim 3 weken geweest met een groep van 8 vrienden. Maar ook met zijn 2en kan je je daar heel goed vermaken! Met 8 weken zwanger lijkt het mij nog goed te doen. Wij zijn ook bezig met een vakantie, helaas is ons budget niet zo groot anders zou ik er zo weer naar toe gaan! Vriendje is er nog nooit geweest... dus genoeg weer te zien, en nog vele nieuwe dingen voor mij te zien!

Wij hebben egypte op de planning staan in juni. Mocht ik zwanger zijn dan ben ik ook nog niet erg ver en lijkt het me ook goed te doen. Alleen oppassen met eten... maar dat doe ik zo wie zo wel, maakt niet waar waar of wanneer ik ergens heen ga.

Ik heb de box van Friends hier staan... haha ben een maraton aan het houden! Erg leuk. Ik heb ze ondertussen al zo vaak gezien dat ik gewoon mee kan praten hahaha Erg he!  

Veel plezier nog!
xxx Charlot

goeiemorgen meiden

Sterretje: ik las dat de kamers eindelijk klaar zijn, lekker meid dat kan je van het weekend lekker wat leuks gaan doen

Charlotte; jeetje he het is niet te hopen dat je beide oma's achter elkaar aan dood gaan, maar 95 is wel een mooie leeftijd, dat bedoel ik niet verkeerd hoor want het blijft klote, en hopelijk hebben ze niet zoveel pijn, sterkte meid

Bieb: dus het was leuk op beurs las ik , en er komen voor jouw ook drukke tijden aan zo te lezen, pffff,

Kruimels: ik snap je vriendin erg goed, hopelijk blijft het kindje nog evenjtes zitten, en ik hoop dat de echo vandaag goed uitpakt voor haar

xxx linda

Goedemorgen meiden,

Nogmaals bedankt voor jullie lieve en bemoedigende woorden !!!!! En nogmaals sorry dat ik ff niet zo actief ben hier, maar het lukt me gewoon ff niet. Lees wel zo veel mogelijk hoor !!!! Ik ga zo de deur uit, ben benieuwd wat we te horen krijgen en op welke termijn er wat aangedaan gaat worden. Laat het jullie weten heb alleen geen idee hoe laat ik vandaag thuis ben maar, zodra ik thuis ben laat ik het allemaal ff weten. Gisteren leuke dag gehad met de meiden, zooooo lief van ze. Net op de weegschaal geweest en anderhalve kilo eraf !!!! Das mooi..........tot later en een fijne dag lieverds

Kus happy

hey happy

nomaals sterkte vandaag meid, en het is logisch dat je op het forum bent, je hebt wel wat anders aan je hoofd. en wat goed dat je weer wat bent afgevallen
sterkte en we horen van je

xxx linda

he meiden,

blegg probeerde bij te lezen, maar er blijft niks hangen geloof ik, ben nog moe, denk dat ik ff terug naar bed ga.

happy wat rot voor je, neem je rust he. en ben benieuwd naar de uitslag vandaag.

kruimels doe jij ook een beetje rustig, jeetje wel erg laag hoor.

charlotte wat naar van je oma, sterkte

bieb klinkt tovh leuk hoor die beurs.

sorry ben de rest kwijt,maar was niet schokkend geen ongies en zwangere iig.

hier gisteren weer flink aan de beul geweest. gelukkig kwamen me zusje en der vriend helpen en hebben we flink wat meters behang kunnen verwijderen. het is toch niet normaal dat er gewoon in elke kamer 4 dikke geverfde lagen behang zitten, heeft niemand ooit gehoord van verwijderen. gut ooh gut. en dan lijkt het verdorie wel of de woonkamer muur beschoten is met een machinegeweer. er zitten zeker honderd gaten in de muur. gelukkig komt de woning bouw dat doen. maar ja wanneer anders kunnen we straks niet verders.
alleen het trapgat en de gang boven nog een stukje stomen en een houten muu in de babykamer, grrr daar wilt het er echt niet vanaf. daarna kan er gewit worden en de kozijnen en posten schuren. nou zijn we ook nog wel ff zoet mee.

vandag doe ik weinig iig. ga zo nog ff lekker liggen. dan ff hier glad maken, om 13.30 komt de opzichter om te kijken wat we hier laten zitten en hoe we achter moeten laten, duh alsog we dat niet weten. maar goed dan ga ik denk ik nog ff naar het huis. darna eten koken en vanaaf ff naar de hornbach voor een behangetje voor de slaapkamer uitzoeken. me mannetje moet vanaaf om 9 uur ff onze babymeubels elders opslaan, kan gelukkig op zijn werk, maar wel ff klote dat ze dus uit de loods moesten waar ze nu stonden, net ff een 1.5 maand te vroeg hihihi.

nou ga weer ff liggen.

xxx Bambi

charlotte, leuk hoor dat je waarschijnlijk naar Egypte gaat, lijkt me een mooi land.

linda, alles goed met je meid?

bambi, balen zeg dat de meubeltjes nu alsnog verkast moeten worden, had het nog effe 1,5 maand kunnen blijven staan dan was je inderdaad gered.
dus het schiet al lekker op in jullie nieuwe huisje, gelukkig hebben jullie hulp.

happy, heel veel sterkte vandaag meid, ik denk aan je!
en laat het even weten aan ons he als je thuis bent.

hier in drenthe is de nieuwe week ook weer aangebroken, een heerlijke rustige zondag gehad, maar nu weer volop aan de bak.
vanochtend is de dierenarts nog even geweest om de koeien op te voelen voor drachtigheid en dat viel niet erg mee.
wij hebben net als vele boeren bedrijven op het moment ook blauwtong en er zijn nogal wat koeien niet drachtig en  moeten dus weg.
gelukkig hebben we nog zo'n 20 jonge vaarsjes staan en dat moet dan de toekomst van ons bedrijf worden.
heb gelijk ook even aan de veearts gevraagd naar de wratjes van mijn jongste paard, die heeft er nogal wat op de neus. schijnt ook een soort (jeugd) virus te zijn en gaat vanzelf weer over gelukkig.(het werd ook al minder)
nou er komt iemand aan, ik ben weer effe weg
dag lieverds

Bambi: goed dat je vandaag eventjes rust neemt en leuk dat je zusje en haar vriend kwamen helpen, want alleen red je het toch niet,
Balen dat de meubeltjes nu elders moet wordenopgeslagen, en dat voor die paar weekjes,

Kruimels: bij jullie blauwtong dat is niet zo fijn, maar gelukkig hebben jullie nog 20, maar het blijft klote
werkse meid

ik ga even verder met me eten en ben er misschien vanmiddag nog eventjes, pfffff wat een klote weer is het vandaag zeg
ik heb nu trouwens geen verband meer om joey zijn piemeltje, het is echt een gekrijs niet tekort zo zielig en nu had ik het ziekenhuis gebeld om te vragen of het er vanaf mocht blijven omdat ie ook niet meer plast met het verband om, en het mocht er vanaf blijven zei ze, gelukkig maar, het doet nu natuurlijk wel meer pijn zonder iets erom heen, maar hij gaat nu gelukkig wel weer plassen en poepen en houd het niet meer op, maar goed nog een paar daagjes dan gaat het hopelijk beter

xxx linda

Terug
Bovenaan