klusbabes 14

och lin, die arme schattebout van je, wat moet die wat doorstaan. hoop dat het snel beter gaat. gelukkig gaat hij wel weer gewoon plassen en poepen.
geef hem een dikke knuffel van mij!

ik zit nog steeds een beetje te prutsen met m'n adaptor, hij was gemaakt, maar gisteravond trok ik hem per ongeluk weer los, oeps.
vriendje kan hem wel weer klaar maken, maar hij is niet het type dat zoveel geduld heeft, dus vrees dat dit wel een van de laatste keren is dat hij er aan begint.
hem net via de computer een nieuwe besteld, maar even afwachten of dat allemaal goed komt. ik heb daar nooit zoveel vertrouwen in, haha.
die man zei via de telefoon dat het 2 werkdagen kan duren, dus hoop dat vriendjelief hem nog een keertje wil maken, haha.
maar als ik er dus toch even niet ben dan weten jullie de reden en is er niks aan de hand hoor.
dag lieverds, ik ga eten en dan naar m'n werk.
fijne dag allemaal!!!
xxxx

hey kruimels

het is te hopen dat je vriendje nog eventjes 1keer de adaptor wil maken voordat de nieuwe komt, en als je er niet bent dan weten we wat de oorzaak is haha
Werkse meid

Zo zaten we net te eten, en joey ging even op het potje zitten om te plassen, geeft ie me toch een braak niet normaal, en natuurlijk een hele hoop kots er achteraan, sinds de operatie eet ie een beetje slecht dus we waren al blij dat ie vandaag redelijk at, kotst ie alles weer uit, arm kind haha

xxx linda

Het is hier idd mega rustig! Het is bijna het kruimels en Linda forum! haha
Het lijkt dat iedereen andere dingen aan zijn hoofd heeft. Babykamer, huisje, familie waar het niet zo goed mee gaat, vakantie... Ik heb zelf ook niet veel te melden. Het is hier ook rustig...
Iedereen veel succes en sterkte!! Vooral Happy....denk aan je

Ik erger me wel een beetje aan dat tempen. Ik ben vanaf 3 januari aan het tempen (cyclus begon 25 december maar toen had ik nog geen thermometer) en nog steeds geen temp verhoging!!  Dat schiet dus niet echt op! ik zit nu al op dag 28!! Kan het ook zijn dat ik het niet zie?
(dag 1 tot en met 9 niet gemeten)
dag 10        36.36
dag 11        36.18
dag 12        36.32
dag 13        35.99
dag 14        36.11
dag 15        36.35
dag 16        36.23
dag 17        36.15
dag 18        36.12
dag 19        36.18
dag 20        36.01
dag 21        36.17      
dag 22        36.17
dag 23        36.31
dag 24        36.12
dag 25        36.28
dag 26        36.30
dag 27        36.26
dag 27        36.41

hmm...Ik zie het nog niet hoor...Kruimels jij misschien een idee? jij hebt zo lang meoten tempen...

XX

ik heb ze maar afgerond is wat duidelijker...

dag 10      36.4
dag 11      36.2
dag 12      36.3
dag 13      36.0
dag 14      36.1
dag 15      36.4
dag 16      36.2
dag 17      36.2
dag 18      36.1
dag 19      36.2
dag 20      36.0
dag 21      36.2
dag 22      36.2
dag 23      36.3
dag 24      36.1
dag 25     36.3
dag 26      36.3
dag 27      36.3
dag 28      36.4

Ik zit thuis en verveel me dood! Ik heb hier nog genoeg te doen maar geen animo...
We zijn nu al bijna   3 weken om de dag aan het klussen...We hebben er wel plezier in dit keer! niet zi als ander maanden dat het een kwestie van moeten was...Hoewel het nu toch wel wat zwaárder wordt hahaha!

Ik ga eens moed bij elkaar verzamelen en nog eens een wasje draaien!

XX

hoi meiden,

Renee weet je je hoeft niet altijd een hele duidelijke steiging te hebben in je temp. 0.3 verschil kan al duiden op een ei en dat verschil heb je wel rond dag 12 of 14 zag ik. dat ie daarna niet hoog blijft hoeft niet te duiden op geen ei toch ? en het kan met zoveel factoren te maken hebben. of je wel optijd naar bed gaat, of je wel goed geslapen heb, of je snachts wakker bent geweest, en of je elke morgen de zelfde tijd meet. een heleboel onzekerheid vind ik het. ben er geen voorstander van en heb gelukkig nooit zover hoeven komen om dit permanent 4 maanden vol te houden. petje af voor jullie dames die dat wel doen en hebben gedaan.
heb je al ovu testen geprobeerd miss wat voor de volgende ronde. (na de bruine prut dan) als je ongie bent geweest.

linda wat  fijn dat het verband niet meer om moet, hoest nu met hem, wat naar dat ie het eten er uit gooide. miss toch overgehouden aan de narcose, kan je flink ziek van zijn een tijdje.

kruimels ik hoop dat het niet te ernstig  is met die blauwtong. je hoort toch wel eens dat er hele bedrijven geruimd moeten worden. succes.met je laptop.

ik ga ff me aardappelen aanzetten en kom ik weer ff buurten.

xxx Bambi  

Ik ben er!!

Alleen nu even neit meer

meot me haasten naar de buurtsuper
door de regen heen om nog even snel wat te halen

Vanavond lekker  broodje bal..
xxxx

MAmoetje

tot zo

Terug
Bovenaan