klusbabes 14

hallo meiden,m

nou mijn drukke weekend zit er weer op....

HAPPY: hoe is het afgelopen????

KRUIMELS: ik heb ook alle boxen van mclouds echt een super serie je baalt gewoon als je hem af hebt en er dan nog geen nieuwe uit is,,, zit nu al weer een paar maanden op seizoen 6 te wachten.
mannetje en ik zijn ook echt verslaafd gister de laatste box van las vegas gekeken,

BAMBI: dat behang afhalen is ook niet mijn favo werk maar 6 lagen is zeker niet normaal kunne de oud bewoners niet ff mee komen helpen haha

LINDA: super fijn dat het verband eraf mag en die eetlust zal wel van de narcose komen hopen dat het snel voorbij is...

voor de rest heb ik ook weer gewerkt maar ja wanneer is dat niet zo he, gelukkig heb ik er ng steeds plezier in..net even bij de action nieuwe spulletjes gehaald voor in huis kost daar echt helemaal niks en als je het beu bent kun je het zo weggooien voor dat geld.
bijna mijn telefoon kwijt had hem laten liggen bij de kassa, gelukkig op tijd achter. mijn man had hem ook pas verloren lag hij in de diepvries 3 dagen gelegen maar hij deed het nog haha....

nou ga nu ff opruimen heb lekker andijvie stamp op en nog ff bed opmaken..

mischien tot straks

groetjes anoeska

Sorry hoor.. Maar hoe raak je je tel kwijt in de vriezer?? hihi..

Ben me pinpas kwijt.. zal er ook maar even kijken(zie ik mezlef ook nog  wel voor aan ook) gelukkig hoef ik hem niet te blokeren want weet 100 % zeker dat ie in huis ligt..maarja waar

xxx

Mamoetje

ha mamoetje,
op ons bedrijf hebben we een grote vriezer staan he niet zón huis tuin en keuken ding, en hij had hem in een zakje op zijn mouw en met het lossen van de vriespullen is hij in een krat terecht gekomen.
ja het is ook wel er glach wekkend maar toen niet hoor hij was kei chagie.

nu kan hij er ook wel om lachen

zit ook het nieuws te kijken,

en er werd verteld dat zwangere vrouwen beter weinig cafeine moeten drinken want dit verhoogd de kans op een   miskraam...
dus kun je beter de eerste 5 maanden geen koffie drinken zeiden ze

Hoi meiden,

Pffffff wat een dag ....wat kan spanning lichamelijk een hoop met je doen zeg !!!! Zit hier helemaal voor pampus op de bank. Mn mannetje heeft het eten gemaakt, gelukkig maar. Ga nu zo zonnebanken en dan mn mandje in. Neem een slaappil een dan mar hopen dat ik lekker een aantal uurtjes kan slapen. We kwamen in het ziekenhuis vanmorgen en moesten er om half elf zijn. Toen we daar aankwamen was het kwart over tien dus netjes op tijd. Werden we pas om twaalf uur geholpen, het was evht mega druk pfffff. Ze gingen zelfs de afspraken voor de middag afzeggen want heel de wachtkamer zat nog vol !!!! Nou op zich wel goed nieuws, hij kan geopereerd worden !!!! We hadden nu een andere arts ( ze werken daar samen ) en deze was ook positief en zegt dat hij het weg kan halen. Met bestraling weet hij niet zeker of alles weg is en dmv een operatie wel. Nu bleek dat we dus toch een keuze hadden hebben we dus voor de operatie gekozen. Het zal heel zwaar worden, het is een grote operstie die bijna drie uur duurt. Het herstellen zal ook een kleine drie maanden in beslag nemen. Hij wordt nu 5 maart geholpen en moet dan vijf dagen blijven en mag dan naar huis met een cateter ( ????? hoe schrijf je dat ) in en die gaat er na twee weken uit, dan moet hij ook weer een nacht blijven !!!! Als die eruit is kan hij niet meer zn plas ophouden en moet dat dmv terapie weer leren. De arts verwacht dat hij drie mannden na de operatie weer op de been zal zijn en dat hij dan wel weer zn plas kan ophouden. Er is een kans dat hij blijvend wat urine zal verliezen in bepaalde gevallen, bijv dmv schrikken ofzo. Dat gaat dan om een paar druppels ........ach als dat het ergste is !!!!! Ik moet het ff op me in laten werken allemaal hoor pffff wat een verhaal he. Meiden echt heeeeeeel erg bedankt voor jullie lieve woorden, doet me echt goed !!!!   Ga wieberen, ben kapot ........morgen naar de tandarts bah haha
Doei lieverds

Dikke kus happy

hey meiden

Renee: ik wil je   niet ontmoedigen maar het kan ook zijn dat je geen ei hebt gehad, maar het kan ook zo zijn net wat bambi zegt dat je een klein verhoginkje hebt gehad en dat dat je ei is geweest, maar je moet dat gaan vergelijken met volgende maand

Anoeska: hahaah de telefoon kwijt in de vriezer ik moest er wel om lachen en ik kan erin komen dat je man op dat moment wel chagy was hahaa

Mamoetje : heb je je pinpas weer terug gevonden??

Happpy: nou meid dat is opzich wel goed nieuws dat ie wordt geopereerd kan worden, en ja herstel daar moet je een tijdje voor opzetten, maar als het allemaal goed komt dat is het belangrijkste toch?
ga lekker onder de zonnebank meid en ik hoop dat je een beetje rustig slaapt vanavond sterkte meissie

xxx linda

Hee Lin,

Nee nog niet gevonden, maar ben voor vandaag maar gestopt met zoeken.. heb het idee dat ik eroverheen kijk dus kijk morgen wel weer.. heb altijd nog een chippas waar ik wat op kan zetten..

Ben blij dat het wat beter gaat met joey..

ik ben zo weg meiden.. misschien nog tot vanavond..

Ik vind het trouwens leuk om op Marktplaats te klote als er niets te doen is op internet.. en ik heb een supermooie kinderwagen (vind ik zelf dan) gevonden.. jammer speciale oplage 25st en winkel zit in alkmaar ofzo.. 599 euro moet ik wel deze ronde zwanger raken en dan gelijk na de 12 weken kopen.. als alles goed gaat.. maarja zijn er nog genoeg andere.. maar denk meld het even voor de zwangere dames als die nog geen wagen hebben..

xx mamoetje

Terug
Bovenaan