Klusbabes 15

Precies, dat heb ik dus ook......en niet op een lullige manier maar die Vk heeft mij toendertijd compleet verkeerd ingeschat waardoor ik me absoluut niet serieus genomen voelde in pijn en verdriet en gevoel.....maar goed, ga idd proberen te genieten. En dat lukt af en toe al, maar voor de grootste tijd blijft het gewoon heel spannend!

Ik kruip mijn nestje in.
Welterusten voor jou ook!

En voor iedereen die hier vanavond nog komt buurten!
Dikke kus!

Rimke; zoals je vast wel weet  ga ik dus 8-8 trouwen. Als ik deze maand zwanger zou raken, ben ik dan 7 maanden zwanger. Vindt ik eigenlijk te ver heen, 6 maanden zou beter zijn,. Dus eigenlijk had ik deze maand zoiets van, hmm misschien toch maar even niet. Dat gevoel overheerste meer dan het wel willen. We hebben nu ook maar 2x gesext, geen rekening gehouden met mijn ei. En moet je eerlijk, zeggen, heb mijn ei deze maand helemaal niet gevoeld...en normaal altijd....dus ja, ik zie het wel. Mocht het dan toch raak zijn, dan is het echt puur geluk, en dan heeft het zo moeten zijn, is het niet, dan niet. En dan kan ik ook zuipen   met de carnaval haha

Als we weer een katje nemen, dan wil ik weer hetzelfde ras, een maine coon. Maar het zal waarschijnlijk dus gewoon een jong katje uit een nestje zijn, ik denk wel weer een poesje, Even kijken wat de fokker ons dan aanraadt, Maarja, zijn ook duur, dus even goed bekijken   met onze financieen.....

Rimke; wel fijn dat je nu gewoon je verhaal hebt kunnen doen. Toen ik bij vk liep ivm miskraam, toen zei ze (toen ik op een gegeven moment naar gyn moest, omdat ik nog bloedde) bel me even hoe het gegaan is. Dus ik belde haar om te zeggen dat het dus een bbz was. Nou ze reageerde er niet echt op. Meer van, oh, en verder niet veel eigenlijk. Dat vond ik wel jammer, want verder was het een heel aardige vrouw.

lin, ik wou even laten weten dat ik mee gedaan heb met de iq test, jij ook?
ik heb een iq van 121, best goed dus, gelukkig
pppfff ga nou zo m'n bedje in.
welterusten allemaal

och ja, natuurlijk! Even helemaal naar de catacomben van mijn hersentjes verdwenen die informatie! Natuurlijk zou het dan beter uitkomen om niet hoog-hoog zwanger te zijn.........hihihi! Daarom zijn wij nog steeds niet getrouwd, we zaten te plannen voor september, maar toen was ik inenen weer zwanger.............tja. Dus wachten we eventjes tot volgend jaar.
Mooie katten zijn dat idd, maine coons, de fotos die ik van puma zag, prachtig........ben benieuwd hoe jullie andere poesje gaat reageren op een broer of zusje........is altijd even aftasten maar uiteindelijk wel gezelliger denk ik, zeker als jullie vrij vaak weg zijn.......beetje gezelschap kan dan geen kwaad!

Nu ga ik echt mijn bedje in!!!
Dikke kus!

Rimke: Geniet er lekker van!  Je weet dat als je je zorgen maakt of als je behoefte hebt om te praten, je iig goed terrecht kan... oh natuurlijk ook bij ons op het forum!
Slaap lekker!

Bied: Leuk een jong katje! Ben gek op huisdieren, ben helaas hartstikke allergies! Rode ogen, niezen etc....

Ik ga mijn ventje maar es blij maken, hij ligt al in bed te wachten hahaha! Gek! Slaap lekker meiden! Tot morgenavond.

Liefs Charlot

121!!!??? Das harstikke goed, je bent harstikke intelligent! Knap hoor! Onze knappe kruimeldief.......!

Heb er ooit eens 1 gedaan die was volgens mij iets van 115......ook niet slecht.

Charlotte; dan zal ik maar eens vaker foto;s van mijn kat plaatsen! dan heb je ook geen last van allergie

Rimke; niet erg dat je het vergeten was hoor! zeker zwangerschapsdementie haha

Ik ga ook stoppen. even wassie ophangen en dan naar bedje

Terug
Bovenaan