Klusbabes 15

Meiden ga naar mn werk, wat een luxe he.....tien uur beginnen !!!!! Fijne dag allemaal haha heb maar ff een halve blabzijde vol gekletst in mn uppie......heb ik ff de schade van de laatste tijd ingehaald hihi......

Liefs happy

haai meiden,

nou ben terug van de gyn....
vond het best spannend, maar heb gelukkig al mijn vragen kunne stellen van dat bruin bloed de eerste paar dagen, dat was niks verontrustend was wwarschijnlijk gewoon oud bloed maar kon geen kwaad.
toen heb ik gevraagd dat ik er over in zat dat ze misschien iets geraakt hebben tijdens mijn operatie aan mijn darmen, maar ook daar hoefde ik niet bang voor te zijn want als dat toen gebeurd was was er een gyn. bij gehaald en dat is niet gebeurd, dus weer een zorg weg.
wel zij ze dat door mijn operatie de kans bestaat dat er wat verklevingen zijn van binnen en dat kan rond mijn eileiders zitten. en dit kunnen ze kijken met contrast vloeistof of een kijk opperatie maar is ook niet geheel zonder risico.
en aangezien ik in mei gestopt ben met de pil maar pas in september begonnen ben moet ik gewoon nog een tijdje door klussen want dat de gemiddelde vrouw er een jaar over doet voordat ze zwanger is.
dus hebben ze nog niks gedaan wel tel.nr. gekregen van een instantie voor vragen en een boekje wat ze evt. allemaal voor me kunnen beteken als ik in mei nog niet zwanger ben.
hopelijk is dit wel zo en heb ik van de maand goed gklust.
voor de rest heb ik nog gevraagd van teveel cola drinken mij zij zei dat dat een fabeltje is. en dat wel roken en teveel alcohol gebruik een slechte invloed kan hebben, maar dat doe ik all 2 niet, verder heeft mijn man vroeger een liesbreuk gehad, maar daar ziet ze ook geen problemen in.

dus kortom door blijven oefenen en anders in mei weer trug komen.

hoe is het hier verders heb je nog wat gekocht vandaag linda.
ik ga zo lekker eten en me eigen goed verwennen.....

oja phoebe kun je ergens thuis testen kopen voor het zaad van je man en waar?

en soms lees ik ook weleens dat mannen bepaalde dingen niet willen of dat je stiekum ovu testen hebt gekocht, maar ik vind dat je je alles met je man moet kunnen bespreken je bent tenslotte samen aan deze fase in je leven begonnen toch?? dus wees eerlijk dan komen er later ook geen misverstanden.

nou heel verhaal..

liefs anoeska

Hallo meisjes!!

Linda 2
nogmaals TE GEK!!!!! Hihi Geniet er maar van!!!

Charlotte
dus jij laat, na het klussen, alles zitten….Hoef jij na de seks niet te plassen? Ik wel ik moet altijd opstaan erna dan ben ik meteen al alles kwijt hahaha. Heb ik wel de dag erna geen onwelkome verassingen!! Hihi

Happy
meid hoe is het met je??

Linda
hoe is het nou met je ukkie?? Veel winkelplezier vandaag!

Bieb
Hoe si eht met de regelerij van de bruiloft? Moet je nog veel of heb je al een groot gedeelte gehad?

Pip
ik heb jou ook al een tijdje niet gespot…Alles in orde?

Rimke
Daar ben je..Ik maakte me al ongerust. Zolang neits gehoord.
Wat jammer dat je zo veel kwaaltjes hebt…Maar die zul je wel voor lief nemen!! Kann ook zijn dat je dat virus gevangen had dit weekend. Dat is 2 dagen kotsen en diarree en dan is het over…De hele kliniek heeft het al gehad Alleen onze afdeling nog niet….Dus ik denk dat we snel aan de beurt zijn….AAAHHH

Kruimels
Houd me o pover de IQ test. Ik had hem ook gedaan met mijn vriendjelief. En hij kwam uit op 115 en ik op 125. Maar hij kan niet tegen zijn verlies. En ondanks dat het een andere test is dan een echte officiele IQ test was hij hartstikke beledigd. Dan ga ik hem ook nog plagen….Het was hier feest voordat we naar bed gingen!! Gelukkig was het ook redelijk snel weer gesust maar wat een drama queen dat vriendje van me!! Hahaha

Anouska
Wat fijn dat de gyn je alles heeft kunnen wegpraten. Neem je er de tijd voor en anders idd in mei terug komen!

Ik ben er ook geen voorstander van om elkaar te ontmoeten. Ik vind het zo heel leuk om met jullie te kletsen. En omdat ik jullie niet in levende lijve ken is het ook makkelijker om dingen tegen jullie te zeggen (over mijn bruine oprut bijvoorbeeld haha). Dus meiden helaas pindakaas maar ik zal er niet bij zijn mocht er een reunie komen.
We zei dat nou van en reunie als er allemaal klusbabe baby ´s of zwangeren zijn? Dat lijkt me dan wel weer heel leuk…ist och anders.

Meisjes nog een fijne dag!! Ik moet zo werken gaan tot 23.00 uur…

XX

hey meiden

Happy: hahaha je hebt inderdaad niet gelogen om tegen je moeder te zeggen dat je ons van een forum kent hahahaha
Hoe gaat het nou met je moeder?? gaat het weer een beetje
en nu je hond ook nog ziek las ik pff fhet houd ook niet op bij jullie zeg
Hoe is het trouwens met je vriend??? heeft ie nog last van die wond of is ie weer helemaal up to date hahaah

Anoeska: wel lekker dat de gyn al je zorgen uit de wereld heeft kunnen helpen, en nu dus goed je best doen tot mei, en lekker dat je in iedergeval weet dat je dan een afspraak kunt maken voor in mei

Renee; werkse meid vandaag

Ik heb voor joey een paar shirtjes met lange mouwen gekocht bij c&A echt leuk van mickey mouse en bob de bouwer ,en nog een overhemdje en nog een blauw wit shirtje, kan die weer effe voort, hij heeft al zoveel kleren, maar ja ik kan dat niet laten hangen hahaah, toen ie die bob de bouwer trui zag zei ie wowww bob bouw hahahaha

xxxx linda

Renee: Ik probeer het zo lang mogelijk te laten zitten... Moet ze (de sterkste zwemmers!)  natuurlijk wel een kans geven om hun doel te bereiken....  Ik moet vaak ook plassen na het klussen maar blijf zo lang mogelijk liggen. Anders heb ik het idee dat het niet werkt ofzo... hehe

Linda: Lekker wezen shoppen lees ik! haha heb je ook wat voor jezelf gekocht of alleen leuke dingetjes voor joey?

Ik ga ff verzinnen wat we gaan eten... Probeer later nog wel ffies terug te komen op het forum. Voor nu eet smakelijk lieve lieverds! (ben in een hele liefdevolle bui! en knuffels voor jullie allemaal)
Liefs!

Charlotte: ik heb alleen wat voor joey gekocht, vind ik toch eigenlijk veel leuker dan voor mezelf hahaah, en ik kon toch niks voor mezelf vinden
eet smakelijk meid

wij eten zometeen weer lekker stokbrood met kruidenboter, al moet ik dat elke dag eten ik vind dat toch zooooooooooooooooo lekker

Meiden ik ben er vanaovdn niet want de reiki mevrouw komt weer, ze is nu 3 weken niet geweest, omdat ik zo goed vooruit ga maar ik wil toch dat ze in iedergeval 1x in de maand komt dan kan ik het bijhouden hahahahaha,

Ik denk dat er storm op komst is want joey is net zo gek als een deur, hij is aan het rennen en vliegen en daarbij erg hard schreeuwen van de lach, hahaah wel grappig maar ik ben nu een beetje doof haha
Mooi dat ie over een uur op bed gaat haha

meiden iedereen een fijne avond en morgen dan lees ik weer bij

xxx linda

Terug
Bovenaan