haai meiden,
nou ben terug van de gyn....
vond het best spannend, maar heb gelukkig al mijn vragen kunne stellen van dat bruin bloed de eerste paar dagen, dat was niks verontrustend was wwarschijnlijk gewoon oud bloed maar kon geen kwaad.
toen heb ik gevraagd dat ik er over in zat dat ze misschien iets geraakt hebben tijdens mijn operatie aan mijn darmen, maar ook daar hoefde ik niet bang voor te zijn want als dat toen gebeurd was was er een gyn. bij gehaald en dat is niet gebeurd, dus weer een zorg weg.
wel zij ze dat door mijn operatie de kans bestaat dat er wat verklevingen zijn van binnen en dat kan rond mijn eileiders zitten. en dit kunnen ze kijken met contrast vloeistof of een kijk opperatie maar is ook niet geheel zonder risico.
en aangezien ik in mei gestopt ben met de pil maar pas in september begonnen ben moet ik gewoon nog een tijdje door klussen want dat de gemiddelde vrouw er een jaar over doet voordat ze zwanger is.
dus hebben ze nog niks gedaan wel tel.nr. gekregen van een instantie voor vragen en een boekje wat ze evt. allemaal voor me kunnen beteken als ik in mei nog niet zwanger ben.
hopelijk is dit wel zo en heb ik van de maand goed gklust.
voor de rest heb ik nog gevraagd van teveel cola drinken mij zij zei dat dat een fabeltje is. en dat wel roken en teveel alcohol gebruik een slechte invloed kan hebben, maar dat doe ik all 2 niet, verder heeft mijn man vroeger een liesbreuk gehad, maar daar ziet ze ook geen problemen in.
dus kortom door blijven oefenen en anders in mei weer trug komen.
hoe is het hier verders heb je nog wat gekocht vandaag linda.
ik ga zo lekker eten en me eigen goed verwennen.....
oja phoebe kun je ergens thuis testen kopen voor het zaad van je man en waar?
en soms lees ik ook weleens dat mannen bepaalde dingen niet willen of dat je stiekum ovu testen hebt gekocht, maar ik vind dat je je alles met je man moet kunnen bespreken je bent tenslotte samen aan deze fase in je leven begonnen toch?? dus wees eerlijk dan komen er later ook geen misverstanden.
nou heel verhaal..
liefs anoeska