Klusbabes 15

volgens mij had ik ook s iq rond de 120...allemaal hoogbegaafd haha

ha meiden,

ja jullie zien het goed ben nog wakker ik denk ga toch maar ff bijlezen
en zag dat
LINDA2 zwanger is van harte meid in welke ronde zat je op het moment?

voor de rest heb ik rimke weer gezien
zijn spannende tijden maar we gaan er allemaal vanuit dat het goed is, voelt het ook goed?

wat betreft dat afspreken weet nog niet of ik mee ga want ik werk natuurlijk van ma. to za. en zo. is dan de enigste dag dat ik met mijn mannetje dingen kan gaan doen maar laat maar weten wat het word en waar? dan kijk ik nog wel.

nou ga weer stoppen ben kapot, en moet om 9.20 al bij de gyn zijn ben zo benieuwd..

liefs anoeska

goeiemorgen stelletje klepgeiten

Anoeska: succes bij de gyn vandaag

Rimke: ik ben blij weer wat van je te horen meid, en je hebt dus genoeg kwalen zo te lezen, hopelijk knap je snel een beetje op meid, en wat goed dat vk goed naar je luisterde, dat doet je goed, ik heb met de clomid deze ronde tot nog toe alleen flinke last van mijn humeur, pfff ik zit mezelf in de weg met chagarijnig zijn haha
Doe je rustig aan meid

Bieb: ik las dat je een nieuwe kat gaat kopen, wel leuk hoor is die andere ook niet meer zo alleen,

Kruimels: je vriendin mag die wel weer autorijden, of speelt ze voor eigen dokter??

Sterretje; ik las dat je niet af wilt spreken ieder zijn eigen mening, ik ben erniet zo bang voor dat het daarna minder kan worden op het forum, maar goed we wachten het af

meiden ik ga stoppen ik ga ons klaarmaken om te gaan winkelen
iedereen een fijne dag vandaag

Hoi meiden,

Zag dat er best veel gekletst was !!!!!!

Lin; gezellige dag in de stad !!!!! Altijd wel ff leuk he, ben daar nog nooit geweest maar zag ( bij rimke geloof ) dat het wel leuk is daar he ......geniet er van lieverd .....

Bieb; wat leuk een katje erbij. Ik weet idd je verhaal nog goed, vond het zoooooo zielig voor je toen. Heb er zelf ook twee en ze zijn idd gewoon een onderdeel van je gezin he !!!!

Sterretje; nou hier gaat alles wel weer. Mn vader was echt helemaal in paniek van de week met mn moeder. Vond ik ook weer zo sneu, hij heeft al zoveel aan zn hoofd. Hoe is het verder meisje? Hoe ver ben je nu al weer?

Rimke; ach meisje, ben je zo beroerd? Geeft niks hoor als je het er toch ff uitgooit. Natuurlijk zeg je van te voren dat je het er allemaal voor over hebt maar, fijn is anders he ......rustig aan he en wat fijn dat er zo goed naar je verhaal geluisterd werd !!!!!

Kruimels; knap hoor 121 !!!!!! Ben heeeeeel trots op je haha

Anoeska; succes bij de gyn meid. We horen het wel he?

Bambi; rustig aan he en idd lekker op tijd naar bed meisje ....

Pip; hoe gaat het met je leiverd? Heb je idd al een tijdje niet gezien hier. Alles gaat toch wel goed?

Kussssss happy

o ja ik las ook nog dat iemand een hoog IQ had, maar wie dat weet ik effe niet meer hahah erg goed, ik heb de test niet gedaan, wij hebben hem halvewege aangezet toen ze bijna bij het einde waren hahaha

xx xlinda

Charlotte; is het gelukt om je ventje blij te maken gisteren of was hij al in slaap gevellen? hahaha

April; hoe gaat het met je meid ? Ik weet ff niet meer wat ik nou ook alweer van jou gelezen had  sorry. Maar, het is ook moeilijk bijhouden als je hier niet zo vaak bent .........

Meiden die ik vergeet sorry, denk echt aan jullie allemaal hoor !!!!!

Fijne dag allemaal....

Knuf happy

Hey lin, hoes tie met je kleine kaboutertje? Gaat het weer een beetje? Moest van de week wel lachen toen je schreef dat je hem mat zn gat in de biotex ging zetten, heb het ook nog tegen mn moeder verteld !!!! Ze vroeg waar ik jullie toch allemaal van kon, heb ik gezegd dat ik gewoon met jullie op een forum zit haha lieg ik iig niet he ......

Kusje happy

Durf het trouwens bijna niet meet te zeggen  maar, heb heir weer een zieke pffffff nu de hond whaha die denkt doe ook maar mee met dat rare zooitje hier !!!! Ze kotst echt alles onder, lekker hoor op je nuchtere maag !!! ZAl wel weer buiten iets opgegeten hebben !!!! Ik ga zo werken en dan halen mn ouders haar op want mn moeder vond het zooooo zielig, haha mutsie

Liefs happy

Terug
Bovenaan