Klusbabes 15

Rimke: Moet je vast een goed gevoel geven dat je goed je verhaal heb kunnen doen en dat je ook echt het idee en gevoel het dat er werd geluisterd. Is toch belangrijk dat het klikt! Als je echt niet kan wachten tot 12 weken dan ga je toch gewoon wat eerder...

Liefs Charlot

He Rimke, ben je er ook nog? Fijn dat het goed met je gaat, en ach die klachtjes, die horen er bij he? Lekker rustig aan op het werk, zou ik ook doen
Enja, waar is Pipstip eigenlijk??

Happy: ik ben even terug gaan lezen en wat een verhaal van je moeder! twee keer flauwgevallen op 1 dag! Hoop dat het weer goed komt, en dat het eenmaling (ok tweemalig) was. Wel vervelend dat je nu later naar de tandarts moet... Heb je nog langer om je zenuwachtig te maken!
xxx Charlot

Bieb: toch een twee kat erbij?! Leuk hoor... Voor jullie en je overgebleven katje natuurlijk! Wordt het een kitten of een adoptie kat uit het asiel?

he lieff biebmeisje!
Ik ben er nog hoor!
Hoezo heb je deze maand geen kans dan??
Zal je altijd zien!...................

En trouwens lieverd, wat een fijn nieuws! Een nieuwe poes! en een kleintje, zo leuk.
Moest ook even verdrietig zijn na mijn banjertje, maar ben blij dat we toen die twee monsters in huis hebben genomen......

En die klachten van mij, tja het hoort er allemaal bij, dat weet ik ook maar soms moet ik heel even klagen, hoewel ik me had voorgenomen dat nooit te doen............maar toch!

He charlotte,
Ben je weer wat bijgekomen meid......teleurstelling toch altijd weer die RD's maar goed, nieuwe ronde breek weer bijna aan, op tijd beginnen met klussen en niet te vroeg stoppen.......
Was idd fijn dat ik mijn verhaal kwijt kon bij de VK, luchtte ook wel op.
Ze ging mijn verhaal in het groepsoverleg gooien, omdat ik toch wat opmerkingen had ove reen bepaalde collega toen ik het tweede vruchtje ging verliezen.......dus ook daar wordt wel iets mee gedaan....fijn gevoel toch, en dan kan ik dat ook achter me laten en van deze zwangerschap gaan genieten.

Goed dat die collega er dan op wordt aangesproken... Tuurlijk is het moeilijk en zwaar (kan ik me voorstellen!) maar probeer het een plekje te geven. Ik hoop dat je het allemaal achter je kan laten en idd lekker gaat genieten van je frummeltje!
xxx

Terug
Bovenaan