Klusbabes 15

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk
Januari: 7) Essy, 4e ronde

JANUARI

1)  
2) Essy, 4e ronde
3) Kruimels 9de ronde, 1ste kindje
4) ,Anoeska, 4e ronde
5)  Chris, 11e ronde     , Bieb, 3e ronde na mk
6)
7) Essy, 4e ronde
8)
9)
10)
11)
12)   Happy 7e ronde
13)   Charlotte 1e ronde, 1e kindje  (weet cyclus nog niet, 28 dg aangehouden)
14)
15)
16)
17)
18)

19) Phoebe 7e ronde 1ste kindje linda 2de kindje ronde 10,
20)
21)
22)
23) Linda2 ZWANGER !!!
24)
25) Jacqy84, 7e ronde
26) klaasje 1e ronde (onrm.cyclus)
27) Renée 6e ronde (onregelmatige cyclus, uitgegaan van gemiddelde 33 dagen)
28)
29)
30)
31)

Februari

1)
2) Mamoetje 3e ronde 1e kindje , Bieb 4e ronde 1e kindje
3)
4)anoeska 5e ronde eerste kindje
5) Kruimels 10de ronde, 1 ste kindje  (gemiddelde 34 dagen aangehouden)
6)
7)
8)
9) Happy 8e ronde  
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16) Phoebe ronde 8 eerste kindje     Linda 2de kindje  ronde 11 met clomid
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

He linda2,

Ook via deze weg van harte meid, ga er echt volop van genieten.

essy jammer dat je je zo misselijk voelt wanneer ga je het vertellen.

Mamoetje ik vind je idee wel leuk, maar denk dat het tochj iets is voorals iedereen zwanger is en miss al baby's geboren zijn. ik wil niet dat het namelijk pijnlijk is voor iemand als ik met me dikke buik aan kom wandelen. maar je idee is top ben alleen de komende 2 maanden vol geboekt hahaha.

sorry andere meiden, maar heb met mezelf afgesproken vroeg me bed in te gaan en ga dat  nu dan ook doen. ben mega verot moe.

xxx Bambi

p.s ff voor de duidleijkheid, het huis is nog lang niet af hoor. alleen het behang is eraf. voor degene die anders dachten.

Hey Meiden,

Hebben er meer mensen last van problemen met het forum?... Ik had gister eindelijk alles doorgelezen (van klusbabed 15 dan…) en een heel bericht geschreven, wil ik hem plaatsen WEG bericht! Daarna kon ik ook niet meer op het forum om alsnog iets achter te laten. Ik schrijf alles nu maar in word voordat ik weer alles kwijt ben!

Phoebe: Ik las iets over een testje voor je vent… Kan begrijpen dat hij zich dan aangevallen voelt. Is natuurlijk erg confronterend voor hem wanneer blijkt dat hij “slow” sperma heeft. Maar als je het graag wilt misschien dat je hem alsnog kan overhalen?!

Klaasje: Je NOD en je verjaardag?! Ik duim voor je dat je niet ongi wordt! Beter verjaardagscadeau kan je je niet wensen toch! Je hebt het maar druk met werken… vanaf vandaag 3 dagen overwerken… bleh!
Ik las dat je zus weg is, waarheen? En waarom voor zo lang?!

Mamoetje: Ik heb ovu testen in huis gehaald zonder dat mijn vriend er van af weet. Ik had het wel gezegd dat ik ze wou halen zodat ik kon testen wanneer mijn eisprong is. Hij vond het onnodig en vond dat we het gewoon zijn gang moesten laten gaan…. Hij denkt natuurlijk, lekker vaak klussen! Ik heb ze toch in huis gehaald en ze liggen in het toilet in het “vrouwen” mandje. Daar komt hij toch niet, en aangezien hij niet mee gaat wanneer ik moet plassen (hahaha stel je es voor!) kan ik ze doen wanneer ik wil. Ondertussen weet hij het wel, en heeft hij zoiets, als jij het nodig vindt en je daarmee gelukkig voelt moet je het doen…. Om een lang verhaal kort te maken (hehe) zou ze gewoon in huis halen. Vrouwen vinden hele andere dingen belangrijk en denken er anders over dan mannen… Als jij het wilt omdat jij je daarbij prettig voelt moet het gewoon doen.

Jacq: Je hebt het er maar druk mee op je werk!! Denk wel aan je rust. Spannend vrijdag je NOD!

Kruimels: Ik heb me rot gelachen om je verhaal! Haha Ken het. Zorg altijd dat ik netjes met mijn kont in de lucht kan blijven liggen na het klussen… maar de volgende ochtend na twee stappen voel je het zo naar buiten lopen! Haha

Linda: GEFELICITEERD MEID! Geniet er van met zijn 2en!

Bambi: Slaap lekker!

Verder weet ik het ff niet meer.

Helaas zit ik niet meer alleen op het werk, en kan ik dus alleen in de avonden op de pc. Gelukkig valt het bijlezen nog wel mee… Ik ben al klaar met mijn ongi! Het was maar kort. Normaal gesproken ben ik ruim een week ongesteld… alleen maar beter. Vanavond weer klussen… mijn vriend zeurt al een uur aan mijn hoofd dat hij naar bed wil haha!! Ik was eerst een week zien en toen ongi… staat al te lang droog zegt hij!
Mijn volgende NOD is op 15 feb. Dan ben ik wel weer uitgegaan van 28 dagen. Ik hoop dat mijn volgende ongi eerder komt… Nu was het 34 dagen, misschien volgende keer 32 of 30 en zo naar de 28. Ik heb nu uitgerekend dat ik ongeveer de eerste feb mijn ei heb. Iig in die week ergens.
Ik lees over ontmoetingen enzo, lijkt me gezelli! Ik lees wel wanneer en hoe.

Verder gaat alles zijn gangetje. We hadden plannen om een reis naar egypte te boeken, had een leuk hotel gevonden en alles, komt hij er opeens mee dat het misschien toch niet zo;n goed idee is! Had hij weer verhalen gehoord van mensen…. Ppff… Vermoeiend hoor! We gaan zo ff kijken wat nog meer een optie is, ik wil vandaag iig iets boeken!

Liefs Charlot

quote: bambi82 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-01-2008 21:18:26'));

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk
Januari: 7) Essy, 4e ronde

JANUARI

1)  
2) Essy, 4e ronde
3) Kruimels 9de ronde, 1ste kindje
4) ,Anoeska, 4e ronde
5)  Chris, 11e ronde     , Bieb, 3e ronde na mk
6)
7) Essy, 4e ronde
8)
9)
10)
11)
12)   Happy 7e ronde
13)   Charlotte 1e ronde, 1e kindje    (weet cyclus nog niet, 28 dg aangehouden)
14)
15)
16)
17)
18)
19) Phoebe 7e ronde 1ste kindje linda 2de kindje ronde 10,
20)
21)
22)
23) Linda2 ZWANGER !!!
24)
25) Jacqy84, 7e ronde
26) klaasje 1e ronde (onrm.cyclus)
27) Renée 6e ronde (onregelmatige cyclus, uitgegaan van gemiddelde 33 dagen)
28)
29)
30)
31)

Februari

1)
2) Mamoetje 3e ronde 1e kindje , Bieb 4e ronde 1e kindje
3)
4)anoeska 5e ronde eerste kindje
5) Kruimels 10de ronde, 1 ste kindje  (gemiddelde 34 dagen aangehouden)
6)
7)
8)
9) Happy 8e ronde  
10)
11)
12)
13)
14)
15) Charlotte, 2de ronde, eerste kindje   (weer uitgegaan van 28 dg, nog geen duidelijke cyclus)
16) Phoebe ronde 8 eerste kindje     Linda 2de kindje  ronde 11 met clomid
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Ik heb de roze wolk ff bijgewerkt met mijn nieuwe verwachte NOD.
xxx

He lieve meiden,

Linda2: gefeliciteerd meid! Ga lekker genieten!
Linda: veel plezier in A'dam Noord, leuk winkelcentrum he? Hihihi, kwam ik ook vaak!
Ben blij dat het weer iets beter met je kippenboutje gaat! hoe gaat het met de clomid? Al weer bijwerkingen? hoop dat het deze keer mee gaat vallen!
April: Dank voor je interesse! Ga zo mijn ego verhaaltje opschrijven! Hoe'st met jou? Klopt het echt dat je je na de drie maanden wat beter gaat voelen? Zeg alsjeblieft ja....
Kruimeldiefje: Wat ben jij toch altijd druk meid, en zo laat.......kan er gewoon niet overuit......
Bambi: lekker vroeg je nestje in, slaap ze zo. Gelukkig is al het behang er af, dan kan nu het opbouwen weer beginnen, en kan het alleen nog maar opknappen....
Sterretje: ben het met je eens hoor, van mij hoeft een ontmoeting ook niet zo....maar goed, dan zonder ons toch?
Klaasje: eind weg hoor, zuid-afrika. Maar zo mooi en zulk lekker eten.......als je geld, tijd en dat soort dingen over hebt, zeg ik gaan! Lekker je zusje opzoeken.....
Pipperdepip: Lieverd, heb al een tijdje niets van je gelezen, hoe was het maandag bij de gyn???? En hoest verder met je?
Happy: meisje wat een toestanden bij jullie, deze fratsen zouden we toch in 2007 achterlaten.........wat ontzettend akelig allemaal........dikke kus!

Nou goed, ik ben de nachtdienst weer uit.
Van het weekend de hele zooi onder gekotst, ook wat diarree dus mijn hormonen doen hun best..........
Ik slaap heel slecht, droom veel en slaap heel licht en heb het zo heet! Dus dat werkt allemaal lekker mee, en daarnaast ben ik zo ontzettend moe............mijn lijf is gewoon heel hard aan het werk, dus ik kan het allemaal wel plaatsen hoor. Ik pak ook gewoon mijn rust, ik werk drie dagen in de week dus wat dat betreft gaat het wel. Nadeel is alleen dus dat ik de afgelopen weken heel weinig gewerkt heb, en de komende weken moet ik iets meer, dus dat zal niet zo lekker gaan denk ik.......
7 februari weer een echo, en gister zijn we weer voor intake geweest. Kon mijn verhaal van de miskraam heel goed kwijt, en voelde me echt gehoord.
Ook moeten ze in de gaten gaat houden van die resusfactoren van ik heb bloedgroep A- en na die miskraam heb ik ook al een spuit gekregen met resusfactoren..........nou ja, dat laat ik maar eventjes.
2 Weken nog volhouden tot de echo en als ik het echt niet meer trek mag ik eerder komen, maar ik doe het het lieft zo dicht tegen de 12 weken aan.............dan kunnen we echt gaan genieten........

Lang verhaal............

Allemaal een dikke kus, Rimke

Meiden,

ga even niet bijlezen, heb geen zin meer maar 1 ding wil ik wel zeggen:

LINDA GEFELICITEERD!!!!

ik heb je sterretjes opgevangen hoor! hoop dat het mij vrijdag goed nieuws brengt!

Geniet ervan meid!

Liefs Jacqy

Happy; sjonge, wat naar dat je moeder flauwgevallen is. Ja, dat zal vast wel met alle gebeurtenissen te maken hebben

Mamoetje; volgens mij is je eisprong ook 2 weken voor je NOD. Maarja, je leest wel eens verhalen dat dat dus niet altijd klopt. Bij mij wel

Kruimels; mag je zwangere vriendin dat allemaal wel? Nouja, als ze zich goed voelt...maar ik zou evengoed toch rustig doen

Klaasje;wel spannend voor je zus, naar Afrika. Lijkt me ook wel leuk. Ach, voor je t weet is er een half jaar voorbij, en dan is ze op tijd voor de baby die komen gaat van haar zusje (jaja, vooruitziende blik)

Linda84: Zwanger! te gek voor je! Alvast veel zwanger plezier. Heb je klachtjes??

Essey; ben blij dat het goed met je gaat, sja alleen eten nog niet zo. Ach, is straks ook over, dan vreet je je misschien de rambam haha. Leuk, 5-2 je 1e echo

Voor de meiden met hun NOD binnenkort, ik zal voor jullie duimen

Zijn er nu al meer zwangeren dan niet zwangeren? Stom eigenlijk, is was de 1e klusbabe die zwanger raakte, de 1e met een miskraam, en nu wil ik ook weer bij de zwangeren horen....nouja, deze maand niet waarschijnlijk, maar volgende maand wil ik weer flink van bil gaan

Voor sommigen die het zich misschien nog herinneren. In oktober is 1 van onze katten overleden, een poes. En ik denk dat we binnenkort toch weer gaan kijken voor een nieuwe. Onze kat heeft gewoon aandacht te kort, mijn vriend is sinds kort ook weer full time aan het werk, en als we thuis zijn, wil hij alleen maar spelen. Op zich niets mis mee, maar vindt het wel zielig dat hij overdag alleen is. Dus denk van het weekend maar een beetje orienteren. Hebben jullie het trouwens gelezen van die hele grote kat. Zit nu op schiphol. Zielig hoor voor dat beestje. Hoop dat ze m goed verzorgen daar.

Ik zal eens op Hyves kijken wat jullie aan het bekokstoven zijn om eens af te spreken

Terug
Bovenaan