Klusbabes 15

Anoeska; Fijn dat je al je vragen hebt kunnen stellen aan de gyn!

Linda; Hmm dat klinkt inderdaad goed stokbrood met kruidenboter. Nee he ik wil geen storm hoor, maar goed dat Joey weer rond rent, dan is hij weer redelijk de oude, toch?

Hier gaat alles oke, alleen ben echt super moe, zo druk gehad. Gelukkig heb ik nu weekend, heerlijk! Morgen de echo, ik moet bekennen dat ik het wel erg spannend vind hoor.

Happy; jeetje zeg wat balen, een zieke hond. Gaat het alweer wat beter?

Happy, geeft niks hoor, ik kan het soms ook niet meer bijhouden. Zeker als je even een paar dagen niet bent geweest.

Maar meiden ik denk echt wel aan jullie!

Bambi, hoe is het trouwens in jullie nieuwe huisje?

Bieb: Al op jurken jacht geweest?

He meiden!

April, morgen je echo, spannend hoor  meid! ik hoop voor je dat alles goed is en geniet er van!

Bieb, wat leuk! een nieuw poesje erbij! wel zo gezellig voor die andere! veel plezier met uitzoeken!

Rimke, vervelend al die kwaaltjes, maar het is voor een goed doel. wel fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met de vk.

Anouska, fijn dat het goed is gegaan bij de gyn, en hoop voor je dat je in mei al zwanger bent! waarvoor ging je ook al weer naar de gyn? weet t niet meer, sorry!!!!

Happy, nu weer de hond! tis ook altijd wat he! hoe is het met je ouders?

Kruimel, jij hebt een hoog iq!!! slimpie!! de inteligente klusbabe! hhahahah

uhmm... vergeet ik nu iets??

oja, bambi, hoe gaat het met je meisje! hou je je rustig?

Linda, hoe is het met de drukke kabouter? minder last nu?

Vrijdag nod!!!!! spannend! was vanmorgen een beetje misselijk! maar dat kunnen ook de zenuwen geweest zijn. heb examen moeten doen voor t venflon prikken. en ik heb het gehaald!!!!!
Als ik morgen niet ongie ben, ga ik zaterdag testen. mijn mannetje en ik gaan namelijk zaterdag samen een dagje uit. het is ons jubileum!!!

Fijne avond, en sorry diegene die ik ben vergeten!

Liefs Jacqy

hm.. ben ik er een keer, is er niemand!!

Ik ga er zo vandoor, mijn schoonouders komen zo even langs....

Liefs Jacqy

He hallo peeps,

Jacqy, spannende he die dagen voor NOD. Ik heb al de hele week met vlagen steken in m'n onderbuik. Zou het, zou het?? Heb vanavond wat testen in huis gehaald, ga zaterdagochtend ook testen, dus dan moeten we het weten.... Jij dus ook zaterdag, spannend hoor. Dat zou wat zijn, als we allebei positief testen!!!

Happy; hoe 'ist nou in de ziekenboeg? Dat is inderdaad zielig van de hond ja, als 'tie zo ziek is kun je hem moeilijk de hele dag alleen laten. Ik heb een papegaai, dus dat probleem heb ik dan niet. Die kotsen over het algemeen niet... ha ha ha. Succes ermee hoor!

Verder weet ik 't ff niet,

Liefs,

Nou zeg, zit al de hele avond stiekem tussendoor te kijken, is er niemand op het forum?! Soms heb je van die avond....
Nou ik ga slapen, morgen 6 uur weer de wekker

Doei!

bieb, leuk voor jullie dat er een 2de katje weer bij komt, alleen is ook maar zo alleen he.
zo dus jij hebt ook een hoog IQ, haha.

rimke, alles goed met je meis?

linda, nou ik heb soms ook het idee dat m'n vriendin voor eigen doktertje speelt.
en het gaat helemaal niet goed, ze is vandaag alweer in het ziekenhuis geweest, vanwege haar darmen. ze heeft ziekte van crohn.
weer nieuwe medicijnen. ik denk dat ze binnenkort echt ingeleid gaat worde, mijn gevoel zegt dat heel sterk.
er was ook al sprake van opname, kun je nagaan.
oei, storm op komst voorspeld door weermannetje Joey, whaha heeerlijk!
lekker he stokbrood met kruidenboter, ben ik ook helemaal verslaafd aan, mjam.
dus je hebt het leuk gehad met winkelen, je moet ook eens wat leuks voor jezelf kopen, niet alleen voor die kleine boef, haha.
jammer dat je de IQ test pas vanaf halverwege hebt gezien, heb de hele uitzending aan je gedacht, oh linda kijkt ook, haha.

happy, wat sneu dat je hondje zo beroerd was, zielig gezicht altijd he.
gelukkig is "oma" ook bezorgd en heeft ze hem opgehaald.

anoeska, fijn dat je nu zoveel duidelijkheid hebt door de gyn.
geef het nog even een paar maanden de tijd en dan kun je inderdaad alsnog heen gaan.
dacht echt dat dat waar was van die cola, maar blijkt dus een fabeltje te zijn.
ik heb dat gehoord bij het programma babyboom.

renee, als ik jou was meis zou ik mooi even een poosje blijven liggen na de sex, kan het lekker naar binnen lopen, haha. klinkt ranzig, maar geloof echt dat dat goed is.
ga vlak voor die tijd plassen, dan hoef je vast niet gelijk na de daad.
haha dus jij had een groter IQ dan je vriendje, en dat kon hij niet hebben, whaha echt iets voor een man.
jij dus ook liever geen ontmoeting, mmmm denk dat het niet door gaat. de meesten zijn niet echt voor, haha. geeft niet hoor.

april, heel veel succes meid morgen bij de echo, geniet ervan he!!!

jaq, gefeliciteert dat je je examen gehaald hebt, super joh!!!
vrijdag je Nod en zaterdag testen als je niet ongi word, spannend!!!!
ik duim voor je hoor!
wat voor jubileum hebben je vriendje en jij zaterdag?

klaasje, de testen in huis mied, dan kun je zaterdag aan de slag met die prut, is zo ongelofelijk spannend altijd he, pppffffff. die 3 minuten duren dan zo lang, haha.
heb jij een papagaai? wat leuk zeg! kan hij je ook nazeggen?

meiden ik vertel deze keer even niet zoveel, ten eerst hety is al laat en ik moet morgen weer werken en ten tweede, mijn adaptor is weer stuk gegaan net en mijn batterij is dus nu bijna leeg. hopelijk komt morgen de nieuwe.
even vertellen nog dat mijn schoonzusje jaja alweer de auto stuk heeft, erg he.
ze gaat zaterdag met mijn vriendje kijken naar een andere of eventueel toch maken als het maar iets kleins is. ze is die bak van haar zo vreselijk zat he.
ze heeft vanavond even bij ons gegeten, was wel gezellie!
nou ben er vandoor, niet zo'n super lang verhaal als anders, volgende keer beter.
dikke kus aan jullie allemaal

Terug
Bovenaan