Klusbabes 15

goeiemorgen meiden

Klaasje ; zaterdag ga je testen las ik spannnend meid, ik hoop het voor je

Jacqy: ook las ik dat als vandaag de rd'sniet komen ga jij ook zaterdag testen, ook voor jouw ga ik duimen meid

Kruimels: weer de auto stuk van je schoonzussie, ik zou hem in de plump gooien die auto, arme meid,
Ik hoop dat je vriendin wel een beetje verstandig blijft denken hoor want jeetje ze heeft wel met een baby in haar buik te maken, hopelijk wordt ze danmaar snel ingeleid, dan is ze er vanaf

happy: hoe is het met je meoder, en met je vader en de hond???

meiden ik ga bij me pa schoonmaken, tot vanmiddag

xxx linda

goedemorgen,

ff snel moet echt boodschappen gaan doen.

Jacqy mega spannend vandaag je nod. hoop het echt voor je hoor.
April vandaag de 20 wk echo. ben heel benieuwd. succes.
Linda joey was erg druk
Kruimels de auto van vriendin ? was weer stuk.
Rimke gaat redelijk en heeft lekker klachtjes. ben ik ff blij dat niet hoef te kotsen.
Happy der hond is ziek, arm beesje
Anoeska gezien en charlotte en ben het nu al kwijt.

Hier gaat het goed, zolang ik niet te veel doe anders krijg ik rugklachten en word de kleine boos ofzo dan krijg ik buikpijn. dus ik neem mijn rust. Heb wel het idee dat ik gisteren me frummel heb vergiftigd met terpetine op me handen en amoniak dampen. echt voel me daaar zo rot over.
Het huis schiet niet echt op. we moeten nu alle plinten en kozijnen schuren en me mannetje gaat witten en dan is het wachten op de woningbouw wanneer ze onze gaten muur komen dichten dan kan er geschilderd worden.

ga nu snel naar de boodschappen.

xxx Bambi

Goedemorgen,

Jacqy, het wordt spannend meid!! Ik ga duimen! gefeliciteerd met je prik-diploma!!
Linda: hoe was de reiki gegaan?? Is de storm boven volendam weer gaan liggen?
April: hoe is je echo gegaan? Spannend hoor!
Renee, blijven liggen is prima joh! Deed ik ook...........
PIP!!!??? Waar ben je meisje??
Bambi: voel je je al weer iets beter?
Bieb: al een jurkje??!!
Happy: arme doggie van je, geef hem maar een knuffel van me!
Kruimeldief: vond je verhaal nog lang genoeg hoor........wat kut van die auto zeg........in de plomp er mee inderdaad.........zo vervelend als je niet van die dingen opaan kunt.

Nou was er nog iemand die ging testen van het weekend.........weet niet meer wie! Sorry........

Hier alles nog steeds hetzelfde...........moe.
Ben me gisteren helemaal te buiten gegaan aan kleertjes kopen voor onze uk..........hahahaha, beetje voorbarig misschien maar had er zo'n behoefte aan.....en hou niet van uitgesproken jongens of meiden kleding dus heb gewoon lekkere neutrale dingetjes gekocht (volgens het uitzetlijstje van de hema....hahaha, meer koop ik niet, dat kan altijd nog en volgens mij krijg je ook altijd heel veel.......)
Nog lekker uiteten geweest bij de griek, me te buiten gegaan aan tzatziki.......ik stink nu een uur in de wind........hahaha! had er zo'n trek in..........de hele nacht last van maagzuur natuurlijk.........
Vanmiddag komen mijn ouders, dus ik moet nog koken ook, en het huis doen, lig nu alweer voor pampus op de bank, dus ga mezelf even een schop onder de kont geven........morgen weer werken, kan wel janken als ik daaraan denk.........

He meiden!

ow... ik ben nog steeds niet ongie!!!! en ik ben nog nooit overtijd geweest!! AAAHHHHHH
zou het dan misschien dan toch zo zijn??
morgen ochtend testen... spannend!!! loop wel de hele dag naar de wc te rennen! haha

Sorry, ga zo bijlezen!

Liefs Jacqy

Bambi: je bent niet goed bezig hoor meid, je mag volgens mij helemaal niet met verf en terpetine in aanraking komen, toen ik zwanger was van joey werd   ons keukenplafond gewitteld, dat was 's morgens en ik mocht s'avonds pas weer in huis komen vanwege de verflucht

Rimke: lekker kleertjes gekocht, heerlijk meid, en niks voorbarig want dit komt gewoon allemaal goed meid

Jacqy: je maakt het nou wel erg spannend hoor meid

xxx linda

Hallo lieve meisjes,

Pip meldt zich! Sorry dat ik niets van me heb laten horen maar bij ons was zowel de laptop als de pc stuk en kon dus niet internetten (ruim 1,5e week lang!). Vandaag de laptop weer opgehaald en gelijk ingelogd!

Is er iemand die een soort van samenvatting voor me zou willen maken want ik moet bijna 2 week bijlezen! Heb net de roze wolk bekeken en ik zag dat Linda2 zwanger is: gefeliciteerd!

Ga zo even bijlezen en reageren op jullie verhalen.

Dikke kus Pip

Hoi lieve schatten,

Hier ben ik ook weer ff. Wordt heeeeeel kort want ga met de meiden weg...lekker eten en dan de kroeg in !!!!! Hier alles goed, de woef is weer opgeknapt, met mn moeder gaat het gelukkig ook weer prima en mn vader voelt zich ook goed. Als ik hem dan zo zie zitten kan ik me niet voorstellen dat ie kanker heeft joh !!!! Het is net hollands welvaren, is helemaal niet moe en heeft overal zin en trek in ......gelukkig maar want, zo denk je er ook af en toe ff niet aan !!!!! Pipje, gelukkig ben je er weer meisje, maakte ons al ongerust. Jacqy succes meisje, zal heeeeel hard voor je gaan duimen, lees het morgen wel !!! April, hoe was je echo? Meiden, fijne aaf, ik moet weer op zn happy s gaan vliegen whahaha. Toedeloe

Liefs happy

pip, fijn dat je er weer bent!
Happy, veel plezier vanavond  meid! geniet er van vanavond, je hebt t verdiend!
Klaasje, voor jou word het ook spannend! ben benieuwd morgen! ik duim

hier nog steeds niets! wel raar gerommel in mijn buik, maar niet in mijn onderrug, heb ik altijd maar nu niet.

liefs Jacqy

Terug
Bovenaan