Klusbabes 15

he girls,

hier ff kort een berichtje van mij. Heb echt knallende koppijn en een wee gevoel in m'n onderbuik; typische pre-menstruele klachten... zucht... Ik geloof nooit dat het raak is deze keer, maar ja, wat ik al eerder zei, de 1e keer hoeft dat ook nog niet hoor.
Moet zo ook nog op verjaardagsvisite, heb helemaal geen zin!!!
Nou, m'n huis is glad, de taarten gebakken, dus morgen m'n verjaardag. Dat wordt iig gezellig, laat ik daar maar alvast aan denken,

doei, doei

klaasje, vervelend dat je het voelt aankomen. snap dat je nu geen zin hebt om op visite te gaan. Fijne verjaardag morgen!

hey meiden

Happy: veel plezier vanavodn, en ik ben blij dat je pa en ma zich goed voelen en dat je hondje weer is opgeknapt

Jacqy; ik ben helemaal zenuwachtig voor je meid

Klaasje: balen meid dat je denkt dat de rd's in aantocht zijn, maar zolang er geen bloed te bekennenis weet je het niet

Pip: he was je er weer meid, dat is balen geweest zeg dat je laptop en pc kapot waren maar gelukkig ben je er weer

xxx linda

kLaasje: ik wil je alvast feliciteren voor morgen met je verjaardag, hoe oud wordt je??

xx linda

Anouska; fijn dat het allemaal wat duidelijker is voor je. Misschien is het voor mei al raak!! hoef je ook lekker niet terug. Oja, wel voor een echo haha

Happy;

Linda; lekker geshopt voor je zoontje? shoppen is altijd leuk, al is het niet voor jezelf

April; hoe was de echo?
Nee nog niet echt op jurken jacht, wel boekjes gekocht en bruidsbeurs geweest. Wil pas echt gaan passen met mijn moeder en zussen, ergens in maart denk ik. Ik hou er maar rekening mee dat ik zwanger kan zijn. Heb een paar websites gevonden voor jurken als je zwanger bent, dus straks even kijken

Bambi; lijkt me ook niet echt gezond al die verf geuren, Misschien toch maar niet doen?

Rimke; jij ook al aan t shoppen. Wel erg leuk van die ieniemienie kleertjes

jacqy; spannend!! ik hoop niet dat je ondertussen al ong bent geworden

Pipstip; phoe dacht al dat er wat ernstigs was. heb t zelf ook allemaal niet zo bijgehoude, dus geen samenvatting helaas.

Happy; fijn dat je vader zich goed voelt. Ik denk als je vader zich positief opstelt, dat dat al een heleboel scheelt.
Fijn dat je hondje zich ook weer beter voelt.

Klaasje; voor jou ook erg spannend zeg. Enne met ong klachten kan je evengoed zwanger zijn hoor!!

Ook nu over mezelf. Had al op Hyves verteld dat mijn temp heel raar doet. Was vanmorgen nog nooit zo hoog geweest. Wiebel de laatste weken tussen 36,2 en 36,4 (meestal in het weekend). Gisteren 36,5 en vandaag 36,7!!! dacht al dat het door de hete sex kwam gisteravond haha, nou was niet heter dan normaal hoor hihi. heb wel raar gedroomd, en was paar x wakker, maar heb ik wel vaker, en nooit zo hoog. Zou rond de 19e mijn ei moeten hebben, en volgende week NOD. Raar, nouja, komende dagen weet ik meer over mijn temp.
Oja, en mijn gezicht (bij kin en mond) heb ik uitslag, ziet er niet uit. Kan ook komen van de augurken die ik weer eens gegeten heb. Daar heb ik ook vaker uitslag van

Nou, over dat dromen gesproken. Gister was mijn collega bezig met bevestigingen boeken (zoals elke dag) daar komen bedragen in, en dan moet er een calculatie uitkomen,. Nouja, dat zou niet goed zijn enz enz. Vannacht droomde ik dus, dat beide directeuren er waren en met haar bezig waren over de calculatie. Eentje schold haar opeens uit, en de andere directeur berispte hem dat hij haar uitschold.Uiteindelijk werd ze ontslagen en moest ze terug naar de verkoop (daar komt ze vandaan). dus ik vertelde haar dat vanmorgen. (De laatste weken zijn we al erg wantrouwend. Bij ons is het druk,maar bij de meubelafdeling niet. Dus willen ze kijken of ze bepaalde dingen van ons kunnen overnemen, ik denk dus dat ze alles willen overnemen). nouja, om het verhaal kort te maken, Vanmiddag werd ze geroepen voor gesprek, enja hoor, ze moet weg en terug naar de verkoop. Ze zou haar werk niet goed doen, calculaties kloppen niet, en andere afdeling neemt bepaalde dingen van haar over. Nou, als niemand haar uitlegt hoe het dan moet, kan ze het ook niet anders doen natuurlijk. Dus ik heb ook zoiets van, oke, ik moet vast ook weg binnenkort, Maar ik denk dat ze nu voor haar hebben gekozen, want zij kan gelijk terug naar de verkoop, maar ik zit aan opzegtermijn vast. Dus ik weet t niet. Heb gelijk gesprek voor maandag gevraagd. Maar het is dus zo, dromen zijn geen bedrog....

Terug
Bovenaan