Klusbabes 15

Oja, hebben gister en vanavond nog voor ringen gekeken, erg mooie gezien, maar nog niks gekocht. wel duurder dan gedacht haha

jeetje he bieb wat een verhaal zeg meid, en in dit geval dus echt dromen zijn geen bedrog, maar wat izjn voor jouw de consequenties dan??

Meiden ik ben er ook weer vandoor, want we gaan guido weijers kijken op de tv

xx linda

nou snel bekeken zeg, die site voor bruidsjurken voor zwangeren. Wat gigantisch saai zeg. Alsof je geen mooie jurk aan mag als je zwanger bent!!

Bieb, wat bizar dat je daar over hebt gedroomd en dat t nu ook uit is gekomen!
Ik hoop voor je dat je wel kan blijven!

Liefs jacqy, en nee nog steeds niets!

sja, de consequenties...in ieder geval dat ik meer werk erbij krijg. En weer alle telefoontjes bij mij. Of ze willen al haar werkzaamheden onderverdelen, ik weet t niet. Heb maandag gesprek aangevraagd, en wil nu eens dat alles eerlijk gezegd wordt. Die mannelijke collega is hoger dan ons. Dus hij weet dondersgoed wat er speelt. Als je het vraagt, dan zegt hij, ja ze vinden dat we goed werken, maar als puntje bij paaltje komt, dan is er niks goed. En wij houden ook altijd de hand boven zijn hoofd. Hij doet best veel fout, en wie komt er achter en lost t op, juist ja, wij. .Nou daar ga ik ook eens wat van zeggen. Hij is Duits, misschien is het wel zijn mentaliteit, dat achterbakse....

hallo meiden,,

bieb weet natuurlijk niet of het zo is.... maar ik heb gehoord als je temp na je ei hooog blijft dan kun je weleens zwanger zijn.... hoop het. of niet voor je bruiloft.

happy: het zal best gezellig zijn in de kroeg, bevalt mij ook wel hoor...

linda: ik zit nu ook ter gelijke tijd guido te kijken ben weleens naar een show geweest, hij heeft zelfs een tijdje hier in hedel gewoond in een kraakpand grappig he.

pip: wat klote van je pc en laptob, heb zelf dankzij fouten bij de kpn een jaar op internet moeten wachten omdat alles fout was gegaan wat er foet kon gaan, maar toen zat ik hier nog niet en je bent toch iedere dag nieuwschierig wat er geschreven is....

voor de rest weet ik het noet meer......

ben ook weer weg ben  met van alles te gelijk bezig ben mijn vader zijn ipod aan het volzetten ben aan het internetten en ben tv aan kijken.....

misschien tot morgen maar dan is mijn man weer thuis  dus  weet het nog niet.....

groetjes anoeska  

ga er ook vandoor. Nog even aandacht aan mijn mannie geven.
doeiii

Hey meiden,

Voor degene die hun man wel enthousiast krijgen, de mijne moet er nog even over denken, hier de link van de vruchtbaarheidstest voor mannen.

http://www.zwangerschapstest.nu/
fertility-score-ultieme-
vruchtbaarheidstest-man-p-209.html

pfff je mag niet meer dan 50 karakers achter elkaar zetten, dus de 3 zinnen horen achter elkaar, dus ff knippen en plakken meiden!

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan