Klusbabes 15

hoi meiden,

Bieb wat een bizarre droom en vooral als het dan nog uitkomt ook. ben benieuwd naar je gesrpek maandag.

jacqy zei het ook op hyves ben benieuw morgen ochtend.

happy veel plezier met de meiden,

pip balen dat internet zolang niet werkte.

anoeska  druk met alles tegelijk

linda tv aan het kijken

rimke baby kleetjes gekocht, wat presies ?

Ook ik heb vandaag 2 rompertjes gekocht. vond ze zo schattig en presies met de kleuren die in de babykamer komen hihih

ik weet het eigelijk niet van die verf, dacht dat verf op waterbasis en dat zijn bijna alle verfen tegenwoordig gewoon mogen. en tja als er verg op je handen zit moet je het er toch vanaf halen. zal de volgende keer wel handschoene aan doen, want vind het zelf ook vervelend. ga ff op internet kijken hoe schadelijk het eigelijk is.

xxx Bambi

lin, wat ontzettend lief eigenlijk van je dat je altijd maar je vader helpt met schoonmaken, hij is vast er trots op je.
is de storm in Volendam voorbij, whaha.

bambi, balen zeg dat het huis niet zo opschiet. dat schuren is ook geen pretje.
ik wil je ook niet bang maken, maar zou wel uit de buurt blijven van verf en dat soort gevaarlijke middelen. ik heb ook gehoord dat het niet goed is, je ademt echt veel in. dan moeten anderen dat werk maar voor je doen, wees zuinig op je kleintje!

rimke, zo moe meisie, hoop dat het straks wat beter word als je wat verder heen bent, dat je dan weer bruist van de energie.
leuk zeg al die nieuwe kleertjes, ik hou ik van hele neutrale kleren.
zag vandaag op een paardenbeurs trouwens nog wel een erg leuk pakje, dat was wel echt voor een jongen of meisje bedoelt, roze of blauw, met paardejs erop, maatje 60 geloof ik. zat nog te twijfelen voor vriendin mee te nemen, maar blijf aan de gang,haha
lekker grieks gegeten, doen we eigenlijk veels te weinig, vriendje is er niet zo dol op, wij gaan vaak naar de pizzeria.
werkse morgen meid, doe rustig aan.

jaq, oh oh oh wat vreselijk spannend. als je echt nooit overtijd bent, misschien zou het dan toch??? het moet toch een keer raak zijn zou je zeggen.
duim morgenvroeg voor je, laat je het weten als je getest hebt? ben wel erg nieuwschierig, haha.

pip, he meisie. gelukkig ben je erweer. vond het ook wel erg lang duren voor jouw doen. dacht de eerste dagen ach die zal het wel druk hebben, maar afgelopen dagen had ik wel zoiets van....zou toch niks wezen?
gelukkig dat alles goed met je gaat.
balen zeg van je pc en de laptop. haha ik had bijna hetzelfde gehad als jij, mijn pc doet het ook al een hele poos niet meer, omdat ik nu een laptop heb, maar het snoertje van de adaptor was stuk, heb dus sinds vandaag een nieuwe gelukkig. probeerde de oude steeds te repareren, maar ging niet meer zo best op het laatst.
hoe vaker hij stuk gaat hoe moeilijker het is om hem weer te repareren.
maar het probleem is nu dus verholpen. wat had jij met de laptop dan?
en ben je vandaag naar de gyn geweest?

happy, gelukkig gaat het met je hond en je vader en moeder wat beter.
kan je je ook niet voorstellen nee dat je vader eigenlijk zo ziek is, als hij er zo goed uit ziet, gelukkig is hij positief, dat scheelt een boel.
een sterke man!!! word vast weer helemaal beter.
ga jij maar heerlijk een avondje stappen met de meiden, heerlijk ontspannen, dat mag wel na zo'n stressvolle periode, je hebt het verdiend!!!

klaasje, jij ook morgen testen, spannend. trek je nog maar niet teveel aan van die rare klachten, het kan van alles zijn.
morgen is onze klaasje jarig, alvast een grote HOEZEEEE voor klaasje.
een hele fijnne dag meid, ik hou het forum goed in de gaten, rond deze spannende dagen.

bieb, jij maakt het ook al spannend, met zo'n hoge temperatuur.
ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar ik had in mijn eerste getemperatuurde cyclus ook na mijn ei een hele hoge temperatuur, maar werd toch na 36 dagen ongi, verheug je er niet teveel op door dit feit, anders valt het straks misschien zo tegen, ik duim voor je hoor dat het wel raak is, het is je gegunt!!!!
dus de jurken voor zwangeren zijn niet zo bijzonder, hoop dat je nog een leuke kunt vinden. en ja de ringen zullen ongetwijfeld duur zijn, dat geloof ik meteen.
ik hoop voor je dat het op je werk allemaal een beetje los loopt en dat je maandag een goed gesprek hebt, sterkte.

anoeska, morgen je ventje weer thuis meid, heeerlijk toch wel weer he.
fijn weekend samen.

nou meiden, ik heb eigenlijk 1 belangrijk nieuws te melden, we zijn vandaag door het ziekenhuis gebeld en we kunnen in plaats van dinsdag over een week, aanstaande woensdag al terecht. dit intake gesprek vind dan plaats met een assistente/ stageloper en dan kunnen we tenminste eerder een echte afspraak maken bij de gyn.
ben wel zenuwachtig dat het nu allemaal dichterbij komt hoor. rrrrrrr.
als we onze eerdere afspraak hadden laten staan dan had ik wel midden in m'n Nod periode gezeten en nu ben ik daar vooraan, ik weet ook niet of ze daar wat mee kunnen.
mijn vriendje en ik hebben echt nog nooit zo secuur geklust als deze maand. echt de afgelopen 10 dagen (rond mijn eventuele eisprong) om de dag geklust, echt niet 1 keer overgeslagen, goed he.
ben er nou wel helemaal flauw van hoor , van de sex , whaha.
voor mij even rust nu!!!!
heb eigenlijk nog wel veel meer te vertellen, maar dat doe ik morgen wel.
het is al laat, eerst lekker slapen en morgen gezond weer op!
welterusten lieve meiden.
xxxxx kruimels

goeiemorgen meiden

Kruimels; haah de storm is voorbij in volendam, en wat lekker dat je eerder naar de gyn kan, spannend hoor meid,

bieb; ik hoop dat het gesprek een maandag wat oplevert meid, en hoe hoog was je temp, vanmorgen??

Anoeska: wat leuk dat guido weijers bij jouw in het dorp/stad heeft gewoond haha, en ik had nog nooit een show van hem gezien, ik vond het wel leuk

Jacqy: heb je al getest????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik ben zo nieuwsgierig

Bambi: ik zou het ook nog maar even aan de vk vragen wat betreft het inamdemen van als die verfluchten, want dat is echt niet goed hoor meid,

Nou vandaag lekker een lui dagje en morgen trouwens ook, Joey moet nu met zijn gat in de biotex, maar in de nacht heeft ie nog een pamper om maar nu zit zijn piemeltje daar aan vastgeplakt en nu wil ie hemniet af doen maar ja dat moet toch,

xxxx linda

Hey meiden,

Hoe is het met iedereen? Jacqy je houdt het wel erg spannend zeg, wanneer ga je testen?

Hier even een update over mijn echo:
Ik moet zeggen dat ik het echt erg bijonder vond. Hij/Zij (nee we weten het geslacht niet) liet zich erg goed zien. We zagen zelfs dat ie wat vruchtwater dronk en er ging een vingertje omhoog. Alles zag er voor zover ze dat kunnen zien goed uit, alleen de meting van de niertjes week wat af. Schijnbaar zien ze dat heel veel, omdat de klepjes van het nierbekken dan nog niet krachtig genoeg zijn. Wel een indicatie om op 32 weken nog een keer terug te komen. Ze gaan dan nogmaals kijken. Vaak is het dan wel gewoon prima. Mocht dat niet zo zijn, dan moet onze kleine uk na de bevalling antibiotica hebben, omdat hij/zij dan gevoeliger is voor een infectie bij de urinewegen (als de nierbekken namelijk niet krachtig genoeg werken wordt de urnie niet goed verder 'geduwt'en kan er urine achterblijven). Na de geboorte trekt dit dan wel meestal bij, maar dat zou dan wel iets zijn om in de gaten te houden. Maar goed, ik ga er gewoon vanuit dat op 32 weken alles goed is. Een vriendin van ons is VK en die zei dat ze dit al zovaak heeft gehoord en ze had nog nooit meegemaakt dat het op 32 weken nog niet goed was. Dus ik maak me maar geen zorgen! Verder hebben we super leuke foto's meegekregen en een DVD. Oja, omdat die kleine van ons ich zo goed laat zien en omdat ik blijkbaar een fijne buik heb voor de echo (niet teveel buikvet, hi hi) hebben ze gevraagd of ik donderdag terug wil komen. Dan moeten 3 cursisten (van de opleiding echoscopie), die een herkansing van hun examen hebben hun herexamen doen en dan zoeken ze nog kandidaten. Ik moet nog even kijken of het met mijn werk kan, maar als dat gaat doe ik het denk ik wel.

Zo, sorry even een lang ego verhaal. Ik ga zo maar eens wat opruimen in huis (echt een bende) en dan gaan we op pad voor een kinderkamer en wagen.

Fijne dag en Jacqy ik ben super benieuwd meid!

Liefs April

Goeiemorgen meisjes,

Haha durf het bijna niet te zeggen maar happy de pappy moet weeeeeer eens rennen moet om 9 uur beginnen pfffff. Nou moet ik openen om tien uur en het eerste uurtje is ff schoonmkaken in mn uppie dus geeft niet als ik iets later ben !!!!!! Kwam kijken of er al wat van jacqy stond ......nogmaals succes meisje !!!! Bieb wat een verhaal joh, gelijk dat je een gesprek aanvraagt hoor !!!!! Toch ook weer spannend he ......Klaasje, van harte meid en een fijne, gezellige dag !!! Miss lees ik er overheen hoor maar, hoe oud ben je geworden? Tot vanaaf meiden, fijne dag

Liefs happy

O ja april, fijn dat je zo n mooie echo hebt gehad meid. Over twee weekjes dus nog ff terug !!!! Spannend, zou me ook mar geen zorgen maken, zeker na wat je vriendin heeft gezegd ........Hoop dat je wat kan regelen met je werk voor donderdag, lijkt me wel leuk om mee te maken en elke keer dat je je uk extra kan zien is mooi meegenomen toch?

Kussss happy

Happy; werk ze meid! Ik hoop inderdaad dat ik donderdag kan en ik moet op 32 weken dus terug (ha ha je las zeker snel...)

Klaasje, meid van harte gefeliciteerd en veel plezier vandaag (maar dat gaat wel lukken zeker met al die lekkere taarten, hmmm)

Terug
Bovenaan