Klusbabes 15

@april: wat leuk dat je de echo nog eens mag doen bij de studenten. Het blijft leuk om je kind bezig te zien. Dus je weet het geslacht niet zei je? Geef dat dan komende week ook duidelijk aan voordat ze zich verspreken.

goedemorgen meiden

nou.. net getest en hardstikke negatief. maar ben nog niet ongie    maar weer afwachten.
ben er de hele dag niet, dus morgen laat ik weer wat horen. als het niet komt  die ongie, ga ik maandag weer testen.
klaasje gefeliciteerd!

Liefs Jacqy

@bambi: relax, relax. Ik heb zelf ook gelatexed en de verf was op waterbasis. Echter betekent dit dat je de verf er met water af kunt halen. Gebruik aub geen ammoniak, terpentine, etc. Mijn man was een soort lij, aan het gebruiken en vroeg me hem te helpen. Ik heb toen ik het rook de deur dicht gedaan en hem gevraagd het raam open te maken. Hij begreep niet meteen waarom, maar ik heb hem uitgelegd dat dat echt niet goed is. Gelukkig vervloog de lucht snel door de open ruiten.
@bieb: ik kan me voorstellen dat je de zwangerschapsbruidsjurken niets vindt, die wat ik tot nu toe heb gezien vond ik ook niet echt mooi. Trouwens heb je nagevraagd hoe lang het duurt zo'n jurk. Er zijn zaken die echt van een half jaar uitgaan. In principe is het nieuwe seizoen nu wel binnen. Wat de ringen betreft, zat je niet dicht bij de duitse grens? Anders moet je daar eens kijken, Tijdens de uitverkoop willen ze ook wel eens flink met de prijzen zakken.
Wat je werk betreft, laat je de kaas niet van het brood eten. Wat rot hoe dat toch gaat af en toe. Ik had van de week woorden met degene die boven me staat. Ik kan het normaal altijd goed met diegene vinden, maar nu was ik me zo aan het ergeren. Maar goed op mijn werk weten ze dat mijn hormonen dit creeeren, whahahaha.

@jacqy: Wie weet heb je iets te vroeg getest. We blijven vooralsnog voor je duimen meid!!!

@happy: Nou het hondje weer. Gelukkig is ie alweer opgeknapt. Ik kan me voorstellen dat je vader in paniek was. Is er trouwens naast jou nog een broer of zus met wie je dit kunt delen, of andere familieleden die de zorg een beetje kunnen overnemen?
Je vroeg me hoever ik nu was: vandaag precies 24 weken. Het lijkt echter de dag van gisteren dat ik reageerde op je topic: "2e ronde, 1e kindje"
@rimke: Als je wilt klagen, lekker klagen. We weten toch dat achter dat geklaag een gelukkige nog in spanning zittende rimke zit. En dat je je door die klachten wel iets zekerder voelt. En de een heeft er maar 12 weken last van en de ander 16 weken.

Nou, meiden de afgelopen weken voel ik me ontzettend fit. We zijn bezig met wat afrondingen in het huis. En volgens mij hebben we last van nesteldrang. We zijn echt van de ene plek naar de ander in huis aan het gaan. Ik moet zeggen dat we ook echt mensen zijn die een half jaar niets doen en dan 3 dagen flink moeten opruimen.
Ik probeer nu de actieve dingen te doen en heb wat administratief werk dat ik nu laat liggen voor als ik in mijn verlof zit.
@pip: Je zult het niet geloven: we kregen van de meubelzaak te horen dat we nog een maand op ons bed moeten wachten, belachelijk.

Jacqy; jammer neg getest! je bent nog niet ong, dus het kan nog. We hopen maar op te weinig hormonen, toch?

Klaasje; GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!! Hoest met je NOD?

Kruimels; wat betreft mijn temp, ik reken nergens op hoor. Heb er deze maand ook niet echt naar geklust, maar wel heel frappant dat ik nu zo een hoge temp heb. En vanmorgen dus ook weer 36,7. en ben express zelfde tijd naar bed gegaan, en zelfde tijd getemp.  
Fijn dat je al eerder terecht kan! Ik hoop wel dat al dat klussen heeft geholpen. Wanneer heb je precies je NOD? straks kom je daar, en dan blijk je gewoon zwanger te zijn!

Linda; had het hierboven al geschreven, maar temp was dus weer 36,7. Heb ook tietpijn aan zijkanten, maarja toen ik pil slikte had ik al ong een week van te voren ongi klachten. Ach, we zien het wel.
Ik vindt t wel zielig voor Joey hoor, maarja het moet nu eenmaal

April; het zag er allemaal goed uit dus, behalve dan de niertjes. Nouja,. als iedereen zegt dat het met 32 weken goed moet zijn, dan zou ik me ook niet zo een zorgen maken. Maar goed, evengoed extra op controle natuurlijk
Als het je lukt met je werk, zou ik ook nog een keer terug gaan voor die 3 cursisten. Is natuurlijk wel leuk

sterretje; ik wil in maart gaan kijken voor een jurk. Februari ook helemaal geen tijd voor, en mijn familie moet ook tijd hebben om hierheen te kunnen komen (2 uur rijden dus niet in de buurt), maar ik ga 9-2 naar mijn moeder ivm verjaardag, dus dan spreken we denk wel weekend af. Ik weet niet wat de levertijden van die jurken zijn, ik zie het wel. Er zijn ook dames die 3 mnd van te voren pas weten dat ze gaan trouwen, en daar lukt het ook bij. Maarja, stel dat ik zwanger ben, dan is het iets ander verhaal natuurlijk. Dan moet je echt jurk hebben die daar op gemaakt is.
We zitten ook dicht bij Belgische grens, daar misschien ringen kijken,. maar zaak waar we gisteren waren hadden we goed gevoel bij, en was ook minder duur. En mooie ringen gezien. Morgen naar beurs, even daar nog kijken, krijg je vaak ook korting, en nu weten we precies wat we willen, dus makkelijker kijken
Hihi last van nesteldrang? sja, dat krijg je dan he hihi

Zo, vanmorgen alweer gerend. alleen want vriendin WEER last van rug. Net badkamer schoongemaakt, straks brood en beleg halen, dan naar bank om te pinnen, dan tanken en dan blouse voor vriend strijken en dan gaan we rond 3 uur naar Rotterdam. Gaan met 2 andere stellen naar Vrienden van Amstel. Jammer, las gister dat Xander de Buisonje niet kwam wegens oververmoeidheid

Net belde schoonmoeder om te vertellen dat Louis van Gaal ook 8-8-08 gaat trouwen....
Ik vroeg hoe het met haar ging, omdat ze maandag toch weer met spoed naar ziekenhuis moest (zuurstoftekort, last van hart). Ze voelt zich dus angstig omdat ze alleen is en bang dat er wat gebeurd. Heb gezegd dat ze zich niet zo moet voelen, ze is nu eenmaal alleen. En stel dat ik op de fiets zit, kan ik ook overreden worden. Je kan je toch niet altijd bezighouden dat er wat kan gebeurden? Ze is nu 70, stel dat ze nog 10 jaar heeft, kan ze beter nog lol maken zolang het kan. Maarja, zo is ze nu eenmaal, als er wat met kinderen is dan kan je r ook oprapen van de zenuwen. Maar ze gaat nu eindelijk bewegen voor ouderen doen, en maandag heeft ze gesprek met huisarts. Ze moet haar zoon laten uitschreven (lapzwans, werkt nooit, geen geld, maar woont nu eindelijk samen). dan heeft ze recht op meer zorg, en ze moet gewoon kleiner wonen (wat we altijd zeggen, maar ze wilt niet)

Pff wat een verhaal, ga even stoppen, misschien tot later en anders tot morgen!!!

goedemorgen meiden,

Jacqy wat balen dat de test nega was. ik hoop dat het nog goed komt.

klaasje van harte met je verjaardag.

happy werkse vandaag.

kruimels wat fijn dat jullie eerder naar de gyn mogen. al hoop ik dat het toch raak is voor jullie voordat er wat gedaan gaat worden.

sterretje ik zal uitkijken met de terpetine en ammoniak en zal dan zeker ff uit de buurt blijven en met verven doe ik dan handschoenen aan en ga om het half uur ff een frisse neus halen en goed luchten dat huis. tja kan wel wegblijven maar dan moet me mannetje alles zelf doen.

vandaag ben ik mega lui en ga straks naar de bouwmarkten op zoek naar rolgordijnen en een kleding kast hahah en me mannetje vertrouwd erop dat ik een goede keus maakt, hij vind het zonde van zijn tijd, hij is nu aan het witten.

heb vanacht zo mega beroerd geslapen. ik kan dus niet meer op die dikke buik van me liggen , maar ik draai soms automatisch op me buik, word ik weer wakker omdat dat zeer doet. vanacht allemaal plopjes tegen me lies of eierstok, was dat de kleine ?
heb nu een kussen onder mijn buik en tussen me benen, me mannetje zegt al deel ik nu met 4 mijn bed hahah. maar ben helemaal gebroken, word steeds wakker blegg.

ga maar eens aankleden, want anders komt er niks van vandaag.

xxx Bambi

sorry voor de meiden die ik vergeet he, maar denk aan iedereen hoor.

Bambi; vervelend als je niet kan liggen zoals je wilt, maar voor het goede doel moet je maar denken. Haha met 4 personen in bed. Enne misschien heb je wel de baby gevoeld! Ik zou niet weten met hoeveel weken je dat kan voelen

Oja, ik ga denk wel voor de zekerheid testen in huis halen, stel het is carnaval, alle winkels dicht, ben nog niet ongi, en kan dan niet testen! nou dat schiet niet op (NOD 1-2 of 2-2? weet t zelf niet meer)

ga nu echt weg, doeii

Terug
Bovenaan