Jacqy; jammer neg getest! je bent nog niet ong, dus het kan nog. We hopen maar op te weinig hormonen, toch?
Klaasje; GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!! Hoest met je NOD?
Kruimels; wat betreft mijn temp, ik reken nergens op hoor. Heb er deze maand ook niet echt naar geklust, maar wel heel frappant dat ik nu zo een hoge temp heb. En vanmorgen dus ook weer 36,7. en ben express zelfde tijd naar bed gegaan, en zelfde tijd getemp.
Fijn dat je al eerder terecht kan! Ik hoop wel dat al dat klussen heeft geholpen. Wanneer heb je precies je NOD? straks kom je daar, en dan blijk je gewoon zwanger te zijn!
Linda; had het hierboven al geschreven, maar temp was dus weer 36,7. Heb ook tietpijn aan zijkanten, maarja toen ik pil slikte had ik al ong een week van te voren ongi klachten. Ach, we zien het wel.
Ik vindt t wel zielig voor Joey hoor, maarja het moet nu eenmaal
April; het zag er allemaal goed uit dus, behalve dan de niertjes. Nouja,. als iedereen zegt dat het met 32 weken goed moet zijn, dan zou ik me ook niet zo een zorgen maken. Maar goed, evengoed extra op controle natuurlijk
Als het je lukt met je werk, zou ik ook nog een keer terug gaan voor die 3 cursisten. Is natuurlijk wel leuk
sterretje; ik wil in maart gaan kijken voor een jurk. Februari ook helemaal geen tijd voor, en mijn familie moet ook tijd hebben om hierheen te kunnen komen (2 uur rijden dus niet in de buurt), maar ik ga 9-2 naar mijn moeder ivm verjaardag, dus dan spreken we denk wel weekend af. Ik weet niet wat de levertijden van die jurken zijn, ik zie het wel. Er zijn ook dames die 3 mnd van te voren pas weten dat ze gaan trouwen, en daar lukt het ook bij. Maarja, stel dat ik zwanger ben, dan is het iets ander verhaal natuurlijk. Dan moet je echt jurk hebben die daar op gemaakt is.
We zitten ook dicht bij Belgische grens, daar misschien ringen kijken,. maar zaak waar we gisteren waren hadden we goed gevoel bij, en was ook minder duur. En mooie ringen gezien. Morgen naar beurs, even daar nog kijken, krijg je vaak ook korting, en nu weten we precies wat we willen, dus makkelijker kijken
Hihi last van nesteldrang? sja, dat krijg je dan he hihi
Zo, vanmorgen alweer gerend. alleen want vriendin WEER last van rug. Net badkamer schoongemaakt, straks brood en beleg halen, dan naar bank om te pinnen, dan tanken en dan blouse voor vriend strijken en dan gaan we rond 3 uur naar Rotterdam. Gaan met 2 andere stellen naar Vrienden van Amstel. Jammer, las gister dat Xander de Buisonje niet kwam wegens oververmoeidheid
Net belde schoonmoeder om te vertellen dat Louis van Gaal ook 8-8-08 gaat trouwen....
Ik vroeg hoe het met haar ging, omdat ze maandag toch weer met spoed naar ziekenhuis moest (zuurstoftekort, last van hart). Ze voelt zich dus angstig omdat ze alleen is en bang dat er wat gebeurd. Heb gezegd dat ze zich niet zo moet voelen, ze is nu eenmaal alleen. En stel dat ik op de fiets zit, kan ik ook overreden worden. Je kan je toch niet altijd bezighouden dat er wat kan gebeurden? Ze is nu 70, stel dat ze nog 10 jaar heeft, kan ze beter nog lol maken zolang het kan. Maarja, zo is ze nu eenmaal, als er wat met kinderen is dan kan je r ook oprapen van de zenuwen. Maar ze gaat nu eindelijk bewegen voor ouderen doen, en maandag heeft ze gesprek met huisarts. Ze moet haar zoon laten uitschreven (lapzwans, werkt nooit, geen geld, maar woont nu eindelijk samen). dan heeft ze recht op meer zorg, en ze moet gewoon kleiner wonen (wat we altijd zeggen, maar ze wilt niet)
Pff wat een verhaal, ga even stoppen, misschien tot later en anders tot morgen!!!