Klusbabes 15

linda, heerlijk he zo'n lui weekend, heerlijk!!
sneu voor je kleine knulletje dat het nog steeds zo vast plakt, ik vind het super knap van hem hoor dat hij dat allemaal moet doorstaan, geef hem een dikke knuf van me.

april, wat leuk zeg dat je de kleine zo goed kon zien, misschien zwaaide hij/zij wel naar jullie, whaha.
dat van de niertjes zou ik me dan maar niet te ongerust over maken, vooral omdat anderen ook zeggen dat het straks met 32 weken wel goed komt.
geniet er maar van dat de kleine zo goed groeit en van je zwangerschap.
dus je hebt foto's en een dvd, lijkt me zo leuk een dvd, kun je hem/haar dan ook zien bewegen op beeld?
is inderdaad te hopen dat je het met je werk kan regelen voor donderdag, zou leuk zijn, misschien zie je dan wel weer andere dingen.
geef inderdaad duidelijk aan dat je het geslacht niet wil weten, misschien vlapt anders een van die cursisten er wel wat uit.
veel plezier vandaag met het uitzoeken van de babykamer en kinderwagen, leuk!

klaasje meid, VAN HARTE GEFELICITEERT, en een hele fijne dag!!!
geniet lekker van al je lekkere taarten, whaha.

jaq, balen zeg dat de test toch negatief was, we blijven voor je duimen en zolang de rooie duivels er niet zijn, is er hoop!!!!

sterretje, gelukkig dat je je zo fit voelt de laatste tijd.
jij hebt je zwangerschapsklachten portie ook wel gehad, nu kun je lekker gaan genieten.
nesteldrang? nou succes, haha
wat belachelijk zeg dat jullie nou nog een maand op je bed moeten wachten, hoelang geleden heb je die wel niet besteld?

meiden, ben heerlijk aan het genieten van mijn vrije weekend. heb op het rooster gezien dat ik de komende 3 weken wel op zaterdag moet werken, dus geniet ik nu extra.
volgende week heb ik wel 3 dagen achter elkaar vrij, de woensdag, donderdag en de vrijdag, ook erg lekker.
mijn collega die sinds vorig jaar Januari bij ons is komen werken heeft nu 32 uur gekregen i.p.v 16 uur en begint hier volgende week mee. zal voor haar ook wel even wennen zijn, totdat ze in het ritme komt.
vanavond gaan we naar een toneelstuk in de buurt, geen idee wat ik moet verwachten, want bij deze toneelvereniging zijn we nog nooit geweest.
wij kennen een man die ook in het stuk meespeelt en die had ons uitgenodigd, ben benieuwd.
morgen gaat mijn vriendje eerst met mijn vader ook weer naar een toneelstuk, ik ga niet mee, ze hadden maar 2 kaartjes. ik ga heerlijk uitslapen, mmmmmmm.
en s'middags gaan we gourmetten bij m'n schoonmoeder met vrienden van haar, altijd erg gezellig. de hondjes gaan ook mee.
verder kan ik zo even niet meer erop komen wat ik nog allemaal wilde zeggen, maar kom vandaag  nog wel weer even langs.
ga nu beetje in huis aan het prutsen tot het middag eten.
dikke kus voor jullie allemaal!
kruimels

Goedemorgen, (ja erg he, ben pas net wakker)

Lekker uitgeslapen op mn eigen verjaardag!! Dat lukt normaal nooit, maar omdat ik gisteren, ondanks heftige hoofdpijn, alles al had voorbereid en vanmiddag pas de visite komt, kon ik lekker ff bijtanken. Heb 12 uur gemaakt, dus dat is lekker.

Helaas zijn de stomme rd's wel gekomen, tenminste, het is nog maar een beetje bloedverlies, maar dat wordt vast meer. Ik ga er niet vanuit dat het een evt. innestelingsbloeding oid is. Dus ja, geen zwangere Klaasje helaas. Ik ben wel blij dat mijn cyclus dus toch regelmatiger blijkt dan ik dacht, precies 30 dagen. Kunnen we de volgende keer nog gerichter klussen... Manlief heeft het er nu al over, het had toch wel indruk gemaakt, om de dag klussen terwijl het daarvoor al 10 maanden geleden was!!

Nou ik ga ff douchen en dan nette kleertjes aan.

Spreek jullie later

haha zag net dat bieb en bambi nog gereageert hadden ondertussen. nog even snel.

bieb, zou ik ook maar doen dan die testen alvast in huis halen voor de carnaval, je weet maar nooit.
ik heb mijn Nod vanaf volgende week zondag(32 dagen) tot donderdag over een week(36 dagen). ik heb in mijn temperatuur periode wat 4 maanden duurde 2 keer 32 dagen gehad en 2 keer 36 dagen, dus ik weet het niet meer.
wat leuk dat je vanmiddag naar de vrienden van amstel live gaat, lijkt me erg leuk om heen te gaan zeg.
hoop dat je schoonmoeder haar vertrouwen een beetje terug kan vinden, ze zal het toch moeten doen in haar eentje. probeer haar maar zoveel mogelijk te steunen, meer kun je gewoon niet doen.

bambi, logisch dat je zo moe lui bent, als je zo slecht slaapt, daar zou ik ook niet tegen kunnen.
daar maak ik me eigenlijk ook wel eens druk om, ik slaap ook altijd op mijn buik.
maar als ik straks zwanger ben en ga groeien, hoe moet dat dan......
we zullen het zien??!!!
ga jij maar naar de bouwmarkt spullen halen, mannen hebben daar toch geen verstand van hahaha.
veel klusplezier vandaag nog, en doe rustig aan he.

dag lieverds,
nou ga ik echt
xxx kruimels

hey meiden

Klaasje: van harte meid, een fijne dag

Jacqy: balen dat de test negatief was meid, maar geen bloed geeft moed, ik heb nog steeds hoop voor je meid

Bieb; weer 36,7 haah en je haalt zo te lezen toch testen in huis, je weet maar nooit meid,
en ik kan er best inkomen dat je schoonmoeder een beetje angstig is en vooral met haar hart, maar ik hoop dat ze zich wel snel weer een beetje beter voelt

kruimels: ook lekker vrij zo te lezen, en je gaat met je vriend naar een toneelstuk las ik

Happy: weer aan het vliegen meid, hahah jij kan ook geen minuut op je kont zitten hahah

meiden sorry dat ik zo kort reageer maar ik ben bezig met het eten en we gaan zo eten, ik kom vanmiddag nog wel effies buurten,
ik ga vanaf vandaag proberen om om de dag te klussen , hopelijk krijg ik manlief ook zover hahahaha

xxx linda

Goedemorgen!
Klaasje: fijne dag vandaag, gefeliciteerd!
Bambi: verven mag wel, maar alleen op waterbasis.............je kan evt. zo'n kapje voor je gezicht doen.......Shopse vandaag! Hoever ben je ook al weer......??
April: fijn, een goede echo! Lijkt me zo leuk rond die tijd........nog 10 weken wachten.....
Bieb: veel plezier in rotjeknor........jammer van Xander, die brengt de sfeer er altijd wel in.
Jacq: kut, negatief, misschien komt het nog.....
Kruimeldief: kus!!
Pip: daar was je weer meid! Gelukkig.

hier vandaag misselijk? Heb het idee dat ik constant moet eten, maar heb helemaal geen trek.............mijn tieten doen minder zeer, dan denk ik meteen: het gaat weer fout, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet.........het kan gewoon wisselen. Heb ook gelezen dat zo rond week negen de klachten minder kunnen worden omdat je de piek met HCG dan hebt gehad, boven dien test ik altijd vroeg positief dus mijnpiek is gewoon wat eerder denk ik...............ofzo. alles om mezelf gerust te stellen.....
Daarnaast heb ik nog krampjes en steekjes en geen bloed verlies................dus dat komt vast goed.
De kleertjes die ik gekocht had zijn kleertjes die op het uitzet lijstje staan, van maat 50-56 twee pakjes en van maat 62-68 twee pakjes, 6 luierpakjes enz enz.........bij de hema kun je zo'n uitzet lijstje vinden.

Ik moet vandaag weer aan het werk..........bleh........van 15 tot 23 uur..........
Fijne dag allemaal!!!

Hey meiden,

Klaasje, Gefeliciteerd met je verjaardag meid, maak er een leuke dag van!

Jacqy, spannend zeg, wat duren die dagen rond je NOD altijd lang he....
Ook ik zal voor je duimen hoor meid, want we kunnen de eventuele glitters allemaal hard gebruiken.

Kruimels, geniet lekker van je vrije weekens en veel plezien vanavond bij het toneelstuk. Spannend dat je al eerder naar de gyn mag!

Bieb, ik heb gewoon testen op voorraad liggen hahaha, je weet maar nooit.
Er ligt er nu nog 1 en ik ga er echt nog wel 1 of 2 bij halen je weet maar nooit toch? Je hoort het wel vaker he, dat je zwanger ben als je er eigenlijk niet mee bezig bent geweest. Ik heb voor mijn vriendje het boek van Kluun gekocht, "help   ik heb mij vrouw zwanger gemaakt" hij heeft het nog niet gelezen, maar ik wel. En ook zijn vrouw is zwanger geraakt tijdens een spontane vrijpartij terwijl ze ook al een periode via de kalender sex hadden zeg maar. Dus als ik jou was zou ik zeker testen in huis halen! Succes met wachten....

Rimke, wat leuk die kleertjes, ik kan ook haast niet wachten tot ik mag gaan shoppen hahaha.
Ik heb voor beide oma's en opa's een soort oppas doos gemaakt om te geven als we zwanger zijn. Daar zitten bijvoorbeeld van die spuugdoekjes is, en fles, speentje een speelgoed dingetje maar dus ook kleertjes. Zo'n schattig zacht boxpakje en van die inimini sokjes..... duurt alleen zoooooooooo lang voordat ik die mag gaan geven hahaha.
Maar ze lopen niet weg, moet ze alleen af en toe afstoffen hahaha

Ik ga zo maar even snel douche en aankleden. Me vriendje moest vanmorgen alweer werken. Hij heeft gewoon een kantoorbaan hoor van 9 tot half 6, maar door een nieuw systeem loopt het allemaal niet zo lekker. Afgelopen week heeft hij 3 avonden doorgewerk, vorige week zaterdag de hele dag en nu dan alleen vanmorgen. Hij is sinds november teamleider geworden dus hij wil zich zelf een beetje bewijzen daar hahaha. Maar er zit ook een leuke kant aan, omdat hij van de week zo weinig thuis is geweest en omdat ik niet heb lopen zeuren daarom mag ik vanmiddag een kadootje uitzoeken, lief he

Nou meiden, ik ga maar snel douche anders is me vriendje straks thuis en ben ik niet klaar!

Misschien ben ik er vanmiddag nog wel even!

Fijne dag allenmaal.

Liefs Phoebe

Klaasje; lekker geslapen meis? he, balen dat je rd-tjes er waarschijnlijk aankomen! en dat nog wel op je verjaardag. op naar de volgende ronde dan maar (zal je man niet erg vinden al dat geklus haha)
fijne dag nog verder!

Kruimels; we lopen dus weer (bijna) gelijk met onze NOD. Ik heb deze 2-2. Is ook nog carnaval, dus voor de zekerheid ga ik denk wel eerder testen (met die test van 6 dagen vtv, al vertrouw ik die toch niet helemaal), want anders geen drank voor mij! Heb mijn temp lijst van vorige maand erbij gehaald, had week voor NOD ook hogere temp   (niet zo hoog als nu), maar ga er dus maar vanuit dat het deze keer ook niks wordt.

Rimke; vervelend he dat je soms nog steeds beetje onzeker bent. Kan me voorstellen hoor, zou ik ook hebben, en helemaal na wat er gebeurd is. Dus wel erg makkelijk om te zeggen, geniet er nu maar van, maarja probeer het toch maar. Enne geen bloed, is geen mk!! Het zit goed deze keer!!!

Phoebe; vorige maand had ik 3 testen gekocht, maarja bij 2 ging het al fout. Dus weg voorraad!
Jouw vriendje ook zo hard aan het werk. De mijne ook, is vandaag ook aan het werk. Nu helemaal voor de bruiloft, wil hij zo veel mogelijk werken om centjes te sparen. maar hij moet nog wel uitkijken voor z'n oog, dus niet te overdreven overwerken. Ik denk dat hij zo thuiskomt. Hij moet wel, want om 3 uur vertrekken we.
Succes met je cadeautje uitzoeken!!

Heb via internet 2 toegangskaarten voor de bruidsbeurs gekocht, normaal 13,50, per internet 11,50. Maarja, dan moet je wel 2,50 adm.kosten betalen, vette hap, 1,50 totaal korting. Nouja, beter iets dan niets. Wie het kleine niet eert.....En dan heb ik alvast de kaarten natuurlijk

Ga zo even wat drinken en snoepjes klaarleggen voor in auto, oja neem ook mijn bruidsboek mee, heel dik boek gekocht met allemaal jurken en dingen voor bruiloft, wel leuk. Kost 6,- maar net zo dik temet als zo een wehkamp boek, dus je krijgt waar voor je geld zullen we maar zeggen

Jacqy; hoest nu?

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk
Januari: 7) Essy, 4e ronde

JANUARI

1)  
2) Essy, 4e ronde
3) Kruimels 9de ronde, 1ste kindje
4) ,Anoeska, 4e ronde
5)  Chris, 11e ronde     , Bieb, 3e ronde na mk
6)
7) Essy, 4e ronde
8)
9)
10)
11)
12)   Happy 7e ronde
13)   Charlotte 1e ronde, 1e kindje    (weet cyclus nog niet, 28 dg aangehouden)
14)
15)
16)
17)
18)
19) Phoebe 7e ronde 1ste kindje linda 2de kindje ronde 10,
20)
21)
22)
23) Linda2 ZWANGER !!!
24)
25) Jacqy84, 7e ronde
26) klaasje 1e ronde (onrm.cyclus)
27) Renée 6e ronde (onregelmatige cyclus, uitgegaan van gemiddelde 33 dagen)
28)
29)
30)
31)

Februari

1)
2) Mamoetje 3e ronde 1e kindje , Bieb 4e ronde 1e kindje
3)
4)anoeska 5e ronde eerste kindje
5) Kruimels 10de ronde, 1 ste kindje  (gemiddelde 34 dagen aangehouden)
6)
7)
8)
9) Happy 8e ronde  
10)
11)
12)
13)
14)
15) Charlotte, 2de ronde, eerste kindje   (weer uitgegaan van 28 dg, nog geen duidelijke cyclus)
16) Phoebe ronde 8 eerste kindje     Linda 2de kindje  ronde 11 met clomid
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Terug
Bovenaan