Klusbabes 15

Hey bieb, kost een hoop centjes he trouwen, maar je mannetje weet in ieder geval waarom hij hard werkt toch?
Wordt het een trouwerij met alles erop en eraan?
Veel plezier vanmiddag!

Liefs Phoebe

Phoebe; ja, we geven grooy feest voor familie en vrienden, komen uit op   ong100 man, maar daar zal wel wat van afvallen ivm vakanties en andere verplichtingen. Onze familie met ouders, broers en zussen  telt alleen al 35 man.

heb net even mijn collega gebeld die weg moet. Maandag komt ze niet meer, gaat gelijk weer terug naar de verkoop. Gelijk heeft ze. weet je wat lullig is, waar zij op afgerekend wordt, is eigenlijk de fout van die mannelijke collega. Hij heeft het haar zo geleerd. maarja, hij doet heel veel fout, en de rest (wij dus) moet het oplossen. Ik ben helemaal klaar met hem,vertrouw hem voor geen cent. Tijdens het gesprek waarin ze dus weg moest, heeft hij haar ook helemaal niet ondersteund. Mijn vriend zei al, je moet weg daar. is ook zo. Contract loopt in april af, denk gewoon dat ze dan mij ontslaan. maarja en dan? Weeer solliciteren, weer die rompslomp, heb er geen zin meer in. En dan zeker met een zwangere buik aankomen. maarja, wat zeur ik, hier heb ik   tot april een contract, en of ik nu wel of niet zwanger zou zijn, hier heb ik ook geen zekerheid. Nouja, ga toch maar de vacatures er op naslaan. Wil niet meer mijn kinderwens in de kast zetten ivm werk. Ik zie het allemaal wel. Ik heb altijd werk gevonden, en als ik het nu niet heb, dan krijg ik in ieder geval nog 70% loon van het CWI...(altijd pos. blijven...)
Oke, maar nog even geen man overboord, maar ik denk wel dat ik daar niet lang meer zit.....

Zo, en ik heb mijn ingehouden agressie nog even ge-uit op een topic van Yvon81, die is nu na drie rondes niet zwanger en vind dat ze al vreselijk lang bezig is.................aaargh!!!!!

hey meiden

April: ik was helaal vergeten om op jouw echo te reageren sorry, hopelijk is het inderdaad niks met die niertjes en is het op de 32 weken echo helemaal weg, en als de vk dat zelf ook al zegt zou ik me er niet al te druk over maken

Bieb; ik zou dan toch alvast rustig aan naar andere banen gaan kijken als je er toch een beetje vanuit gaat dat je contract niet wordt verlengt, het is wel een klote situatie hoor meid, bleh, maar gelukkighebben jullie iets positiefs in het vooruitzicht en dat is trouwen, leuk he naar al die jurken kijken, vond ik ook hahaha

rimke: wat lekker he al die kleertjes kopen, en jammer dat je nog steeds zo onzeker bent, ik snap het hoor daar niet van maar probeer een beetje te genieten meid,
Ik heb laatst op de vliering joey zijn eerste pakje weer eens tevoorschijngehaald, dat was maat 42 hahaah heel erg klein dat gooi ik nooit meer weg
ik zal eens op die reactie kijken van yvon81, die zeurt wel meer vind ik

xxx linda

He meiden!

April, fijn dat de echo goed was en inderdaad hopen dat de niertjes met 32 weken goed zijn.

Bieb, lekker met de trouwplannen bezig? hahaha, wel vervelend zeg van je werk.

Klaasje, balen dat je ongie geworden bent, maar toch een fijne verjaardag gewenst! en.. nieuwe rondes nieuwe kansen!

En de rest ben ik al vergeten! ahha

Nog steeds niet ongie. een dag overtijd, heb ik nog nooit gehad!!! en dan ook nog een negatieve test! ik wil duidelijkheid!!!!!!! net wel een beetje last van onderrug, heb ik meestal ook als ik ongie moet worden, maar is nu weer weg. Maar ben ook de hele dag een beetje misselijk. en dat heb ik nooit!
Afwachten maar weer. Als ik maandag ochtend nog niet ongie ben test ik weer.

Net in de dierentuin geweest met mijn mannetje. en vanavond lekker uit eten en naar de bios. gezelli!!

Liefs Jacqy

Jacqy: ooo zo spannend meid, ik hoop het echt voor je meid, lekker in de dierentuin geweest las ik, dat vind ik ook alijd zo leuk maar me man niet haha, nu gaan we een keerjte als het beter weer is, met joey die is gek op dieren vooral op tijgers,

fijne dag verder meid

xx xlinda

klaasje, och wat jammer meid dat de rd's toch gekomen zijn. het was ook haast te mooi om waar te zijn  he na 1 ronde al, maar het kan natuurlijk!
fijn dat je wel een regelmatige cyclus hebt, het is te hopen dat het elke maand dan rond die 30 dagen blijft zitten. 1 of 2 dagen maakt niet zoveel uit, daar kun je wel rekening mee houden met klussen.
fijne dag meid!

linda, heel goed voornemen vanaf vandaag om de dag klussen, moet zeggen je raakt er behoorlijk van uitgeput, whaha maar hoop dat het z'n vruchten afwerpt over 1,5 tot 2 weken.
oh wat lief zo'n pakje maatje 42, wat zal dat klein zijn, ach.Joey was toch een couveuze kindje?

rimke, raar gevoel lijkt me dat dat je misselijk bent, maar weet dat het beter wordt als je wat eet, maar totaal geen trek hebt. hoop dat ik binnenkort over deze "kleine" zwangerschapsklachtjes mee kan praten, zucht.
ach en dat je minder zere tieten hebt, dat zegt vast niks hoor meid.
ppffff jij moet er nog even flink tegenaan op het werk, tot 23:00. werkse meid.
ik ga eens even kijken zo op die topic, moet altijd wel lachen om jouw reacties.

phoebe, een hele gezellige dag vandaag meisie, met je vriendje.

bieb, wat een toestand zeg op je werk, hoop dat je je er niet te druk om maakt. het komt vast allemaal wel goed. of je vind een andere leuke baan.
leuk dat we onze Nod bijna op dezelfde dag hebben, begin het nu alweer zo spannend te vinden en moet nog zo'n poos, haha.
hoeveel maanden heb je nu getemperatuurt, is dit de 2 de maand?

jaq, vage klachtjes hoor van jou, je houd ons wel in spanning!
als je anders echt nooit overtijd bent en je nooit misselijk voelt, dan kan ik me voorstellen dat je erg begint te twijfelen, maar waarom geeft die stomme test dan geen "zwanger" aan? hopen dat het nog te vroeg was.
leuk in de dierentuin. je hebt nog een leuk vooruitzicht, vanavond lekker uit eten en dan naar de bios. welke film ga je heen?

nou nog 5 klusbabes voor mij die hun Nod hebben, Jaq (weten we nog niks van), renee morgen, mamoetje en bieb 2-2, en anoeska 4-2. pppffff wat snel achter elkaar allemaal.
zal alles hier goed in de gaten houden......

nou meiden ik ga even dat topic bekijken, kunnen we vast nog wel even lachen...
doei doei

Goedemorgen meiden!

Wat een rust hier gisteren!
Hier nog steeds alles "schoon". Snap er echt niets van! Morgen ochtend testen, spannend!!

Zwangere, hoe lang na jullie nod testten jullie positief??

Ik ga vandaag naar de reuni van de loop die ik in oktober heb gedaan. Ben er vanavond nog wel even.

Fijne dag meiden!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan