klaasje, och wat jammer meid dat de rd's toch gekomen zijn. het was ook haast te mooi om waar te zijn he na 1 ronde al, maar het kan natuurlijk!
fijn dat je wel een regelmatige cyclus hebt, het is te hopen dat het elke maand dan rond die 30 dagen blijft zitten. 1 of 2 dagen maakt niet zoveel uit, daar kun je wel rekening mee houden met klussen.
fijne dag meid!
linda, heel goed voornemen vanaf vandaag om de dag klussen, moet zeggen je raakt er behoorlijk van uitgeput, whaha maar hoop dat het z'n vruchten afwerpt over 1,5 tot 2 weken.
oh wat lief zo'n pakje maatje 42, wat zal dat klein zijn, ach.Joey was toch een couveuze kindje?
rimke, raar gevoel lijkt me dat dat je misselijk bent, maar weet dat het beter wordt als je wat eet, maar totaal geen trek hebt. hoop dat ik binnenkort over deze "kleine" zwangerschapsklachtjes mee kan praten, zucht.
ach en dat je minder zere tieten hebt, dat zegt vast niks hoor meid.
ppffff jij moet er nog even flink tegenaan op het werk, tot 23:00. werkse meid.
ik ga eens even kijken zo op die topic, moet altijd wel lachen om jouw reacties.
phoebe, een hele gezellige dag vandaag meisie, met je vriendje.
bieb, wat een toestand zeg op je werk, hoop dat je je er niet te druk om maakt. het komt vast allemaal wel goed. of je vind een andere leuke baan.
leuk dat we onze Nod bijna op dezelfde dag hebben, begin het nu alweer zo spannend te vinden en moet nog zo'n poos, haha.
hoeveel maanden heb je nu getemperatuurt, is dit de 2 de maand?
jaq, vage klachtjes hoor van jou, je houd ons wel in spanning!
als je anders echt nooit overtijd bent en je nooit misselijk voelt, dan kan ik me voorstellen dat je erg begint te twijfelen, maar waarom geeft die stomme test dan geen "zwanger" aan? hopen dat het nog te vroeg was.
leuk in de dierentuin. je hebt nog een leuk vooruitzicht, vanavond lekker uit eten en dan naar de bios. welke film ga je heen?
nou nog 5 klusbabes voor mij die hun Nod hebben, Jaq (weten we nog niks van), renee morgen, mamoetje en bieb 2-2, en anoeska 4-2. pppffff wat snel achter elkaar allemaal.
zal alles hier goed in de gaten houden......
nou meiden ik ga even dat topic bekijken, kunnen we vast nog wel even lachen...
doei doei