Klusbabes 15

Kruimels'volgens mij ben ik nu ong 3 mnd bezig met temp. Maar vorige maanden deed ik het onder oksel, was de temp veel lager, maar sinds 1,5 maand doe ik deze onder tong, en met een andere meter, dus hou deze temp maar aan. Vanmorgen weer iets lager, maarja ik lag laat in bed, en andere tijd gemeten, dus beetje scheve verhouding. Morgenochtend zie ik wel weer wat temp dan aangeeft

jacqy: ik testte na 3 dagen pos. Ik hoop t zo voor je!! ook nog eens misselijk hmmm...

gister was t erg leuk bij VRienden van Amstel. Eerst met z'n 6-en wat gaan eten. Toen naar binnen. Niemand wilde op stoel gaan zitten maar aan zijkant gaan staan. Nou ik had zoiets van, geen zin in, ik wil ook kunnen zitten, als ik toch een stoel heb! En kon niet goed op scherm zien. Op een gegeven moment zag ik dat mijn vriend beetje achter stond, en hij zag het scherm niet, maar ook niet de zangers op t podium (ook vanwege zijn ogen, ziet nog niet helemaal goed met 1 oog)! Beetje lullig. Toen zijn we met zijn 2 naar onze stoelen gegaan, en toen hadden we ook nog veel beter zicht! en op t scherm en op  t podium

Waren rond 1 uur thuis. Nu even wat aan t eten, dan douchen en dan naar Eindhoven naar bruidsbeurs.

Oja, heb nog pijn in tieten

Doeii tot later

goeiemorgen meiden

kruimels: ja joey was heel erg kein en heeft in de couveuse gelegen, maar na een paar dagen mocht ie naar een andere zaaltje dat ook een couveuse afdeling is, met allerlei apparatuur, en daar heeft ie toen 2 weken gelegen, en daarna mocht ie mee naar huis, nu is   ie erg lang maar ja wel vrij mager, maar goed hij eet onbeperkt niet normaal, maar dat komt omdat ie bij zijn geboorte niks was hha

Bieb; heel veel plezier vandaag op de bruidsbeurs in eindhoven, gezellig hoor, en je hebt het toch leuk gehad bij de vrienden van amstel live, ik ben er nog nooit geweest

Zo vanmorgen even bob de bouwer aangezet en manlief en ik effe snel naar boven haha, ik heb maar 5 min, kunne blijven liggen want joey liep alweer, ach ja morgen nog een dag, ik hoop dat  me man wil om de dag ach ik zie het allemaal wel

xxx linda

jacqy: nog steeds geen rd's las ik spannend meid, ik ga zo duimen draaien voor je, en toen ik zwanger was van joey teste is pas na 4 dagen ofzo positief

xxx linda

Hallo iedereen,

Heb inmiddels een groot gedeelte bijgelezen en weer redelijk op de hoogte.

Happy, wat erg dat de uitslag van je vader toch niet goed is. Pas je wel goed op jezelf?

Jacqy, alweer getest?

Linda, hoe is het met Joey?

Renee, ben jij de laatste dagen hier wel geweest? Of heb ik er nou helemaal overheen gelezen? Alles goed?

Bieb, veel plezier op de trouwbeurs vanmiddag! De modeshow MOET je kijken, dat is het gaafste van de hele beurs (ben zelf vorig jaar geweest). Wat een gesodemieter op je werk zeg...pfff..

Sterretje, leuk nesteldrang: lijkt me een heerlijk gevoel want dan gebeuren er ook eens dingen die al tijden liggen te wachten om gedaan te worden hahaha. Als het niet ophoudt als alles bij jullie gedaan is mag je hier wel even langskomen.....nog langer wachten op jullie bed! Sjemig, ik zou inmiddels kortig eisen! Is al eeuwen geleden dat jullie hem besteld hebben!

Ik weet het niet meer maar denk echt aan iedereen hoor!

X

Ik ben trouwens niet vrijdag naar de gyn geweest maar heb pas 25-2 weer een afpraak. Wel heeft mijn man deze week zijn donatie gedaan. Hij was niet de enige die om 8 uur 's ochtends zijn beslagen potje kwam inleveren dus dat was wel grappig.

Alles gaat gewoon z'n gangetje hier. De afgelopen 2 week er niet zo heel veel mee bezig geweest en dat voelde wel even goed. Nu kriebelt het van alle kanten weer enorm!! waaaaaaaah!!

X

lin, goh lijkt me toch wel heftig hoor als je kleintje eenmaal geboren is dat je dan nog dik 2 weken moet wachten voordat hij mee naar huis mag. lijkt me toch het mooiste moment dat je hem in z'n eigen bedje kan leggen.
is ook allemaal wat lastiger om het om de dag te doen als je nog z'n kleine frummel in de rondte hebt lopen, haha. succes!

bieb, veel plezier op de beurs vanmiddag.
en trouwens temperaturen in je kont is nog beter en secuurder.

jaq, wat spannend!!! morgenvroeg weer.

pip, heb je gemist meid, zat gister te denken om je vandaag een mailtje via hyves te sturen, maar nou ben je hier toch weer.
hoe is het met je?

oh wat goed dat je mannetje zijn zaadjes heeft ingeleverd, wanneer horen jullie daar de uitslag van?
wij hebben aanstaande woensdag een intake gesprek in het ziekenhuis en hopen dan binnen 4 weken bij de gyn terecht te komen.
hebben deze maand echt voor het leven geklust, echt om de dag 10 dagen lang, hoop dat het wat opleverd.
ik zit nu in mijn wachtperiode, dus pppfffff duurt allemaal erg lang.
waar zit jij nu, welke dag?

Terug
Bovenaan