Klusbabes 15

Sorry Kruimels, had nog helemaal niet op jouw verhalen gereageerd (het was ook zoveel). Goed dat je al zo snel de intake hebt. hebben jullie ook het intakeformulier voor vruchtbaarheidsonderzoek van het ziekenhuis? Wij wel en hebben hem afgelopen week ingevuld...moesten we wel om lachen.

Geklust voor je leven: goed werk! Hoop dat het goed resultaat oplevert!

Liep gister nog langs je winkel, ging even naar binnen kijken maar je ziet eigenlijk niet iemand omdat het personeel klanten helpt en dan overal en nergens in de winkel staat haha.

X

pip, dat inschrijfformulier hebben we nog niet. zullen we woensdag wel mee krijgen denk ik.
bij welke gyn ben je geweest, neem aan dat je in emmen gaat?
ik was gister heerlijk vrij, haha heb je voor niks gegluurd.
is ook erg lastig om iemand te herkennen in de winkel als het druk is, de klanten lijken dan soms ook net personeel, haha.
mijn twee collega's stonden gister samen met de "oude"baas in de winkel. meisje met blonde krullen en een meisje met beetje asblond half lang haar en ja ik ben als enigste donker,  dus je herkend me vast nog wel een keer.
waar werkte jij ook alweer? was toch vlak bij mijn werk?

Goede morgen meiden!

Ff kort!
Bieb: zere tieten? We zeggen niets, en we denken ook niets..............
Pip! Da's nog lang wachten.........geestig ja, die mannen met die potjes, fons had het hier ook..............

Mijn tieten knappen ook uit elkaar, had gister niet moeten zeggen dat het minder werd.........ik moet zo weer aan het werk, ,en ook het mannetje vertrekt zo. Die gaat lekker naar Toronto (IK WIL MEE!!!!) en gaat misschien wel skieen voor anderhalve dag.............AAARGH!!!

Nou ja, je hebt werkpaarden en luxepaarden (en ik ken mijn plek hoor!)

Dikke kus Rimke

By the way, dank voor jullie steun op dat topic bij Yvon81........................tuttebol....

effe korte reactie, ik heb nog niet alles gelezen.
@klaasje: Nog van harte gefeliciflapfeerd met je verjaardag.
@april: lees ik nou goed dat je vandaag de wagen en het kamertje gaat uitzoeken? Leuk, leuk, leuk, het is dat ik er al een heb anders ging ik zo weer mee
@bambi: Whahahaha, die man van jou is een grappenmaker. Met zijn vieren in bed. Of je de baby al voelt? Bij het eerste kindje zou je het rond week 20 moeten voelen. Sommige voelen het al met 17 weken. Ik heb de placenta voor en zou hem later moeten voelen, maar voelde het met 20 weken. En het lijkt op ploppen, maar pas na een paar keer hetzelfde gevoel weet je pas of het je kind was. In het begin twijfelde ik nog of het niet mijn darmen of zo waren. Hoe ver was je nu?
Ik heb trouwens bij het draaien in bed ook last op die plek, het zouden ook nog de banden kunnen zijn.

Ik   ben bij dr. Henke geweest. idd. in Emmen.   De volgende afspraak is bij de fertiliteitsarts (tuinman ofzo). Zij gaat dan onderzoeken doen e.d. Dat formulier is grappig hoor, moet je invullen hoe vaak per week je sex hebt en of je partner abnormale zaadlozingen heeft...wij moesten wel lachen (alhoewel het een hele serieuze bedoening is).

Naar welke gyn ging jij ook alweer?

X

hoi meiden,

bieb, wel een vervelende situatie zeg met je werk. heb dat ook een beetje mijn contract loopt af net voor dat me verlof ingaat, en heb gewoon een gevoel dat ze me kwijt willen ofzo. ik weet niet, maar ga me er niet druk om maken want je hebt dan indd nog zoiets als het cwi en uwv. en of ik nou een baan heb of niet velof krijg ik evenwel betaald.

echt meid ga je maar lekker op je bruiloft storten, hoe was het bij vr. van amstel.

rimke leuk hoor al zo bezig zijn met je uitzet lijstje. ik koop af en toe wat en straks als we helemaal geseeteld zijn dan ga ik er echt voor hahaha. ik ben vandaag 16 wk. gaat zo hard he. en van je klachtjes moet je niet gelijk schrikken hoor. als je net als ik bijna geen klachten heb, behalve af en toe moe, dan zou je waarschijnlijk denken, ben ik wel zwanger ?? het komt echt goed hoor.

klaasje balen dat je ongie toch doorzet waarschijnlijk, hoop dat je wel een leuke verjaardag heb gehad.

jacqy nog niks? hoop dat je gewoon morgen posie test hoor. ben zeer benieuwd.

emmhh weet het niet meer ga weer verder lezen ff.

nog ff snel dan.

pip en kruimels druk in gesprek over de gyn. ik hoop voor beide een snel resultaat hoor.

linda hahaha ff snel klussen en je kind voor de tv. hihih vind het heel grappig.

bieb heb net je verlsag gelezen van amstel. was te vroeg met vragen.

phoebe veel plezier vandaag.

rimke ga zo ook ff dat topic lezen, moet namelijk ook altijd lachen om je reacties. zijn altijd zo lekker direct.

emh sorry wie ik nu nog vergeet.

ohja sterretje, ik ben dus pas 16 wk, dus geen idee of ik de baby al kan voelen, maar merk nu dus al dat het vandaag het zelfde was als gisteren. en heb bij de juli moeders gelezen en daar beweren er al vanaf 14 wk wat te voelen. vind ik erg vroeg hoor,maar voor sommige alde 2e dus zou kunnen.

gisteren was ik niet lekker. had veel op de wc gezeten en ging met me moeder dus naar de gamma en karwei en echt voelde me met de minuut beroerder. toen wou me moeder een boordje van de mac, ik dacht zou ik dat wel doen, maar had wel honger, ik gedaan , zon nieuwe van de reclame, hij was heerlijk en ik voelde me gelijk iets beters hahahah.

ga me zo maar aankleden en naar me mannetje in het huis, die is al weer druk aan de klus. ik ga ook maar wat doen. weet nog niet wat, maar me zusje en der vriend komen vanmiddag helpen.

xxx Bambi

rimke, vervelend dat je tieten zo zeer doen, heb je al wel een speciale bh gekocht voor zwangeren? schijnt wel te helpen.
dus je moet vanmiddag nog werken, wat deed je ook alweer voor werk dat je op de zondag moet?
ik zou ook wel mee willen naar Toronto, heerlijk even skieen, al is het maar 1 dag, mmmm.

pip, Henke zegt me zo niks, ben benieuwd waar ik bij terecht kom. ze hadden het eerst over de Vries voor het intake gesprek. dat is dus ook een gynaecoloog, maar nu dus bij een assistente daarom konden we wat eerder terecht.
volgende keer zal ik dan ook wel bij een fertiliteitsarts terecht komen denk ik.
zat net even te spieken in het telefoonboek onder Emmen scheperziekenhuis, welke er allemaal zijn kwa gynaecologen, maar jouw fertiliteitsarts heet Tuinhof i.p.v Tuinman, haha.
behalve die twee die ik net al genoemd had heb je ook nog, asmussen, burggraaf, elberink, kluck en Ypma. dit zijn alle gynaecologen in emmen. en Tuinhof staat als enigste als fertiliteitsarts erin, dus dan is de kans wel erg groot dat ik die krijg, haha.
even googlen wat fertiliteitsarts precies inhoud, weet ik niet eens
m'n zwangere vriendin is het meeste bij Burggraaf geweest en ze was er erg tevreden over.
ik weet dus niet waar ik na het intakegesprek terecht ga komen en bij welke arts, afwachten dus.

bambi, gaat echt ongelofelijk snel, alweer 16 weken!!!
haha goed excuus dan als je in het vervolg niet lekker bent, dan heb je een goeie smoes: "ja ik moet echt even naar de Mac, daarna voel ik me een stuk beter"haha.
succes vanmiddag in je nieuwe huisje!

Terug
Bovenaan