Klusbabes 15

Hey lieve kruimels,

Ik begrijp je gevoel zo goed, ik denk allen meiden hier.
Ik wil wel even naar emmen komen hoor hahaha.
Onze tijd komt echt nog wel, en dan staan wij allemaal in het middelpunt van de belangstelling en draait alles om ons!
Ik wou dat ik wat voor je kan doen meid.....

Liefs Phoebe

Happy; ik begrijp niet zo goed waarom je nu niet mag klussen? alleen omdat je bloeddruk hoog is? kan dat echt gevaar opleveren dan? Wel kut, anders moet je weer wachten, en elke maand is er 2 te lang.....

Linda; op dit moment een echte klusser haha. Hoop dat t een mooie baby oplevert....

renee; Lekker toch om ook eens niks te doen. Tegenwoordig 'moet' iedereen maar van alles doen....

Linda; gecondoleerd met de schoonvader van je vriendin.

Charlotte; ik was het niet die vroeg naar de gratis kaartjes hoor! denk dat het mammoet was. Heb haar gisteren een kaartje opgestuurd die ik bij beurs had gekregen, ben benieuwd of ze nog gaat. Ik ben dus vorige week in Eindhoven geweest

Anouska; lekker he wokken? Heb er hier 2 in dorp zitten, dus lekker makkelijk. En ook niet te duur...
Jij ook al spannend met je temp enzo...wie weet

Zo, morgen barst hier het feest los. Net nog even met 2 vriendinnen stad in gegaan, en nog even paar boodschappen gehaald. Met carnaval natuurlijk geen tijd. Vindt het eigenlijk niet leuk met zijn 3-en. Voel me altijd 3e wiel aan wagen. Ben niet iemand die zich op achtergrond stelt ofzo, maar als we met z'n 3-en zijn wel. weet niet wat t is. En toen we in stad waren, doken hun alle winkels in, en toen wilde ik ergens kijken, maar 1 meisje vond  t niets, toen zegt ze, oke we gaan nu boodschappen doen. He dacht t niet. Dus ik zei, ja dahag, nu ben ik aan t kijken, je wacht maar even! tss, ben wel goed maar niet gek.  En werd beetje gek van haar, ze praat altijd heel negatief. Als ze praat, hoor je ook nooit iets vrolijks in haar stem. Ik zei al toen we naar huis reden, zet mij maar gelijk af, ik ben moe en geen zin meer. Zo, klaar is Kees.

Heb de testen binnen, en twijfel of ik morgen ga testen, Als het neg. is, ben ik weer zo depri...toch wel...ook al wilde ik deze maand overslaan....maar als het pos. is, dan kan ik tenminste de carnaval ingaan met een goede reden om niet te zuipen....

vriendje ligt al in bed, moet morgen gewoon werken. Ik lekker niet,. Misschien eerst rennen (hangt van uitslag af haha), dan beetje huissie poetsen, en dan naar vriendin omkleden en schminken. Rond half 4 zouden we in stad zijn.

he zondag ga ik Peter R de VRies kijken, hij schijnt zaak van Natalie Hollyway (zoiets toch?) opgelost te hebben,vindt ik wel heel interessant.

s kijken hoe er gereageerd is op mijn gemene berichtjes gisteren, pff sommige wijven kunnen zo zeiken....(sorry hoor, ik ook wel eens haha)

@kruimels: Een kennis van me ging net d medische molen in toen ze plots toch zwanger werd. Dus wie weet meid. Hoe wist je trouwens dat het kindje tim zou heten?

@happy: gelukkig de bloeddruk omlaag. Hopelijk zakt ie snel genoeg.

@april: volgens mij vroeg jij het. De babykamer is van babydump. Je kunt daar vanaf 450,- een kamer krijgen met kast, commode, ledikant en plankje voor boven commode.

@rimke: Hé, super die echo. ik heb het omgekeerde, nu met de zwangerschap bijna geen last van pukkels. Alleen ontharen wordt nu moeilijk. Ik kan door mijn buik ook niet meer fatsoenlijk bij mijn bikinilijn. Dus morgen even de tanden op elkaar.

@linda: sterkte

@jacqy: k#t van de rd's meid.

Hier gaat het momenteel moeizaam. Ik heb veel last bij het lopen en ik kom heel moeilijk mijn bed uit door een zenuw die steeds wordt afgekneld. Gelukkig heb ik komende week veel tijd om uit te rusten.

bieb en phoebe, dank je wel dat jullie me zo goed begrijpen.
natuurlijk hebben de meeste van de meiden hier ook zo'n gevoel, is ook logisch.
maar soms twijfel ik gewoon aan mezelf, is dit wel normaal.
las op een ander topic iemand die nu voor de 4de keer geinsemineerd is en weer mis was, dan denk ik: wat doe ik nou een potje moeilijk!

bieb ik hoop dat je heel veel plezier hebt dit weekend, en misschien toch wel even handig om morgenvroeg te testen, we slepen je er wel doorheen als het negatief is, maar ja kan dan ook nog te vroeg zijn omdat je Nod zaterdag pas is.
maar wat een gaaf weekend zou je hebben als je een positieve test in handen had, jeetje!

lekker dat jullie er nog zo laat zijn.
vriendje is bij de buren dus zit alleen thuis.

sterretje, ik wist al een poosje dat het een jongetje zou worden en ook dat een neef van die jongen een poosje terug vader is geworden van een jongetje Stijn en toen verklapten ze dat zij die naam ook hoog in de lijst hadden staan maar dat dat nu dus niet door ging.
en ik had de hint begrepen dat het een korte hollandse naam zou worden van 3 letters.
nou dan blijft er niet zo veel over.
bas en tom en ton vielen af omdat die in de familie al zaten.
nou ik had gewoon goed gegokt, haha
hoe is het met jou meis?

@bieb: goed gereageerd op die meid. Wat aso van haar zeg. Nou meid, je bent ook agressief, misschien hormonen. tocg grappig dat je deze maand niet wou en het nu toch hoopt. Ik hoorde het ook van de vries, ik ga ook kijken.

@renee, helemaal vergeten. succes, ik hoop dat je mag blijven. Als dat zo is gaan jullie dan op t huis reageren?

oh sorry, ik lees net dat het niet helemaal zo soepeltjes gaat.
dat die spier beknelt zit komt dat door je zwangerschap of is dat gewoon toeval?

Terug
Bovenaan