Happy; ik begrijp niet zo goed waarom je nu niet mag klussen? alleen omdat je bloeddruk hoog is? kan dat echt gevaar opleveren dan? Wel kut, anders moet je weer wachten, en elke maand is er 2 te lang.....
Linda; op dit moment een echte klusser haha. Hoop dat t een mooie baby oplevert....
renee; Lekker toch om ook eens niks te doen. Tegenwoordig 'moet' iedereen maar van alles doen....
Linda; gecondoleerd met de schoonvader van je vriendin.
Charlotte; ik was het niet die vroeg naar de gratis kaartjes hoor! denk dat het mammoet was. Heb haar gisteren een kaartje opgestuurd die ik bij beurs had gekregen, ben benieuwd of ze nog gaat. Ik ben dus vorige week in Eindhoven geweest
Anouska; lekker he wokken? Heb er hier 2 in dorp zitten, dus lekker makkelijk. En ook niet te duur...
Jij ook al spannend met je temp enzo...wie weet
Zo, morgen barst hier het feest los. Net nog even met 2 vriendinnen stad in gegaan, en nog even paar boodschappen gehaald. Met carnaval natuurlijk geen tijd. Vindt het eigenlijk niet leuk met zijn 3-en. Voel me altijd 3e wiel aan wagen. Ben niet iemand die zich op achtergrond stelt ofzo, maar als we met z'n 3-en zijn wel. weet niet wat t is. En toen we in stad waren, doken hun alle winkels in, en toen wilde ik ergens kijken, maar 1 meisje vond t niets, toen zegt ze, oke we gaan nu boodschappen doen. He dacht t niet. Dus ik zei, ja dahag, nu ben ik aan t kijken, je wacht maar even! tss, ben wel goed maar niet gek. En werd beetje gek van haar, ze praat altijd heel negatief. Als ze praat, hoor je ook nooit iets vrolijks in haar stem. Ik zei al toen we naar huis reden, zet mij maar gelijk af, ik ben moe en geen zin meer. Zo, klaar is Kees.
Heb de testen binnen, en twijfel of ik morgen ga testen, Als het neg. is, ben ik weer zo depri...toch wel...ook al wilde ik deze maand overslaan....maar als het pos. is, dan kan ik tenminste de carnaval ingaan met een goede reden om niet te zuipen....
vriendje ligt al in bed, moet morgen gewoon werken. Ik lekker niet,. Misschien eerst rennen (hangt van uitslag af haha), dan beetje huissie poetsen, en dan naar vriendin omkleden en schminken. Rond half 4 zouden we in stad zijn.
he zondag ga ik Peter R de VRies kijken, hij schijnt zaak van Natalie Hollyway (zoiets toch?) opgelost te hebben,vindt ik wel heel interessant.
s kijken hoe er gereageerd is op mijn gemene berichtjes gisteren, pff sommige wijven kunnen zo zeiken....(sorry hoor, ik ook wel eens haha)