Klusbabes 15

Lieve meiden, ik ga lekker me bedje opzoeken.
Hopen dat me vriendje gelijk mee gaat, er is nog werk aan de winkel!

Slaap lekker meiden!

Liefs Phoebe

Kruimels; mijn ventje ligt in bed, dus ben ook eigenlijk alleen haha

En het gaat toch om jezelf. Tuurlijk zijn andere stellen nog langer bezig, en ook in de medische molen, dus met andere woorden, je 'zou niet mogen zeuren', maar het gaat om jou zelf, om jouw gevoel. Je kan nou eenmaal niet je emoties veranderen. En tuurlijk ben je blij voor anderen, maar toch is het niet leuk voor jou.Dat zou andersom waarschijnlijk ook wel het geval zijn. Ik voel ook een steek van jaloezie als er weer 1 een topic opent met; IK BEN ZWANGER! Leuk hoor, maar wij willen ook!

Sterretje; niet prettig meis, doe maar lekker rustig aan de komende week!

Phoebe; Topic; mijn man vindt dat ik er nog niet aan toe ben van lady g, en geen eisprong van l.i.n

dan blijft er idd weinig over. ik zat er een keer ok heel diht bij qua naam en we hadden t er nooit over gehad, maar ik kreeg plots een naam in mijn hoofd. stom he?
Hier gaat het op zich goed als ik geen lat heb van die zenuw, maar moet zo t bed uit om naar wc te gaan, wordt moeizame trip.
en met jou? al een beetje minder deprie?

een beetje van beiden. door verweking in de bekken ben je wat minder stabiel dan normaal, dus een verkeerde beweging zit er al snel in.

sterretje; nouja ik wilde natuurlijk wel, maar ivm bruiloft enzo, dacht ik van, nu misschien maar even niet. Maar  een positieve test  is natuurlijk harstikke welkom! Toch wel spannend hoor

denk dat ik maar gewoon morgenvroeg ga testen. Is weer zo een test van 6 dagen van te voren, maarja, weet eigenlijk niet echt of die zo betrouwbaar zijn....

ach, ik heb net foto;s doorgemaild gekregen van die ex-collega. Nou ze ziet er wel heel gelukkig uit hoor, en schattig babytje. Zij heeft gezegd dat ze geen kinderen wilden, maar laatst hoorde ik via via dat ze IVF hadden gehad, dus ik denk dat ze dat altijd heeft gezegd omdat het niet lukte. Nouja, gun het ze wel hoor. Zijn zulke lieve mensen. Zij gaat ook met uitzondering onze trouwkaarten ontwerpen.

Maar evengoed, wij willen ook!!!

ach, ik heb net foto;s doorgemaild gekregen van die ex-collega. Nou ze ziet er wel heel gelukkig uit hoor, en schattig babytje. Zij heeft gezegd dat ze geen kinderen wilden, maar laatst hoorde ik via via dat ze IVF hadden gehad, dus ik denk dat ze dat altijd heeft gezegd omdat het niet lukte. Nouja, gun het ze wel hoor. Zijn zulke lieve mensen. Zij gaat ook met uitzondering onze trouwkaarten ontwerpen.

Maar evengoed, wij willen ook!!!

Terug
Bovenaan