goeiemorgen meiden
Phoebe: ik snap je er goed hoor wat betreft het naar de gyn gaan, het is gewoon erg spannend ook omdat je niet weet wat je te wachten staat, zoals dat er tegen mij werd gezeg dat als ik over 3 maanden nog neit zwanger ben dat ik dan een kijkoperatie krijg , ja dat was effe schrikken want daar zit ik neit op te wachten, maar meid als het te lang duurt gewoon contact opnemen,
Kruimels: hoe is het vandaag met je meid, heb je wel een beetje kunnen slapen vannacht
Gefeliciteerd met je vriendin, en evengoed Tim, zoals je al had voorspeld,
Ik snap je erg goed dat je er doorheen zit meid, het gaat allemaal over haar al die tijd en jij kan je ei niet kwijt en kropt alles op en dat moet er een keertje uit, en je bent niet egoistisch hoor als je jaloerse gevoelens hebt want dat is alleen maar logisch meid, want jullie zijn ook al een hele tijd bezig en zoiets doet gewoon pijn, ik heb dat ook meis, En wat je vriend betreft, mannen gaan met zoiets heel anders om dan vrouwen mannen vinden ons altijd te extreem reageren, pfff dat valt toch wel mee hahah
en hier kan je altijd je hart luchten
bieb: hoe is het vandaag met jouw gesteld meid, spannend hoor, ga je vandaag nog testen??? en vandaag begint de carnaval voor jouw he?? alvast heel veel plezier
ik ga effe verder lezen
xxx linda