Klusbabes 15

ach, ik heb net foto;s doorgemaild gekregen van die ex-collega. Nou ze ziet er wel heel gelukkig uit hoor, en schattig babytje. Zij heeft gezegd dat ze geen kinderen wilden, maar laatst hoorde ik via via dat ze IVF hadden gehad, dus ik denk dat ze dat altijd heeft gezegd omdat het niet lukte. Nouja, gun het ze wel hoor. Zijn zulke lieve mensen. Zij gaat ook met uitzondering onze trouwkaarten ontwerpen.

Maar evengoed, wij willen ook!!!

oeps 4 x. Computer bleef hangen, dus bleef maar op reageren drukken haha. Nouja, tenminste wat te lezen hihi

spannend, hou je ons op de hoogte?

meiden, ik ga pitten. trouwens peter is in pauw en witteman en nova vanavond

ik heb een beetje problemen met m'n internet geloof ik al 3 keer wat geschreven maar iedere keer is het weer weg, shit.
wou nog even zeggen dat ik het geweldig vind van alle meiden van het forum trouwens hoe wij elkaar hier op kunnen vangen, dank jullie wel voor alles!!!!
ik ga naar mijn badje toe,
en bieb, ik ga morgenvroeg gelijk kijken hoor.
die test is vast wel betrouwbaar 6 dagen van tervoren anders waren ze er toch ook  niet?
succes meid!

trusten allemaal
groetjes kruimels

Kan nog steeds niets op Hyves plaatsen

Zo, ik ga ook stoppen,. Misschien tot morgen en anders : ALAAF!!!
(zal ik jullie in spanning houden morgen???)

goeiemorgen meiden

Phoebe: ik snap je er goed hoor wat betreft het naar de gyn gaan, het is gewoon erg spannend ook omdat je niet weet wat je te wachten staat, zoals dat er tegen mij werd gezeg dat als ik over 3 maanden nog neit zwanger ben dat ik dan een kijkoperatie krijg , ja dat was effe schrikken want daar zit ik neit op te wachten, maar meid als het te lang duurt gewoon contact opnemen,

Kruimels: hoe is het vandaag met je meid, heb je wel een beetje kunnen slapen vannacht
Gefeliciteerd met je vriendin, en evengoed Tim, zoals je al had voorspeld,
Ik snap je erg goed dat je er doorheen zit meid, het gaat allemaal over haar al die tijd en jij kan je ei niet kwijt en kropt alles op en dat moet er een keertje uit, en je bent niet egoistisch hoor als je jaloerse gevoelens hebt want dat is alleen maar logisch meid, want jullie zijn ook al een hele tijd bezig en zoiets doet gewoon pijn, ik heb dat ook meis, En wat je vriend betreft, mannen gaan met zoiets heel anders om dan vrouwen mannen vinden ons altijd te extreem reageren, pfff dat valt toch wel mee hahah
en hier kan je altijd je hart luchten

bieb: hoe is het vandaag met jouw gesteld meid, spannend hoor, ga je vandaag nog testen??? en vandaag begint de carnaval voor jouw he?? alvast heel veel plezier

ik ga effe verder lezen

xxx linda

ik las dat ik niet de enige ben die niet op hyves kon komen, haha

Sterretje: doe je lekker rustig aan meid, en dat is niet fijn dat er een zenuw wordt afgekneld,

Bieb; ik lees vanmiddag je test uitslag ik moet nu gaan werken

meiden iedereen een fijne dag en tot vanmiddag

xxx linda

Hey meiden,

Ik ga zo even bijlezen, maar eerst even een ego berichtje (sorry hoor). Het gaat hier echt een beetje K.. Ik heb afgelopen nacht echt weer slecht geslapen door de pijn van mijn rug (mijn versleten tussenwervel speelt weer op). Ik baal er zo onwijs van, die pijn is echt super vermoeiend.

Verder was die echo gisteren pchtend natuurlijk weer super. Twee kandidaten moesten herexamen doen, eentje is geslaagd, de andere is gezakt.

Nou ik ga even bijlezen, tot zo!

Terug
Bovenaan