Klusbabes 15

Linda, Ik lees net dat de schoonvader van je vriendin is overleden, is hij plotseling overleden?
En werk ze vandaag, nog 1 dagje en dan zeker ook weekend!

Happy: Meid fijn dat je bloeddruk weer wat gezakt is. Wel balen dat je nu niet mag klussen.

Jacqy: Oh balen zeg dat je ongi bent geworden.

Lieve Kruimels,

Meid ik moet echt even reageren op je berichtje! Het is volgens mij echt niet raar dat je deze gevoelens nu hebt.Natuurlijk ben je wel blij voor je vriendin, maar dat neemt niet weg dat dit voor jou wel heel moeilijk is. Net voordat ik wist dat ik zwanger was vertelde een goede vriendin van me ook dat ze zwanger was. Bij hun was het de tweede maand al raak terwijl wij toen al 9 maanden bezig waren. Ik had het daar toen ook heel erg moeilijk mee. Natuurlijk gunde ik het haar enorm, maar mezelf eerlijk gezegd ook. Wel lastig want ik kon me toen ook geen houding geven. Ik heb het toen naar haar uitgesproken en ze was gelukkig super begripvol. Weet jou vriendin ook dat jullie al een tijd bezig zijn en dat dit wel erg dubbel voor jou is?
Meid geef toe aan je gevoel, want het is echt niet raar, volgens mij zullen meer meiden dat hier beamen.
Volgens mij zit je ook tegen je NOD aan, toch? Spannend hoor, ik had ook net als Sterretje ongi krampen en was dus ook erg verrast dat ik zwanger bleek te zijn.
Hou je taai,
Liefs April

Sterretje; Balen zeg dat je ook veel last hebt van die zenuw. Ben je volgende week vrij, omdat je rustig aan kunt doen?

Bieb; Oh je houdt het wel heel spannend, heb je al getest?

Bieb; kijk even bij het nieuwe topic dat vandaag geopend is over een late eisprong, wellicht moet zij even gaan kletsen met jou vriendin van dat andere topic .

Meiden waar zijn jullie, nog lekker in bed, of al aan het werk?

Oke meiden ik ga maar eens douchen, straks op kraambezoek bij mijn collega. Ik kom zo nog wel even kijken.
Bieb; ik ben zo benieuwd of je al getest hebt.............

April'vervelend zeg dat je weer pijn in je rug hebt, nu helemaal met zwangerschap.
Dus je hebt toch meegedaan aan die echo? Jammer voor die ene die gezakt is

Enne heb getest vanmorgen, natuurlijk negatief.

Natuurlijk wel jammer, maarja dit is wat ik wilde deze maand. Ik had vanmorgen om 5 uur al getest, moest gewoon heel erg plassen, kreeg gewoon pijn in blaas. Toen ik op wc zat, had ik al zoiets van, volgens mij ben ik ongi, niet dus,dus gewoon getest. Nu heb ik wel ongi gevoel in buik, dus maar afwachten de komende dagen. Maar dan liever nu, dan kan ik er een biertje tegenaan gooien......

Zou gaan rennen vanmorgen, had wekker om 7.45 gezet, maar echt geen zin in, dus lekker doorgeslapen (was vanmorgen natuurlijk ook vroeg wakker) en net me nest uitgerold.

Heb eigenlijk helemaal geen zin om vanmiddag te gaan...

IK ga zo dat topic bekijken waar je t over had April...

Oh Bieb wel balen meid! Hoop dat je tijdens carnaval je gedachten een beetje kunt verzetten.

Ja kijk maar eens even bij dat topic, en nog een ander topic dan zie je dat ze elkaar al gevonden hebben (wahaha wazig he, snap je hem nog?)

Nu moet ik wel de komende dagen tampons meeslepen, normaal draag ik maandverband, maar tampons nu toch even makkelijker.

ach sommige topics.... zucht...zag dat Yvon ook een aardig nat broekje had whahahaha

Terug
Bovenaan