Klusbabes 15

Hallo Bieb ,
ik zat hier een beetje mee te lezen en nu las ik over een test die je 6 dagen voor je NOD kunt gebruiken , mag ik vragen waar   je die gehaald heb????
Liefs Maggie

zo he, heb nog steeds pijn in tieten....rende net door woonkamer, gek doen met de kat, maar voel ze nog steeds. Temp is trouwens nog wel aan hoge kant.....

he luitjes, misschien nog ef tot vanmiddag en anders tot???

doeiiii

voor de mensen die ook bijna NOD hebben, ik zal duimen!!!

nog even snel...

precies zoals ik dacht, net is mijn ongi doorgebroken. weer een test voor niks, net zoals vorige x. Getest en gelijk daarna ongi. Ik voelde het al aankomen vanmorgen. Nouja, nu weet ik waar ik aan toe ben dit weekend. Kan ik tenminste wat drinken, hopelijk de laatste x voor de komende tijd.....
ben wel opgelucht dat het nu is gekomen, al dat gewacht...wel niet, wel niet....
alleen moet die buikpijn nog even weg..

doeiii luitjes

goedemorgen meiden,

och hemel jullie kletsen zoveel ik kan het niet bijhouden nu ik het zo druk heb.

bieb toch wel balen van de nega test, ze zijn wel betrouwbaar hoor ik had die test ook echt 6 dage nvoor nod gedaan en toen was er al een vaag 2e streepje te zien, waar ik toen nog onzekerder van werd. veel plezier met de carnaval he.

kruimels meid je hebt alle recht om je jaloezie hier te uiten, ik denk dat iedere vrouw die graag een kindje wil dit hetzelfde ervaart als jij. klets het hier maar lekker van je af hoor.
maar wel gefeliciteerd hoor. toch veel plezier vandaag met het bezoeken van de kleine.

linda werkse vandaag en goed geklust lees ik.

april wat rot dat je weer zon last van je rug heb. ik heb dan wel geen versleten wervel en vind de klachten die ik heb al hinderlijk. sterkte ermee.

dit geld ook voor sterretje, gossie ik hoop niet dat ik over een paar weken net al jullie nog minder kan doen, voel me nu soms al bezwaard dat ik me man zoveel laat doen m.b.t. de verbouwing.

happy fijn dat de bloedruk iets lager is, hoop dat ie snel nog meer zakt.

sorry maar nu ben ik het kwijt.

hier zo maar eens stofzuigen, moetecht gebeuren al heel de week niks gedaan en met 3 katten en king kong hond in huis, tja toch ff doen, daarna ga ik boodschappen doen met me mams en zal ook nog wel naar het huis gaan vandaag. we zijn bijna klaar boven met schuren en beneden is er al het 1 en ander geverft. maar dat was voor gisteren avond niet zo handig. overdag had me tante geverft beneden en wij wilden boven schuren, maar dat was het trapgat nog en dat is niet handig met de stof en het kozijn van de babykamer, maar me man kon het raam niet open doen anders waaide dat eruit. dus we liepen een beetje vast. zijn me maar naar huis gegaan en hebben daar alvast een kast uitelkaar gehaald en het zeil uit de achterstew kamer verwijderd. nu staat die hele kamer vol met dozen. gut wat hebben wij veel troep hahaha.

meiden ga wat doen nu.

xxx Bambi

biebje, wat shit zeg dat je toch nog ongi bent geworden, je was er ondanks dat je er deze maand niet voor was gegaan toch ontzettend blij mee geweest, dat weet ik zeker!
ik heb dat ook zo vaak gehad, test je en dan nog geen dag later ben je ongi, ggrrrrr.
ach als je de testen via internet besteld dan valt de prijs nog wel mee gelukkig.
ondanks dat je nu nog geen zin hebt in vanmiddag, zet het op een zuipen, haha dat kan nu gerust en weet zeker dat je het straks onwijs naar je zin hebt!
veel plezier meid en dank je wel voor je steun!

linda, jij bent ook al zo'n lieverd!!!!
heb vanacht wel goed geslapen, maar stond vanochtend wel weer met hetzelfde gevoel op, kut dus!
vriendje weet dat ik me zo rot voel en toch komt hij vanochtend bij m'n bed om te vertellen dat hij weggaat, en waar hij nou is daar blijft hij altijd wel een poosje, zal wel middag worden voordat hij erweer is.
baal daar dan zo van, dan denk ik: je weet hoe ik me voel.
moet nog wel in huis aan de gang, dus denk dat ik me daar zometeen maar op stort.
badkamer even doen en even stofzuigen.
misschien dat ik vanmiddag nog wel even naar de stad ga, lekker iets moois voor mezelf kopen, misschien knap ik daar wat van op, haha.
ach ja ik blijf maar lachen, kunt er moeilijk om gaan janken he. en er is nog volop hoop voor deze maand, zit nu op dag 30 en nog steeds dezelfde klachten als afgelopen week. zeurderig gevoel onderin en vaak naar de wc.
ik vergeet normaal heel vaak te plassen, vooral op het werk en dan voel ik aan het eind van de dag altijd ineens m'n blaas heel erg en dan denk ik, verrek ik ben nog helemaal niet naar de wc geweest.
dat heb ik nu helemaal niet, moet soms 's ochtends vroeger even uit bed omdat ik het echt niet meer op kan houden. en overdag ga ik ook veel vaker.
begin van de week moest ik de hele tijd poepen, maar dat is nu wel weer over, mmmm snap er niks meer van.
ga in ieder geval nog niet testen, want donderdag is pas mijn 36 ste dag, dus dat is nog wel erg vroeg als ik deze cyclus 36 dagen zou hebben.
maar ja kan ook net zo goed weer een keer 32 of misschien wel 34 dagen  worden, om het nog even moeilijker te maken, whaha.
zie het wel hoe lang ik het vol houd.

april, meisie wat sneu voor je dat je weer zo'n last hebt van je versleten ruggenwervel.
kan me voorstellen dat dat enorm vermoeiend is. heb je 's ochtends ook meer last en word het wat beter in de loop van de dag?
fijn dat de echo weer goed gelukt is gister, jammer van die ene die gezakt is, die zal wel gebaald hebben. wat leuk dat jij daar zo'n mooie buik voor hebt, misschien vragen ze je nog wel eens in je zwangerschapsperiode, wie zal het zeggen.
nee meid, mijn vriendin weet van niks over mijn kinderwens en dat we er al 1 jaar mee bezig zijn. had dit graag met haar willen delen, maar zij heeft de keus voor me gemaakt om dat van haar kant ook niet te willen dus ik laat het hier maar bij.
ik ben vooral zo gefrustreerd, omdat ik 1 maand na haar ben gestopt met de pil, en zou het helemaal niet erg hebben gevonden als zij eerder zwanger was geworden, maar zij heeft nu al een kindje in haar armen en ik ben nog geen eens zwanger, dan denk ik: waarom niet?
ik heb al wel vanaf het begin het gevoel dat ze met ons forum mee leest, omdat ik weet dat ze op deze site bij de februarimoeders zit.
en ik heb dom genoeg een schuilnaam voor mezelf bedacht (kruimel) waarvan zij wel kan raden dat ik dat zou kunnen zijn helemaal als ze alles mee gelezen heeft en zag dat ik uit drenthe kom en vlakbij emmen woon.
kruimel is namalijk de naam van mijn hond en gebruik die bijna overal als wachtwoord enzo.... nou het zij zo, maar ze heeft het er nog nooit over gehad, of ze durft niet, haha.

bambi, dus jij moet ook in huis aan de gang meid, leuk werk he, NOT!!!!!
ik moet ook even wat gaan doen nu, anders word vriendje boos, ben al 2 dagen vrij maar heb nog geen reed uitgespookt. ga zo in ieder geval even de badkamer doen en stofzuigen. vanmiddag nog even een paardenstal uitmesten, van mijn paardje die  bij  de buren staat, pppffff hele grote stal, maar vriendje helpt altijd gelukkig.
wat fijn dat het al lekker opschiet in jullie nieuwe huisje, schuren en verfen is ook de vervelendste klus he. maar beneden schiet het dus al helemaal op.
leuk hoor, straks helemaal een nieuwe start en een babytje voor jullie.
fijne dag meid, en werkse nog even, zal aan je denken.

meiden ik ben weer weg, ga aan de slag.
toedels

hey meiden

Bieb; balen dat de rd's er zijn, maar kan je wel lekker aan de zuip met carnaval, hopelijk zakt de buikpijn een beetje snel meid

April: balen meid dat je zo'n last van je rug hebt rust lekker uit meid

Kruimels: meissie je voelt je nog rot, he ik wou dat ik je een beetje op kon beuren, en wel erg lief dat je vriendje lief voor je is meid, en mocht je vriendin meelezen en ze leest al die verhalen nou jammer dan, je praat over hoe je je voelt en dat mag je gerust uiten, doe lekker rustig aan meid en ga anders effe lekker een potje janken dat lucht ook meestal wel op, ik hoop dat je je wel   weer snel wat beter gaat voelen

xxx linda

Anouska hier geen bijzonderheden! Ik zeg maar zo: geen nieuws is goed nieuws!!

‚Kruimel Wat een verhaal!! Niet normaal!! Hahaha altijd leuk om te lezen!
Ik heb 10 maanden stage gelopen en daarna een jaarcontract gekregen. Dat loopt nog tot augustus. Dan ben ik bijna 2 jaar daar.
Wat jammer dat het zo lang duurt voor je een afspraak hebt…duimen dat je eerder kunt!
Leuk op kraambezoek! Gelukkig dat het goed gaat met de kleine!
Meid ik begrijp je gevoel heel erg goed. En je hoeft je niet schuldig te voelen! Probeer positief te blijven en misschien is het deze maand wel raak zoals je zelf zegt! Ik denk aan je!

Bieb Ik zag het ok gsietr avond…ik ben benieuwd of eht echt waar is of dat hij weer speculeert….spannend!!
Welk topic was jij zo agressief??? Hihi!!
Negatief en ongesteld….dat is mij de afgelopen keren ook gebeurd. De dag na de test…raar…

Sterretje Als ik mag blijven dat nehmen we een optie op het huis. En dan kan de regelerij met de hypotheek en de verkoop van dit huis beginnen!! Maar eerst maar eens dat contract!

Ooooh…meiden ik moet vliegen!! Ik ben net happy nu! Hahaha
Ik dnek lees even snel bij voor ik ga werken maar dat bleek wat meer te zijn dan ik dacht!

Meisjes fijne dag en tot mogen!

XX

nou meisies, m'n badkamertje is schoon, gelukkig.
nou mijn vriendje snapt me echt niet hoor, zegt tegen me: wat heb je toch je bent zo ongelofelijk chagrijnig, gggrrr ik heb je toch verteld dat ik me rot voel. dacht dat ik bij jou mezelf kon zijn, ????
zegt hij net ook nog, heb je een berichtje van alwin en linda gehad? ik zeg nee, wat dan?
nou we kunnen vanavond naar hun huis op kraamvisite ze gaan vanmiddag al naar huis, hartstikke leuk natuurlijk, hoeven we tenminste niet meer naar dat vervelende ziekenhuis.
maar dat kon ik er net even niet bij hebben.
ach ik ga zo even naar de stad, even lekker shoppen ofzo....
knap je soms zo van op, maar kan ook zijn dat ik er loop en dat ik dan denk, "wat doe ik hier in vredesnaam"?
ben zo blij dat ik jullie heb om tegen aan te praten, mensen in mijn directe omgeving snappen toch niet hoe ik me voel en er zijn er ook maar een paar die weten dat we gestopt zijn met de pil. dus dan blijft er weinig over.
mensen die mij kennen snappen zoiezo niet waarom ik niet gewoon blij kan zijn voor alwin en linda, die staan er te dicht op denk ik.
jullie kennen alleen mij, dat scheelt.
ga zo even samen met vriend de paardejs naar buiten brengen, de jonkies, kunnen ze even uitrennen en mest hij de stal even snel uit.
daarna even naar Emmen, kijken of ik nog wat leuks kan shoppen, haha.
moet eigenlijk nog zo'n kalender hebben die je in zo'n lijst kan doen. die hebben we een paar jaar geleden van iemand gekregen en nu moet je daar dus wel elk jaar een nieuwe voor kopen, maar die dingen kun je niet overal krijgen.
dus moet maar eens even kijken.
nou meiden, tot laters
xxx kruimels
jullie zijn geweldig!!!!

Terug
Bovenaan