biebje, wat shit zeg dat je toch nog ongi bent geworden, je was er ondanks dat je er deze maand niet voor was gegaan toch ontzettend blij mee geweest, dat weet ik zeker!
ik heb dat ook zo vaak gehad, test je en dan nog geen dag later ben je ongi, ggrrrrr.
ach als je de testen via internet besteld dan valt de prijs nog wel mee gelukkig.
ondanks dat je nu nog geen zin hebt in vanmiddag, zet het op een zuipen, haha dat kan nu gerust en weet zeker dat je het straks onwijs naar je zin hebt!
veel plezier meid en dank je wel voor je steun!
linda, jij bent ook al zo'n lieverd!!!!
heb vanacht wel goed geslapen, maar stond vanochtend wel weer met hetzelfde gevoel op, kut dus!
vriendje weet dat ik me zo rot voel en toch komt hij vanochtend bij m'n bed om te vertellen dat hij weggaat, en waar hij nou is daar blijft hij altijd wel een poosje, zal wel middag worden voordat hij erweer is.
baal daar dan zo van, dan denk ik: je weet hoe ik me voel.
moet nog wel in huis aan de gang, dus denk dat ik me daar zometeen maar op stort.
badkamer even doen en even stofzuigen.
misschien dat ik vanmiddag nog wel even naar de stad ga, lekker iets moois voor mezelf kopen, misschien knap ik daar wat van op, haha.
ach ja ik blijf maar lachen, kunt er moeilijk om gaan janken he. en er is nog volop hoop voor deze maand, zit nu op dag 30 en nog steeds dezelfde klachten als afgelopen week. zeurderig gevoel onderin en vaak naar de wc.
ik vergeet normaal heel vaak te plassen, vooral op het werk en dan voel ik aan het eind van de dag altijd ineens m'n blaas heel erg en dan denk ik, verrek ik ben nog helemaal niet naar de wc geweest.
dat heb ik nu helemaal niet, moet soms 's ochtends vroeger even uit bed omdat ik het echt niet meer op kan houden. en overdag ga ik ook veel vaker.
begin van de week moest ik de hele tijd poepen, maar dat is nu wel weer over, mmmm snap er niks meer van.
ga in ieder geval nog niet testen, want donderdag is pas mijn 36 ste dag, dus dat is nog wel erg vroeg als ik deze cyclus 36 dagen zou hebben.
maar ja kan ook net zo goed weer een keer 32 of misschien wel 34 dagen worden, om het nog even moeilijker te maken, whaha.
zie het wel hoe lang ik het vol houd.
april, meisie wat sneu voor je dat je weer zo'n last hebt van je versleten ruggenwervel.
kan me voorstellen dat dat enorm vermoeiend is. heb je 's ochtends ook meer last en word het wat beter in de loop van de dag?
fijn dat de echo weer goed gelukt is gister, jammer van die ene die gezakt is, die zal wel gebaald hebben. wat leuk dat jij daar zo'n mooie buik voor hebt, misschien vragen ze je nog wel eens in je zwangerschapsperiode, wie zal het zeggen.
nee meid, mijn vriendin weet van niks over mijn kinderwens en dat we er al 1 jaar mee bezig zijn. had dit graag met haar willen delen, maar zij heeft de keus voor me gemaakt om dat van haar kant ook niet te willen dus ik laat het hier maar bij.
ik ben vooral zo gefrustreerd, omdat ik 1 maand na haar ben gestopt met de pil, en zou het helemaal niet erg hebben gevonden als zij eerder zwanger was geworden, maar zij heeft nu al een kindje in haar armen en ik ben nog geen eens zwanger, dan denk ik: waarom niet?
ik heb al wel vanaf het begin het gevoel dat ze met ons forum mee leest, omdat ik weet dat ze op deze site bij de februarimoeders zit.
en ik heb dom genoeg een schuilnaam voor mezelf bedacht (kruimel) waarvan zij wel kan raden dat ik dat zou kunnen zijn helemaal als ze alles mee gelezen heeft en zag dat ik uit drenthe kom en vlakbij emmen woon.
kruimel is namalijk de naam van mijn hond en gebruik die bijna overal als wachtwoord enzo.... nou het zij zo, maar ze heeft het er nog nooit over gehad, of ze durft niet, haha.
bambi, dus jij moet ook in huis aan de gang meid, leuk werk he, NOT!!!!!
ik moet ook even wat gaan doen nu, anders word vriendje boos, ben al 2 dagen vrij maar heb nog geen reed uitgespookt. ga zo in ieder geval even de badkamer doen en stofzuigen. vanmiddag nog even een paardenstal uitmesten, van mijn paardje die bij de buren staat, pppffff hele grote stal, maar vriendje helpt altijd gelukkig.
wat fijn dat het al lekker opschiet in jullie nieuwe huisje, schuren en verfen is ook de vervelendste klus he. maar beneden schiet het dus al helemaal op.
leuk hoor, straks helemaal een nieuwe start en een babytje voor jullie.
fijne dag meid, en werkse nog even, zal aan je denken.
meiden ik ben weer weg, ga aan de slag.
toedels