Klusbabes 15

nou meisies, m'n badkamertje is schoon, gelukkig.
nou mijn vriendje snapt me echt niet hoor, zegt tegen me: wat heb je toch je bent zo ongelofelijk chagrijnig, gggrrr ik heb je toch verteld dat ik me rot voel. dacht dat ik bij jou mezelf kon zijn, ????
zegt hij net ook nog, heb je een berichtje van alwin en linda gehad? ik zeg nee, wat dan?
nou we kunnen vanavond naar hun huis op kraamvisite ze gaan vanmiddag al naar huis, hartstikke leuk natuurlijk, hoeven we tenminste niet meer naar dat vervelende ziekenhuis.
maar dat kon ik er net even niet bij hebben.
ach ik ga zo even naar de stad, even lekker shoppen ofzo....
knap je soms zo van op, maar kan ook zijn dat ik er loop en dat ik dan denk, "wat doe ik hier in vredesnaam"?
ben zo blij dat ik jullie heb om tegen aan te praten, mensen in mijn directe omgeving snappen toch niet hoe ik me voel en er zijn er ook maar een paar die weten dat we gestopt zijn met de pil. dus dan blijft er weinig over.
mensen die mij kennen snappen zoiezo niet waarom ik niet gewoon blij kan zijn voor alwin en linda, die staan er te dicht op denk ik.
jullie kennen alleen mij, dat scheelt.
ga zo even samen met vriend de paardejs naar buiten brengen, de jonkies, kunnen ze even uitrennen en mest hij de stal even snel uit.
daarna even naar Emmen, kijken of ik nog wat leuks kan shoppen, haha.
moet eigenlijk nog zo'n kalender hebben die je in zo'n lijst kan doen. die hebben we een paar jaar geleden van iemand gekregen en nu moet je daar dus wel elk jaar een nieuwe voor kopen, maar die dingen kun je niet overal krijgen.
dus moet maar eens even kijken.
nou meiden, tot laters
xxx kruimels
jullie zijn geweldig!!!!

Lieve meiden,
Even kort,

bieb!!!: Fuckerdefuck..........

Iedereen anders, dikke kus,
Ik ben op sterven na dood...................

hoi meiden,

Ik vind het lief dat jullie denken dat het allemaal al opschier met het huis, ik geloof er soms niet in namelijk. we komen steed smeer in tijdnood en er moet nog zoooo veel gedaan worden. dan voel ik me weer rot en depri. gatver en dan ga ik stressen.
echt meiden ik raad jullie aan om nooooooooiiiiiiiiittttttttttttt te gaan verhuizen als je zwanger bent. pff wat een stress. en nu voel ik ook nog eens schuldig omdat ik vandaag nog niet in het huis bent geweest en op me luie reet zit te zitten, maar man oh man ben bekaf van die boodschappen doen. heb hetkoud en voel me gewoon niet fief en de gedacht alleen al naar het huis maakt me soms erg verdrietig.

Het ging goed met de emoties had al heel de week niet gehuild, maar vanaf gisteren avond heb ik dus weer die dip. hoop dat we van het weekend weer een stukje verder komen.

wat ik ook vervelend vind is dat we steeds om hulp moeten vragen. ik vind dat best vervelend . ik moet me werkloze zusje steeds vragen of ze wil helpen en dat doe ik niet altijd, dus komt ze alleen op zondag. me moeder kan niks doen is grieperig en heeft een zere arm en me vaders rug werkt nog steeds niet mee, nou dat was de enige hulp die we hadden. ik had van de week dan me tante gevraagd en gelukkig heeft die gehoplen, maar dat was het wel zon beetje. ik ga niet jan en alleman om hulp vragen, men kan ook logisch nadeken en denken gut, diana is zwanger laten we vragen of ze hulp nodig heeft. grrrrrr af en toe ben ik iedereen zo zat.

wij willen b.v dat als iets geverft moet worden dat het eerst afgenomen word met een sopje van water en amoniak, ik mag dat dus niet doen, vanwege de gassen van de amoniak. dus ik vraag aan me moeder of ze dat dan wel kan, zegt ze doodleuk nee dat doe ik niet, ik werk niet met dat tuig, ik zeg nog mam, zo willen wij het. begint ze over het respecteren van haar prinsipes. tuurlijk respecteer ik die, als ze gegrond zijn ja. Wat is dat nou voor onzin om te zeggen ik heb nooit met amoniak gewerkt dus waarom nu wel ? nou omdat ik dat wil . zegt ze doodleuk dat doe je toch gewoon met een sopje. grrrr. moeders.

zo heb me gal weer gespuuwd hier. sorry voor het ego bericht.

kruimels zag wel dat je je nog rot voelde en ja mannen zien dat echt niet, jammer he. ik hoop dat je toch kunt genieten vanavond.

rene sorry had het ff gemist van je baan, maar zou wel leuk zijn verhuizen hahaha, maar zorg er wel voor dat je nog niet zwanger bent. pffff. nee hoor grapje als je wel zwanger bent, zal je wel merken dat je enige beperking heb en dat alles veel zwanger valt en weegt met het maken van beslissingen en dat het net lijkt of het allemaal extra lang duurt.

meiden nu moet ik accuut poepen. hihihih

xxx Bambi

he bambi, dus met jou gaat het ook niet allemaal volgens plan.
ik weet ook nog hoe het voelde om in de troep en stress te zitten van de verbouwing, jij hebt het nu een beetje boel extra zwaar omdat je ook nog zwanger bent, maar geloof me als je straks op je plekje zit dan ben je zo blij en opgelucht en ga je je vast weer een keer vervelen, haha.
maar als ik het zo hoor klinkt het inderdaad of het al opschiet hoor, misschien zie je dat zelf niet meer omdat je er bijna alle dagen in zit, maar het komt vast op tijd af allemaal. moet vriendjelief maar even een slag harder werken, daar hoef je je echt niet schuldig om te voelen.

nou mijn middag planning is toch weer anders uitgepakt, oohhh wat heb ik dat vaak. ik kan gewoonweg niks plannen het loopt altijd anders, haha.
er zat zoveel mest in de stal van ons paard (was ook twee weken geleden dat het uitgemest was, iedere keer bijgestrooid) dat we bijna een uur met z'n tweeen bezig zijn geweest, ik had het zweet goed los!
toen we onze boef naar buiten brachten samen met haar vriendjepaard, werd ze behoorlijk druk, het is namalijk absoluut geen makkelijke dame. m'n vriend kon haar niet houden, ik had het andere paard aan het touw, en moest haar loslaten. nou kunnen ze daar geen kant op, alles is omheind, maar ze gaf een trap achteruit en roelof kreeg die trap vol in z'n buik.
hij krimpte helemaal in elkaar en ik schrok me echt wezenloos.
hij zei dat het mee viel, maar had later zelfs nog last van z'n nek, dus was toch wel een klap.
later was ons paard eigenlijk super lief, maar ja dat felle zal ze altijd wel in zich houden, dat zit echt in haar karakter.
later toen we aan het uitmesten waren, toen bedacht ik me ineens, wat als ik haar naar buiten had gebracht??? dan had ik die trap in m'n buik gehad. had m'n vriend helemaal niet aan gedacht en zei ja gelukkig dat jij dat niet was.
ik weet nog niks, maar stel je voor dat je zwanger zou zijn en er zo'n trap in zou krijgen, ben toch wel een beetje beter over gaan nadenken, pppffff.
maar goed, toen waren we dus al een dik uur verder en ben dus maar niet meer naar de stad geweest, word het zo krap.
even thuis koffie en thee gedronken en toen ben ik nog even heerlijk onder de zonnebank geweest.
zat om 16:30 helemaal klaar voor de tv, had zelfs minder lang gezonnebankt omdat ik The bold and the Beautiful wilde zien, is er een andere serie op.
ik mijn vader gebeld, komt er the bold er niet op, bleek dat dat van 1 Februari om 16:00 erop komt, gggrrr aaaaahhhhh. kloten dag , haha.
nou zit nu maar even te niksen, papa komt zo met de auto deze kant op, die moet vanavond even naar een monteur, krijgt 4 nieuwe banden erop en dan moet ik even mee om pap weer mee terug te nemen.
vanavond gaan we snert eten bij m'n vader en z'n vriendin, scheelt weer hoef ik geen eten te koken.
en daarna dus even op kraamvisite, pppffff wou dat ik dat achter de rug had, als ik er aan denk dan begint m'n hart al sneller te slaan en m'n maag te draaien.
hoop wel dat dit gevoel wat weg trekt als ik die kleine wat vaker heb gezien, ik heb geen zin om me iedere keer zo te voelen als ik erheen ga.
ach dat zal wel slijten.
ga als ik daar uit de auto stap gewoon een potje acteren en net doen of ik het enorm leuk vind, dat kan ik wel hoor, haha al zeg ik het zelf.
nou ik geloof dat vaders er is, want de hondjes blaffen.
dag lieverds tot later.
xxx kruimels

hoi,

zo kruimels heftig paardje heb jij, weet je zeker dat je ventje niks mankeert, zon trap is niet best. gelukkig was jij het niet, tja klint natuurlijk ook een beetje raar, maar mannen kunnen toch iets meer hebben denk ik.

heb net op het zwanger zijn forum gereageert op een topic over roken tijdens de zwangerschap grrr. dat er echt nog van die dozen rond lopen, die niet snappen dat dit een mega discussie oplevert. echt waar al die meiden zijn zwanger, maar hebben geen iedee dat het wel eens rot zou kunnen zijn voor de niet zwangeren. ik bedoel waar gaat het over. Over het wel of niet moedwillig je kind vergiftigen. ik weet me keuze wel hoor.

zit te twijfelen over het eten. ik heb er gehakt uitliggen eigelijk al van gisteren en als ik het vandaag neit eet kan ik het weggooien , maar heb dus helemaal geen zin in gehakt. ik heb vandaag lekkere kip vleugeltjes gekocht en gepoffte aardappelen met romige biesloop sous en dan lekker salade met komkomer en tomaat, moet ik nog wel ff snijen natuurlijk ,maar daar gaat me voorkeur nu naar uit hahaha. wel zonde van me gehakt.

xxx Bambi

Halloooowwww,

Even snel want moet zo alweer weg (gelukkig is het morgen weekend!).

Bieb, kut met peren zeg.....iig veel plezier met carnaval!

Rimke, wat is er dat je op sterven na dood bent???.........

Bambi, succes met (beperkt) klussen!

Happy, hallo lief meisje!

Kruimels, ik begrijp je zooooooooooooooo goed!! Same here!

Andere leedies, denk aan jullie maar echt geen tijd op dit moment!

/Heeeel even kort over mezelf: zei deze week tegen man: "als je een ei kan voelen dan voelt het nu alsof ik een eisprong heb of ga krijgen" (voelde van alles) en nu heb ik sinds vanochtend 36.7 .....dus wie weet! Misschien heb ik een eisprong gehad (ben deze ronde wel weer structureel begonnen met teunisbloemolie).

Renee hoe is het met jouw temp?

Dit weekend kom ik weer buurten!!

X

Zo, even gedouched en nu gaat het wel weer wat beter.........
Heb twee dagdiensten gehad en daar kan ik dus niet tegen, om 5 uur wakker om niet al te misselijk te worden, heel rustig wakker worden opstaan en dan aan het werk.......ik ben bekaf, zere nek (koppijn) en moe, moe, moe.
Vandaar op sterven na dood..................

Pipperdepip: je eitje gevoeld!!! Wat krijgen we nu? Een regelmatige cyclus...............
Hoera!!!!
Kruimeldiefje: wat naar dat je je zo kut voelt. Ik begrijp je heel goed, tuurlijk kan je niet blij zijn, jij wil ook zo graag..........fijn dat je je hart hier kan luchten lieverd, succes met shoppen als je nog geweest bent........dikke kus!!!
Bambi: je zit er doorheen.........logisch toch? Moet alles bijvoorbeeld perse af voordat je erin gaat, kunnen bepaalde kamers niet even wachten? Ik noem maar wat hoor.......
Bieb: lieverd, ga lekker genieten met de Carnaval!!! Lekker een borreltje drinken!
Linda: elke dag klussen is misschien idd wat veel, hahaha!

Mannetje kookt weer, ik had gister na mijn werk nog een zalige lasagna gemaakt, met een lekkere rucola en tomaten salade! Nog gezond ook.
Ik heb zon zin in vet en ongezond de laatste tijd, moet echt erom denken dat we nog iets van groenten eten.
Vanavond eten we kip tandoori, normaal maak ik de curry's zelf maar dit is makkelijk uit een pakje, maar dan wel met extra groenten..............voordat ik allemaal boze reacties krijg..........hahahaha!!

Voor vanavond lekker shrek en bitterballen op het programma.

Heb   net van een vriend van ons een hele lieve muziekknuffel gekregen, die ga ik vanaf nu regelmatig op mijn buik leggen, het babietje schijnt dan na de geboorte rustig te worden van het muziekje, misschien wat vroeg, maar beter vroeg dan laat!!!!!

Dikke kus!!!

hey meiden

Bambi: ben je er al uit wat het gaat worden met eten?? en jij moet niet met amoniak gaan werken hoor meid, dan kan je net zo goed gaan roken zoals over dat forum waar je het over had hahaha

Kruimels: dat scheelt weer meid dat je lekker bij je pa en zijn vriendin mag eten, en jeetje he dat is heftig dat je vriend een schop in zijn buik heeft gehad van jullie paard, hopelijk houd ie er niks vanover, je vriend bedoel ik dan he hahaha
Evengoed plezier vanavond meid op kraamvisite, ik snap dat het moeilijk voor je is, meid, sterkte

Rimke; meid wat is er aan de hand, ben je zo beroerd of heb je zoveel pijn??

Ik denk dat me eisprong gaat komen meiden, ik heb pijnnnnnnnnnnnnnnnn, hahah we gaan vanavond weer klussen en dan zondag weer en misschien morgen , maar me man zei we kunnen beter om de dag doen omdat ze toch zeggen dat elke dag niet goed is hahaha, vind ik toch wel weer erg lief van hem hahahaha,

xxxx linda

Terug
Bovenaan