Klusbabes 15

Hoi meiden,

Ff snel want heb visite. Ik dacht lees ff snel bij en toen zag ik opeens heeeeel goed nieuws !!!!! Linda 2 .....van harte meisje, geweldig joh. Vind het helemaal super voor je !!! Geniet ervan he. Ik weet niet meer wie het vroeg ....volgens mij mamoetje, over een keer afspreken, lijkt mij erg leuk hoor. Ben benieuwd wat de rest ervan vind. Tot later, fijne avond meiden...

Dikke kus happy

meiden ik ben er weer vandoor ik ga lekker tv kijken misschien gaan we de iq test bekijken,

iedereen een fijne avond
morgen gaan we lekker winkelen in amsterdam noord
xxx linda

Linda.. Nogmaals gefeliciteerd.. Hoop echt dat alles goed blijft gaan..

Meiden met hyves : Ik heb er een nieuwe blog bij gezet.. Als jullie allemaal reageren of iedergeval laten weten of jullie het leuk vinden om een wat af te spreken met zn alle dan kunnen we een datum / plaats gaan prikken..

xxx mamoetje

@linda84: gefeliciteerd, gefeliciteerd, gefeliciteerd, super toch!!!
@Essy: De symptomen klinken me heel bekend in de oren. Maar maak je niet druk, na week 16 gaat het beter
@mammoet: wat betreft het elkaar ontmoeten, ik heb daar eigenlijk geen behoefte aan op dit moment. Het is fijn om ook in anonimiteit te praten en dat gevoel zal er na een ontmoeting niet meer zijn. Weet waar je aan begint.
@happy: Bij je moeder komt zo te horen ook alles eruit. Hoe was je vader daar weer onder? Wieber ze lekker, meid.

Hey meiden,

super hoor, jullie reactie's.
Lijkt me trouwens kei leuk om een keer wat met zijn allen af te spreken. Zal binnenkort op hyves naar die blog gaan.
Essy, ben je nog naar de werkweek geweest van school? Zo ja, hoe gaat het daar?
Happy, het zit jou ook niet mee he, Wanneer houden die troubles nou eens op? Sterkte...
April, ik stond sinds deze maand inderdaad niet meer op de roze wolk. Ik was niet meer zo veel op het forum, dus vond niet echt dat ik nog een plaatsje verdiende en ik wilde niet uitrekenen wanneer ik mijn NOD had. Leefde er teveel naartoe. Uiteindelijk heb ik ook teunisbloemolie geslikt en die heeft volgens mij mijn cyclus van 35 naar 30 dagen gebracht (zag ik aan oud bloed).

klaasje, toch spannend hoor dat je Nod over een paar dagen is.
voel je je anders of niet?
gelukkig dat je zusje veilig is aangekomen in het verre afrika, voor je het weet is ze weer thuis.
heb je lekker hardgelopen, hoeveel kilometer ren je?

mamoetje, hoe was het op je werk en heerlijk dat je vriendje dan lekker gekookt heeft.
mijn lieverd doet dat ook altijd als ik moet werken, ik ben dan pas om 18:30 thuis en kan dan zo aanschuiven.
nou 2 babes die ook wel willen afspreken en sterretje die het niet zo ziet zitten.
ik heb er een beetje gemengde gevoelens bij , aan de ene kant zeg ik leuk, leuk!!!!
en aan de andere kant denk ik net zoals sterretje, zou het onze anonimiteit niet schaden, stel je voor dat het na zo'n ontmoeting niet zo leuk meer is op het forum, dat zou ik doodzonde  vinden. we achten gewoon af wat de rest doet, ben benieuwd!

linda2, jeetje meid, ontzettend gefeliciteert!!!!! wat een goed nieuws zeg.
jammer dat je niet zo vaak meer hier bent, het is zo gezellig!!
hoelang heb jij er ook alweer over gedaan om zwanger te worden, ook wat langer toch?
ga er lekker van genieten!

april, zo druk druk druk meid? geeft niet hoor, als je wel tijd hebt dan kom je maar lekker aanwaaien hier.
heel veel succes en plezier vrijdag met je 20 weken echo, zou leuk zijn als je hem/haar goed kunt zien.

essy, wat jammer dat je nog steeds erg misselijk bent, als je je beter voelt kan je er toch beter van genieten. dat klinkt goed dat je door die homeopatische medicijnen in ieder geval je avond eten weer binnen houd. vitamientjes vitamientjes, haha.
5 Februari de echo en jarig, ppfff wat een spannende dag zal dat zijn, succes!

linda, goh geen lin vanavond, jammer.
ik heb de tv ook maar op ned 1 gezet, ga ook de IQ test kijken, goed idee.
morgen lekker winkelen in amsterdam noord, veel plezier meid.

sterretje, snap aan de ene kant wel wat je bedoelt met dat je liever geen ontmoeting wil, en aan de andere kant zou ik het erg leuk vinden.
iedereen is gelukkig vrij in haar ideeen, we zullen zien wat de rest ervan vind.

nou het programma begint, tot laters
groetjes

Ik begrijp sterretje en kruimels wel,

maar denk dat dat niet gaat gebeuren, we zijn met het zelfde bezig en willen uiteindelijk ook allemaal hetzelfde.. We zijn ruim genomen 5 tot 10 uurtjes bij elkaar..
Maar iedereen een eigen mening we kijken wel over een week ofzo hoeveeln animo ervoor is en dan beslissen we toch gewoon of we doorgaan of niet?!?

die iq test duurd altijd zo lang.. zit weer eens op net 5..

xx Mamoetje

Terug
Bovenaan