klaasje, toch spannend hoor dat je Nod over een paar dagen is.
voel je je anders of niet?
gelukkig dat je zusje veilig is aangekomen in het verre afrika, voor je het weet is ze weer thuis.
heb je lekker hardgelopen, hoeveel kilometer ren je?
mamoetje, hoe was het op je werk en heerlijk dat je vriendje dan lekker gekookt heeft.
mijn lieverd doet dat ook altijd als ik moet werken, ik ben dan pas om 18:30 thuis en kan dan zo aanschuiven.
nou 2 babes die ook wel willen afspreken en sterretje die het niet zo ziet zitten.
ik heb er een beetje gemengde gevoelens bij , aan de ene kant zeg ik leuk, leuk!!!!
en aan de andere kant denk ik net zoals sterretje, zou het onze anonimiteit niet schaden, stel je voor dat het na zo'n ontmoeting niet zo leuk meer is op het forum, dat zou ik doodzonde vinden. we achten gewoon af wat de rest doet, ben benieuwd!
linda2, jeetje meid, ontzettend gefeliciteert!!!!! wat een goed nieuws zeg.
jammer dat je niet zo vaak meer hier bent, het is zo gezellig!!
hoelang heb jij er ook alweer over gedaan om zwanger te worden, ook wat langer toch?
ga er lekker van genieten!
april, zo druk druk druk meid? geeft niet hoor, als je wel tijd hebt dan kom je maar lekker aanwaaien hier.
heel veel succes en plezier vrijdag met je 20 weken echo, zou leuk zijn als je hem/haar goed kunt zien.
essy, wat jammer dat je nog steeds erg misselijk bent, als je je beter voelt kan je er toch beter van genieten. dat klinkt goed dat je door die homeopatische medicijnen in ieder geval je avond eten weer binnen houd. vitamientjes vitamientjes, haha.
5 Februari de echo en jarig, ppfff wat een spannende dag zal dat zijn, succes!
linda, goh geen lin vanavond, jammer.
ik heb de tv ook maar op ned 1 gezet, ga ook de IQ test kijken, goed idee.
morgen lekker winkelen in amsterdam noord, veel plezier meid.
sterretje, snap aan de ene kant wel wat je bedoelt met dat je liever geen ontmoeting wil, en aan de andere kant zou ik het erg leuk vinden.
iedereen is gelukkig vrij in haar ideeen, we zullen zien wat de rest ervan vind.
nou het programma begint, tot laters
groetjes