Klusbabes 15

Weer fijn geklust dus bambi. Gelukkig ben je blij met het resultaat! Nog even doorploeteren en dan lekker verhuizen! Heerlijk voordat je baby komt!

Hier hele dag bankgehangen, zalig. Wel even zolder opgeruimd maar verder niet veel gedaan. Lekker eigengemaakte pizza gegeten (jammie met vis). Nu even sites aan het bekijken voor babykamer....ooooh, ik ben stout!

Waar is iedereen vandaag???

x

Jeetje wat is het hier rustig geweest!
Hier ook een bankhang dag, het mannetje is weer vertrokken, komt woensdag weer thuis, verder wat wasjes gedraaid en het huis gedaan en verder helemaal niets!
Heerlijk!

Pip: is toch heerlijk om lekker alvast te orienteren?? Groot gelijk!
Bambi: niet in paniek raken lieverd,alles komt op zijn pootjes terecht, is het niet linksom, dan wel rechtsom!

Ik duik mijn bedje in, ga lekker nog even boer zoekt vrouw kijken vanuit bed........

Dikke kus!!!

he lieve meiden, hier ben ik toch nog heel even snel.
heb een vreselijk druk weekend gehad, maar wou nog even snel hier kijken naar de meiden die haar Nod hadden. zag dat renee, getest heeft maar negatief was, balen meid hopen dat je nou gewoon gauw ongi word, dan kun je verder met je volgende ronde. zo vreselijk kloten die onregelmatige cyclussen.
en zag dat bieb en eh jeetje ben het alweer kwijt, sorry, ongi waren geworden, shit zeg.
het word wel een karig zooitje zo als steeds alle klusbabes weer ongi worden. hopen dat het in Februari wat positiever word allemaal.
ik kom morgen weer hier verder babbelen, heb m'n hoofd er echt helemaal niet bij, ben hartstikke moe en zit ook nog half die uitzending van peter R. de Vries te kijken, allemachtig wat schokkend!!!!! pppffff.
meiden ik ga stoppen nu, welterusten allemaal en tot morgen.
ps: bij mij nog steeds alles rustig, althans dat wil zeggen, veel last dikke buik, zeurende pijn al meer dan een week en zit nu op dag 32, dus spannend nu tot donderdag.
xxxx kruimels

goedemorgen meiden

Pip: dat is toch leuk om alvast een beetje te kijken wat je eventueel als babykamer zou willen hebben, dat deden wij ook het gefft je gewoon een goed gevoel

Bambi; fijn dat je blij bent met de resultaten van het verven, en niet in paniek raken want alles komt altijd op zijn pootjes terecht

Rimke: ook een lekker rustig dagje gehad las ik je hebt gelijk meid, want er staat je een drukke week te wachten

Kruimels: was je er weer eventjes meid, hahah ik heb ook peter r de vries gekeken, maar ik had al ergens een vermoeden dat ze dood was gegaan of niet goed was geworden en dat hij niet wist wat ie moest doen, maar jezus he wat een eikel wat of dat is, ze mogen hem van mij evengoed nog vastzetten maar dat zal wel niet meer gebeuren

Nou meiden ik heb volgens mij me ei nog niet gehad ik weet het niet me temp blijft 36,5 36,6 maar deze week gaan we gewoon om de dag klussen en niet elke dag meer, pfff we hebben onze best gedaan, ik zie het allemaal wel weer hoor ga zoals gewoonlijk nergens meer vanuit

Nou ik ga er weer vandoor, ik ga boodschappen halen en naar me pa toe, Mijn pa heeft gigantische pijn in zijn rug en loopt en zit helemaal krom en kan niks, dus draai ik weer voor alles op, maar ja als het erger wordt komt er een bed benenden en dan zijn we verder van huis, maar zover is het gelukkig nog niet, hij heeft het afgelopen jaar dit al een paar keer gehad en dan ging het rustig aan weer beter maar vandaag of morgen gaat het verkeerd en dan komt dat bed er wel want zo gaat dat altijd, maar goed ik zie het wel

iedereen een fijne dag en ik ben er vanmiddag weer eventjes

xxx linda

goedemorgen meiden,

oooohhhh wat ben ik lui, hahah kom net me bed uitrollen. pfff heerlijk vind ik het. alleen word je er wel een beetje gaar van .

linda wat vervelend dat je vader zon last van zijn rug heeft. die van mij heeft ook elke dag pijn, ik denk dat mijn vader er mee moet leren leven en binnenkort afgekeurd gaat worden hellaas. want hij zit nu al 2 jaar in de ziekte wet en ik geloof noiit dat ie ooit nog 40 uur kan werken. succes ermee.
en wat betreft je ei, ik geloof niet in die temp. he. jij hebt wel wat gevoeld vorige week en nu denk je geen ei te hebben aan de hand van je temp. mmmhh ik weet het niet hoor. stommme temp. iedereen raakt er van in de war zo te lezen, werkt het dus bij niemand hahah

rimke lekker geluierd goed zo.

kruimels wat spannend, ik hoop eht zo voor je. wanner doe je testje? wij zater gisteren ook voor de buis. indd zeer schokkend om zulke beelden op tv te zien. en dan nog niet eens zeker weten of ze wel dood was. ik hoop op levenslang voor die klootzak, heb het altijd al geweten dat hij het was, je ziet het aan zijn rotkop.

pip lekker dan als ze op een verjaardag gaan vragen of je al zwange bent. dat is echt zo not done. pffff. volgende x zeg je maar gewoon ; pardon wat gaat jou dat aan. hihihi

ik ga zo echt ff stofzuigen hier, weet niet goed of ik naar het huis gaat of niet, miss ff vanmiddag en dan neem ik lekker vanaaf vrij hahaha. komt bij dat ik me uitgebreid gas ontharen vanaaf, morgen langs de vk en heb geen zin in een oerwoud beneden hahaah. dat word trouwens steeds lastiger om bij te houden, ik zie me eigen muts bijna niet meer hahahah. sorry voor de details.

xxxBambi

hey bambi

Lekker meid dat je net uit je bed komt rollen haha geniet er nog maar even van zolang het nog kan , hahaha en succes met ontharen, en dat wordt inderdaad alleen maar lastiger hahaha, maar ja die vk, zijn van alles gewend hoor,
Wat mijn ei betreft, ik heb al vanaf vorige week steeds steken in me baarmoeder/eierstokken en dan zakt het weer en dan is het er weer, nu heb ik ook weer eenpijnlijke baarmoeder met fietsen enz, dus vandaar dat we nog effe doorblijven klussen, en dat temperaturen ik geloof het allemaal wel, maar ja ik moet er nog mee door blijven gaan, echt onzin maar goed, ik moet toch elke maand bloedprikken op een eisprong en daarom snap ik het nut van dat temperaturen niet, maar goed ik doe alles braaf wat de gyn zegt

Hier komen donkere wolken aandrijven ik denk dat het straks gigantisch gaat regenen, vanmiddag moet ik weer naar me pa toe om hem te helpen met opruimen enz, en dan moet ik   zijn broodje voor de avond op pakafstand leggen enz, omdat het bukken bijna niet gaat maar goed hopelijk gaat het morgen iets beter we wachten af

xxx linda

hallo meiden,

nou ben weer een beetje bij getrokken na 2 dagen carnavallen was echt super gezellig maar wel zeer vermoeiend was zo zat zaterdag dat me man me heeft moeten uitkleden. erg he., helaas ben ik weer super ongesteld geworden baal er echt vreselijk van heb veel pijn want het loopt er zo uit..
maar weer op na de volgende ronde.
heb wel mijn trouwfotos binnen gekregen en ze zijn echt super mooi... dus krijg de komende weken weer veel visite..

voor de rest ga ik ff bijlezen.

tot zo

hey anoeska: hahah dus je hebt je goed vermaakt met de carnaval zo te lezen meid, en je man moest je uitkleden zo dronken was je hahaahha, dan heb je je best gedaan meid, als het maar gezellig is geweest
en balen dat je zo erg ongesteld bent meid, op naar de volgende ronde maar

xxx linda

Terug
Bovenaan