goedemorgen meiden
Pip: dat is toch leuk om alvast een beetje te kijken wat je eventueel als babykamer zou willen hebben, dat deden wij ook het gefft je gewoon een goed gevoel
Bambi; fijn dat je blij bent met de resultaten van het verven, en niet in paniek raken want alles komt altijd op zijn pootjes terecht
Rimke: ook een lekker rustig dagje gehad las ik je hebt gelijk meid, want er staat je een drukke week te wachten
Kruimels: was je er weer eventjes meid, hahah ik heb ook peter r de vries gekeken, maar ik had al ergens een vermoeden dat ze dood was gegaan of niet goed was geworden en dat hij niet wist wat ie moest doen, maar jezus he wat een eikel wat of dat is, ze mogen hem van mij evengoed nog vastzetten maar dat zal wel niet meer gebeuren
Nou meiden ik heb volgens mij me ei nog niet gehad ik weet het niet me temp blijft 36,5 36,6 maar deze week gaan we gewoon om de dag klussen en niet elke dag meer, pfff we hebben onze best gedaan, ik zie het allemaal wel weer hoor ga zoals gewoonlijk nergens meer vanuit
Nou ik ga er weer vandoor, ik ga boodschappen halen en naar me pa toe, Mijn pa heeft gigantische pijn in zijn rug en loopt en zit helemaal krom en kan niks, dus draai ik weer voor alles op, maar ja als het erger wordt komt er een bed benenden en dan zijn we verder van huis, maar zover is het gelukkig nog niet, hij heeft het afgelopen jaar dit al een paar keer gehad en dan ging het rustig aan weer beter maar vandaag of morgen gaat het verkeerd en dan komt dat bed er wel want zo gaat dat altijd, maar goed ik zie het wel
iedereen een fijne dag en ik ben er vanmiddag weer eventjes
xxx linda