Klusbabes 15

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk
Januari: 7) Essy, 4e ronde
                              23) Linda 2

januari

27) Renée 6e ronde (onregelmatige cyclus, uitgegaan van gemiddelde 33 dagen)
28)
29)Jacqy84, 7e ronde
30)
31)

Februari

1)
2) Mamoetje 3e ronde 1e kindje , Bieb 4e ronde 1e kindje
3)
4)anoeska 5e ronde eerste kindje
5) Kruimels 10de ronde, 1 ste kindje  (gemiddelde 34 dagen aangehouden)
6)
7)
8)
9) Happy 8e ronde  
10)
11)
12)
13)
14)
15) Charlotte, 2de ronde, eerste kindje   (weer uitgegaan van 28 dg, nog geen duidelijke cyclus)
16) Phoebe ronde 8 eerste kindje    

Linda 2de kindje  ronde 11 met clomid

17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Klaasje 2e ronde
26) Jacqy84, 8e ronde
27)
28)
29)

maart:
1)
2)
3)
4)
5)anoeska 6e ronde eerste kindje
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

maar ben weer bijgelezen:

was wel veel:
MAMOETJE: ook ongesteld shit he... maar weer op na de volgende ronde..
KRUIMELS: hoe is het met jou nod.. hoop voor je dat jij de eerste bent in feb... want ons is het niet gelukt...
LINDA: dus jij loopt nu wijd beens haha.. hoop dat het gelukt is....
PHOEBE: jij vroeg nog ergens wat ik voor werk doe. nou ik ben samen met mijn zus eigenaar van de marktpoelier, wij staan dus op de markt met kip, en maken heel veel producten zelf.

voor de rest weet ik het niet meer, denk dat er nog steeds alcohol in mijn bloed zit.. hahaha

nou misschien tot vanavond ga nu ff boodschappen doen en opruimen en straks komt een vriendin fotos kijken van het trouwen.

hoi meiden,

he anoeska wat onwijs balen van je ongie. wel leuk dat je zo fijn heb gecaracald en dat dat je trouwfoto's zo mooi zijn geworden. leuk hoor.

lin alles voor de gyn he, tja dan moet je het indd nog ff volhouden hahaha. maarre klus maar lekker door hoor, des te meer kans.

hier is het huis weer glad, schoonmaken en echt poestsen doe ik niet meer hoor. alle kasten zijn tenslotte leeg en sommige al uitkelkaar. kaal huis zo als alles in dozen zit.en mensen kinderen wat hebben wij veel spullen. pffff

heb net ff me vitamientjes genuttigd in de form van een kiwi en een peer lekekr hoor. en me aardappelen voor de boerenkool voor vanaaf geschild. ga zo ff naar me ouders en denk toch ff het trapgat nog een keer verven. dan heb ik indd vanaaf vrij hahaha

xxx Bambi

Ola meiden,

GA lekker ff de stad in met een vriendin zo.....heb geen zin om iets te doen pfffff ben helemaal gaar . VAnaf gisteren ochtend staat de strijkplank in de woonkamer en hij staat er nu nog whaha. VAnmiddag wel hoor .....BEn net voor mn droger op pad geweest en de winkel waar ik hem gekocht heeft gaat er nu achteraan. Normaal moeten die een mail sturen met de klacht en dan word ik na een dag of drie gebeld maar, nu gaan ze bellen want hun vinden het ook niet normaal !!! Ben benieuwd ......

Renee; balen meisje van je nega test ...verdorie

Linda; wat verveland joh van je vader met zn rug !!!! Hopen dat het snel wat beter gaat. Hier wordt het nu ook aardig donker, ach doe mn zwembandjes wel om naar de stad haha

Bambi; haha heb je je muts kunnen vinden? Snap dat dat steeds moeilijker wordt. Hoe laat moet je er morgen zijn?

Kruimels; wordt spannend nu he lieverd !!! Hoop het echt voor je ....zal heeeeel hard voor je duimen kruimeltje.......

Weet het verder niet meer, sorry.......
WAt een verhaa; trouwens he gisteren bij die peter r de vries pfffff. Als je hem dan zo hoort praten zou je hem toch wat zeg !!!!! Vond het einde zooooo zielig met haar moeder, zat natuurlijk weer te simpen op de bank .....

Fijne dag meiden,

Kusssss happy

Ohhhh, hoe kan ik dat nou vergeten ....net op de weegschaal geweest en weer een kilo eraf !!!! Joehoe, dat verdiend iets leuks in de stad haha

Pipstip:Heb je je eisprong gehad? net las ik weer dat je het niet zeker wist. Nou, ik zou gewoon gaan klussen hoor, baadt t niet, dan schaadt t niet....

Linda; Jij weet t ook niet zeker met je eisprong? Hoest nu met Joey?

Anouska; ook goed carnaval gevierd?? Enne las dat je trouwfoto's ein-de-lijk klaar zijn. Zet je wat foto's op Hyves? of gaat dat niet? Enne kut zeg, ook ong geworden

renee; En Renee, toch nog een keertje carnaval gevierd? Je hebt vandaag en morgen nog....

mamoetje; Fijn dat je toch nog de kaart op tijd hebt ontvangen? Ben je geweest? Vond je t leuk? Ik vond de beurs wel interessant. Enne jij ook al  ook ong geworden

sterretje; sja jurk nog beetje moeilijk. Weet wel ongeveer wat ik wil. Als ik niet zwaner ben, of wel maar nog niet zo een dikke buik. wil ik een jurk met straks lijfje en uitvallende rok, maar als ik wel evt langer zwanger ben, wil ik dat eigenlijk niet. Dan wil ik zo een soort uitlopende jurk (dus geen strak lijfje). Nouja, in maart wil ik gaan shoppen, dan zie ik dan wel wat er allemaal is, en wat er kan

bambi; Rokers oorlog op het forum? Ik heb het niet gelezen, alleen wat jij liet lezen, maar ik denk dat iedereen weet dat roken slecht is. IK heb ook ooit gerookt, maar ben al 12 jaar gestopt ofzo. Als ik nog zou roken, zou ik onmiddelijk stoppen bij een zwangerschap. Mijn schoonzus rookte ook door, wel shag want dat zou minder slecht zijn, maar toch.....zou t zelf nooit doen. Ook zo belachelijk, mijn schoonma rookt ook (oke we dwalen iets af van de zwangeren...) eigenlijk moet ze stoppen ivm hart enzo, maar dat lukt haar niet,. Nu zegt mijn zwanger, laat haar toch, is haar enigste pleziertje! Dat zal allemaal wel, maar ik vindt t belachelijk dat ze nog rookt.
Om het verhaal kort te maken (kom nu weer even terug op de zwangere vrouwen). Ik vindt t belachelijk dat vrouwen nog doorroken, maar iedereen weet dat t slecht is. Straks is er wat met t kindje, en dan vergeven ze t zichzelf niet....

jacqy; 7 kilo afgevallen in 3 weken! te veel is ook niet goed hoor. ik moet na de carnaval ook weer even 1-2 kilo eraf hebben. Ben toen via weight watchers 16 kilo afgevallen , en dat wil ik graag zo houden, Maar nu met de afgelopen feestdagen enzo, weer even pas op de plaats maken

renee; iHe meis, getest en negatief. Klote voor je

kruimels; wanneer ga  jij testen? wordt toch wel spannend

Ik las al weer dat er sommige dames gefrustreerd zijn. Haha kan me voorstellen. Al die zwangeren, wij willen ook!!!

Ja, hier ben ik weer even. 3 dagen al carnaval gevierd! het was super gezellig. Heb flink gezopen, ik dacht, nu kan t even, straks hopelijk niet meer. Ik had dit gewoon even nodig. Afgelopen maanden kon ik bij elk feestje of feestdag niets drinken, en nu kon ik weer even los gaan. Niet dat ik   nou perse moet drinken hoor, maar t helpt wel mee aan de gezelligheid, Niks zo erg als je tussen alle drankorgels staat, en je bent zelf nuchter haha. Nee hoor, had t ook echt even nodig om te feesten. Mijn vriend wil zo ook even gaan, maar ben er eigenlijk wel klaar mee. Ach, missschien straks nog even, morgen toch nog lekker vrij.

Heb t ook helemaal gehad met mijn schoonzus. Toen mijn vriend vertelde dat we gingen trouwen, geloofde ze t niet. Na met mijn schoonmoeder en zwager gepraat te hebben, geloofde ze het een beetje. Gister kwamen we haar tegen bij carnalsoptocht, en ze zei he-le-maal niets over ons trouwen, Normaal loop je even naar diegene toe, en feliciteerd met a.s huwelijk ofzo iets, nou niets dus. Daarna in het cafe, zei ze ook niets, haar man heeft ook nog niets tegen ons gezegd. Ben er dus helemaal klaar mee. Je hoeft echt niet elke dag te bellen hoe het met de a.s bruiloft is, maar je mag in godsnaam toch wel 1x zeggen, o wat leuk, of gefeliciteerd....
We denken allemaal dat t jaloezie is. Ze zijn getrouwd met 7 maanden zwangerschap, op maandag gratis. Moet iedereen zelf weten, maar ze deden t alleen maar omdat ze dan geld van haar schoonouders zouden krijgen. Hadden zelfs geen ring omdat haar vingers te dik zouden zijn,...nouja, dan geef je ze gewoon aan elkaar zonder om de vingers te doen. Ooit zouden ze nog voor kerk trouwen, en dan ook groot feest geven.Dat is er dus (nog??) niet van gekomen, en wij denken dat ze nu jaloers zijn, omdat wij wel groot feest geven. Ach het is gewoon een raar mens, altijd geweest. en dat zeg ik niet alleen hoor, maar ook haar bloedeigen broers, en zelfs haar moeder.
Zo genoeg schoonzussen verhaal. Maar vindt t gewoon jammer

Oja, was dus ook ong geworden, net als heleboel dames deze maand....helaas dames. Maar we gaan er volgende maand weer voor. Ik ga gewoon vanaf dag 10 van cylus om dag klussen....en dan moet het maar eens raak zijn.

gister ook peter de vries gekeken/ Ik vraag me ook af of hij ooit nog eens echt veroordeeld wordt. Ik hoop t. Vies achterbaks ventje

bah het regent. Alle carnavalsdagen super weer geweest, en nu?

Oja, ben betrokken geraakt bij een vriendinnen ruzie. 2 vriendinnen waar ik vrijdag mee ging stappen, hebben ruzie met een ander meisje. Niet echt ruzie, maar zijn wat dingen onderling gebeurd. Ken haar, vindt het een trut en zij mij, maar verder heb ik er niets mee. Nu liep er jongen met een trouwkaart van hun opgespeld, en die 2 meiden liepen   mij op te fokken van, trek die kaart eraf. Enja hoor, ik doe dat. (wist niet dat het hun trouwkaart op dat moment was). Oke, zou ik natuurlijk ook niet leuk vinden, Maar goed, kaart er weer opgespeld. maar jongen had dat tegen dat meisje gezegd, en juist ja, ik ben de lul. Haar man vroeg er dag later naar, en toen zei ik van, sorry was per ongeluk. Gister keek ze me kwaad aan. Mijn vriendin had het al goed geprobeerd te praten, maar ik dacht, ik regel dat zelf wel. Dus gister tegen dat meisje gezegd, dat het per ongeluk ging, en sorry. zo, voor mij is het nu afgehandeld, maar zal nog wel tegen die 2 meiden zeggen, dat ik niet meer bij dit soort dingen betrokken wil worden, wil er buiten blijven.

hehe wat een verhalen weer.

Ga even roze wolk bijwerken

Goedemorgen girls,

Hier een uitgeslapen Klaasje, ben nu 3 dagen vrij dus bedacht dat ik vandaag eens ga besteden aan uitslapen en lekker internetten. Heerlijk!!

Pip: dat doen ze bij mij dus ook steeds, op een drukke verjaardag vragen of wij onderhand niet aan kinderen denken. JA, en niet alleen denken hoor!!!! Maar goed, ze weten soms niet beter. Het valt me wel steeds op dat het eigenlijk alleen de familie van manlief is, nooit die van mezelf. Scheelt ook dat m’n moeder ook weet dat we bezig zijn….
Enne.. babykamers kijken doe ik ook steeds hoor. Ik weet al precies welke babykamer en wandelwagen ik wil, mocht ik zwanger raken. Mag best toch?

Rimke, dat is inderdaad een drukke week. Hoeveel uur werk je dan?

Renee, wat balen die neg test. Je frustraties zijn wel op z’n plaats hoor, ik zou ook balen. En dan dat gezeur op die andere topics: daar erger ik me ook aan ja, geen streep of wel streep of zo. Zucht…

Jacqy, lekker he hardlopen. Moet eigenlijk ook weer van de week een keertje…

Jeetje Linda, wat vervelend dat die rugklachten steeds terugkomen dan. Een bed beneden is dan wel praktischer ja…

Bambi lachen zeg, dat je je doos niet meer ziet wha ha ha. Dat is lastig ontharen ja en een beetje gokken waar het zit is ook niet echt lekker daar. Succes ermee hoor!!

He Anouska, leuk he carnaval. Bij ons vieren ze het niet zo heel erg, maar ik ga volgend jaar weer vrij nemen en dan wel weer carnavallen. Had nu ook avonddiensten het weekend, maar volgend jaar ben ik er weer bij. Ga dan wrs naar Den Bosch, want m’n zusje wil daar gaan wonen na de zomer… En succes met je ongie hoor.. Leuk he die trouwfoto’s, als ik die van ons bekijken beleef ik die dag weer helemaal opnieuw!

Goed zo happy, eraf met die kilo’s!! Ik vind dat je wat verdiend heb hoor, ga maar lekker shoppen!

Heb gisteren samen met patiënten Peter R. de Vries gekeken, ik kwam elke 10 minuten ff checken of er al wat bekend was. Er lagen wat jongere mensen op de afdeling, dus die wilden mij wel op de hoogte houden. Heftig verhaal hoor.

Nou hier nog een leuk nieuwtje, ik ga misschien m’n zus opzoeken in AFRIKA!!! Gisterochtend zei m’n moeder ineens dat ze misschien ook wel zin had om te gaan en dat ze nog wat geld had liggen. Dus ik zeg gelijk; nou dan ga ik mee, want ik vind de reis in m’n eentje een beetje eng, maar samen wil ik wel. Zegt ze; ok, is geregeld dan!! Moet alleen nog op m’n werk m’n vakantie omzetten, maar ik zag gisteren dat die week dat ik weg wil nog helemaal leeg is… Echt super, ik heb echt zin om te gaan. En om m’n zusje te vertellen dat we komen, want ze rekent nergens op!!! Echt leuk!!!

Verder gaan we van de week weer van het recreatief vrijen over op doelmatig klussen. Heb de 10e m’n vermoedelijke ei, dus vantevoren al een beetje klussen. Manlief zit de dagen helemaal af te tellen, die vind klussen nog steeds leuk. Nou wacht maar, tot we in ronde 10 of zo zitten… Niet te hopen natuurlijk… maar als ik deze keer zwanger wordt, ben ik waarschijnlijk 10 weken zwanger als we naar Afrika gaan en ik weet niet of die inentingen en malariapillen geschikt zijn voor zwangere vrouwen…. Ff uitzoeken, ff HA bellen…

Ik ben de hele dag online, dus ik spreek jullie nog wel een keer vandaag

Doei!

Terug
Bovenaan