Klusbabes 15

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk
Januari: 7) Essy, 4e ronde
                              23) Linda 2

JANUARI

1)  
2)
3) Kruimels 9de ronde, 1ste kindje
4) ,Anoeska, 4e ronde
5)  Chris, 11e ronde     , Bieb, 3e ronde na mk
6)
7) Essy, 4e ronde
8)
9)
10)
11)
12)   Happy 7e ronde
13)   Charlotte 1e ronde, 1e kindje    (weet cyclus nog niet, 28 dg aangehouden)
14)
15)
16)
17)
18)
19) Phoebe 7e ronde 1ste kindje linda 2de kindje ronde 10,
20)
21)
22)
23) Linda2 ZWANGER !!!
24)
25)
26) klaasje 1e ronde (onrm.cyclus)
27) Renée 6e ronde (onregelmatige cyclus, uitgegaan van gemiddelde 33 dagen)
28)
29)Jacqy84, 7e ronde
30)
31)

Februari

1)Bieb 4e ronde 1e kindje

2) Mamoetje 3e ronde 1e kindje , 3)
4)anoeska 5e ronde eerste kindje
5) Kruimels 10de ronde, 1 ste kindje  (gemiddelde 34 dagen aangehouden)
6)
7)
8)
9) Happy 8e ronde  
10)
11)
12)
13)
14)
15) Charlotte, 2de ronde, eerste kindje   (weer uitgegaan van 28 dg, nog geen duidelijke cyclus)
16) Phoebe ronde 8 eerste kindje    
Linda 2de kindje  ronde 11 met clomid
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Klaasje 2e ronde
26) Jacqy84, 8e ronde
27)
28)
29)Bieb 4e ronde, 1e kindje

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

Hey Bieb: de carnaval heb je weer overleeft zo te lezen, en wat lullig van je schoonzus dat ze niet effe 1x de moeite neemt om iets over jullie huwelijk te vragen,dat is toch een kleine moeite, en misschien is het inderdaad jaloezie ofzo, laat haar lekker in haar sop gaar koken man
en een ruzie tussen de vriendinnen las ik,   ik zou ook inderdaad even zeggen dat je niet meer met dat soort dingen opgezadeld wilt worden maar ja over de andere kant het is een geintje en daar moet ze toch ook tegen kunnen vind ik hoor, en alles gebeurd met drank op dan is het al helemaal voor de lol gedaan
Lekker meid dat je je deze dagen hebt kunnen uitleven, en hopelijk is de volgende ronde raak en heb je de carnavaldagen alvast voor de komende 9 maanden vooruit gedronken haha

Klaasje: wat ontzettend leuk dat jullie je zusje willen gaan opzoeken in afrika, dat zou je zusje ook ontzettend leuk gaan vinden, en jullie izjn ook weer volop aan de klus las ik , succes meid, en gelukkig vind je man het klussen allemaal nog leuk en hopelijk blijft dat ook nog effe zo

Meiden ik wil me haar afknippen in een boblijn, maar het mag niet van me man, die vind dat lelijk, ik heb het vroeger ook een keertje gehad en ik vind het erg mooi, maar ja ik ga nog effe vermelden dat ik het toch ga doen waarschijnlijk hahahaah

ik ga effe op de bank liggen en me boek lezen tot vanmiddag

xxx linda

Klaasje; te gek dat jullie naar Afrika gaan! zal je zus wel leuk vinden. Moet je even goed navragen hoe het zit met pillen en evt zwangerschap. Alvast veel plezier met de aanloop

Vanmorgen lagen we nog even te dutten, en toen werd ik opeens heel emotioneel toen ik aan onze   bruiloft moest denken. krijg traantjes in mijn ogen. Ben een meid van deze tijd, maar vindt dat ouderwetse er nog bij horen, zoals een dag van te voren thuis slapen enzo. Nouja, dat gaat bij mij niet, dus geef er wel een andere draai aan. maar ook dat mijn vader mij naar het altaar (lees; gemeentehuis haha) begeleidt. Ach, jullie snappen wel wat ik bedoel. Ik had al besloten om mijn broertje als getuige te vragen, maar wilde graag nog een getuige. En ik denk dat ik er uit ben, mijn vriendin,. Niet waar ik nu mee omga, maar mijn vriendin die ik al 31 jaar ken.   Niet dat we elkaar dagelijks zien (2 uur rijden), en ondertussen heeft zij al 2 kinderen, maar we gaan nog steeds met elkaar om, en heb altijd gezegd dat zij mijn getuige is als ik ga trouwen. En ach, denk dat ik die belofte maar waar maak. Vriend heeft zijn broer en zijn vrouw gevraagd

ga weer stoppen

weet niet wanneer ik weer komt buurten. alaaf!!

Linda; als ik mijn haar nu kort zou knippen, zou mijn a.s. man ook afschuwelijk vinden, maarja , jij moet er mee rond lopen toch?

enne wat die ruzie betreft, het klopt ook dat het een geintje was. maar dat gezeik met die meiden onderling loopt al enige tijd, en wil er gewoon niet bij betrokken worden, en dat is nu wel gebeurd. Ik ben nu dus weer de lul

oke, ga nu echt stoppen..

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk
Januari: 7) Essy, 4e ronde
                              23) Linda 2

januari

27) Renée 6e ronde (onregelmatige cyclus, uitgegaan van gemiddelde 33 dagen)
28)
29)Jacqy84, 7e ronde
30)
31)

Februari

1)
2) Mamoetje 3e ronde 1e kindje , Bieb 4e ronde 1e kindje
3)
4)anoeska 5e ronde eerste kindje
5) Kruimels 10de ronde, 1 ste kindje  (gemiddelde 34 dagen aangehouden)
6)
7)
8)
9) Happy 8e ronde  
10)
11)
12)
13)
14)
15) Charlotte, 2de ronde, eerste kindje   (weer uitgegaan van 28 dg, nog geen duidelijke cyclus)
16) Phoebe ronde 8 eerste kindje    

Linda 2de kindje  ronde 11 met clomid
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Klaasje 2e ronde
26) Jacqy84, 8e ronde
27)
28)
29) Bieb 5e ronde 1e kindje

maart:
1)
2)
3)
4)
5)anoeska 6e ronde eerste kindje
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

bieb je had de verkeerde wolk te pakken, zal de drank de schuld geven hahaha

xxx bambi

hoi hoi,

klaasje wat leuk dat je je zusje gaat opzoeken in afrika. indd maar ff goed navragen of de inentigen e.d geen kwaad kunnen voor een vruchtje hihih

bieb fijn dat het carnavallen zo goed is bevallen. dit zou wel eens het laatste jaar geweest kunnen zijn dat jullie samen hebben kunnen feesten. goed dat je er van genoten heb. van je schoonzusiie zal ik niet te druk maken als ik jou was hoor. ik denk dat ook welleens van , nou ja waarom vraagt niemand hoe het gaat met de zwangerschap; dat komt dan gewoon omdat het voor hen natuurlijk minder belangrijk is als voor jou. hetzelfde met je bruiloft. en miss zijn ze wel jarloers nat.

linda lekekr op de bank met een boek heerlijk hoor.

hier vanmiddag toch het trapgat wezen verven in het huis, heheh mag ik vanaaf lekker niks doen. ja die muts ontharen hahah. nee meiden ik zie hem nog wel hoor, maar denk nog een maandje dan word het wel lastig hahaha.

ga snel naar me boerenkool, jammie met worst hahah. tja moet iets als je geen worst van je man krijgt whahahah sorry, maar ons sexleven is gedaald naar een gemiddelde van nul geloof ik. sinds ik zwanger ben maar zon 4x das 1x per maand whahaha ik wil wel hoor, maar me ventje vind het eng. nou ik kom zonder hem ook wel aan me trekken hoor.

oeps dat heb ik niet gezecht hoor.  whihihih. nou genoeg intieme info.

xxx Bambi

hey meiden

Bieb; ik wil me haar gewoon tot het midden van me nek dat valt op zich wel mee haha, maar ik heb net de kaptster gesproken en ze gaat het eerst stijlmaken met de steiltang en daarna een stukje eraf knippen zodat ik kan zeggen zo is het goed of nog een stukje haha, ik vind het wel spannend hoor haha

Bambi: hahaha met de worst toch aan je trekken haha, maar ik vind het logisch hoor meid dat je sexleven wat minder wordt tijdens je zwangerschap, het is denk ik altijd nog een taboe om dat eerlijk te zeggen maar bij ons was ik degene die er niet aan moest denken, niet omdat ik bang was maar ik was gewoon zo ziek dat ik als ik er aandacht al moest kotsen hahahah

xxxx linda

Terug
Bovenaan