A
Anoniem
Guest
He meiden!
Ik heb nog niet echt bijgelezen... sorry!! weet wel een paar dingen...
Klaasje, wat leuk dat je misschien je zus gaat opzoeken! Wanneer denk je ongeveer dat het zo ver is?
Een aantal meiden zijn nog dronken van een weekend carnaval! hahah nog een paar dagen feest toch?
Bieb, geniet maar van de worst hoor! snap best dat je sexleven nu flink is gedaald!
Anouska, balen meid dat de rd'tjes zijn gekomen!
Happy, weer een kilo eraf!! Koop maar wat leuks voor jezelf!
Met mij alles goed! Gelukkig niet nog meer zwangere op het werk! haha...
Ben wel blij dat de rd'tjes weer weg zijn, we hebben een heerlijk weekend gehad, als jullie snappen wat ik bedoel!
Ben nu aan t tempen, vind t maar niets! en dat moet ik een paar maanden volhouden! hoop maar dat ik snel zwanger ben, dan kan ik er mee stoppen!
Pip, respect voor je dat je al zo lang tempt hoor!
Liefs Jacqy
Ik heb nog niet echt bijgelezen... sorry!! weet wel een paar dingen...
Klaasje, wat leuk dat je misschien je zus gaat opzoeken! Wanneer denk je ongeveer dat het zo ver is?
Een aantal meiden zijn nog dronken van een weekend carnaval! hahah nog een paar dagen feest toch?
Bieb, geniet maar van de worst hoor! snap best dat je sexleven nu flink is gedaald!
Anouska, balen meid dat de rd'tjes zijn gekomen!
Happy, weer een kilo eraf!! Koop maar wat leuks voor jezelf!
Met mij alles goed! Gelukkig niet nog meer zwangere op het werk! haha...
Ben wel blij dat de rd'tjes weer weg zijn, we hebben een heerlijk weekend gehad, als jullie snappen wat ik bedoel!
Ben nu aan t tempen, vind t maar niets! en dat moet ik een paar maanden volhouden! hoop maar dat ik snel zwanger ben, dan kan ik er mee stoppen!
Pip, respect voor je dat je al zo lang tempt hoor!
Liefs Jacqy