Klusbabes 15

Heb mezelf op de wolk gezet wanneer ik weer naar het ziekenhuis moet. Dan sta ik tenminste op de wolk...anders voel ik me zoooo zielig.

Zag trouwens dat januari al weg was: lekker wakker ben ik hahaha.

X

Hoi meiden,

Wat een rust hier !!!! Heb nog niet bijgelezen en ga ik   nu ook niet doen haha lief he .....We zijn net thuis, lekker naar de chinees geweest met mn ouders. HAd ik opeens zin in, dus heb ze gebeld dat we ze om zes uur op zouden halen. Was erg gezellig, ff nergens aan denken en onderelkaar ff lol hebben. Pfff had met mn ma de slappe lach, spuugde zo mn koffie uit  van het lachen.....wel netjes in het lege kopje van mn vader hoor hihi. In de stad niks gekocht, zag niks. Is altijd zeg, als ik iets wil hebben vind ik niks. Heb net lekker ossenhaas met groente op, is niet zo heeeeel vet en netjes geen ijsje genomen, pffff dat viel me zwaar hoor, haha ben dol op ijs. Zag net ff vluchtig dat pip vroeg hoe ik het afvallen doe. Nou gewoon op de calorien letten, probeer niet boven de 1200 uit te komen   en dat gaat best want, in principe kan je gewoon alles eten. S ochtends eet ik yoghurt met cruesli......in de middag 2 boterhammen met mager beleg en s avonds gewoon mn prak met alles erop en eraan !!!! In het weekend   eet ik ook gewoon s avonds een keer patat. Het is echt prima vol te houden hoor. Je moet ook proberen om tussen je maaltijden door iets te eten dus om elf uur neem ik een rijstewafel of ontbijtkoek en rond drie uur een stuk fruit !!! Nou morgen zal ik weer op jullie reageren maar, ga n u lekker onder de zonnebank, heerlijk ......doei lieve schatten

Kus happy

Hey pipje, gezellie hoor op de wolk erbij !!!!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxx

Whahaha bambi, hoe is tie met de worst ........hihi en je muts .........gelijk heb je hoor, je hebt hem niet nodig he haha

Liefs happy

GA nu echt ff zonnebanken, kijk straks nog wel ff hier !!!!

Kusje

Jeetje pip, aan jou cyclus is helemaal   niks vast te knopen ze hahaha, volgens mij is de wolk geeneens 106 dagen lang.
Ik zit nu op dag 17 ( gemiddelde cyclus 28 dagen) maar we gaan nog ff door met klussen, nog 2 x ofzo (vanvond en overmorgen) en dan zien we wel weer.

Liefs Phoebe

Pip, waar ben je nou dan..... zit ik hier helemaal klaar om te keten hahahaha

hoi hoi,

happy lekker chinees, jammie en het gaat goed met afvallen.

pip avondje lullen ging niet door.

gut heb ff een black out weet het niet meer.

moet morgen om 16.55 bij de vk zijn, heb ik expres aan het eind van de dag gedaan anders moet ik van me werk heen en weer. pfff en nu gewoon iets eerder weg.
tja die worst smaakte zeer goed hoor hahaha

trouwens ik kan me muts niet meer zien hahahah, dat ontharen ging nu al voor geen meter en ik beperk het oerwoud kappen nu zoiezo tot 1x per maand, maar had niet verwacht dat die buik al zo in de weg zou zitten, want voor mijn iedee ben ik gewoon vet geworden en niet mooi rond, want daarom zien andere het niet denk ik.

ga me bedje opzoeken, ben een beetje sago geworden door me ventje, die dood leuk meld dat we het niet redden in het huis, tja dat geovel had ik zelf ook wel. over 3 wk verhuizen lukt nooit, vooral niet als we alles alleen moeten doen, lees me man, want door de weeks hoeft niet niet te veel op me te rekenen. tja en meer hulp ik weet niet hoor.

ik vroeg me moeder vanmiddag nog of ze wou helpen verven, kan ik niet zegt ze. grrr   eens moet de eerste keer zijn zei ik, nee hoor jij bent zo zeikerd dan doe ik het vast niet goed. ik zei laat maar ik ga al . en ben gelijk maar naar het huisje gegaan. af en toe, kan ik er wel achter het behang plakken, ohnee kan ze vast ook niet.

nou ik ga echt.

xxx Bambi

Terug
Bovenaan