hoi hoi,
happy lekker chinees, jammie en het gaat goed met afvallen.
pip avondje lullen ging niet door.
gut heb ff een black out weet het niet meer.
moet morgen om 16.55 bij de vk zijn, heb ik expres aan het eind van de dag gedaan anders moet ik van me werk heen en weer. pfff en nu gewoon iets eerder weg.
tja die worst smaakte zeer goed hoor hahaha
trouwens ik kan me muts niet meer zien hahahah, dat ontharen ging nu al voor geen meter en ik beperk het oerwoud kappen nu zoiezo tot 1x per maand, maar had niet verwacht dat die buik al zo in de weg zou zitten, want voor mijn iedee ben ik gewoon vet geworden en niet mooi rond, want daarom zien andere het niet denk ik.
ga me bedje opzoeken, ben een beetje sago geworden door me ventje, die dood leuk meld dat we het niet redden in het huis, tja dat geovel had ik zelf ook wel. over 3 wk verhuizen lukt nooit, vooral niet als we alles alleen moeten doen, lees me man, want door de weeks hoeft niet niet te veel op me te rekenen. tja en meer hulp ik weet niet hoor.
ik vroeg me moeder vanmiddag nog of ze wou helpen verven, kan ik niet zegt ze. grrr eens moet de eerste keer zijn zei ik, nee hoor jij bent zo zeikerd dan doe ik het vast niet goed. ik zei laat maar ik ga al . en ben gelijk maar naar het huisje gegaan. af en toe, kan ik er wel achter het behang plakken, ohnee kan ze vast ook niet.
nou ik ga echt.
xxx Bambi