Klusbabes 15

Jeetje wat een rust zeg, ik had verwacht dat het hier een dolle boel zou zijn haha. Bambi, snap dat je er sago van wordt meid. Komt ook altijd zo n oop stress bij he, bij een verhuizing. PAs wel op jezelf he ....wat vervelend dat er zo weinig hulp is joh !!! Nou ga ook mn mandje maar opzoeken. Slaap lekker meiden en tot morgen ....

Liefs happy

meiden, ik ga ook me bedje opzoeken, duurt nog even voordat ik kan gaan slapen....

Bambi, rust lekker uit meid!

Slaap lekker allemaal!

Liefs Phoebe

linda, ik vind ook hoor dat ze die Joran zoiezo op moeten sluiten, ook al heeft hij haar niet vermoord, die jongen is tot alles in staat!!!!
heb nou nog even pauw & witteman op staan, daar is peter R de Vries ook weer te gast, hij mag overal komen, haha.
we wachten wel af, wat er gaat gebeuren met die jongen.
goh wat raar dat je temperatuur nu in een keer weer zo laag blijft, inderdaad misschien toch geen ei????
ga maar lekker om de dag klussen, dan moet het wel een keer raak zijn, toch?
wat sneu voor je vader dat hij weer zo'n rugpijn heeft, en voor jou dat je het nu weer zo druk hebt, omdat je nu 2 huishoudens moet runnen, ppfff.
doe je rustig aan meisie?
en wat je haar betreft, gewoon doen als jij dat mooi vind. die mannen knippen hun haar ook kort omdat het zo lekker makkelijk is, waarom zouden wij dan niet zelf mogen weten wat we willen, haha. lekker doen wat je zelf wil!!!!

bambi, nou ik denk dat ik wel wacht met testen tot eind van de week, ik zit vandaag op dag 33 dus in principe zou ik al wel kunnen testen, maar stel je voor dat ik wel weer een cyclus van 36 dagen heb, dan zit het echt misschien net op het randje.
wil zeker weten als ik negatief test, dat het ook echt mis is en niet van, ja misschien is het nog wel te vroeg.
haha over dat scheren, ik heb me dat al afgevraagd hoe ik dat zou gaan doen als je zwanger bent en je je niet meer goed kan scheren van onder.
ik doe dat ook altijd en vind het helemaal niet prettig als het weer behaard zou worden, bah!
moet anders vriendje maar scheren als ik niet meer over m'n dikke buik heen kan kijken, whahaha.
wat balen, dat jullie het waarschijnlijk toch niet helemaal gaan halen om binnen 3 weken te verhuizen.
maar je moet je niet drukker maken dan je nu al doet hoor, je moet echt even pas op de plaats houden!!!   het is niet niks, zwanger zijn.
meid heel veel succes morgen bij de VK.

anoeska, meis, balen zeg dat de ongi weer is doorgebroken, gggrrrr.
wat een teleurstelling he iedere keer weer. veel succes in de volgende ronde!!!
wel fijn dat je carnavalsweekend gezellig en geslaagd was.
whaha je man heeft je moeten uitkleden, haha zie het helemaal voor me, anoes die te dronken is, haha.
super dat je trouwfoto's er nu eindelijk zijn, goed van je dat je even een grote mond hebt gegeven, zie wat er dan gebeurt. geniet ervan!

mammoetje, sorry ik zag dat jij dat was samen met bieb die ook weer ongi was geworden, ook voor jou ontzettend balen meid. toy toy voor de volgende ronde.

happy, kloten machine's ook altijd. wel fijn dat de winkel mee werkt en ook vind dat dit echt niet kan en er nu haast mee maakt om het weer goed te krijgen.
hopen dat je dat ding gauw weer terug hebt, zonder is niks!
super zeg dat het afvallen zo goed gaat, dan mag je jezelf ook best eens lekker trakteren, haha op een chineesje ( lees: licht verteerbaar).

bieb, dus jij was ook lekker dronken meid, haha. fijn dat jij ook een gezellig carnavalsweekend hebt gehad.
wat een jaloers kreng zeg die schoonzus van jou, dat is toch niet normaal dat je niet even gefeliciteert wordt??? mijn schoonzusje zou het helemaal geweldig vinden.
en wat een gedoe met die vriendinnen, zeg, pppffff.

pipje, las net dat ze je op een drukke verjaardag vroegen waarom jullie nog geen kinderen hebben. wat vernederend, sorry meid dat dit je moet overkomen.
heb je je er een beetje uit kunnen redden?
mensen moeten zich niet zo met anderen bemoeien, ggrrrr.
ik heb ook vaak in een benarde situatie gezeten, dat ik wel even door de grond wou zakken, maar ja dat heeft vast met onze leeftijd te maken.
als je tegen de 30 loopt, ja dan gaan mensen gewoon vragen stellen.....
waar heb  je gekeken voor een kinderkamer? ik kijk wel eens op wehkamp of dat soort site's, dur fniet zo goed in emmen bijvoorbeeld even naar de primera, nou ja nu kan het wel omdat mijn vriendin bevallen is, maar normaal zal ik dat nooit doen!
er zit in hoogenveen een leuke babyzaak, moet je eens heen gaan. vlakbij de mac.
heb het niet meer van de zenuwen, mijn Nod komt eraan en ik voel me al vanaf vorige week zaterdag zo vreselijk raar, maar durf niet te hopen.....
door m'n hele buik , boven en onderin steekjes en gevoel dat ik steeds moet plassen.
beetje gevoelige borsten, maar niet misselijk.
moet gewoon nog even geduld hebben, pppfffff.
hoe is het met jou meid?

klaasje, wat een geweldig nieuws, dat je naar je zus gaat!!!!!!
dat is nog eens een leuke spontane verrassing.
leuk idee van je moeder en lief dat zij het dan betaald. zal niet goedkoop zijn zo'n reis.
waar in Afrika zit je zus?
kan me voorstellen dat je daar wel over nadenkt, dat als je van deze keer zwanger zou zijn, je wel moet checken of die prikken wel mogen.
wij gaan de eerste week van Juli naar Noorwegen, en denk, ondanks dat ik geen inentingen hoef te hebben, wel aan hoe ver ik dan zou zijn en wat wel en niet kan.
lastig als je geen zekerheid hebt, he?

jaq, heerlijk dat de rd's weer weg zijn, dan kun je weer lekker aan de slag.
goh dat je dat zo tegen valt dat temperaturen, ik heb het ook 4 maanden lang gedaan, maar zat binnen een week al in het ritme. maar mis het nu ook niet hoor, haha.
gewoon even doorzetten meid! het is het waard.

ik was gister zo warrig toen ik thuis kwam, sorry als mijn berichtje een beetje apart was, haha. weet niet eens meer precies wat ik geschreven heb.
maar het was een hele belevenis om bij life and cooking te mogen zijn.
ga vast nog wel een keer naar een ander programma, echt leuk om te zien.
heb verder vandaag op het werk allemaal rare dingen gehoord.
er miste vorige week woensdag 260 euro uit de kas op het werk. de woensdag is mijn vaste vrije dag, dus ze wisten dat ik er niks mee te maken had of van wist.
hoorde dus vandaag dat het nog niet terecht is en ze verdenken toch eigenlijk een beetje m'n collega. dat is een heel lang verhaal om uit te leggen, maar die meid heeft het nog al moeilijk, vooral financieel. ik verwcht zoiets absoluut niet van haar, maar mijn vriend kent haar ook, we doen wel eens wat dingen samen, en die zei vanavond toen ik dit vertelde dat hij het er wel een type voor vind. en een kat in het nauw maakt rare sprongen.
maar die woensdag werkte mijn andere collega ook, ik weet niet wat ik moet denken, vind het zo'n rot situatie, ik mag al mijn collega's erg graag!
maar die 260 euro is wel weg en niet te vinden waar de fout nou ligt???!!!
diezelfde collega, is op het werk altijd vrij lui, veel zitten en alles aan een ander over laten. je kunt het bij haar goed merken als ze zich niet goed in haar vel voelt, dan is ze op het werk erg traag en snoept ze verschrikkelijk veel. en dan bedoel ik echt, abnormaal snoepen , dat kan ik jullie niet uitleggen, zoiets heb ik nog nooit gezien.
maar goed, wat een verhaal zeg.... ppppffff ben nu 3 dagen vrij en ze zoeken het maar even lekker uit daar, haha.
ook nog vervelend nieuws, de broer van mijn vader, mijn oom, die al 30 jaar in Australie woont, is gister overleden.
hij had al een poosje kanker, maar is toch nog onverwacht snel overleden.
mijn vader was behorlijk emotioneel vanochtend toen hij even langs kwam om het te vertellen.
er was vanochtend nog iemand bij ons, die we kennen uit de buurt, en die kan zo geweldig piano spelen, dus ik vroeg hem of hij even wilde spelen, en toen kwam bij het liedje van The Rose de waterlanders bij mijn vader.
hoop dat hij het een plekje kan geven, het is toch zijn broer ondanks dat hij helemaal in Australie woonde.
goh het is alweer kwart voor twaalf, ppfff ga nog even 1 aflevering van Dawson's Creek kijken en dan lekker slapen.
lekker schoon bedje, heerlijk!!!!
welterusten lieverds, en tot morgen
xxx kruimels

goeiemorgen meiden

kruimels: gecondoleerd met je oom, dat is neit niks en voor je vader helemaal en daar komt dan ook nog bij dat ie helemaal in australie woont dat is niet bepaald naast de deur
260 euro weg, jeetje he dat zal de werksfeer ook wel veranderen zeg dat is niet leuk hopelijk komen jullie er snel achter wie of de dader is,
En ik las dat je bij life en coocking bent geweest haha dat is leuk lijkt mij

Happy: lekker gechineest las ik jammie jammie, en heb je nog lekker onder de zonnebank gelegen, moest je trouwens gisteren niet naar de ha voor weer je bloeddruk op te meten? zo ja was ie weer wat gezakt?

bambi: anders laat je je man het zootje toch scheren als het niet meer gaat, deed mijn man ook op het laatst hahahaah

Zo gisteravond geklust maar erg snel want pffff wat deed het zeer, me hele baarmoeder en eierstokken konden het eigenlijk niet verdragen, dus het was erg onromantisch maar ja hahahah,

Ik ga het slecht weertje trotseren ik ga naar me pa en daarna moet ik naar de voetreflex toe, ik ben er vanmiddag weer, iedereen een fijne dag

xxxx linda

oja die yvon heeft ook weer een topic geopend met de tekst ik heb eindelijk een x een eisprong, grrrrrr daar wordt je ook gek van onderhand hoor

Goedemorgen meiden,

Grrrrrrr moet zo naar de tandarts bah....moet er gelukkig al om half tien zijn , ben ik er ook maar weer snel vanaf. Daarna met mn ouders op pad. Die moeten naar de intratuin en mn ma moet een nieuwe bril. Haha wil ze dat ik mee ga omdat ze bang is dat ze anders met zo n trut montuur thuis komt. Kom niet meer bij, die wordt nog hip........

Lin; moest idd gisteren voor mn bloeddruk en die was gelukkig weer aardig gezakt. Als het in dit tempo doorgaat mag ik volgende maand klussen.....dus hopen maar he. Jij ook weer vluchtig aan de klus geweest zag ik he ....tjonge je bent er druk mee he deze maand !!!! WAt je haar betreft ( vergat ik steeds hihi ) knip af die hap !!!!! Het is jouw hoofd hoor .....misschien denken anderen er anders over maar, ik doe altijd wat ik zelf wil. Mijn vriend kwam verleden jaar thuis, en toen zat ik met kort haar op de bank terwijl het s ochtends nog heeeeel lang was haha. Nu ben ik het weer aan het laten groeien, ach zo verander je nog eens he ! LAat je het ff weten als je een beslissing hebt genomen?

Kruimels; jeetje meisje, het wordt steeds spannender he....pffff dat wachten duurt zoooo lang he. Volgens mij heb ik er overhaan gelezen maar, begrijp ik nu dat je bij life en cooking bent geweest? Had je wel een spanddoek mogen meenemen met.....klusbabes hier zit ik whahaha. Wat een verhaal joh van die collega.....je mannetje heeft wel gelijk, een kat in nood maakt rare sprongen !!!!! Wel vervelend joh, ook al weten ze dat jij er niks mee te maken hebt, de sfeer zal toch wel ff veranderen. Ben benoeuwd of dit nog opgelost wordt, zou als ik zoiets gedaan hed echt mn mond niet kunnen houden hoor ....zou in snikken uitbarsten haha. Zou het al niet durven pfffff, komt toch niet in je hoofd op

Meiden fijne dag........

LIefs happy

Pfffff linnie, heb net ff bij dat topic van die yvon gekeken ...sorry hoor wil echt niet als een bitch overkomen maar, wat een domme doos is dat zeg. Nu vraagt ze aan dat andere meisje of ze vanavond nog moet klussen en vermeld ze de tijden dat ze al geklust   heeft whaha ...........

Kussss happy

hey happy

wat goed dat je bloeddruk weer is gezakt en lekker dat je weer mag klussen als het zo doorgaat, en veel plezier bij de tandarts hahahahaahaha, grapje, nee veel plezier met je pa en ma en een mooi montuurtje uitzoeken hoor samen hahah
Ja die yvon is echt een doos hoor sorry maar deze vraag heeft ze nu al een miljoen keer gesteld en elke keer hetzelfde antwoord gekregen van iedereen maar het geeft gewoon niet maar goed
Vanmiddag om 3 uur komt de kapster en dan gaan we stukje voor stukje afknippen en dan kan ik zeggen zo is het goed of doe nog maar een stukje hahaha
Ik ga er vandoor want ik moet om 10 ujur bij de voetreflex zijn

xxx linda

Terug
Bovenaan