Klusbabes 15

oja happy: zal je vriend geschrokken zijn toen je thuis kwam met kort haar haha, Ik had toen we trouwden haar tot bijna aan me kont maar ik was dat zo zat en na het trouwen heb ik het in lagen tot mijn schouders laten knippen, daar was me man het ook al niet meeens maar ja pech hahaha ik had steds hoofdpijn toen en was zo blij dat het eraf was, ik laat het ook nooit meer zo lang groeien , nu ga ik echt vliegen

xxx xlinda

Bambi; misschien kan je ventje je doos wel scheren....Heb eens gehoord van een meisje dat haar vriend het altijd bij haar deed, vonden ze romantisch, Nou als ik het door mijn vriend laat doen, zou ik hartstikke bang zijn dat hij mijn hele doos met lippen en al wegschoor...nee laat dan maar

Happy; fijn dat je bloeddruk al wat lager is, des te eerder kan je weer klussen

Kruimels; gecondoleerd met je oom. Ook al woonde hij zo ver weg, het is toch broer van je vader, en is evengoed klote.
He naar life and cooking geweest??
Vervelende situatie op je werk zeg. En sja, het kan natuurlijk die ene collega zijn geweest, iemand moet het toch gedaan hebben....

Linda; toch maar geklust ondanks de pijntjes? Zou ik ook doen hoor...maar dan wel een snelle wip haha. Ach mijn vriend had ook zo een zin de afgelopen dagen, maar helaas ging niet door ongi. En bij mij vaart een schipper niet door rooie zee hoor....Nu is het over, dus we kunnen weer....maar als ik nu weer ga sexen heb ik volgende week tijdens eitje geen zin meer....

dames, het is klote! Gisteravond ben ik ring verloren die ik ong 12 jaar geleden van vriendje heb gehad. Hij zat al wat losser sinds ik zo veel was afgevallen, maar bleef wel gewoon zitten. Gister op wc in cafe viel hij al op grond, maar toen hoorde ik m vallen, en dus weer opgeraapt, Maar gisteravond kwam ik er opeens achter dat   ie weg was!! alles gezocht, maar niks. Vriend vanmorgen nog route gelopen, maar niks natuurlijk. Ik ga denk voor de zekerheid cafe nog eens bellen . Baal er van! Het lullige is dat ik vorige week zei toen we trouwringen gingen kijken   ,dat ik geen goud wilde, want vindt ik niet mooi! Maarja, deze was ook van goud, dus vriend had al zoiets van, o oke. maar ik bedoelde gewoon, dat ik natuurlijk wel de ring mooi vond, maar niet voor een gouden trouwring wilde gaan, want wat ik toen mooi vond, vindt ik nu niet meer mooi,. Maar deze ring blijft natuurlijk mooi, want heb hem van vriendje gehad, en was er zo aan gehecht!! snik snik

nouja, ik ga maar eens topic van die yvon lezen, kan ik misschien weer ef lachen

he lin, knap van je dat je de beslissing van je haar eraf toch doorgedouwd hebt, whaha.
wat zal je mannetje opkijken vanavond.
ach en zo als de kapster het gaat doen, dan heb je zelf ook een beetje controle, steeds beetje meer eraf totdat je het zelf kort genoeg vind.
ja vervelende situatie op het werk, kan tot nog toe gelukkig niet echt een andere sfeer bespeuren, maar we wachten af of dit insident nog een staartje krijgt......

happy, zooooo dat is ook heftig dat jij ineens je haar zo kort had vorig jaar, haha.
mijn vriendje vind juist dat ik het korter moet knippen, hij zegt dat me dat mooi zal staan, nou ja.....
wat lief van je moeder dat ze jouw mening/smaak op prijs steld, altijd leuk effe de stad in.
hoe was het bij de tandarts? moest je voor controle of moest er ook echt wat gebeuren?
ik ga zo even die topic lezen over "de"" Yvon, whaha. wat een mens!!!!

fijne dag allemaal!!!!
xxx

ach bieb, wat balen zeg dat je je ring kwijt bent.
hopelijk vinden ze hem in het cafe weer met opruimen, kan me voorstellen dat je ervan baalt!!!! toch altijd iets waardevols als je hem al zolang hebt.
jij ook een fijne dag he
doei doei

ZO even reactie bij die Yvon gezet, dat ze beter om de dag kan klussen, beter voor de zaadjes. haha. wordt ze helemaal gek, snapt ze er niets meer van
\
begrijp van die hele topic van haar niks,. ze snapt er echt niks van. Ik denk, zal maar niet te negatief meer reageren.....

hey meiden

Kruimels: gelukkig is de sfeer nog niet veranderd en hopelijk blijft het ook zo, ik hoop dat ze snel de "dader" hebben wie het is

Bieb; wat ontzettend balen meid dat je die ring kwijt bent, en het maakt niet uit of ie van goud of zilver of wat dan ook is het gaat om de emotionele waarde erachter,
Ik had met mijn eerste communie een heel klein goud kruisje van me oma gekregen ik had dat ding altijd om en later aan me armband, op een gegevenmoment was ie weg en heb hem nooit meer teruggevonden, ik vind het nog steeds erg als ik eraan denk
Hopelijk hebben ze hem met schoonmaken in het cafe gevonden

xxx linda

Ola lieve meiden,

Jippie, had niks bij de tandarts pfffff opluchting zeg ! Mn vader ook niet ( gelukkig maar hij heeft al genoeg ) en mn moeder heeft twee gaatjes dus moet volgende week terug komen. Mooie bril uitgezocht voor haar hoor, tjonge wat een geld is dat zeg zo n bril !!! Ze had er een op en ze vond hem zelf wel leuk maar, ik zei dat ze op tante til leek dus hij was zo weer af whaha.

Bieb; wat balen meid van die ring !!! Ik hoop voor je dat ze hem in het cafe hebben gevonden ..........haha moest wel lachen dat je schreef dat jullie nu weer konden sexen maar, dat je het niet deed omdat je dan tijdens je eitje geen zin had. Heb ik ook altijd, als ik ongie ben heb ik onwijs veel zin dus daarna gelijk aan de slag haha en dan tijdens mn ei krijg ik er na 2x al weer flink de balen van hihi

Lin; oh wat spannend, bijna komt de kapster !!!!! Zou wel ff om een hoekje willen gluren joh !!!!!!! We horen het wel he ?

Kusss happy

Kruimels, heb je HET topic gelezen pfffff, ze snapt er echt niks van he !!!! Wij waren toch niet zoooooo dom he toen we net begonnen waren haha. Fijne dag meisje

Kus happy

Terug
Bovenaan