Bambi; misschien kan je ventje je doos wel scheren....Heb eens gehoord van een meisje dat haar vriend het altijd bij haar deed, vonden ze romantisch, Nou als ik het door mijn vriend laat doen, zou ik hartstikke bang zijn dat hij mijn hele doos met lippen en al wegschoor...nee laat dan maar
Happy; fijn dat je bloeddruk al wat lager is, des te eerder kan je weer klussen
Kruimels; gecondoleerd met je oom. Ook al woonde hij zo ver weg, het is toch broer van je vader, en is evengoed klote.
He naar life and cooking geweest??
Vervelende situatie op je werk zeg. En sja, het kan natuurlijk die ene collega zijn geweest, iemand moet het toch gedaan hebben....
Linda; toch maar geklust ondanks de pijntjes? Zou ik ook doen hoor...maar dan wel een snelle wip haha. Ach mijn vriend had ook zo een zin de afgelopen dagen, maar helaas ging niet door ongi. En bij mij vaart een schipper niet door rooie zee hoor....Nu is het over, dus we kunnen weer....maar als ik nu weer ga sexen heb ik volgende week tijdens eitje geen zin meer....
dames, het is klote! Gisteravond ben ik ring verloren die ik ong 12 jaar geleden van vriendje heb gehad. Hij zat al wat losser sinds ik zo veel was afgevallen, maar bleef wel gewoon zitten. Gister op wc in cafe viel hij al op grond, maar toen hoorde ik m vallen, en dus weer opgeraapt, Maar gisteravond kwam ik er opeens achter dat ie weg was!! alles gezocht, maar niks. Vriend vanmorgen nog route gelopen, maar niks natuurlijk. Ik ga denk voor de zekerheid cafe nog eens bellen . Baal er van! Het lullige is dat ik vorige week zei toen we trouwringen gingen kijken ,dat ik geen goud wilde, want vindt ik niet mooi! Maarja, deze was ook van goud, dus vriend had al zoiets van, o oke. maar ik bedoelde gewoon, dat ik natuurlijk wel de ring mooi vond, maar niet voor een gouden trouwring wilde gaan, want wat ik toen mooi vond, vindt ik nu niet meer mooi,. Maar deze ring blijft natuurlijk mooi, want heb hem van vriendje gehad, en was er zo aan gehecht!! snik snik
nouja, ik ga maar eens topic van die yvon lezen, kan ik misschien weer ef lachen