Klusbabes 15

hoi meiden,

sorry maar heb echt geen puf om alles bij te lezen en ben al zo moe.
gisteren bij de vk alles  in orde.  heel goed het hartje gehoord en de rest was ook oke. 27 feb. mogen we voor de 20 wk. echo. spannend

ik ga gou me bedje in en ik hoop binnekort weer    te kunnen  kletsen.

xxx Bambi

ff snel nog.

kruimels meid wat onwijs balen dat je weer ongie bent geworden. had het echt gehoopt.

en jullie zijn stuk voor stuk lieve meiden en jullie hoeven niet te stressen hoor als ik ff niet kom buurten hahah. had het gisteren gewoon heel druk in het huisje. en liep gisteren echt op me roze wolk na het horen van het hartje. op me werk ga ik niet meer op deze site, omdat ik heb begrepen dat me baas op kan vragen wat en hoe ik internet. heel soms dus wel op hyves. vandaar dat linda jullie op de hoogte bracht.

nou schatten ga nu echt slapen.

xxx bambi

Kruimels, meissie.......................SHITTTTTTTTTTTTT
Ik zit hier gewoon mee te balen, echt waar!
Ik had het echt zo voor je gehoopt............ nou, ik heb er gewoon de pest in!

Slaap lekker meiden, morgen wat meer tijd om te kletsen.

Liefs Phoebe

goeiemorgen meiden

ik denk dat ik me ei heb gehad, hahah gisteren was me temp 36,2 en vanmorgen 36,7 dus afwachten maar weer, ik zei gisteren tegen me man niet meer in slaap vallen hoor nog 1 keertje en dan hoef je niet meer elke dag verplicht hahaah, val ik toch zelf in slaap in de bank hahaahah maar er is wel nog effe geklust, nou wachten maar , ik had mezelf op 16 febr op de roze wolk geplaats, maar omdat ik dus bij dag 19 me ei heb gehad ga ik ervan uit dat me cyclus effe langer gaat duren,

Straks om kwart over 9 gaat joey voor het eerst naar de chreche toe, zal mij benieuwen , ik heb hem al verteld dat ie dan met allemaal kindjes gaat spelen en dat mama hem dan later weer op komt halen, dat was goed zei hij hahaha, zal mij benieuwen, Vandaag moet ik hem een half uur later brengen en een half uur eerder ophalen, en dan volgende week zit ie er van kwart voor 9 tot kwart over 11

Kruimels: gaat het weer een beetje met je meid?/

O ja nog 1 ding en sorry voor mijn egobericht hoor, ik had vannacht weer heel erg raar gedroomd, eerst dat me man van de brug afsprong op het asfalt gelukkig had ie het overleeft, en daarna dat me moeder iedereen bedankte voor alle goede zorgen, ze had een foto van me pa en haarzelf met een sonde in haar neus in een weekblad dat bij ons wordt bezorgd gezet, ik heb gejankt in me droom niet normaal meer, ik schrok wakker en zat echt zo van okee, gek hoor dat ik in ene weer steeds van me ma droom maar ik vind het niet erg hoor want dan zie ik haar weer effe

Meiden iedereen een fijne dag vandaag en tot vanmiddag

xx linda

Hoi meiden,

Haha op zn happy s ff heeeel kort want moet weer rennen

Bambi; gelukkig dat alles goed was meisje. Al snel he 27 feb je 20 wk echo, vind het bij jou zoooo hard gaan !!!

Bieb; haha wat een verhaal, das nog eens teamwork. Zo n verhaal blijft je dan altijd bij he. Jammer dat ik niks heb gezien bij mijn auto ....had echt een moord begaan grrrrr

Kruimeltje; lekker gourmetten, je hebt gelijk ook! !! MAak er maar wat van he ......Vind het echt klote voor je lieverd maar, we blijven positief he, voor ons komt het ook ooit allemaal goed !!!!!

Linda; jeetje ben jij nog niet afgevallen zeg van al dat klussen haha. Hopen dat het raak is he meisje. Wat bizar joh van die droom. Idd wel fijn want dan zie je haar af en toe nog ff. In het boek wat ik van char aan het lezen ben staat dat overledenen heel vaak via een droom bij een dierbare komen !!!!! Ik heb het best vaak met mn oma ...vind ik ook heel fijn !!!!

Renee; alles goed met je lieverd, mis je al een tijdje

Pipje; hoes tie bij jou meisje?

Rimke; trek je het nog een beetje meisje?

Meiden, denk aan jullie allemaal maar MOET nu echt weg !!!!! haha

Kussssss happy
xxxxxxxx

Oh linnie, spannend voor die kleine ....ben benieuwd hoe het gaat !!!!

Liefs happy

Zo, ik leef nog, even 2 dagen adempauze en dan gaan we weer door..........

Lieve, lieve kruimeldief! Waar slaat dit op? Ongi geworden, kut, kut, kut! Tuurlijk baal je daarvan meisje! kom lekker bij he?

Bambi: gelukkig was alles goed bij de VK! Ik maakte me al een beetje ongerust.............

Bieb: Gaat gestaag door, de voorbereidingen voor de bruiloft! Wat een geregel he?

Happy: haast, haast haast..........hahahaha!!!

Linda: wat akelig toch dat je vader het zo aan zijn rug heeft.........en wat komt er dan veel op jouw schouders................ben benieuwd meisje, voor deze maand, jullie hebben zo vaak geklust..............

Pfffff, en verder............ik ben alles al weer vergeten..........
Ben benieuwd hoe het miekje vergaat na haar miskraam..........zo'n tijd niets van haar gehoord...........

Anyway, ik ga lekker van onze vrije dag genieten!!!

Dikke kus!

Terug
Bovenaan