Klusbabes 15

Happy: leuk he dat je dan toch je oma nog effe in je droom ziet, doet je wel goed vind ik
haha en je bent weer aan het vliegen vliegen vliegen,

Rimke: haha de eerste 2 dagen overleeft las ik, en vandaag lekker vrij geniet ervan meid
hoe gaat het voor de rest met je??

Zo joey zijn eerste chreche ochtend zit erop, hij ging gelijk van de glijbaan en met de auto's spelen enz, dus dat ging goed, toen ik hem net ophaalde was ie zo erg aan het huilen heel erg zielig, Ik had tegen de leidsters gezegd dat joey het heel leuk vind om met andere kinderen te spelen en te ravotten maar dat ie op een gegeven moment zichzelf gaat afzonderen van de rest omdat het hem dan te druk wordt, en dat was nu dus ook het geval, ik kwam erin en hij was net bezig met huilen zei de leidster, hij was bij de deur gaan staan van met andere woorden het kan wel weer hahaha, maar hij wil volgende week evengoed weer heen, hij vond het wel leuk zei hij gelukkig maar

xxx linda

@bieb: dat was ik met de witgouden ring. Wel spannend allemaal, zeg. Pas je wel op dat je dadelijk niet doordraait? en een bruiloft te regelen en een nieuwe baan zoeken en de medische molen in? Let op jezelf, want als jij het niet doet, doet niemand het voor je.
@happy: Ik dacht al dat jij uit die buurt kwam. Als ik te ver was doorgereden had ik bij jou een kop koffie kunnen komen halen
@kruimels: dus jij was daar laatst nog geweest? En ik dacht pip ook. Trouwens k...t met hoofdletter k van die auto zeg. Ik vraag me soms af waar het heen gaat in deze maatschappij. Krassen zetten, spugend op straat lopen, afval op straat gooien. Ik kan me daar allemaal heel erg aan ergeeren. Zelfs dieren vervuilen hun eigen "eetplek" niet.
@linda: bedankt dat je ons even laat weten van bambi. Happy en ik hebben geen hyves, dus we krijgen het soms niet allemaal helemaal mee.

@linda: gelukkig heeft joey zich geamuseerd. Meestal gaat t ook wel goed. Het is toch vaak dat je er als ouder meer moeite mee hebt, dan het kind zelf.

Ik weet niet meer wie vroeg om het verlof, maar de 2e week van april zit het er voor mij weer op voor voorlopig. Dus nog 8 weken. Mijn agenda staat ook al helemaal vol tot dan. Ik was vroeg begonnen met het afronden van taken, maar heb er ook nog veel liggen. Maar ja, rustig aan, alles op zijn tijd. Alhoewel er mensen zijn die steeds zeggen: "het heeft geen haast" "Nou voor hun niet, maar voor mij wel. Ik kom er niet voor terug" heb ik al aangegeven. Dan krijg je zo'n antwoord als: oh ja, dat is natiuurlijk ook zo.

He meiden,

Even een kort berichtje van mij, heb even geen zin om overal op te reageren... sorry...
Ben echt stront ziek! hoge koorts, misselijk, keel ontsteking, hoofd pijn...
Echt balen, het was er gisteren opeens!
Ga nu weer lekker slapen,
oja Happy, er is weer een kilo af in 1 dag maar dat is natuurlijk niet zo gek, want heb nog niets gegeten! hhaa. Als ik weer beter ben zal t er wel weer aankomen.
en jij?

Meiden fijne dag!

Liefs Jacqueline

He meiden,

Even een kort berichtje van mij, heb even geen zin om overal op te reageren... sorry...
Ben echt stront ziek! hoge koorts, misselijk, keel ontsteking, hoofd pijn...
Echt balen, het was er gisteren opeens!
Ga nu weer lekker slapen,
oja Happy, er is weer een kilo af in 1 dag maar dat is natuurlijk niet zo gek, want heb nog niets gegeten! hhaa. Als ik weer beter ben zal t er wel weer aankomen.
en jij?

Meiden fijne dag!

Liefs Jacqueline

Zo, komen net weer terug van een echo...............
Wat schattig!!!! De tranen stroomden over mijn wangen.
Lag zo lief te bewegen........
Ben nu officieel 10 weken en 5 dagen...........5dagen verder dan ik zelf dacht..........dat is vreemd want ik heb ovu testen gebruikt maar goed...........ben uitgerekend op 30 augustus.
Helemaal blij dus. Nu over een week of 1,5 nog een echo voor de nekplooimeting en dan is het eventjes gedaan tot 20 weken............hahaha!
Ben echt helemaal opgelucht, kan het grote genieten dan echt gaan beginnen?

Sorry even heel ego en heel blij maar moest het eventjes kwijt!

Dikke kus Rimke

Sterretje: over 8 weken ga je alweer met zwangerschapsverlof, jeetje he dat gaat wel erg snel, spannend hoor meid

Jacqy: beterschap meid, het wordt zo op je lijf gegooid, ik werd vannacht wakker met oorpijn   en neuspijn hahaha dan bedoel die hele binnenkant van me kop hahaha ik ben ook verkouden aan het worden

xxxx linda

rimke; ooo wat goed alweer 10 weken en 5 dagen, en het lag lief te bewegen, helemaal top meid en ik ben blij dat je helemaal gerustgesteld bent nu ga lekker genieten meid

xxx linda

Terug
Bovenaan