Klusbabes 15

phoebe, dank je meis, dat je met me mee baalt!
maar het gaat nu weer redelijk hoor, is vaak de eerste dag het ergst he.
hoe is het met jou meid, bijna weekend?

linda, mooi dat je temperatuur ineens zo omhoog gegaan is, en op het goeie moment geklust dus. en nu maar weer afwachten, pppffff wat duurt dat altijd lang he.
we houden er even rekening mee dat je Nod dus iets later kan zijn als op de roze wolk staat.
super dat het zo goed ging met Joey, ondanks z'n huilbuitje. het is ook vast wennen voor hem zo'n ander leventje. knap dat je zo sterk bent om hem heen te brengen, lijkt me best moeilijk, maar vast heel goed voor zijn ontwikkeling!
zo leert hij met vriendjes en vriendinnetjes te spelen, leuk voor hem.
lijkt me heel dubbel dat je eigenlijk heel blij bent dat je vaak over je moeder droomt, maar waarom is het dan steeds zoiets naars, das echt jammer.
ziet ze er in jouw droom hetzelfde uit asl toen ze nog leefde?
en zelfs over je mannetje aan het dromen, jeetje.

happy, haha weer opzij opzij opzij, maak plaats maak plaats maak plaats happy heeft ongelovelijke haast, whaha (zoals altijd.) je loopt jezelf nog eens voorbij!!!

rimke, super meisie dat de echo goed was en dat je hem goed kon zien bewegen.
wauw echt gaaf.
ik had inderdaad helemaal niet meer gedacht aan miekje, ja hoe zou het met haar zijn? denk dat het voor haar ook erg confronterend is om hier weer mee te lezen, met al die zwangeren, denk je niet?
30 Augustus uitgeteld meid, dat ga ik vast niet vergeten, dat is de datum waarop mijn schoonvader anders jarig was, die is overleden 5 jaar geleden.
mooie tijd, lekker weer waarschijnlijk en dan in December jullie eerste kerst met z'n drietjes, heeerlijk.

sterretje, haha dat was ik niet meid van die auto, onze auto is gelukkig nog helemaal gaaf, mmmm ik ben ook even kwijt wie dat wel was, was het niet Happy??
ik vroeg jou wanneer je met verlof ging, spannend de 2de week van april al, dat is zo meid, en dan kun je heerlijk gaan genieten en voorbereiden.

jaq, beterschap meid!!!!! doe rustig aan.

meiden, ppfff nou ik heb het ochtendje wel gehad zeg!
zie al 2 dagen er tegenop om naar m'n vriendin met de baby te gaan, omdat dat zo confronterend is nu.
heb vanmorgen toch maar de stoute schoenen aan getrokken en gegaan.
haar moeder was er ook nog, was vandaag als laatste dag als kraamzorg en komt morgen terug als oma, haha.
maar er kwam toch een verhaal op tafel, m'n vriendin zit geestelijk niet goed.
blijkt al 3 jaar verkeerd te zitten en de ha had dat ook toen al een keer tegen haar gezegd, maar toen wou ze er nog niet aan.
en nu mede dankzij de zwangerschapshormonen komt het eruit.
haar vader heeft het nogal moeilijk gehad en nog, heeft een paar keer zelfmoord proberen te plegen en er zijn nog wat meer dingejtes gebeurt wat ze blijkbaar niet goed heeft kunnen verwerken. en dat breekt haar nu op.
ze had afgelopen weekend veel visite gehad en er even absoluut niet meer tegen gekunt.
ook kan ze er al jaren niet tegen dat haar vriend wel eens een pilsje drinkt, soort alcohol probleem van haar terwijl hij maar zelden echt een keer dronken is, gewoon een gezelligheids drinker.
en dit zou er ook allemaal mee te maken hebben, ach ik heb jullie het nooit verteld maar die vriendin heeft altijd wel iets, ook lichamelijk. ik weet niet zo goed wat ik hier van moet denken, ik vind het natuurlijk sneu voor haar, maar nu heeft ze weer iets...
het moet wel geheim blijven voorlopig zei ze, want haar vader heeft binnenkort een rechtzaak over zijn vorige baan, en dit kan hij er absoluut niet bij hebben.
nou ik hou gewoon mijn mond, dit is iets wat ze zelf ook op moet lossen.
maar heb het er natuurlijk wel even met m'n vriendje over gehad en die zei ook gelijk, die heeft echt altijd wat, en dat is ook zo.
maar goed ze is een vriendin en ik zal haar er in steunen, ik weet zelf wat het is om psychisch in de problemen te zitten, daar heb ik zelf jaren mee gekampt, dus zal haar niet in de steek laten!
verder was het goed daar, en Tim groeit hard, vandaag alweer een week oud.
toen ik terug reed en bijna thuis was, toen kwamen de waterlanders, brullen echt niet normaal meer, het moest er gewoon even uit. roelof kwam helemaal verschrikt naar de auto gelopen, maar vroeg hem om me even alleen te laten, het luchte wel op.
had sinds de geboorte nog niet gejankt, dus dit zat eraan te komen.

net nog iemand hier gehad op visite die net zijn vriendin van 29 jaar jong heeft verloren, nou ik zit er even helemaal doorheen, ppffff.
voel al lichtelijk koppijn opkomen, haha. wat een dag....

heb vanochtend trouwens via de post bericht gekregen over de datum dat we naar de fertiliteitsarts kunnen.
dat wordt dinsdag 4 maart bij dokter Tuinhof.
morgenvroeg voordat ik naar m'n werk ga, ga ik bloedprikken in het ziekenhuis.
en vriendje gaat zo bellen voor een afspraak voor zijn deel.
moeten vanavond nog even naar de stad, eten we daar ook een hapje, dus ben er vanavond later nog wel weer even denk ik.
fijne dag allemaal,
doei

quote: kruimels reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-02-2008 11:04:53'));

quote: mamoetje 1006 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2008 14:54:11'));

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk
Januari: 7) Essy, 4e ronde
                              23) Linda 2

januari
27) Renée 6e ronde (onregelmatige cyclus, uitgegaan van gemiddelde 33 dagen)
28)
29)Jacqy84, 7e ronde
30)
31)

Februari

1)
2) Mamoetje 3e ronde 1e kindje , Bieb 4e ronde 1e kindje
3)
4)anoeska 5e ronde eerste kindje
5)
6)Kruimel 10de ronde, 1ste kindje
7)
8)
9) Happy 8e ronde  
10)
11)
12)
13)
14)
15) Charlotte, 2de ronde, eerste kindje   (weer uitgegaan van 28 dg, nog geen duidelijke cyclus)
16) Phoebe ronde 8 eerste kindje       Linda 2de kindje  ronde 11 met clomid
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Klaasje 2e ronde; Pip naar de fertiliteitsarts, 8e maand 1e kindje
26) Jacqy84, 8e ronde
27)
28)
29) Bieb 5e ronde 1e kindje

maart:
1)
2)
3) Mamoetje, 4e ronde, 1e kindje  ( uitgegaan van cyclus van 32 dagen)
4) kruimel,  afspraak fertiliteitsarts
5)anoeska 6e ronde eerste kindje
6)
7)
8)
9)
10)Kruimels 11de ronde, 1ste kindje  
11)
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25)
26)
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

@jacqy: beterschap, meid. Volgens mij heerst er weer van alles, want ik hik er ook tegen aan.
@kruimel: oeps , ik dacht echt dat jij het was met de auto. Laat die tranen maar lekker de vrije loop, dat heb je wel even nodig. Ik vind het trouwens vreemd dat haar moeder kraamverzorgster is bij haar dochter. Dan wordt je wond dus door je moeder schoongehouden en gecontroleerd en mag je je intieme vragen aan je moeder stellen. Sorry, maar mij gaat dat iets te ver. Zowiezo zou ik oma lekker oma laten zijn, volgens mij ga je je toch alleen maar onzeker voelen als je moeder dan aangeeft dat je iets verkeerd doet. Wel rot voor haar dat ze niet lekker in haar vel zit. Maar zo te horen heeft ze dat vaker.
@rimke: nog een paar dagen en het volop genieten kan voor jou ook beginnen, heerlijk. Had je het trouwens al aan mensen verteld of nog niet? Spannend allemaal.

Ik heb vanavond een info-avond over de verloskamer. En ja, dan wordt je geconfronteerd met het feit dat het kind er ook nog uit moet. Iemand gisteren de pfaffs gezien? Toen Debby was aan het bevallen hoorde je verderop iemand gillen die geen ruggenprik wilde. Ik zag er toen zo uit:  (whahaha) Vanavond in de aflevering zal ze de kleine krijgen. Ik neem het maar op.

Hahaha!
Iedereen weet het al hoor!
Heb het vorige week op mijn werk verteld, kan mijn buik niet meer verbergen in mijn pakken.......
Veel plezier op de info avond! Komt het wel heel dicht bij of niet??
Kruimeldiefje: lieverd, wat vind ik dit naar voor je, zou je graag even live een knuffel komen geven, maar moet het zo doen........

Hey meiden,

Sterretje; jeetje, over 8 weken al met verlof, dat gaat echt snel zeg. Werk je tot 34 of 36 weken? En ga je na je verlof eigenlijk weer werken?

Kruimels; Jeetje wat heftig van je vriendin, en inderdaad je moeder als kraamhulp, apart hoor. En ik las waarom je niks over jullie gaat vertellen, inderdaad logisch dan.
Hoe gaat het nu met je? En 4 maart naar het ziekenhuis, spannend maar wel een goede stap, toch?

Rimke, Oh ik was je echo helemaal vergeten, wat fijn dat alles goed was, en al bijna 11 weken, gaaf hoor!

Linda; Spannende dag dus voor Joey, wel fijn dat hij weer een keer terug wil, is een goed teken, toch?

Jacqy; Beterschap, ik hoorde net op de radio dat griep momenteel er heerst, ziek maar goed uit.

Hier alles prima, net bij de VK geweest en alles was goed. Nog even over de niertjes gehad, maar ook zij zegt dat het meestal later in de zwangerschap bij trekt en zo niet dan na de geboorte.

Hallo iedereen!

Hoe is het hier? Was alweer zo druk deze week!

Doe het even uit m'n hoofd dus hoop dat ik alles ondhoud.

Kruimels, shitzooi zeg dat je ongesteld bent geworden! Snap dat je ontzettend baalt, nu gaat het qua ziekenhuis dus echt beginnen.... Moest jouw vriend trouwens een afspraak maken om zijn bijdrage af te staan? Die van mij kon het gewoon langsbrengen wanneer het hem uitkwam. Moest wel binnen een uur na de lozing en op lichaamstemperatuur (potje in de binnenzak) maar neem aan dat jullie dat formulier ook hebben ontvangen toch? 4 maart dus de afspraak....spannend, vind je ook nie?

Rimke, wat heerlijk dat je echo goed was. Ga aub nu echt genieten van je zwangerschap want je gaat mama worden!! Heerlijk voor je!

Sterretje, lekker in Den Haag geweest, was leuk las ik! Lekker nog even genieten met z'n tweetjes...nu kan het nog!

Bieb, ook wij hebben witgouden ringen. Ben er zelf heel blij mee! Druk met regelen e.d. Leuk! Let je wel op dat je jezelf niet voorbij loopt?

Bambi, hoe gaat het klussen?

Jacqi, beterschap!

Happy, snelle jelle! haha

Sorry als ik iemand vergeet maar het was ook zo veel wat ik moest bijlezen!

X

Hoi meiden,

Zo pfff druk op mn werk, tjonge zeg. Volgens mij stond de wind naar ons toe !!!
\

Sterretje; was maar doorgereden meid, had het wel heeeeel leuk gevonden als je opeens voor me stond haha

Rimke; wat een goed nieuws meisje. GA er maar lekker van genieten !!!!!

Linda; ach die kleine zo aan het huilen....gelukkig dat ie het ook wel leuk vond en de volgende keer weer wil !!! Zo sneu als je ze weg moet brengen als ze zo aan het huilen zijn

Kruimeltje; wat een verhaal zeg van je vriendin en dan ook je visite nog....snap dat je er hoofdpijn van krijgt zeg pfffff. Wel goed dat je ff flink heb zitten janken, het moet er toch uit.

Kus happy

Pip; je meot idd wel heeeel veel bijlezen he als je even niet geweest bent. Snap goed dat je dan iets of iemand vergeet. Hoe is het verder?

Jacqy; beterschap meid ! Tja zo val je wel af he haha. Bij mij was er maandag een kilo af maar, deze week gaat het iets minder....heb het echt ff moeilijk. Heb gisteren bij de thee 4 koekjes op, ach mag toch ook wel eens wat !!! Ik zet wel dapper door hoor !!!!

April; gelukkig dat alles goed was bij de vk en dat ook zij positief was !!!!

Liefs happy

Terug
Bovenaan