Klusbabes 15

Hey Happy!

Lekker druk dus op je werk vandaag! Iedereen waaide bij jullie naar binnen hihi.

Hier gaat het goed hoor, gewoon eigenlijk. Vanavond lekker bankhangen met man (die beetje ziekjes is) lekker wie is de mol, nederland te koop en het mooiste meisje van de klas kijken: heerlijk!

Sta trouwens al 2 ochtenden om 7 uur op de ste! Kwartiertje steppen joehoe! Bij jou gaat het ook nog steeds super las ik!

Wanneer moet je weer je weer bloeddrukmeten?

Waarom is er de hele dag zwangerenvrouwernreclame op tv??? kan het niet uitstaan Nu alweer van OHRA!

X

Hey pipje,

Zo actief hoor zo vroeg al op de step !!!! Toppie .......Bij mij gaat het idd wel goed, hopen dat ik zo gemotiveerd blijf. Doe het met nog 2 vriendinnen maar zaten gisteren allebei naast me te snacken...pffff moeilijk dan hoor maar, heb het niet gedaan !! Je mannetje ook al niet helemaal lekket, wat hoor je op het moment toch veel zieke zeg. Wees maar heeeel lief dan vor hem !!! Je hebt de hele avond al uitgestippeld he haha. Ik kijk vanavond naar niks want er staat hiet een suffe film op bah. Ach vind hij wel leuk dus moet maar he hihi. Moet morgen weer ff meten bij de ass. van de ha dus ben benieuwd. Hopen dat ie nog iets gezakt is. Word er ook niet goed van hoor met die reclame. Heb hem gisteren ook een aantal keer voorbij zien komen, verschrikkelijk .........Zou verboden meoten worden whahaha. Soms kan ik er ook gewoon niet tegen en een andere keer doet het me niks. Nu ik zelf niet mag klussen irriteerd het me ook mateloos

Liefs happy

Een suffe film haha, saaie benoeding dus!

Hoop dat je bloeddruk weer gedaald is hoor, ben benieuwd!

Hier was mijn temp.verhoging trouwens maar 1 dag.....nog geen ei gespot dus....maar, nog maar 2,5 week totdat ik naar de gyn ga! JOEHOE!

Vind het wel een beetje grappig dat Kruimels naar dezelfde arts ga als waar ik naartoe ga....hihi

X

Waar is iedereen trouwerns?

Ach pip, ik kom wel eieren zoeken bij je whahaha. Zeker grappig dat je naar dezelfde arta als kruimeltje gaat. Straks zitten jullie naast elkaar in de wachtkamer haha. Ik ga ook stoppen ....vriendin belt net dat ze gaat scheiden. Ze zij al 22 jaar samen en hebben drie kinderen ......ga ff met de meiden bij haar langs. Doei lieverd

Kus happy

Die vriendin die het toch nog ging proberen een tijdje geleden? Oef...heftig. En Happy is de redder in nood....wat zorg je toch goed voor iedereen! SSucces!!!

X

sterretje, ik weet eigenlijk niet wat ik ervan vind dat haar moeder ook bij haar kraamt, moet zeggen dat het wel een ongelofelijk lieve vrouw is, dat heb ik altijd al gevonden.
het is in tegenstelling tot haar dochter een zeer rustige (maar niet stil kunnen zittende) vrouw die goed in het leven staat en een hart van goud heeft.
ze heeft natuurlijk wel ongelofelijk veel ervaring en heeft nog een dochter bij wie ze ook gekraamt heeft bij het vorige kindje, deze dochter krijgt in Maart de 2de en ook daar gaat ze weer kramen.
ik heb het idee dat het super gaat dat ze bij haar dochters dit doet en hoor van beide ook niets meer dan lof, dat ze het zo goed doet, maar dat ze ook probeert om er niet te blijven hangen omdat ze toevallig oma is van de jochies. ze laat ze ook rustig achter aan het eind van de dag, ze vind dat ze het zelf in de praktijk moeten leren, alleen.
ach ik denk dat het wel goed gaat zo.
ze is heel close met haar moeder, dus zal het niet erg vinden om die intieme dingen met haar te delen, haar moeder is ook bij de bevalling geweest.
goh, wat een informatie zal je krijgen vanavond over de verloskamer, ppfff ja dat kind moet er ook weer uit, maar het schijnt als je op het eind loopt dat je niets liever wilt, dan dat het eruit komt. vast uit nieuwschierigheid, haha.
ik zal eens kijken of ik the pfaffs terug kan kijken via internet, kijk er niet zo vaak naar, maar is altijd wel erg lachen, dat zootje ongeregeld, haha.

rimke, dank je meis voor de ongelofelijk lieve knuffel, ik fleur er helemaal van op!!!

april, fijn dat de vk er ook zo positief over was, dat dat met de niertjes vast allemaal goed komt straks. heb vertrouwen erin!!!!

pip meisie, nee mijn vriendje moest wel een afspraak maken in het ziekenhuis om zijn kwakkie in te leveren. hij heeft vanmiddag gebeld en hij mag het aanstaande maandag tussen 8:00 en 8:30 inleveren.
en ik ga dus morgenvroeg bloedprikken voor m'n werk aan, ppfff vroeg eruit.
jij moet nog 2,5 week wachten en dan mag je voor de uitslagen meid, spannend!!!
heb je er al zenuwen voor?
wij gaan dus dinsdag over 3 weken, ook gelukkig sneller als gepland, ben er vast tussengemoffeld, gelukkig!!!! zeg mocht jij nou toch zwanger zijn voor die tijd he, kan ik dan jouw afspraak krijgen, haha ben ik eerder aan de beurt.
leg je mannetje maar lekker in de watten als hij niet helemaal lekker is. de griep heerst ook zo enorm!
knap van je dat je al 2 ochtenden gestept hebt, doe je dat puur voor je conditie of wil je wat afvallen?
kloten he al die reclame's ik word er ook niet goed van, gaat de hele dag maar door, zelfs op de radio: "als je zwanger bent, vraag dan nu de zwangerschapsbox aan", gggrrrrr!!!!!

happy, haha zijn alle mensen ook weer terug gewaaid, das ook wat, whaha.
hoop zo voor je dat je bloeddruk morgen weer flink wat naar beneden is en dat je weer gewoon aan de klus kan voor jullie beebje! duim voor je hoor!
wat een gedoe zeg met je vriendin, wat pip ook al vroeg, is dat die vriendin die het weer wilde proberen nadat het al zo slecht ging?
nu dus definitief uit elkaar, pppfff en het ergste 3 kindjes die dit mee moeten maken.
sterkte meid, wel ontzettend lief dat jullie even naar haar toe gaan!

meiden, ik ga naar m'n bedje, morgen er dus vroeger uit dan normaal, omdat ik voor m'n werk aan moet bloedprikken in het ziekenhuis.
nou wou dat het morgenavond was, morgen niet zo'n leuke dag op het werk, meestal de vrijdag, pppffpfpfpff
zaterdag moet ik ook werken, maar dan is mijn gezellige collega erweer, en dan is de dag altijd zo voorbij.
nou ga naar m'n bedje, dag lieverds
xxxx kruimels

hoi meiden,

ff een latertje van mij, maar ik mag morgen uitslapen.
ff kijken of ik het een en ander onthouden heb.

Linda fijn dat joey het naar zijn zin heb gehad op de creche en je ei waarschijlijk. jullie hebben er goed gebruik van gemaakt.

rimke fijn dat de echo helemaal top was.. en al bijna 11 wk. het gaat echt goed zo te lezen.

sterretje woh nog maar 8 wk en dan al met verlof. wat gaat het hard he. ik zeg ook steeds jeetje nog 2.5 wk en dan ben ik al op de helft.

april ook fijn dat alles weer oke was bij de vk

pip jij bent goed bezig op de step hihih. iedereen die nog niet zwanger is wil afvallen en de zwangeren maar aankomen hahaha

happy jij was ook weer aan het vliegen. wat naar dat die vrienden toch gaan scheiden, altijd erg als er kinderen bij betrokken zijn.

kruimels gaat het weer een beetje, jeetje heftig verhaal hoor van je vriendin. ze zou juist een beetje blij moeten zijn dat ze een baby heeft. jank maar lekker uit als dat oplucht hoor.

jacqy ziek maar lekker uit, vervelend is het altijd. sterkte.

sorry de rest ben ik kwijt.
ga zo me bedje in, heb weer een zeer rugje en me voeten zetten op. mhh ga toch neit nu al vocht vast houden he ?
vanavond de babykamer voor de 2e maal geverfd. hoop dat het nu goed is.
morgen aan de boodschappen en ga voor mezelf ff opzoek naar een muziekding vooor de kleine. die kan tenslotte al horen.

vandaag van me moeder een rompertje gehad. ze kon hem niet laten liggen zij ze. zo lief van baby poog en teigetje, maar met roze, dus zei al , ma een jongen krijgt dit neit aan hoor. nee zegt ze het word toch een meid hahaha. ben beniewd. we weten het toch pas met de geboorte want we kiezen bewust op het niet te weten. toch hoop ik stiekem wat te zien op de 20 wk echo. net als bij linda dat het met de benen open ligt hahaha

nou ga nu echt me bedje in.

xxx Bambi

goeiemorgen meiden

Pip; zo meid jij hebt er zin in s'ochtends vroeg al op de step staan, ik vind het knap van je ik doe het je niet na hahahaah, en verwen je mannetje een beetje want ik las dat ie een beetje ziekjes is

Happy: haha de wind naaar je cafe gewaaid, wel lekker als het zo druk is dan heb je in iedergeval iets te doen en dan gaat de tijd sneller haha,
dus je vriendin gaat nu evengoed definitief scheiden, dat is niet leuk en al helemaal niet voor de kinderen die zijn altijd het dupe, maar hopelijk gaan ze een beetje in goede harmonie uit elkaar, heel erg lief dat je haar zo goed opvangt, enne wat die koekjes betreft die je gisteren hebt gehad dan mag best hoor meid, je kan ook zeggen dat je ze verdiend hebt na zoveel kilo eraf

Kruimel: je man moet maandag zijn zaadjes inleveren, spannend hoor meid, ja dat vond ik tenminste want je weet natuulijk maar nooit, en nog effe dan mag je naar de gyn toe voor je het weet is het zover, en   je vriendin haar moeder kraamt bij haar dochter las ik, ja ik vind het wel mooi , en vooral als je al een goede band hebt met je meoder, ik vertelde ook altijd alles tegen me ma, ook over sexen enz, hahaha wij hadden geen geheimen

Meiden ik heb een kop met snot, gisteren uit het niks werd ik giga verkouden niet normaal meer, mijn man heeft keelpijn en oorpijn en joey is ook verkouden, haha
Me temp was vanmorgen 36,9 maar ja ik weet nou natuurlijk niet of dat door de verkoudenis komt haha ach ik wacht af

Ik ga stoppen ik ben er vanmiddag weer , tot vanmiddag, ik weet niet wat ik heb gedaan maar in ene schrijf ik schuin hahahha, heb op een verkeerd knopje gedrukt
iedereen een fijne dag vandaag

xx x linda

Terug
Bovenaan