sterretje, ik weet eigenlijk niet wat ik ervan vind dat haar moeder ook bij haar kraamt, moet zeggen dat het wel een ongelofelijk lieve vrouw is, dat heb ik altijd al gevonden.
het is in tegenstelling tot haar dochter een zeer rustige (maar niet stil kunnen zittende) vrouw die goed in het leven staat en een hart van goud heeft.
ze heeft natuurlijk wel ongelofelijk veel ervaring en heeft nog een dochter bij wie ze ook gekraamt heeft bij het vorige kindje, deze dochter krijgt in Maart de 2de en ook daar gaat ze weer kramen.
ik heb het idee dat het super gaat dat ze bij haar dochters dit doet en hoor van beide ook niets meer dan lof, dat ze het zo goed doet, maar dat ze ook probeert om er niet te blijven hangen omdat ze toevallig oma is van de jochies. ze laat ze ook rustig achter aan het eind van de dag, ze vind dat ze het zelf in de praktijk moeten leren, alleen.
ach ik denk dat het wel goed gaat zo.
ze is heel close met haar moeder, dus zal het niet erg vinden om die intieme dingen met haar te delen, haar moeder is ook bij de bevalling geweest.
goh, wat een informatie zal je krijgen vanavond over de verloskamer, ppfff ja dat kind moet er ook weer uit, maar het schijnt als je op het eind loopt dat je niets liever wilt, dan dat het eruit komt. vast uit nieuwschierigheid, haha.
ik zal eens kijken of ik the pfaffs terug kan kijken via internet, kijk er niet zo vaak naar, maar is altijd wel erg lachen, dat zootje ongeregeld, haha.
rimke, dank je meis voor de ongelofelijk lieve knuffel, ik fleur er helemaal van op!!!
april, fijn dat de vk er ook zo positief over was, dat dat met de niertjes vast allemaal goed komt straks. heb vertrouwen erin!!!!
pip meisie, nee mijn vriendje moest wel een afspraak maken in het ziekenhuis om zijn kwakkie in te leveren. hij heeft vanmiddag gebeld en hij mag het aanstaande maandag tussen 8:00 en 8:30 inleveren.
en ik ga dus morgenvroeg bloedprikken voor m'n werk aan, ppfff vroeg eruit.
jij moet nog 2,5 week wachten en dan mag je voor de uitslagen meid, spannend!!!
heb je er al zenuwen voor?
wij gaan dus dinsdag over 3 weken, ook gelukkig sneller als gepland, ben er vast tussengemoffeld, gelukkig!!!! zeg mocht jij nou toch zwanger zijn voor die tijd he, kan ik dan jouw afspraak krijgen, haha ben ik eerder aan de beurt.
leg je mannetje maar lekker in de watten als hij niet helemaal lekker is. de griep heerst ook zo enorm!
knap van je dat je al 2 ochtenden gestept hebt, doe je dat puur voor je conditie of wil je wat afvallen?
kloten he al die reclame's ik word er ook niet goed van, gaat de hele dag maar door, zelfs op de radio: "als je zwanger bent, vraag dan nu de zwangerschapsbox aan", gggrrrrr!!!!!
happy, haha zijn alle mensen ook weer terug gewaaid, das ook wat, whaha.
hoop zo voor je dat je bloeddruk morgen weer flink wat naar beneden is en dat je weer gewoon aan de klus kan voor jullie beebje! duim voor je hoor!
wat een gedoe zeg met je vriendin, wat pip ook al vroeg, is dat die vriendin die het weer wilde proberen nadat het al zo slecht ging?
nu dus definitief uit elkaar, pppfff en het ergste 3 kindjes die dit mee moeten maken.
sterkte meid, wel ontzettend lief dat jullie even naar haar toe gaan!
meiden, ik ga naar m'n bedje, morgen er dus vroeger uit dan normaal, omdat ik voor m'n werk aan moet bloedprikken in het ziekenhuis.
nou wou dat het morgenavond was, morgen niet zo'n leuke dag op het werk, meestal de vrijdag, pppffpfpfpff
zaterdag moet ik ook werken, maar dan is mijn gezellige collega erweer, en dan is de dag altijd zo voorbij.
nou ga naar m'n bedje, dag lieverds
xxxx kruimels