Klusbabes 15

Goeiemorgen lieve meiden,

Bambi; lekker uitslapen he......Nou maar hopen voor je moeder op een meid he haha die is er wel zeker van he !!!! Zal duimen dat het stiekem toch met de benen weid ligt met je 20 wkn echo whahaha

Pip; das idd die vriendin die het toch nog ging proberen. Pffff sneu hoor. Hij gaat nu op zoek naar een andere woning, dus zolang woont hij nog bij hun. Hij wil ieder weekend de kinderen en ik hoopdat ie dat idd gaat waarmaken........Heb met allebei gesproken, heb geen zin om partij te kiezen, tenslotten hebben hun problemen met elkaar en ik kan het met allebei prima vinden.

Kruimels; succes met bloedprikken meisje, bah is geen hobby van me. Ach voor het goede doel doen we alles he !!!! Succes op je werk ....denk maar aan morgen dan is je leuke collega er weer

Linda; zo gezellige snot boel bij jullie !!! Je hoort ook niet anders he......Mijn mannetje loopt ook te hoesten en te proesten. Hoop dat het bij mij wegblijft hoor hihi. Wat een creatief stukje tekst zeg zo schuin haha

Meiden, ga wieberen, ff bloeddruk meten en dan naar mn werk. Hopen dat ie gezakt is ......

Fijne dag allemaal
Knuf happy

goedemoggel,

gatsie veel te vroeg op voor mijn doen, maar mensen wat had ik een honger. zo me ontbijtje zit er weer in.

happy hoop dat je bloedruk gedaalt is meid.

linda een snotter familie ? hihih nee is niet lekker he, me mannetje is ook goed verkouden, ik hoop dat ik het misloop, maar betwijfel het. me spieren doen raar en heb een bonkend hoofd blegg. of ik ben nog niet wakker.

me mannetje is vrij vandaag, maar de deur al uit. ff verf kopen dan dan schilderen die muren haha. ik ga straks dus de boodschappen doen, maar dat kan niette vroeg anders is me zusje nog niet wakker en me moeder wil dat ik haar gewoon mee neem. we doen nu al ene paar weken met zijn 3e boodschappen (lees ik rij) maar het kost me allemaal extra tijd, want ik hoef alleen naar de c1000, maar dan moet moeders nog naar de aldi en voor omas naar de super de boer, natuurlijk overal de boodschappen thuis brengen en naar oma. blegg elke week zoveel tijd, ik ben daarna altijd versleten. en toch heb ik dan het gevoel alsof ik geen bal heb gedaan die dag. snappen jullie ?
het enige voordeel is de sjouwhulp. nu ik nog op 4 hoog zit is dat wel fijn.

nou ga eens wat doen.

xxx Bambi

Hallo dames,
Vandaag wordt het een luierdag. De afspraken die ik op had staan zijn verzet. Blij toe eigenlijk, ik ben bekaf en ik hik steeds meer tegen die verkoudheid aan.

@rimke: oh, je had het al verteld. En hoe waren de reacties?
@april: ik stop in week 34 en ik ga zekers weer werken. Eerste jaar echter met een dag ouderschapsverlof per week. Ik heb de kinderopvang in hetzelfde gebouw, dus dat scheelt ook weer.
@bambi: Vind je het niet rot van alle tijd en energie? Ik zou ze eens vragen om wat extra te komen verven bij jou. Je bent door hun meer tijd kwijt die je evt. in het huis had kunnen besteden. Behalve als je het verder geen probleem vindt natuurlijk.
@Happy: ik zal eraan denken de volgende keer als ik die kanten op kom

Jullie hadden het over die reclames, maar die ene met dat wasdoekje voor de kleur was me niet eens opgevallen als niemand  iets gezegd had. Ik zag gisteren pas dat die mevrouw zwanger is. Die van de ohra heb ik pas 1 keer gezien. Maar eelijk gezegd zie ik nooit veel. Ik gebruik het altijd als plaspauze.

@april: wel fijn dat de vk het ook nog eens zegt. En fijn dat alles in orde is. Ik moet volgende week weer.
@rimke: Het komt idd erg dichtbij. Ik ben dan ook blij dat de zwangerschapsgym bijna begint. Effe actief er mee bezig zijn.

Gisteren de info-avond in het ziekenhuis. Er waren best veel mensen aanwezig. Er werd verteld wanneer je moet bellen en komen. Over de pijnstilling, soorten bevalling etc. Je mocht ook vragen stellen. We zijn op de highcare en verloskamer geweest. Eerlijk gezegd denk ik dat ik thuis blijf totdat ik het niet zonder pijnstilling denk te redden. Als ik in het ziekenhuis moet bevallen denk ik dat mijn kruis zich spontaan weer sluit, hahaha. Die kamers zijn echt zo ongezellig en ik voel me er niet prettig bij. Je zult dan wel niet alles meekrijgen, maar laat mij maar lekker hier.

Nou sterretje, dat heb ik dus ook. Ik werk natuurlijk in het ziekenhuis dus ik weet wat een kille sfeer daar hangt, ik wil gewoon knus in mijn eigen bedje bevallen! Als het allemaal loopt zoals het moet lopen natuurlijk! Is denk ik wel goed om het eens van binnen te zien, zodat je weet waar je terecht komt mocht het thuis niet lukken!

Bambi: wat een gezeul joh, daar zou ik dus ook geen trek in hebben....succes vandaag!

Pip: meisje, elke dag zo vroeg op die step...........petje af hoor, mij niet gezien. Nou was ik vroeger erg sportief maar dat is als sneeuw voor de zon verdwenen.

Ehm.............ik ben alles alweer vergeten, is toch verschrikkelijk...........

Ik ben vandaag nog lekker een dagje vrij, ik ga zo nog met een vriendin in de stad lunchen en de rest van de dag doe ik helemaal niets. Morgen gaat de wekker alweer om 5.30.........dus ik lig er niet laat in.
Is hier prachtig weer, echt zo'n wintersport weertje! Krijg er ook helemaal zin in! Over 4 weken zitten we in de sneeuw! hoera!!!!
Moet binnenkort wel even mijn skibroeken aantrekken want ik vrees dat ik even een goedkope grote broek er bij moet kopen.........we gaan het merken.
Goed, ik ga nog even 4 dagen buffelen en dan ben ik vrij, heel lang vrij, op de een of andere manier ben ik dan 14 dagen roostervrij.....heerlijk!!!! Dan nog een paar dagen werken en dan VAKANTIE!!!!!!!!

Anyway, ik ga nog even wat eten!
Fijne dag allemaal!

hallo,

ff snel want moet weer aan het werk.....
RIMKE: kei fijn dat je echo goed was ga er lekker van genieten meid... en ka n ik niet mee in je koofer op skivakantie.....
en heb je het iedereen al verteld want je bent nu 12 weken toch???

voor de rest nog bijna niks gelezen,

dus iedereen een fijne dag vandaag...

liefs anoeska

hello girlz

Bambi: jeetje he dat is een dagje boodschappen doen zeg, in plaats van dat iedereen nou gewoon boodschappen bij de c1000 doet maar ja, succes vandaag, en doe je rustig aan voor de rest want je schrijft dat je niet zo lekker bent
denk om jezelf meid

Sterretje: haha nou weet je in iedergeval wel hoe het eruit ziet in het ziekenhuis, ik wilde meteen in het ziekenhuis bevallen, later werd ik dan medisch en moest ik, maar met de tweede moet ik ook in het ziekenhuis bevallen vanwege de bevalling van joey, Ik voel me gewoon veiliger in het ziekenhuis, zo zie je maar dat iedereen verschillend is haha

Rimke: veel plezier vandaag met lunchen met je vriendin, en morgen is het weer vroeg dag voor je las ik, en lekker 2 weken vrij las ik heerlijk

Happy: was je bloeddruk nog gezakt???

pfff ik ben zo verkouden niet normaal meer, haha waar het vandaan komt mag joost weten

Ik ben er weer vantussen, tot vanmiddag

xxx linda

He meiden!

Hoe is het hier?

Linda, ook al aan t snotteren! Hoop voor je dat het daar bij blijft! Aan de vitamientjes dan maar!

Rimke, wat fijn dat de echo goed was. Ik hoop voor jullie dat jullie nu echt kunnen gaan genieten! 14 dagen roostervrij?!?!?! Hoe krijg je dat voor elkaar. Is wel een lekker vooruitzicht, en daarna lekker op wintersport! ik ben jaloers!!! haha

Sterretje, jammer dat de verloskamers in dat ziekenhuis niet zo gezellig zijn. Bij mij (waar ik werk) in het ziekenhuis, vind ik ze wel gezellig! De kleuren zijn aangepast, en niet zo'n lelijk ziekenhuisbed! In sommige kamers is zelfs een heeeeel groot bad, zodat je onderwater kunt bevallen! hhaahah iemand wel eens over nagedacht???

Bambi, lekker dan, ben je echt de hele dag kwijt aan boodschappen doen! maar... wel hulp met tillen, dat is wel lekker! hhaa

Happy, hoe was je bloeddruk? Hoop voor je dat ie mooi was. Mag je nou alweer zwanger worden, want deze maand mocht t niet toch? Knap trouwens dat er maandag weer een kilo af was. En het geeft echt niet hoor als je af en toe een koekje neemt, als je het maar niet iedere dag doet!

Pip,   het duurt ook nog lang voordat je naar de gyn mag voor de uitslagen! waarom duurt t allemaal zo lang dan! En echt grappig dat jij en kruimel dezelfde arts hebben! Wie weet komen jullie elkaar wel eens tegen! hihi

Kruimel, wat heftig zeg wat je allemaal verteld! En ik snap echt heel goed, dat toen je thuis kwam, je flink hebt moeten huilen! Het is ook niet niks. en dan zie je ook nog eens dat kleine hummeltje.....

Met mij gaat het gelukkig weer wat beter. Gisteren is mijn koorts echt de pan uit gestegen... 41 graden. En vanmorgen werd ik wakker, helemaal bezweet enzo.... en mijn koorts was weg! jippie!! Ook weer eens wat gegeten, ging nog niet zo heel goed met mijn keel maarja.. alleen die verdomde hoofdpijn krijg ik niet weg! Ik blij ibuprofen slikken!!
Moest vanmorgen naar de HA. Voor iets anders hoor, niet voor de griep, ik kwam binnen, vroeg ie als eerste, Zwanger??? ikke, nee..................
Verder hebben we het er niet over gehad, maar vond t wel attend dat hij het even benoemde...

Fijne dag allemaal!

Liefs Jacqy

Terug
Bovenaan