Klusbabes 15

@rimke: ik kan me voorstellen dat je niet in het ziekenhuis wilt bevallen. Misschien moeten we bij Jacqy bevallen
Inderdaad lekker weer. Ik was al dingen aan het bedenken die ik nog moest doen om lekker buiten te zijn. Amuseer je met je vriendin. En pas idd je ski-kleding maar. Hier is het echt de ene week past het en de week erna is het te klein. Vanaf nu ga ik pas voor het eerst mijn zwangerschapsbroeken aandoen. Tot nu toe heb ik het nog steeds kunnen redden met grotere maten broeken die laag zaten.
@jacqy: Het ziekenhuis bij ons is erg oud, komend jaar gaat het nieuwe ziekenhuis open en dat zal er vast en zeker gezelliger uitzien. Onderwaterbevallingen? Heb ik wel eens aan gedacht, maar zowel mijn vk als het ziekenhuis hier doen dat niet, helaas.
@linda: ik snap jouw gedachte erachter wel. Ik beval ook liever met het idee dat hulp dichtbij is. Ik woon echter 5 minuten van het ziekenhuis vandaan, dus ik kan er zo zijn. Ik las echter iets over de ontsluitingsweeen en dat je je op je gemak moet voelen. Voor mij is dàt de reden om thuis te blijven. Ik denk echt dat ik spontaan weer dichtga als ik daar binnenkom, hihihihi.
@jacqy: gossy zeg: je hebt het letterlijk uitgeziekt. Wel fijn dat het nu iets beter gaat.

hoi meiden,

jacqy pff meid wat een hoge koorts, gelukkig dat het nu beter gaat.

rimke bijna twee weken vrij. lekker hoor en dan binnekort skieen.

linda wat vervelend dat je verkoudheid door zet.

sterretje jij heb het nog lang volgehouden met je broeken, ik kan echt me geen mogenlijkheid in een normale broek, maar toch vreemd dat niemand zegt goh je bent al goed gegroeid. ach ja net als met het huis weinig hulp en iedereen denkt te veel aan zichtzelf.

zo was het vandaag me dagje wel ffff. begon al ruk en het werd alleen maar erger met die boodschappen en toen ging me ventje ook nog melden dat de muur echt niet dekt en we komen giga in tijdnood. echt we waren op het punt van doordraaien en toen ging ik ook nog tegen me moeder zeggen dat me helemala niet wil helpen anders had ze het wel geprobeerd om te verven. maar volgend haar ben ik een pietlut en een zeikerd en moet alles perfect. en dat klopt ja me man en ik zijn vrij presies en nu ik zwanger ben helemaal, maar dat neemt niet weg dat we wel hulp willen. soms snapt me moeder het echt niet en toen werd ze boos, en ik ook en ben lekker weggegaan.

me mannetje heeft de woning bouw gebeld en een maand extra tijd genomen. het kost ons wel een maans extra huur en eneco enzo, maarja liever 700 euro dan onze gezondheid en een huis wat bij lange aan niet af is, we kunnen er echt niet in zo en anders gaan we alleen maar stressen en ik kan dat echt niet hebben om het moment.

gisteren ook al zeer slecht nieuws over me mannetje zijn oma. daar is blaaskanker geconstateerd, ze is 2 wk geleden geopereerd aan een tumor op de blaas en uit onderzoek is het dus kanker hellaas. nu gaan ze een botscan doen om te kijken of het al is uitgezaaid zo ja, dan is het einde verhaal en zo niet, dan is er een mogenlijkheid van bestraling. oma zelf ziet het niet zo zitten , het mensje is ook al over de 80. me ventje had heter ff moeilijk mee. en het is ff afwachten hoe het loopt.

verder hebben we al zo weinig tijd om naar de familie te gaan. mijn man zijn moeder heeft zich oplaten nemen in een verzorgingshuis omdat ze thuis niet meer kon handelen met een zwaar depressie vader van me man. schiet allemaal niet op, dus zijn kant kan al niet helpen, en de mijne lig ik steeds mee overhoop. me vader wil wel, maar heeft veel last van zijn hernia zowel 1 in zijn rug als in zijn nek, vandaag heeft ie b.v het kozijn in de slaapkamer geverfd en dan ben ik echt heel blij met zijn werk.

sorry maar moet het allemaal ff van me afschrijven. heb net ook 3 paar schoenen tegelijk gekocht. laarzen en 2 paar platjes. allemaal platte schoenen. kan ik ff vooruit hahaha. was maar 45 euro kwijt hoor. had een kortingsbon en helft was in de aanbieding, heb net ook ff een knuffel met muziek gekocht voor de kleine.

ben weer iets opgelucht. vooral omdat we een maand extra hebben voor het verhuizen en dan kunnen we gewoon alles af hebben en niet half en omdat ik schoenen heb gekocht ben ik ook weer een beetje blij.   (schoenentik, heb maar iets van   40 paar hoor, maar geen platte en dat heb je wel nodig als je zwanger bent hihih) ga nu lekekr me zak hamkaas schipies verder opeten.

xxx Bambi

he meiden,

heb ff een vraag en dan vooral voor de niet zwangere onder ons.
ik lees op het zwanger zijn forum en daar zijn 2 topics van groepjes . de forumjunkies en de wiebelmamma's (lees zwangere wiebelmeiden) die zijn verhuisd omdat het voor de niet zwangere te pijnlijk werd ofzo.

Daarom mijn vraag vooral omdat het de bedoeling is dat er steeds meer klusbabes zwanger worden, dat de nog niet zwangere er geen problemen mee hebben dat er veel over ons zwanger zijn word gepraat.

ik wil namelijk niemand voor het hoofd stoten maar wel lekker vrij uit over me zwangerschap kunnen lullen. dus als er iemand moeite mee heb, nu zeggen he.

ook vind ik dat onze groep wel prima is zo, niet dat ik het iemand niet gun om bij de klusbabes te komen, maar heb toch gemerkt dat we een flinke groep zijn en des te meer meiden, des te minder overzicht.

wat vinden jullie ?

nou dat was het xxx Bambi

hallo meiden,

ff snel weer iets van mij he. heb zo weinig tijd, morgen werken savonds feest en zondag naar de huishoudbeurs....
en maandag moet ik naar het ziekenhuis voor een medicijnen kuur voor mijn darmen.. druk druk druk....
ook ben ik weer begonnen met lijnen. dus happy ik doe met je mee. ben in 3 maanden 3 kilo aangkomen moet er echt af voor de zomer....of voor mijn zwangerschap....
voor de rest ga ik 18 feb naar een acupunctuur, heb ik via een vriendin die is bezig met ivf en die gaat daar ook naar toe, dus ze was daar vandaag en heeft het een beetje voor me na gevraagd, en gelijk een maansteen gekocht moet je dragen voor de vruchtbaarheid. en zij kan eventuele blokades weg halen. en ze zei dat de pil bij sommige mensen heel lang in je lichaam kan blijven zitten en dat je dan niet zwanger raakt...
dus ben benieuwd....

wel een ego bericht.... maar moest het ff kwijt...

groetjes anoeska

BAMBI: ik heb er absoluut geen moeite mee dat er zwangere zitten op het forum.. jullie hebben allemaal hetzelfde gezeten als wij en weten als geen ander hoe wij ons voelen, alleen moet ik wel toegeven dat als ik ong. ben geworden ik wel denk ben gelukkig niet de enigste...maar gun het iedereen....

liefs anoeska

Nou, dat was even gezellig, ben bekaf, dus zit lekker op de bank met de laptop op schoot en een kop thee. Wat is het nog lang licht he?

Jemig jacq! Wat eeen hoge koorts joh! Wat zul je je naar gevoeld hebben!
Gelukkig gaat het wat beter en je weet he, eten is niet zo belangrijk als je maar blijft drinken!!!

Linda: ik moest trouwens wel lachen om je haar-verhaal! Lastig dan he, heb je je voorgenomen om iets heel radicaals te doen en daar komt dan niets van! hahaha!!!
Moest joey vandaag weer naar de creche? Ik vind dat hij het best stoer gedaan heeft gisteren! De schat!

Bambi: dat vind ik wel een goede vraag van je, had ik zelf nooit meer bij stil gestaan.........wat ego van me.
In principe hadden we natuurlijk afgesproken met zijn allen hier te blijven totdat iedereen zwanger is.............maar kan me idd heel goed voorstellen dat het gewoon te confroterend wordt.

Happy: je moest toch weer naar de HA? Hoest met je bloeddruk??

Anoeska: ik ben morgen precies 11 weken, bijna een week verder dus!
Iedereen reageerde heel blij, en vond dat het zo vlot weer raak was. Dat is natuurlijk ook zo, voel echt dat we bevoorrecht zijn hoor. Dat realiseer ik me terdege.
En ik ga ruimte houden in de auto voor je goed? dan hoef je niet in een krappe koffer mee naar oostenrijk!

Kruimeldiefje: heb je je afschuwelijk niet gezellige dag op het werk overleefd? Hoop het voor je, zie maar zo: weer bijna weekend! (en dan ben ik aan het werk!).

Meiden kom vanavond nog even buurten, mannetje staat te koken, rijst met curry prutje. Eet smakelijk allemaal!!!

He anoeska,
Ik ben ook naar de acupuncturiste geweest en heb ook een maansteen gedragen!
Ook teunisbloemolie en monnikspeper geslikt............zie hier!
Goede keuze denk ik, baat het niet..............
Veel succes met je drukte van het weekend en veel succes maandag in het ziekenhuis!!!

gos gos gos, wat is er weer lekker gekletst, dacht lees even gauw bij voor gtst, maar ga vast beginnen met reageren en dan tussendoor weer even tv kijken, haha.

bambi, meid om te beginnen, heel gek genoeg heb ik totaal geen moeite met het feit dat er steeds meer zwangeren onder ons zijn, ik gun het iedereen hier zo van harte.
wel ga je je wel eens af vragen, waarom het bij ons dan niet lukt, vooral na 10 rondes!
maar stoor je niet en praat rustig over je zwangerschap, je mag er trots op zijn!!!
goh wat was je laat voor jou doen gisteravond, balen dat je niet lekker hebt kunnen uitslapen vanmorgen, heb ik ook zo vaak, dan kan ik lekker uitslapen en dan ben je om 8:00 klaar wakker, haha.
wat een toestand zeg met dat booschappen doen, pppffff. goh gewoon even snel, en dan klaar, maar ja wel handig dat je op deze manier wel een tilhulp hebt, dat is niet verkeerd in jouw positie.
dus jullie gaan toch een maand later verhuizen dan gepland, dan heb je nu vast iets meer rust, al die stress is echt niet goed. neem de tijd.
wat leuk dat je een muziekknuffel hebt gekocht, leg je die dan op je buik?
whaha, met 20 weken ligt jullie kleine vast met zijn/haar benen wijd!!!
zo te lezen is je moeder helemaal overtuigd van een meisje, heb je zelf ook een voorgevoel?
wat vreselijk sneu voor de oma van je vriend, ppff dat is niet niks op die leeftijd!
wanneer krijgt ze uitslag of het verder uitgezaaid is?
heb je je ruzie al bijgelegd met je moeder?

linda, ik ben ook heel vrij opgevoed en kan ook alles bespreken thuis, heb alleen niet zo'n hele goeie band met mijn moeder, maar des te meer met m'n vader.
ik schaam me ook nergens voor eigenlijk, zo fijn he!
zo wil ik mijn eigen kinderen ook gaan opvoeden, er moet gewoon vrij over sex enzo gepraat kunnen worden.
dus het hele gezinnejte is verkouden, shit zeg!!! beterschap voor jullie allemaal!

happy, oh ik vind bloedprikken eigenlijk helemaal niet erg, vond het erger dat ik er zo vroeg voor uit m'n bedje moest, haha.
was trouwens direct aan de beurt en stond binnen 5 minuten weer buiten.
nou wachten op de uitslag.

sterretje, lijkt het erop dat je ook gewoon thuis kan bevallen meid? ik weet eigenlijk helemaal niet of dat bij mij mogelijk is, heb er nooit naar geinformeerd. tegenwoordig kan niet iedereen meer thuis bevallen omdat er niet zoveel vroedvrouwen meer zijn.
zal eens een keer informeren.
een onderwaterbevalling lijkt mij ook wel wat, maar dat zou ik dan eerder met een tweede kindje doen, eerst maar eens ervaren hoe het is...

rimke, heerlijk een dag vrij geweest vandaag meid, hoe was het lunchen met je vriendin?
zo jij moet morgen vroeg op zeg, ppfff kan je zondag lekker uitslapen?
over 4 weken al lekker naar de sneeuw, je gaat vast niet skieeen, ga je lekkere wandelingen in de sneeuw maken en met wie ga je heen?
ik heb vandaag overleefd hoor, ppffff erg vroeg op en "de baas" was ook nog op het werk vandaag, ppffff. maar goed, de dag ging best snel en morgen een gezellige dag in het vooruitschied.
lekker dat ze je zomaar 14 roostervrije dagen hebben gegeven en daarna lekker op vakantie, heerlijk joh!
naar welk land gaan jullie op vakantie?
ik denk dat ik misschien ook teunisbloemolie ga slikken, is homeopatisch en kan vast geen kwaad als het niet baad.
zo'n maansteen, waar draag je die dan en als deze alleen voor vruchtbaarheid bedoeld is dan ziet iedereen dat toch, of is dit nou een domme vraag? whaha

jaq, zo jij bent echt goed ziek geweest zeg!! 41 graden koorts, allemachtig.
een nacht goed zweten helpt inderdaad vaak erg goed, dat doe ik ook altijd.
wat een grappige dokter heb je, dat hij gelijk zei: zwanger? haha.
hoop het snel voor je!!

anoeska, heb je ook een druk weekend meid. morgen werken en feest en zondag naar de huishoudbeurs, leuk joh! wilde er ook nog graag heen, maar het is zo'n eind rijden vanaf drenthe he, haha.
ga volgend jaar wel weer, dan ga ik misschien ook nog wel naar de 9 maanden beurs, haha. nee hoop dat het dan niet meer hoeft en dat ik dan een kleintje heb!
heb je weer zo'n last van je darmen, omdat je weer voor een kuur naar het zieknhuis moet?
zo'n accupunctuur, dat doe je ook voor je darmen, of doe je dat om makkelijker zwanger te worden?
ik geloof aan de ene kant erg in zulke dingen als maanstenen, maar aan de andere kant denk ik, een blokkade zou in het ziekenhuis moeten worden verholpen.
beetje dubbelgevoel, want hou en geloof best wel in zulke dingen.
ik heb alleen van mijn arts waar ik het intakegesprek van gehad heb, gehoord dat dat pil verhaal een  fabeltje is. de pil is vrijwel gelijk uit je lichaam, dus dat zou het probleem niet zijn.
ontpillen bestaat dus volgens hem niet.....

nou, was dus zo klaar dat bloedprikken, nou vriendje maandag nog zijn deel doen en dan wachten tot 4 maart, dan heb ik een week later mijn Nod, dus dan weet ik nog niks.
vriendje is er vanavond weer vandoor, dingen regelen. dus zit alleen  met de doggies, lieve poepies!
tv aan en ga zo even lekker een kop thee of wat anders te drinken pakken.
morgen werken en na het werk gelijk door naar m'n schoonzusje die is jarig morgen.
dus zal wel laat thuis zijn, schrijf ik zondag weer met jullie verder.
ga nu even kijken of er inmiddels al weer wat verhaaltjes bij gekomen zijn, er is vast nog wel iemand hier.

Terug
Bovenaan