gos gos gos, wat is er weer lekker gekletst, dacht lees even gauw bij voor gtst, maar ga vast beginnen met reageren en dan tussendoor weer even tv kijken, haha.
bambi, meid om te beginnen, heel gek genoeg heb ik totaal geen moeite met het feit dat er steeds meer zwangeren onder ons zijn, ik gun het iedereen hier zo van harte.
wel ga je je wel eens af vragen, waarom het bij ons dan niet lukt, vooral na 10 rondes!
maar stoor je niet en praat rustig over je zwangerschap, je mag er trots op zijn!!!
goh wat was je laat voor jou doen gisteravond, balen dat je niet lekker hebt kunnen uitslapen vanmorgen, heb ik ook zo vaak, dan kan ik lekker uitslapen en dan ben je om 8:00 klaar wakker, haha.
wat een toestand zeg met dat booschappen doen, pppffff. goh gewoon even snel, en dan klaar, maar ja wel handig dat je op deze manier wel een tilhulp hebt, dat is niet verkeerd in jouw positie.
dus jullie gaan toch een maand later verhuizen dan gepland, dan heb je nu vast iets meer rust, al die stress is echt niet goed. neem de tijd.
wat leuk dat je een muziekknuffel hebt gekocht, leg je die dan op je buik?
whaha, met 20 weken ligt jullie kleine vast met zijn/haar benen wijd!!!
zo te lezen is je moeder helemaal overtuigd van een meisje, heb je zelf ook een voorgevoel?
wat vreselijk sneu voor de oma van je vriend, ppff dat is niet niks op die leeftijd!
wanneer krijgt ze uitslag of het verder uitgezaaid is?
heb je je ruzie al bijgelegd met je moeder?
linda, ik ben ook heel vrij opgevoed en kan ook alles bespreken thuis, heb alleen niet zo'n hele goeie band met mijn moeder, maar des te meer met m'n vader.
ik schaam me ook nergens voor eigenlijk, zo fijn he!
zo wil ik mijn eigen kinderen ook gaan opvoeden, er moet gewoon vrij over sex enzo gepraat kunnen worden.
dus het hele gezinnejte is verkouden, shit zeg!!! beterschap voor jullie allemaal!
happy, oh ik vind bloedprikken eigenlijk helemaal niet erg, vond het erger dat ik er zo vroeg voor uit m'n bedje moest, haha.
was trouwens direct aan de beurt en stond binnen 5 minuten weer buiten.
nou wachten op de uitslag.
sterretje, lijkt het erop dat je ook gewoon thuis kan bevallen meid? ik weet eigenlijk helemaal niet of dat bij mij mogelijk is, heb er nooit naar geinformeerd. tegenwoordig kan niet iedereen meer thuis bevallen omdat er niet zoveel vroedvrouwen meer zijn.
zal eens een keer informeren.
een onderwaterbevalling lijkt mij ook wel wat, maar dat zou ik dan eerder met een tweede kindje doen, eerst maar eens ervaren hoe het is...
rimke, heerlijk een dag vrij geweest vandaag meid, hoe was het lunchen met je vriendin?
zo jij moet morgen vroeg op zeg, ppfff kan je zondag lekker uitslapen?
over 4 weken al lekker naar de sneeuw, je gaat vast niet skieeen, ga je lekkere wandelingen in de sneeuw maken en met wie ga je heen?
ik heb vandaag overleefd hoor, ppffff erg vroeg op en "de baas" was ook nog op het werk vandaag, ppffff. maar goed, de dag ging best snel en morgen een gezellige dag in het vooruitschied.
lekker dat ze je zomaar 14 roostervrije dagen hebben gegeven en daarna lekker op vakantie, heerlijk joh!
naar welk land gaan jullie op vakantie?
ik denk dat ik misschien ook teunisbloemolie ga slikken, is homeopatisch en kan vast geen kwaad als het niet baad.
zo'n maansteen, waar draag je die dan en als deze alleen voor vruchtbaarheid bedoeld is dan ziet iedereen dat toch, of is dit nou een domme vraag? whaha
jaq, zo jij bent echt goed ziek geweest zeg!! 41 graden koorts, allemachtig.
een nacht goed zweten helpt inderdaad vaak erg goed, dat doe ik ook altijd.
wat een grappige dokter heb je, dat hij gelijk zei: zwanger? haha.
hoop het snel voor je!!
anoeska, heb je ook een druk weekend meid. morgen werken en feest en zondag naar de huishoudbeurs, leuk joh! wilde er ook nog graag heen, maar het is zo'n eind rijden vanaf drenthe he, haha.
ga volgend jaar wel weer, dan ga ik misschien ook nog wel naar de 9 maanden beurs, haha. nee hoop dat het dan niet meer hoeft en dat ik dan een kleintje heb!
heb je weer zo'n last van je darmen, omdat je weer voor een kuur naar het zieknhuis moet?
zo'n accupunctuur, dat doe je ook voor je darmen, of doe je dat om makkelijker zwanger te worden?
ik geloof aan de ene kant erg in zulke dingen als maanstenen, maar aan de andere kant denk ik, een blokkade zou in het ziekenhuis moeten worden verholpen.
beetje dubbelgevoel, want hou en geloof best wel in zulke dingen.
ik heb alleen van mijn arts waar ik het intakegesprek van gehad heb, gehoord dat dat pil verhaal een fabeltje is. de pil is vrijwel gelijk uit je lichaam, dus dat zou het probleem niet zijn.
ontpillen bestaat dus volgens hem niet.....
nou, was dus zo klaar dat bloedprikken, nou vriendje maandag nog zijn deel doen en dan wachten tot 4 maart, dan heb ik een week later mijn Nod, dus dan weet ik nog niks.
vriendje is er vanavond weer vandoor, dingen regelen. dus zit alleen met de doggies, lieve poepies!
tv aan en ga zo even lekker een kop thee of wat anders te drinken pakken.
morgen werken en na het werk gelijk door naar m'n schoonzusje die is jarig morgen.
dus zal wel laat thuis zijn, schrijf ik zondag weer met jullie verder.
ga nu even kijken of er inmiddels al weer wat verhaaltjes bij gekomen zijn, er is vast nog wel iemand hier.