Linda; wat fijn dat Joey het leuk vond. En ach ja af en toe eens huilen hoort er beetje bij, toch?
Kruimels; gooi t er maar uit hoor. Effe huilen lucht af en toe op.
En wat je vriendin betreft, sommige mensen hebben altijd wat. Nouja, je kan haar wel steunen natuurlijk, maar verder moet ze t zelf oplossen
Sjonge, 29 jaar oud. Wat is er gebeurd?
Bambi; sjonge, nog ef en dan al 20 weken zwanger! gaat snel zeg
Rimke; en jij al bijna 11 weken! fijn zeg dat het zo goed met je gaat, en die echo....zou ook janken hoor. Geniet er maar van
April; met jou ook alles goed gelukkig
Jacqy; beterschap!! O lees nu dat het alweer beter met je gaat. Gelukkig
Pipstip; nog 2,5 week. spannend hoor. Enne vroeger deed ik ook heel veel steppen, maar heb er nu geen zin meer in
Bambi; denk wel dat het goed is dat jullie nog een maand extra huren, kan je beetje rustiger aan gaan doen. \\
He wat naar van oma van je mannetje. Sja, wat je zegt, ze is al 80 jaar, Zou ik denk ook niet meer willen
Haha lekker shoppen helpt wel ja
Enne alle zwangeren mogen lekker lullen hoor. Op de 1 of andere manier kan ik t van jullie wel hebben, misschien omdat we vanaf t begin al samen babbelen. Tuurlijk doet t even pijn als er hier weer iemand zwanger is, en ik niet, maar dat is snel voorbij.
Hopelijk komt mijn tijd, en van de rest niet zwangeren, ook nog wel
Anouska en Rimke; misschien moet ik ook maar naar acapuncturiste
sorry dames, weet t niet meer
Hier druk druk
Gister naar dj. Hebben hem dus genomen (jaja voor bruiloft niet iets anders haha). Voor hele dag, zingen bij wet, onder eten beetje bezig houden, ook als gasten binnenkomen, en s avonds als dj. Vanmorgen begon ik wel te twijfelen voor zingen bij de wet, Ben eigenlijk niet iemand van het melodramische enzo, maar aan de ene kant is het ook wel mooi iemand die speciaal voor ons zingt.
Vandaag na t werk moest ik snel nog wat cadeautjes halen, toen gelijk door naar verjaardag van neefje van 3 van vriend. Net pas thuis. Morgen rijden we om `11 uur naar Lisse naar verjaardag oom van vriend die 50 is geworden vandaag (ook al jarig) en daarna naar mijn moeder in Zaandam die ook vandaag jarig is en t morgen viert. Pff en zondag dan maar boodschappen doen...
Enne dames, zal mezelf niet voorbij lopen hoor. Voel me erg goed, voel me niet druk ofzo. En straks misschien medische molen, bruiloft en andere baan....nou ik zie wel hoe t allemaal loopt. Medische molen hoop ik niet nodig te hebben,....
Mijn eitje komt weer de komende dagen, dus ga weer flink aan de bak. Denk wel dat ik nu erger vindt als ik deze maand niet zwanger raak,...mag nu wel weer eens gebeuren...
ga nog even mijn hotmail checken