zo visje zit in de oven en de soep staat op het vuur. heb erge trek moet ik zeggen.
even reageren nu op een paar, voordat we gaan eten.
lin, meid wat kloten zeg dat je bloed had met afvegen en in je onderbroek.
klinkt inderdaad wel erg hetzelfde als wat je met de kerst had, vrees dat het wel je ongi is, maar kijk het even aan meid, wat het de komende dagen gaat doen.
haha uit woede de paashaas van Joey opgegeten, groot gelijk! moet je voor Joey maar even een nieuwe meenemen, haha.
dus die kleine mist je wel als hij op de creche is, wat een fijn gevoel lijkt me dat als je eigen kind laat merken dat hij je mist.
hopelijk word het wel wat beter, dat hij heerlijk kan gaan spelen met z'n leeftijdgenootjes.
gelukkig was de oogarts tevreden!
rimke, wat een opluchting dat de nekplooimeting goed was! dat is toch wel een erg spannend moment lijkt mij.
en hij/zij zwaaide druk met de handjes, erug lief.
en net als mama een ochtendhumeurtje, whaha.
fijn dat je de babykamer al in de verf hebt meid, dat heb je snel gedaan, knap van je!
leuk dat aquablauw, mijn vriendin vind dat jongensachtig, maar ik niet!
helaas kunnen we in deze tijd niet stoppen met werken meid, een alleenverdiender kan het amper redden tegenwoordig.
gelukkig werk je maar partime en hoef je dus niet alle dagen.
ik werk ook maar 24 uur en zou ook absoluut, ondanks dat ik wel plezier in m'n werk heb, geen fultime baan willen!
wij mogen van geluk spreken dat we het met minder uur af kunnen, er zijn verschillende mensen die MOETEN fulltime werken, ppffff.
happy, super joh, dat het zo goed klikte tussen phoebe en jou.
en inderdaad een erg leuke foto, wat grappig dat je iemand altijd anders had voorgesteld achteraf, net wat jij ook al zei.
dank je, mijn hondjes zijn ook erg belangrijk voor me hoor, m'n allesjes!
en mijn nieuwe keuken ben ik erg trots op.
gekgenoeg wen je aan de ruimte die we hebben, 10 jaar geleden toen we hier op de boerderij kwamen wonen, wist ik niet wat ik zag en nu moet ik af en toe herinnert worden door anderen, wat bevoorrecht wij zijn dat we hier wonen.
jij hebt me weer even met de neus op de fijten gedrukt, dank je!
even eten meiden, tot zo