Klusbabes 17!!

hier ben ik weer, visje viel een beetje tegen, had iets anders dan anders om te proberen.
was een beetje flauw van smaak, maar verder was het lekker.
zie dat het beslist niet druk is op het forum, jammer....
ben ik er en is er niemand, haha.

mamoetje, ik had het uit je verhaal begrepen meid dat je twijfelde over of hij het faked.
ik heb toevallig afgelopen maand ook hetzelfde gehad als wat jij beschrijft, normaal altijd de dag erna dat het allemaal nog eruit loopt dan, en deze keer helemaal niet, terwijl ik zeker weet dat hij wel klaargekomen is!
het zal wel zo horen, misschien dat zulke dingen nu ook veranderen.
gelukkig dat jullie ook weer lekker aan de klus zijn, zonder tegensputtelen, haha.
hoop niet voor je dat je er een blaasontsteking bij hebt, is echt vervelend.
morgen even je urine wegbrengen en dan weet je meer.
veel drinken in ieder geval, dat is altijd goed.

bambi, jij ook geen zin om te werken. tja we zullen helaas wel moeten he.
ach ik vind m'n werk eigenlijk erg  leuk om te doen, heb echt werk wat ik altijd al graag wilde, maar zou soms best nog wat vaker thuis willen zijn.
heb altijd gezegd, als ik een kindje heb wil ik er voor zijn maar ook wel wat uurtjes blijven werken.
ben ooit een jaar bij huis geweest, wegens angsten, en dat is ook echt geen pretje hoor, dan heb je helemaal geen sociaalleven meer.
dus denk dat ik als we een kleine hebben wel gewoon blijf werken, maar dat 2 dagen in de week, dan blijf ik nog wel een beetje onder de mensen.
gelukkig kunnen we het financieel aan, dat ik wat minder kan gaan werken dan straks.
geniet lekker van je lange vrije weekend, ik moet morgen weer aan de slag, haha.

sterretje, ja zag dat we elkaar inderdaad net mis hebben gelopen gisteravond, haha.
jij was ook lekker laat.
fijn zeg dat je pretecho zo mooi was, wat lijkt me dat geweldig!!!
dus twee kraampakketten al binnen, de een wat mooier dan de ander.
die ene krijg je inderdaad de bibbers van, rrrrrrr.
wel leuk dat ze zo'n zebraknuffel in het pakket hebben gedaan.

ben vandaag 2 keer bij m'n vriendin geweest die net bevallen is.
zat er weer zoals gewoonlijk tegenop te hikken, maar het viel dit keer zo ontzettend mee! vorige keer kwam ik thuis en toen rolde de tranen over m'n wangen van verdriet, dus was dit keer weer een beetje bang dat het weer zo zou gaan.
maar integendeel, ben helemaal in de babymood, haha. wat een schatje!
toen ik kwam, moest hij net in bad en heb effe geholpen. even lekker op de arm gehad, want dat kon de vorige keer nog niet.
vond alleen wel dat ze hem erg kort in badje deed, ik weet natuurlijk niet hoe dat precies allemaal gaat, maar Tim vond het uitkleden natuurlijk niet zo leuk.
hij had het gewoon koud, want lag helemaal te klappertanden, maar toen hij eenmaal ingezeept was en in badje kon, vond hij het helemaal geweldig dat warme water.
je zag gewoon dat hij ervan genoot.
echt serieus waar, het kereltje is nog geen minuut in dat badje geweest, toen haalde linda hem er alweer uit, ik vond het een beetje raar.
net of ze er geen tijd voor had of geen zin in had om te doen.
daarna kreeg hij de fles en toen ben ik even de stad ingeweest.
ze maakt de melk aan met bar le duc water, en dat was op, dus ik bood aan om wat voor haar mee te nemen en ben dat aan het eind van de middag nog even langs wezen brengen, toen lag hij heerlijk te slapen in de kinderwagen.
er was visite, maar hij werd er niet uitgehaald hoor, daar is ze heel strikt in.
hoe zouden jullie dat doen, zijn jullie makkelijk in je kindje aan een ander geven bijvoorbeeld? zij vind het volgens mij allemaal erg moeilijk.
goh het is alweer 20:00, gtst begint zo, even lekker een halfuurtje ongedwongen soap kijken, whaha heerlijk!!!
tot straks lieverds

Hoi meiden,

Heb visite dus kom misschien later nog wel ff kijken hier !!!!

Dikke kus happy

Kruimeltje; een keizersnede bij een koe, lijkt me nogal wat. Zal wel vaker voorkomen maar moet de koe dan ook in bed blijven?

Linda; kut toch ongi geworden...

Rimke; alles goed met nekplooimeting? of moet je nog uitslag krijgen?. o hihi lees net dat je goede uitslag had! gelukkig, en nu maar nog meer genieten!

Happy en Phoebe: ben blij dat t zo goed klikte!! is toch altijd maar afwachten. En wordt vervolgd neem ik aan? Ga zo even foto;s kijken op Hyves. Maar dames, ik heb bij vrienden de klusbabes niet meer staan??? Ik had t hier al eerder gevraagd, maar hoe kom ik er nu op? Misschien al antwoord op gehad, maar niet gelezen dan

Heb  niet echt t idee dat de creme helpt. heb nog steeds bobbeltjes op gezicht, droog bij kin, en af en toe soort puistje (niet zo een echte). Misschien moet ik die Vichy creme van reclame maar gebruiken. Wordt er zo onzeker van!!

mamoetje; veel vrouwen heb een blaasontsteking als ze zwanger zijn, dus wie weet?
Weet je wat je moet met je kat. Ik heb van dat kattenkruid, als ik dat bijv. op de krabpaal strooi, wordt ie helemaal gek! Ronddraaien, koppeltjeduik, dan lijkt ie wel high, haha echt leuk

Linda; toppie dat oogarts tevreden was, en ach als hij zulke lieve woorden zegt dan smelt je hartje, toch?

Bambi; had vandaag ook echt geen zin om te werken. nog een dag dan is t weer weekend. Weet je wat t met werken is, overal is wel wat...Ik zou absoluut niet willen stoppen met werken, ook niet al had ik miljoenen, Wel iets wat ik dan echt leuk vindt, misschien iets met vrijwilligerswerk of met dieren ofzo. Of gewoon 2 dagen werken, lijkt me ook wel lekker

sterretje; wij willen ook kraampakketten!!! ga nu wel trouwpakket aanvragen, ook leuk!

Kruimels; misschien wilde je vriendin haar kindje niet te lang badderen omdat er visite was ofzo? Misschien nog beetje onzekerheid. Nou als baby het heerlijk heeft, dan had ik m er nog wel even ingelaten. En wat slapen betreft, sja als kindje slaapt lekker laten liggen, maar als ie wakker is, pak maar op hoor. Moet wel zeggen, als ik nu ergens op kraamvisite ga, dan pak ik baby niet zo maar op, denk niet dat moeders dat prettig vinden. wel als het echt eigen familie is, dan is t wat anders

nou, was weer leuk vandaag op werk. Nog een collega zwanger, 9 weken...Kutwijven, ik wil ook. Er vroegen gelijk 2 collega;s aan me, nu ben jij zeker aan de beurt? reageerde maar een beetje lachend.

oja, had ik al verteld dat nicht ook bevallen is van zoontje, weer een kraamvisite. Heb er nu al 3...

hey happy: veel plezier met je visite vanavond meid

Kruimels: wat leuk dat het je dit keer meeviel op viste gaan bij je vriendin, gelukkig maar,
en je vraag over je kind aan de visite geven, ik heb het niet gedaan maar daar was een reden voor, toen joey na 2 weken na de geboorte naar huis mocht kwam die dag natuurlijk de familie, en alle oma's en opa's omes en tantes wilde hem natuurlijk vasthouden, maar daarna heeft ie 24 uur aan het krijsen geweest, de dag daarna heb ik het nog een keertje geprobeerd en ook dat ging weer helemaal mis, weer continu krijsen toen hebben we besloten dat alleen wij hem vast mochten houden, en af en toe me moeder of vader of schoonouders, joey bleef wel veel krijsen en is 6 weken na zijn geboorte daar ook weer voor opgenomen geweest, maar goed joey was gewoon heel erg gevoelig voor al die prikkels van buitenaf
dus dat is mijn verhaal

meiden ik ga stoppen ik krijg reiki vanavond

xxx linda

ach, ik ben ook een domme muts. Hele tijd overheen gekeken, staat nu onder Phoebe. Klop klop wakker worden

hallo meiden,

nou ben net klaar met eten en werken.
heb geen zin om alles bij te lezen want jullie kletsen echt super veel de laatste tijd.
KRUIMELS: ik gebruik ook ovu testen heb ze ook van sensitest en mag daar zeker geen ochtend urine voor gebruiken, bij mij werken ze prima en ze zijn gelukkig niet zo duur. had afgelopen di. 2 vette stepen erop staan. gelukkig hebben we het vanaf vrijdag tot dinsdagavond iedere dag gedaan, maar had woensdag echt geen zin zou dat erg zijn, volgens mij niet toch. maar je je weet toch niet wat je moet doen. heb deze maand accupunctuur gedaan heb een maansteen gehad van een vriendin voor de vruchtbaarheid heb ik om en deze keer rond de eisprong maar een kker iedere dag geprobeerd....
BAMBI: ik denk dat iedereen wleens een keer geen zin heeft om te werken. maar ook al ben ik eigen baas mijn collegas zijn allemaal super leuk we hebben een hoop lol onderling en op de markt is het iedere keer weer anders. meestal ook erg gezellig, alleen als het heel koud is en regenachtig dan vind ik het weleens geen pretje
RIMKE: gelukkig was alles goed, het is in ieder geval 1 ding waar ik ook overin zit want mijn man zijn tante heeft het syndroom van down en meestal zeggen ze dat het een generatie overslaat. dus wil het ook zeker laten controleren als het zover is.
HAPPY en PHOEBE: wat leuk dat het zo gezellig was.
HAPPY: vind het wel een leuke foto hoor.
LINDA: ongie of toch niet toch nog spannend...

voor de rest hebben wij er veel aangedaan deze maand toch nog net iets meer als andere maanden, heb volgesn mij woe. morgen mijn eisprong gehad had echt pijn dus accupunctuur nog niet echt geholpen. maar 1 ding we hebben het vanaf vrijdag tot di avond iedere dag gedaan dus lijkt mij op tijd toch./.\
o ja mijn collega was van de week op vakantie wintersport maar heeft na 1,5 dag de stoeltjeslift tegen haar hoofd gekregen dus heeft nu 20 hechtingen in haar hoofd, morgen nog afwachten anders moet ik volgende week weer op mijn vrije dag werken.

groetjes anoeska

Terug
Bovenaan