Klusbabes 17!!

Anouska; ik hoop dat t geklus deze maand heeft geholpen! Volgende week is mijn NOD dus ook weer afwachten.
Vervelend voor je collega, sja misschien dat je dan wel moet werken op je vrije dag

Jacqy; jij had toch van de week een beetje bloed? Misschien je innesteling? Heb je ondertussen evt zw.kwaaltjes? Ef op roze wolk kijken wanneer je NOD is

DE ROZE WOLK:

Zwangere:

Aug: Bianca 1e ronde
Sept: Sterretje 4e ronde : Uitgerekend  17 mei 2008
Sept: 25) Rimke 5e ronde , Engeltjuh 1e ronde na mk
Oktober: 8) April 2, 10e ronde  13)    Miekje  5e ronde
November:  2)  Bambi 4e ronde  : Uitgerekend 13 juli 2008
                                   27)    Mootje 9e ronde
December: 23) Rimke, ronde 7, 2de ronde na mk , uitgerekend 30 augustus
Januari: 7) Essy, 4e ronde
                              23) Linda 2

januari
27) Renée 5e ronde (onregelmatige cyclus, uitgegaan van gemiddelde 33 dagen)
28)
29)Jacqy84, 7e ronde
30)
31)

Februari

1)
2) Mamoetje 3e ronde 1e kindje , Bieb 4e ronde 1e kindje
3)
4)anoeska 5e ronde eerste kindje
5)
6)Kruimel 10de ronde, 1ste kindje
7)
8)
9) Happy 8e ronde  
Renée86    
10) Phoebe ronde 8 eerste kindje (Na 23 dagen)  
11)
12)
13)
14)
15) Charlotte, 2de ronde, eerste kindje   (weer uitgegaan van 28 dg, nog geen duidelijke cyclus)
16)    
17)
18)
19)
20)
21)Linda  2de kindje ronde 11 en ronde 3 met clomid
22)
23)
24)
25) Klaasje 2e ronde; Pip naar de fertiliteitsarts, 8e maand 1e kindje
26) Jacqy84, 8e ronde
27) Bambi 20 wk echo
28)
29) Bieb 5e ronde 1e kindje

maart:
1)
2)
3) Mamoetje, 4e ronde, 1e kindje  ( uitgegaan van cyclus van 32 dagen)
4) kruimel,  afspraak fertiliteitsarts
5 )anoeska 6e ronde eerste kindje
6)
7)Rimke, controle VK
8) Happy 1e kindje ronde 8 ( we blijven ff hangen, klus stop)
9) Phoebe 9de ronde 1ste kindje ( 28 dagen aangehouden)
10)Kruimels 11de ronde, 1ste kindje  
11) Bambi controle vk.
12)
13)
14)
15)
16)
17)
18)
19)
20)
21)
22)
23)
24)
25) Renée 7e ronde (onregelmatig, uitgegaan van 46 dagen)  
26) Linda  ronde 12 en ronde 4 met clomid, 2de kindje
27)
28)
29)
30)
31)

Miskraam
Sept: Bianca miskraam
Okt: Rimke miskraam van tweeling
Nov: Miekje miskraam

Deze lijst geeft aan wie, waneer zijn NOD heeft.
De emoticons hebben een bepaalde betekenis.

= NEUTRAAL

= ONGIE

= GETEST, MAAR NEGATIEF

= ZWANGER !!!!!!!!! (deze willen we allemaal zien)

Om je naam toe te voegen, alles selecteren dan ctrl C in je bericht ctrl V. na je aanpassing weer alles selecteren en dan de kleur op roze zetten

kruimels:
ook nog even reageren op dat van je vriendin, mijn vriendin is in november bevallen en doet daar helemaal niet moeilijk over gelukkig,
heb bij haar alles geleerd want was echt een leek, nu wil ik niet zeggen dat ik nu alles weet maar wel veel, maar ik vraag ook altijd alles. nu doe ik hem uit bed halen luiers verschonen, ik ga met hem in het bubbelbad, ik geef hem de fles ik leg hem om bed. dus mag eigenlijk alles.
maar als je net als linda een krijsend kind heb daarna dan wil je het wel zelf houden, maar ik vind ook de visite komt voor het kind te kijken en iedereen vind het leuk om even vast te houden toch.

ff snel een berichtje...

Linda: het zal toch niet.... Ik hoop zo voor je dat het niet doorzet en dat het toch meer blijkt te zijn! Ik duim voor je meis.

Ik ga ffies verder lezen...
p.s ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik heb wel een testje gedaan net en die was negatief. Misschien nog te kort en geen genoeg hgc aangemaakt?.... ik wacht rustig af!

Liefs
charlot

het is trouwens ook weer ff geleden dat we wat van essy en linda 2 hebben gehoord nu ze zwanger zijn...
weten jullie hoe het met ze gaat.

april, het rare was dus dat er bij het pakket geen bijsluiter bijzit.
ik ga zo even kijken op internet of ik nog iets kan vinden.

linda, goh, dus de gyn twijfeld dus ook of het je ongi is of niet.
kan je inderdaad beter even wachten met weer te beginnen met de clomid, dat is vast niet goed voor de baby als je wel zwanger mocht zijn.
wat een toestand zeg, nou weet je nog niet waar je aan toe bent.
adviseerde de gyn dat je anders zondag weer moet testen of wil je dat zelf?
ik had begrepen dat jij ook maar partime werkt, maar wist niet precies hoeveel uur dan, dus 8 uur in de week, twee ochtenden, ach zo kan je tenminste alle tijd aan Joey geven.
en jij wilt blijven werken om precies dezelfde reden dan mij, het contact.

happy, veel plezier vanavond met de visite, en we horen wel weer van je.

bieb, whaha wat een goeie meis, nee onze koeien blijven niet in bed na de keizersnee.
deze koe was eigenlijk een kwartier na het hele gebeuren alweer door de stal aan het lopen.
het is wel een hele happening hoor zo'n keizersnee.
als het kalfje niet gewoon ter wereld kan komen, omdat hij in dit geval te zwaar/groot is, dan word er door de dierenarts besloten tot een keizersnee.
dan zetten we de koe vast en word een gedeelte van de buik, achteraan, ontsmet en worden de haren weggeschoren.
dan krijgt de koe plaatselijke verdoving en als die ingewerkt is begint de dierenarts met het snijden.
de snee is zo'n 30 a 40 centimeter lang en daar moet het kalf in principe door kunnen, anders word er tijdens het eruit halen nog een beetje bijgesneden.
de dierenarts moet door verschillende lagen heen voordat hij bij de baarmoeder is.
op een gegeven moment zie je de baarmoeder en een soort van bobbel, dat zijn de pootjes, daar begint hij de baarmoeder open te snijden, zo kan hij het kalf er makkelijk aan de poten eruit tillen. in plaats van bij de mens bij het hoofdje.
het kalf komt er vaak makkelijk uit op deze manier, en als het dan goed met het kalf gaat, als hij goed wakker is dan gaat de dierenarts verder met de koe.
dan moet er eerst een soort tang vast gemaakt worden aan de baarmoeder, om het hele spulletje omhoog te kunnen tillen en dan begint de dierenarts te hechten.
als deze dicht zit dan stopt hij de baarmoeder terug in de koe en moeten de huidlagen nog weer dicht gehecht worden.
buitenste laag doen ze met een speciale stevige steek, en dan wat spray erover en klaar is kees, haha. begint bij jullie de maag al wat te draaien of gaat het allemaal nog? soms kunnen mensen ertegen anderen niet, haha.
moest deze keer trouwens, om het verhaaltje nog even lekkerder te maken de hele pens(dat is een van de magen van een koe) vast houden, want die kwam helemaal naar buiten, ranzig verhaal he, sorry. haha. maar het is echt zo gegaan!
in ieder geval, is het goed met de koe en het kalf, en dat is het belangrijkst.

bieb, als je naar de klusbabeshyve wil dan moet je even naar phoebe gaan, die heeft er nu een boor als plaatje staan en dan kom je er zo.
m'n vriendin had toen ze Tim in bad deed geen visite, dat was vanochtend , maar ik weet de reden ook niet hoor, ik zou hem ook even lekker laten dobberen als hij dat zo lekker vind.
ach, iedereen gaat ook ander met haar kind om, soms vind ik mensen wat te afstandelijk met hun kleine, dan worden ze ook helemaal niet sociaal.
gelukkig mocht ik hem vandaag zonder problemen de hele tijd wel vasthouden.
wat wel weer heel goed van haar is is dat ze hem nu al af en toe in z'n eigen bedje laat slapen, ook al huilt hij dan soms.
hij moet toch wennen om op z'n eigen kamertje te gaan slapen.
jeetje weer een collega van jou zwanger, ja dat is rot he meid om te horen als het bij ons maar niet wil vlotten, ggggrrrr agressie!!!!!

even kijken of er al weer gereageert is,

charlotte; neg getest, kan zijn te weinig hormoon ja. Hoop t voor je.   Zag dat je eigenlijk al 15e je NOD had, althans volgens normale cyclus. Spannend dus voor je

Volgens mij zit Linda2 veel op Hyves

Dames, ga er mee stoppen, ga lekker onder zonnebank!

tot morgen!

Terug
Bovenaan