lin, dat begrijp ik heel goed dat je in jullie situatie je kind niet meer afgeeft aan een ander als hij er zo overstuur van werd. dan is de situatie er ook echt naar.
maar dat is niet het geval bij mijn vriendin, dat jochie is totaal niet eenkennig.
ach, hoop gewoon voor haar dat ze wat makkelijker word, daar krijg je een veel prettiger kind van naar mijn idee.
lin, is Joey nu wel makkelijk met anderen?
anoeska, gelukkig dat de testen van sensitest bij jou wel hielpen.
ik ga het gewoon met een ander merk nu proberen, we zullen zien!
ik denk dat jullie wel goed geklust hebben als ik het zo hoor, heb je dinsdagavond of dinsdagmorgen nog geklust? ach de zaadjes kunnen, mits ze helemaal in orde zijn, 3 dagen overleven.dus alle kansen voor jullie deze cyclus.
jammer dat je nu alweer last hebt van je ei, ondanks de accupunctuur.
ben erg benieuwd wat die maansteen gaat doen, straks wil iedereen zo'n ding als blijkt dat je deze maand zwanger bent, haha.
wat sneu voor je collega dat ze een stoeltjeslift tegen haar hoofd heeft aangekregen, hoop voor je dat je volgende week niet je vrije dag hoeft in te leveren hierdoor.
ik zou niet weten hoe het met linda2 en essy is? niks meer van gehoord.
charlotte, meis, wat maak je het spannend.
nog steeds niet ongi, misschien wel te vroeg getest inderdaad, probeer het over een paar dagen nog eens. en het beste is met ochtend urine, daar zit meer van dat hormoon in. succes meid!
bieb, lekker genieten meis onder de zonnebank, misschien dat ik dat ook nog wel effe doe.
doe koe krijgt wel pijnstillers hoor, maar die beesten zijn zo ongelofelijk hard, niet te geloven.