Klusbabes 17!!

ha Kruimeltje; jee wat een gedoe met een keizersnee zeg. Heeft dat beest dan geen pijn? Nouja, zal anders zijn dan bij mensen.

Ja, al die geboortes en zwangeren om me heen, vindt t nu niet meer leuk hoor!
Ik weet zeker dat wij snel aan de beurt zijn

Wat me wel opvalt, dat er al paar weken geen zwangere meer heb gezien op het hele forum. Ach, denk dat de klusbabes nu gewoon aan de beurt zijn...

Zo, nu ga ik echt stoppen. doeiii

Zo, de vrienden die hier curry hebben gegeten zijn weer gevlogen...........ik ben kapot na deze dag....................ga ook lekker vroeg mijn bedje in!
Even voor de duidelijkheid: ons kamertje is helemaal creme.....................moest 1 muur die aquablauw WAS twee keer verven....................hihihi!

Meiden, ik heb de puf niet meer, mijn vingers zijn opgezet en mijn ogen vallen dicht....
Reageer morgen op al jullie verhalen goed??

Dikke kus Rimke

rimke, tuurlijk meis, ga maar lekker vroeg je bedje in, welterusten he.
en sorry dat ik verkeerd begreep dat je kamertje niet aquablauw was, haha.
slaapse meid!
groetjes kruimels

lin, dat begrijp ik heel goed dat je in jullie situatie je kind niet meer afgeeft aan een ander als hij er zo overstuur van werd. dan is de situatie er ook echt naar.
maar dat is niet het geval bij mijn vriendin, dat jochie is totaal niet eenkennig.
ach, hoop gewoon voor haar dat ze wat makkelijker word, daar krijg je een veel prettiger kind van naar mijn idee.
lin, is Joey nu wel makkelijk met anderen?

anoeska, gelukkig dat de testen van sensitest bij jou wel hielpen.
ik ga het gewoon met een ander merk nu proberen, we zullen zien!
ik denk dat jullie wel goed geklust hebben als ik het zo hoor, heb je dinsdagavond of dinsdagmorgen nog geklust? ach de zaadjes kunnen, mits ze helemaal in orde zijn, 3 dagen overleven.dus alle kansen voor jullie deze cyclus.
jammer dat je nu alweer last hebt van je ei, ondanks de accupunctuur.
ben erg benieuwd wat die maansteen gaat doen, straks wil iedereen zo'n ding als blijkt dat je deze maand zwanger bent, haha.
wat sneu voor je collega dat ze een stoeltjeslift tegen haar hoofd heeft aangekregen, hoop voor je dat je volgende week niet je vrije dag hoeft in te leveren hierdoor.
ik zou niet weten hoe het met linda2 en essy is? niks meer van gehoord.

charlotte, meis, wat maak je het spannend.
nog steeds niet ongi, misschien wel te vroeg getest inderdaad, probeer het over een paar dagen nog eens. en het beste is met ochtend urine, daar zit meer van dat hormoon in. succes meid!

bieb, lekker genieten meis onder de zonnebank, misschien dat ik dat ook nog wel effe doe.
doe koe krijgt wel pijnstillers hoor, maar die beesten zijn zo ongelofelijk hard, niet te geloven.

Hee girls,

Ben ik ook weer eens een keertje, 'k zal eens kijken of ik het allemaal nog weet:

Rimke; leuk dat aquablauw!! Ik krijg ook helemaal zin als ik jouw verhalen over de babykamer hoor!!En een zwaaiende beeb, geweldig!!

Kruimel: zelf bevallingverhalen van koeien, we zijn wel erg gefocust op zwanger worden he? hi hi hi

Charlotte neg getest, nou hier ook 1 hoor. Heb er vanmorgen maar eens een testje tegenaan gegooid omdat ik nu toch echt serieuze zwangerschapspijntjes kreeg. Maar naturlijk negatief en eigenlijk ook nog wat te vroeg, dus we wachten maar weer af. Manlief vertelde me dat die pijntjes waarschijnlijk tussen m'n oren zitten (en hij heeft misschie nog gelijk ook)  Maar we hebben nog meer kansen, geen ongie dus dan zit het goed!

Lin, helaas toch wat bloed... ik hoop echt van niet!!

Jacqy ik hoop voor jouw dat het raak is, zou wel goed bericht zijn in deze rot-periode. Ook wel een beetje dubbel misschien. Hoe gaat het intussen met je oma? Sterkte ermee meis!

en Phoebs en Happy hebben lekker gebabbeld gisteravond leuk, leuk, leuk!! Raar he, hoe goed je elkaar ineens leert kennen op zo'n forum en dat je dan zo zenuwachtig bent als je erlkaar 'live' gaat ontmoeten. Gaaf dat het zo gezellig was.

Ik doe trouwens niet aan Hyves inderdaad, ik heb hier al genoeg aan! ha ha ha

Nou zoals hierboven te lezen had ik getest, maar wat te vroeg denk. Heb echt krampen acher m'n schaambeen en soms in m'n lies. Ook gevoelige tepels, ze worden bij het minste of geringste keihard, irritant!! Dat heb ik normaal nooit, maar goed, het kan dus ook tussen m'n oren zitten. Maakt ook niet uit hoor, zit pas in ronde 2....

Kus,

Hoi meiden,

Vsite is net weg en ben kapot dus heb heeeeeeeel vluchtig bijgelezen en reageer ff heeeeeel kort. Sorry als ik iemand vergeet maar happy de pappy valt haast om !!!!

Klaasje en charlotte; balen meiden, er is nog hoop zolang er geen bloed is !!!

Rimke; slaap lekker meisje

Jacqy; gaat het een beetje met je?

Lin; lekker aan de reiki. Had ff gebeld, zou toch ook komen met pip haha

Kruimels; wat een verhaal van die koe zeg !!! Weer een mooi kalfje erbij. Tjonge zou wel ff een weekje met je willen ruilen hoor !!!!! haha

Anous; goed aan de klus geweest !! Laten we hopen dat het resultaat heeft he ......

Bieb; lekker onder de zonnebank. Balen dat de creme niet echt helpt he .....

Meiden, ga naar mn mandje. Morgen om acht uur beginnen tot half vijf. Naar huis oom te eten en dan met een aantal naar sparta-utrecht ( haha ebn voor feyenoord maar happy gaat wel weer mee )Na het voetbal met de meiden an de zwier. aterdag weer om negen uur beginnen ook tot half vijf en dan om half acht weer in de kroeg zijn want,m dan gaan we met zn allen steengrillen, gezellie hoor !!! Lekker druk dus, wel lekker want nu die operatie zo dichtbij komt zit het toch wl heeeeel vaak in mn hoofd !!!

Phoebe; je bent toch niet zo van me geschrokken dat je hier niet meer durtf te komen he whahaha

Kusssss happy

Hey meiden, even snel een berichtje, ik zag dat happy zich al zorgen begon te maken hahaha
Nee hoor buuf, ik ben niet van je geschrokken.

Kruimels, ik zag dat je weer in de weer gaat met ovu testen en ik zag dat je de testen van sensitest had gebruikt, waren dat die dipsticks? Die heb ik namelijk ook gehad en ook ik heb ze ruim 2 weken achter elkaar gebruikt en ook nooit een tweede streep gehad.... Ik heb nu die midsteam dingen (heten die zo??) ook van sensitest en ik ben nu een paar dagen aan het testen en zowel gisteren als eergisteren was er een (licht) 2de streepje te zien, die reageren dus wel!
Die kosten iets van € 50,- voor 24 ( gelijk een grootverpakking gekocht voor het geval dat ik ze nog een paar maanden nodig heb hahaha)
Misschien kan je die ook proberen?

Nou meiden, ik ga lekker me bedje in, nog 1 dagje en hebben we gelukkig weer weekend.
We gaan zaterdag (misschien) naar burgers zoo, leuk he..!

slaap lekker meiden en tot morgen!

Liefs Phoebe

klaasje, wat spannend voor jou zeg, nog niet ongi, maar helaas wel negatief getest.
maar zolang er geen bloed is dan is er hoop, he meid.

happy, zo jij hebt het weer heerlijk druk zeg, ppffff.
geniet lekker van je weekend en probeer niet teveel aan de operatie te denken, is moeilijk, ik weet het, maar het word er op dit moment even niet anders van.
het komt vast allemaal goed!

phoebe, ik had van die sticks waar je druppeltjes in zo'n vierkantje moet laten druppelen.
maar een vaag tweede streepje betekent net zo weinig als helemaal geen streepje, dat staat in de gebruiksaanwijzing.
ik heb bij die sensitestdingen ook wel de hele tijd een vaag tweede streepje gehad, maar dat betekent dus niks.
hij moet echt dezelfde kleur of donkerder zijn dan de teststreep.
ik ga morgenavond beginnen met de ovutesten, en als deze niet werken dan kan ik dat merk wat jij gebruikt hebt wel eens proberen,
in ieder geval bedankt voor de tip!
slaap lekker.

dit kruimeldiefje gaat ook haar mantje in, morgen weer werken tot 18:00 en dan s'avonds mijn paardje wegbrengen naar haar nieuwe stalletje, bij vrienden.
daar gaat ze tijdelijk heen. dus misschien tot morgenavond.
doei doei
kruimels

Terug
Bovenaan