Klusbabes 17!!

hey meiden

reiki was weer lekker gisteravond, sorry happy en pip ik ben jullie vergeten te bellen, maar ik heb wel wat door laten stralen, hebben jullie het gevoeld hahaha

Happy; weer een drukke dag vandaag meid, haha geniet er lekker van meid

kruimels: wat een verhaal van de keizersnee zeg pfff het lijkt wel op die van een mens haha
en je Joey was niet eenkennig met zijn geboorte maar omdat ie heel erg klein was (net aan 4 pond) vond hij de grote mensenwereld gewoon te groot, en alle indrukken die hij kreeg en prikkels daar was ie megagevoelig voor, ik moest hem ook echt in de rust leggen, op een gegeven moment nadat ie 2 weken thuis was en de meeste kraamvisite al was geweest, heb ik hem boven in zijn bedje gelegd, maar goed hij heeft gewoon 4 maanden aan het krijsen geweest en toen we begonnne met inbakeren ging het een stuk beter gelukkig, en joey is nu het allermakkelijkste kind van de wereld, hij is nooit eenkennig geweest en is altijd vrolijk gelukkig, ook wel eens niet maar dat hebben ze allemaal hahahaha

Bieb; misschien evengoed even langs de ha met je uitslag misschien is het toch ook een soort van exzeem en krijg je er een goed zalfje voor, en bijna je nod las ik spannend hoor meid

Jacqy: hoe is het met je oma gegaan gisteren???? ik hoop van iets beter

anoeska: zo dat is niet niks van je collega 20 hechtingen en ja zo'n   stoeltjeslift veert niet mee, nee dat is flauw reken maar dat ie pijn heeft

charlotte en klaasje : allebei een negatieve test las ik , balen meiden, maar zolang er geen bloed is te vinden dan is er altijd nog hoop

Phoebe; o morgen misschien naar de burger zoo toe?/ dat vind ik zo leuk maar me man wil niet heen, haha

meiden ik ben gewoon ongesteld hoor , ik heb dan wel niet zoveel bloed maar goed, me temp is ook gezakt en ik heb nu hoofdpijn, dus dat zegt al genoeg haha
meiden ik ga stoppen ik ben er vanmiddag weer eventjes

xxx linda

Goeiemorgen lieverds !!!!

Oh, hier een happy met heeeeel veel keelpijn, hoop niet dat het het begin is van de griep pffffff....geen tijd voor hoor haha.

Kruimels; weer laat hiet he hihi, raak eraan gewend !!! Waarom gaat je paard daarheen?

Lin; verdorie, toch gewoon ongesteld ...wat verschrikkelijk balen zeg!!! Je temp. bleef nog wel zo hoog !!!

Phoebe; ohhhh, wat leuk miss. naar burgers zoo ..........Haha was ff bang dat je heeeeel erg van me geschrokken was !!!!

Meiden, fijne dag, ik ga ook fijn de deur nu uit !

Liefs happy

Hee meiden,

Ik ben lekker vroeg op me vrije dag.. we hebben een of ander klokje naast de tv staan en daar ging spontaan om 6 uur het alarm van af(wist niet eens dat er een alarm op dat ding stond:p.. hihi

Kruimels, Ik had het met me beste vriendin juist andersom, volgens de kraamhulp deed zij het te lang.. maar hij genoot er zo van dat ze hem er niet uit wuo halen.. Misschien dat ze het normaal langer doet? maar vandaag niet.. wel leuk dat je hem nu wel even mocht vasthouden..

Linda: Toch ongie.. wat vervelend voor je zeg.. hopelijk voel je je niet zo rot als altijd.. en volgende ronde hopen dat het raak is..

Bieb: Ja dat hoorde ik al ja dat er veel vrouwen last hebben van blaasontsteking als ze zwanger zijn.. Laten we hopen dat ik ook bij dat groepje hoor.. En dat kattenkruid.. dat is niet nodig zo doet ie nu ook al.. zit er wel over te denken om dat te halen.. maar bij me ma thuis begonnen ze dan altijd allemaal te spugen.. misschien dat ik een klein bakkie haal.. ik kijk wel..

Anouska: Vervelend voor die collega, zal wel zeer hebben gedaan.. ik vind het nooit erg om een vrije dag om te ruilen maar wel als je een dag extra moet werken ineens.. dan ben je gelijk uit je ritme..

Charlotte en klaasje: Allebei negatief getest..vervelend zeg.. hopen dat jullie over een weekje pos. testen..

happy:   Lekker naar Sparta-Utrecht.. ik probeer al weken mee te gaan naar feyenoord maar me mannetje z'n vrienden gaan spontaan ineens allemaal wel.. en toen ik niet wou waren er altijd 2 kaarten over.. Daarna lekker met de vrouwen.. ik ga morgen als het goed is met de vrouwen van voetbal mijn verjaardag vieren.. heb er zit in..

Nou meiden, ik ga me aankleden en naar de apotheker voor zo'n potje daarna ff langs de dokter en dan ff boodschapjes doen.. denk ik.. jullie horen het vanmiddag..

xxx mamoetje

Mamoetje; jeetje je bent wel heel erg vroeg opgestaan en dat op je vrije dag! Ja ik wilde het gisteren niet zeggen, maar inderdaad veel vrouwen die zwanger zijn hebben last van een blaasontsteking, dat was bij mij dus ook het geval!
Laten we hopen dat jij ook bij die groep hoort.

Tot vanmiddag.
April

Ja en het vervelende is dat ik normaal nooit wakker wordt van wekkers.. echt al vanalles geprobeerd.. dus ik heb een levende wekker.. hihi me ventje maakt me altijd wakker al me wekker afgaat.. maar vanochtend was ik klaar wakker gelijk.. nou moet ik ook wel zeggen.. zo'n brandmelder maakt hetzelfde geluid.. dus ik schrok wakker.. en dacht BRAND!!! en toen ik wou kijken waardan bedacht ik me we hebben nog geen brandmelder.. hihi.. met als gevolg dat ik al vanaf 6 uur wakker ben.. hihi..

lekker vrije dag vandaag?

xxx mamoetje

goedemorgen meiden,

jeetje wat gaan jullie weer hard is weer niet bij te houden.

lin jasmmer van je ongie .
jacqy hoest nu met oma en je naderende nod ?
klaasje en charlotte geen bloed geeft moed.
rimke leuk we doen allemaal een creme kamertje hihi
kruimels lekker verhaal van de koe hahah. werkse.
happy veel pezier met je drukke weekend.

weet ff niet wie het voreg, maar met linda en essy gaat het goed. essy is geloof ik 11weken al   en heeft op haar verjaardag een echo gehad. met de misselijkheid gaat het ook beter ze is er niet meer zo zxiek van als aan het begin. en de familie weet het nu ook en is heel blij voor der.

met linda 2 gaat het ook goed, bijna geen klachten en die is in afwachting van haar echo weet alleen ff neit wanneer . ze is geloof ik nu een week of 7.

hier gisteren weer leuke creme knuffel dinge gehad en een geweldig mobiel van een vriendin van me moeder. sommige dingen zijn gewoon nieuw. Ik vraag maar niet hoe ze er aan komt en ik zie echt wel of het gebruikt is of niet en sommige dingen heb ik bij me ouder gehouden , want daar krijgt de kleine ook een kamertje. en vond niet alle knuffels leuk. maar wel leuk om zoveel te krijgen.

me moeder was helemaal blij met een ioor hobbelpaard die geluid kan maken. geweldig ding. en er zitten ook wielen onder, dus als de kleine groter is kan die lekker door het huis scheuren. deden wij vroeger ook. Ioor is wel gebruikt, dus ben blij dat ze hem zelf wil houden. Ik vind hem ook leuk, maar wil niet alles gebruikt hebben. hahaha

meiden moet ff naar het toilet hahah en dan zometeen aan de boodschappen.

xxx Bambi

nou meiden heb een blaasontsteking krijg een  kuur van 7 dagen moet 4 x daags 1 tablet in nemen.. hij kan bij een eventuele zwangerschap..

bambi wat leuk dat je al die kadotjes heb gekregen..

xxx Mamoetje

Terug
Bovenaan