Klusbabes 17!!

hey meiden

Bambi: wat leuk he kadootjes krijgen

mamoetje: dat was inderdaad vroeg wakker op je vrije dag, ik was ook om 6 uur wakker maar mijn wekker zei mama hahaha
Jeetje je zal je je het lamlazerus hebben geschrokken toen die wekker ging, spoken in huis hahaha

Rimke; ik reed naar me werk en toen bedahct ik me dat ik niet op je kinderkamertje had gereageerd haaha, ik dacht ook dat je de muren aquablauw ging schilderen hahaha verkeerd gelezen

happy: keelpijn meid, niet ziek worden hoor meid, maar het heerst wel heel erg

jacqy; hoe gaat het met je oma meid, ik ga me een beetje zorgen maken

xxx linda

mamoetje; he balen meid dat het toch een blaasontsteking is

xxx linda

ik schok goed vanacht ja.. ik ben zo nachtblind als de pest en heel warrig als ik wakker wordt.. dus ik lag ook nog is bijna beneden aan de trap.. maar hoop niet dat het morgen weer gebeurd.. heb nog wel 3 uur lang kunnen genieten van me ventje.. lekker tegen hem aan gelegen en tot 9 uur gepraat.. toen moest ie naar ze werk.. dus het hjeeft ook zijn voordelen..

ik ga maar eens wat doen in huis.. zat op you tube te kijken wie de moordenaar van Lia is in As The World turns en toen heb ik gelijk nog veel meer dingen van ATWT zitten kijken daar.. ik weet de komende 9 maanden wat er gaat gebeuren.. wordt spannend en je verswacht niet hoe het afloopt..

maar ff wat doen morgen waarschijnlijk visite..

xxxx mamoetje

Hey meiden,

Hoe is het met iedereen?

Mamoetje; toch een blaasontsteking las ik, hopelijk voor een goed doel.................
En denk eraan wat zuster Rimke heeft gezegd, veel drinken he.

Rimke; ha ha ik dacht ook dat 1 muur aqua blauw werd, maar die muur was dus aqua blauw, tja en dan naar creme, kan me voorstellen dat je dan twee keer moet schilderen.

Hier gaat het redelijk. Het ging gisteren eigenlijk best goed, dus dan wil ik weer te veel blijkt, want vandaag heb ik weer erg veel last. Ik heb vandaag nog wel gewerkt, maar nu moet ik echt weer rust nemen geloof ik.

April

Happy; hoe is het met je keelpijn?

Jacqy; Ik maak me een beetje zorgen, hoe is het nu met je oma?

Klaasje; he balen meid , neg getest. maarja, je hebt nog een paar dagen voor je NOD, dus alles kan.

Linda; als ik deze maand niet zwanger ben, wil ik zowieso even naar huisarts. Dan kan ik t ook over uitslag in gezicht hebben. Alles in 1 haha
Had t al gezegd op Hyves, maar klote voor je ongi

Mamoetje; he balen ,toch een blaasontsteking. Ik zag dat je NOD 3-3 is, zou dat al dan met een evt zwangerschap te maken kunnen hebben?Is misschien wel erg vroeg??
Nouja, je weet t nooit

Lekker al weekend! Straks om half 7 naar kapper. gewoon even bijpunten, wil t nog iets langer hebben. Maar moet eigenlijk wel iets meer model in. Maar daarvoor eerst even boodschappen doen. Half  6 weg. Als we thuis zijn lekker makkelijk pizza eten

Morgen verjaardag, helemaal geen zin in. Broer van vriend, en gelijk voor zijn vriendin. Hij vroeg al wat we allemaal dronken. Mijn vriend zei toen al dat we toch niet veel drinken. Nee nu niet nee, zit in wachtweek, en wil niet meer drinken in die week. Valt op bij mij, zeg wel dat ik me niet lekker voel. EN nee, kan geen BOB zijn, is 5 min lopen van ons huis....

Net even snel gestofzuigd, heb ik dat ook weer gehad

verder eigenlijk niet zo veel nieuws...

he meis,

Een beetje een off-day dus.........balen! Je zelf weer stoerder voelen dan je eigenlijk bent, en nu moet je het bekopen. Is ook lastig, zeker als het even goed lijkt te gaan, dan denk je al snel, ach dit gaat zo ook goed......................niet dus.....
Pas maar een beetje op, en misschien moet je je basis tempo gewoon omlaag gooien als je begrijpt wat ik bedoel..................gewoon alles in een lager tempo en regelmatig rust nemen, niet als je al moe bent want dan ben je te laat...........

Klinkt makkelijker gezegd dan gedaan hoor, ik hang ook al de hele dag voor pampus op de bank, ook ik heb gisteren teveel gedaan, en moet dat nu bekopen.........mijn rug doet zeer en heb af en toe behoorlijke steken in mijn liezen en onderbuik, de beruchte bandenpijn................Ook ik moet op de blaren zitten vandaag................

Anyway, ga zo even koken, komen weer vrienden eten, en ik ga even een pasta schotel in elkaar flansen...........lekker met veel groenten...............

Bieb; Tja lastig he een smoesje waarom je niet wilt drinken! Kun je niet zeggen dat je antibiotica slikt of zo?
Laat je je haar eigenlijk nog langer groeien voor de bruiloft?

Terug
Bovenaan